CAN MARLET DEL MONTSENY

El millor any de la nostra vida!

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: adria&pilar » dc. maig 02, 2012 9:04 pm

efr ha escrit:Bona tarda noietes,
aquí van els plats:
- de primer: suprema de lluç de palangre al forn amb juliana d'espàrrecs i llagostí cruixent.
- de segon: melòs de vedella amb patata graten i poma caramelitzada.
- pastís: mousse de xocolata blanca amb base de fruits vermells i gelat de tiramisú.

Només de tornar a pensar-ho..
a veure si ens veiem al concert de la favola!!!

Felicitats per l´elecció, deu d´estar tot bonissim!!!
Adrià ets el millor que m’ha passat a la meva vida, t’estimo amor meu.

Imatge
adria&pilar
:: núvia experimentada

Entrades: 368
Membre des de: dj. set. 01, 2011 4:54 pm

EntradaAutor: Eliven88 » dj. maig 03, 2012 7:06 am

Hola Efr,
Bon menu, deu estar bonissim, el pastís de xoco blanca amb gelat de tiramisú deu estar impressionant, aquet me'l apunto.
Eliven88

Entrades: 237
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 7:25 am

EntradaAutor: Eliven88 » dj. maig 03, 2012 7:11 am

Hola Desti,
Que passis un diumenge fantàstic amb el tastet.
Ja ens explicaràs.
Eliven88

Entrades: 237
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 7:25 am

EntradaAutor: desti28 » dj. maig 03, 2012 7:56 am

aquí van els plats:
- de primer: suprema de lluç de palangre al forn amb juliana d'espàrrecs i llagostí cruixent.
- pastís: mousse de xocolata blanca amb base de fruits vermells i gelat de tiramisú.

Mmm bona elecció! El primer també el tinc a la meva llista. El segón no...ja veurem que triem...jeje. El que si sabem segur o quasi segur (falta provar-lo) són els postres, que serà possiblement el couland.
Eliven88 ha escrit:Hola Desti,
Ja ens explicaràs.

Moltes gràcies Eliven88!!!! Ja us explicaré tot els detalls!!!! Tinc unes ganes de poder catar aquests plats....i sobretot de tornar a veure el restaurant! Que quan hi vam anar, era pel febrer i clar, no hi havien ni flors ni quasi fulles, jeje. Segur que ara està preciós!
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
desti28
:: núvia de bronze

Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

EntradaAutor: adria&pilar » dj. maig 03, 2012 10:48 am

desti28 ha escrit:
aquí van els plats:

Mmm bona elecció! El primer també el tinc a la meva llista. El segón no...ja veurem que triem...jeje. El que si sabem segur o quasi segur (falta provar-lo) són els postres, que serà possiblement el couland.
Eliven88 ha escrit:Hola Desti,
Ja ens explicaràs.

Moltes gràcies Eliven88!!!! Ja us explicaré tot els detalls!!!! Tinc unes ganes de poder catar aquests plats....i sobretot de tornar a veure el restaurant! Que quan hi vam anar, era pel febrer i clar, no hi havien ni flors ni quasi fulles, jeje. Segur que ara està preciós!

Quina enveja sana de que facis el tastet, ja ens explicaras amb detalls.........

Imatge
adria&pilar

EntradaAutor: desti28 » dj. maig 03, 2012 6:04 pm

I tant, ja us explicaré i us ensenyaré fotos!!! Això no ho dubteu!!! >.-<:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: adria&pilar » dv. maig 04, 2012 10:01 am

desti28 ha escrit:I tant, ja us explicaré i us ensenyaré fotos!!! Això no ho dubteu!!! >.-<:

Bueno....aquest cap de setmana estaré fora, dilluns entraré expresament perquè ens expliques el tastet, esperem també fotos >.-<: >.-<:

Imatge
adria&pilar

EntradaAutor: desti28 » dv. maig 04, 2012 11:02 am

adria&pilar ha escrit:
desti28 ha escrit:I tant, ja us explicaré i us ensenyaré fotos!!! Això no ho dubteu!!! >.-<:

Bueno....aquest cap de setmana estaré fora, dilluns entraré expresament perquè ens expliques el tastet, esperem també fotos >.-<: >.-<:

jajajaa, doncs espero poder-ho penjar el diumenge per la tarda, si no, doncs dilluns pel matí!!! Però que hi serà, segur!!!!! jeje
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: Nuria7988 » dv. maig 04, 2012 1:42 pm

desti28 ha escrit:
adria&pilar ha escrit:

jajajaa, doncs espero poder-ho penjar el diumenge per la tarda, si no, doncs dilluns pel matí!!! Però que hi serà, segur!!!!! jeje

Ja tens deures per diumenge o dilluns!!!

Que vagi molt be guapa!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Nuria7988
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

EntradaAutor: efr » ds. maig 05, 2012 8:59 am

Molta sort demà al tastet...
Imatge [/url]
efr
:: núvia rookie

Entrades: 105
Membre des de: dv. abr. 06, 2012 12:50 pm

EntradaAutor: desti28 » ds. maig 05, 2012 9:53 am

efr ha escrit:Molta sort demà al tastet...

Moltes gràcies!!!
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: efr » ds. maig 05, 2012 1:25 pm

A Quina hora teniu el tastet? a veure si ens veiem!!
Imatge [/url]
efr

EntradaAutor: desti28 » dg. maig 06, 2012 10:11 am

A les 14:30h, però segur que hi anem abans. Jo treballo aquest matí, però plegaré a les 13:00h, i suposo que ja marxarem cap allà, així aprofitem a veure el restaurant de nou i fer-nos alguna fotillu!!!! jeje >.-<:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: desti28 » dl. maig 07, 2012 8:55 am

Bueno, bueno, us explico per sobre l'experiencia d'ahir, ja que al meu CE hi és tot amb detalls, jeje.
A veure, de primer teniem:
-Amanida de llagostins, mango i espàrrecs Verds a la vinagreta. (boníssim, una sensació de gustos molt agradable)
-Lluç de palangre al forn amb juliana d'espàrrecs Verds i llagostí cruixent. (molt bó, sobretot el llagostí cruixent, mmm)
-Rap al forn amb fons de patata i escamarlà obert.(Exelent, en tots els sentits)
I de segon:
-Espatlla de xai desossada al forn amb pinyols i poma carmel.litzada (Estava bona, però forta de gust)
-Confit d'ànec amb salsa de taronja i poma glacejada (Estava bé..)
-Filet de vedella amb reducció de porto, panses i pinyons amb poma glacejada al forn.(Molt cru, al meu gust, no el vaig probar, però els altres van dir que era molt bó)
Bé, suposo que el primer no hi ha dubte en quin vam triar, jeje, el rap al forn. Boníssim!!!
De segon...pfff...no em va convencer cap :-/ I per descart vam triar el xai, però tampoc ens va convencer del tot, ja que tenia un gust bastant fort de xai...el meu pare ja em va dir que el xai el forn és més fort que no pas a la brasa per exemple..però no sé. I ara penso que ens vam equivocar en l'elecció dels plats per probar, perque crec que el melós de vedella hagués estat una bona elecció i això es el que volem parlar amb el restaurant i sobretot amb vosaltres. Ja m'han donat l'opinió de que tal està el melós, però quantes més opinions tingui, més segura em sentiré de cambiar el xai pel melòs tot i no haber-lo probat. I parlaré amb el restaurant de cambiar el plat, i que també em donguin la seva opinió, ja que clar, sense probar-lo es complicat i dubto que me'l deixin probar, normal. I més que vam estar xerrant i ens van dir que ahir era l'ultim dia de tastets (en principi) i que portaven des de gener fent-los.
A part del segon plat, tot lo demés em va encantar. El primer, el mojitooooo, i de postres vam agafar Couland amb gelat de maduixa àcida, que estava bonisssssim!!!!!! jajaa El couland està molt bó, però el gelat......ufff i això que jo no soc de gelats...
I desprès de dinar, ens van segrestar com a totes jeje, i ens van donar els deures. Jo tenia una llista de tots els dubtes que tenia, i molt llesta de mi, me la vaig deixar... :star::
I res més, el tracte com sempre, genial!!!! De les coses que teniem dubtes o necessitavem, ens ho van solucionar sense cap problema.
Llàstima que ens va ploure...i no vam poguer disfrutar gaire de l'entorn, però bueno.

I lo que us deia, necessito opinions sobre el melòs de vedella, please!!!!!

Per cert, voleu fotos??? Es que era per no enrollar-me tant....i com que les he posat al meu CE, doncs he pensat que no sería necessari, però si les voleu, m'ho dieu!
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: efr » dl. maig 07, 2012 4:13 pm

Molt bona tria!!!

Jo també vaig anar a Can Marlet ahir a veure el concert de la Favola, el que passa que vam arribar tard i ens vam posar cap al final per no fer nosa...
Suposo que no ho agafarem perquè el BODORRIO és un pastón i potser aquesta música ens la podem estalviar..
Un petonet
Imatge [/url]
efr

EntradaAutor: olivia80 » dl. maig 07, 2012 8:59 pm

Hola desti¡¡¡ que bé ja has fet el tastet¡¡ ara em passaré per la teva CE a veure les fotos ¡¡¡¡, nosaltres hem escollit filet i la veritat ès que tota la taula ens va agradar molt, estava súper tendre i la combinació de la salsa porto amb les panses i els pinyons ho vam trobar molt acertada, personalment el xai ja no el vam demanar per tastar ja que el xai ja de per si és més fort de gust, és xai....ja sé que ès qüestió de gustos però un filet ens va semblar que seria la millor opció ja que vam creure que ès un plat segur que quedarem bé i desti sino estas tranquila parla amb el restaurant i deixat assessorar per ells a veure que t'aconsellen que segur que et donaran una solució¡¡¡¡¡¡¡¡¡ nena nosaltres també hem escollit el coulant¡¡¡ tremendo oi?????
bueno una abraçada i espero que t'hagi ajudat una miqueta >.-<: >.-<:
Imatge
olivia80

Entrades: 387
Membre des de: dt. set. 27, 2011 6:19 pm

EntradaAutor: desti28 » dt. maig 08, 2012 8:07 am

efr ha escrit:Molt bona tria!!!

Jo també vaig anar a Can Marlet ahir a veure el concert de la Favola, el que passa que vam arribar tard i ens vam posar cap al final per no fer nosa...
Suposo que no ho agafarem perquè el BODORRIO és un pastón i potser aquesta música ens la podem estalviar..
Un petonet

Nosaltres vam arribar tard i ja no hi havia res...Però la veritat, es el que dius tu, amb el pastón que costa el bodorrio, com per anar sumant, i sumant ....pffff. Nosaltres el que si agafarem, es una hora de mojito a la barra lliure! La meva parella, que no veu practicament, li va encantar i va dir que una horeta si li podriem posar! I també em cambiat el cava, el marques de monistrol pel Blanc de Blancs. I a sobre amb els plats que em triat, també ens puja més el menú...o sigui que sense adonar-te'n... :.0.-0.:
En ves de dir "esta casa es una ruina" haurem de dir "esta boda es una ruina" jajajajaa
olivia80 ha escrit:Hola desti¡¡¡ que bé ja has fet el tastet¡¡ ara em passaré per la teva CE a veure les fotos ¡¡¡¡, nosaltres hem escollit filet i la veritat ès que tota la taula ens va agradar molt, estava súper tendre i la combinació de la salsa porto amb les panses i els pinyons ho vam trobar molt acertada, personalment el xai ja no el vam demanar per tastar ja que el xai ja de per si és més fort de gust, és xai....ja sé que ès qüestió de gustos però un filet ens va semblar que seria la millor opció ja que vam creure que ès un plat segur que quedarem bé i desti sino estas tranquila parla amb el restaurant i deixat assessorar per ells a veure que t'aconsellen que segur que et donaran una solució¡¡¡¡¡¡¡¡¡ nena nosaltres també hem escollit el coulant¡¡¡ tremendo oi?????
bueno una abraçada i espero que t'hagi ajudat una miqueta >.-<: >.-<:

Gràcies Olivia, el primer que faré es parlar amb el restaurant sobre el melós, si me'l deixen probar, de conya!!! I si no, doncs ens haurem d'arriscar! Jo es que el filet, vamos que no m'agrada gens la carn crua...o sigui que...i sé que a més d'un tampoc. I clar, seria un risc. Ja em van comentar que desprès de posar-lo passen per les taules per si algú el vol més passat, però vaig pensar que si nomès n'hi han 5 que el volen més passat, perfecte, però quan siguin la mitat....seria un caos! jajajaja
I el coultant estava boníssim, jo es que soc una fanatica dels coulands jajaja, i el gelat de maduixaaaa, pffff!!!!!
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: desti28 » dc. maig 09, 2012 9:14 am

Nenes!!!! Ahir vaig parlar amb l'Edu de Can Marlet i es un sol!!! Vam estar parlant del melós i del filet. Que el filet era una bona opció ja que és el que més surt. I un cop els posen als convidats, desprès pregunten si algú el vol més fet i que cap problema. Però a mi el filet...no em va, ni fet ni cru, i algú més que vindrà ni veure'l! O sigui que no era una opció, tot i que s'adapten al gust de cada comensal. Desprès vam parlar del melós, i em va dir que em podria explicar moltes coses sobre el melós però que l'hauriem de probar, però que era complicat ja que ara tenien casaments cada cap de setmana...però que ja ho estudiaria i miraria com fer-ho. Li vaig dir que si no, era igual, que ens arriscavem, doncs que si deia que era tant bó, doncs endavant. Però em va dir que no, que ho podiem anar amb dubtes i molt menys amb sorpreses, que haviem d'estar al 100% convençuts de tot!
Desprès vam parlar d'algun dubte que teniem que el diumenge no ens vam enrecordar de dir, i que cap problema. Que ells fan tot el que està a les seves mans i que no existeix un NO! jajaja
Bfff, em va anar tant bé aquella trucada...ja em veia arrastrant el segon plat fins el dia del casament, jajaja!!!!
I res, que si abans estava contenta de casar-me a Can Marlet, ara estic superinfinitamentcontenta!!!! jaajaja!!!! Sé que amb aquesta gent, tot sortirà perfecte! :-)ok:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: adria&pilar » dc. maig 09, 2012 11:41 am

desti28 ha escrit:Nenes!!!! Ahir vaig parlar amb l'Edu de Can Marlet i es un sol!!! Vam estar parlant del melós i del filet. Que el filet era una bona opció ja que és el que més surt. I un cop els posen als convidats, desprès pregunten si algú el vol més fet i que cap problema. Però a mi el filet...no em va, ni fet ni cru, i algú més que vindrà ni veure'l! O sigui que no era una opció, tot i que s'adapten al gust de cada comensal. Desprès vam parlar del melós, i em va dir que em podria explicar moltes coses sobre el melós però que l'hauriem de probar, però que era complicat ja que ara tenien casaments cada cap de setmana...però que ja ho estudiaria i miraria com fer-ho. Li vaig dir que si no, era igual, que ens arriscavem, doncs que si deia que era tant bó, doncs endavant. Però em va dir que no, que ho podiem anar amb dubtes i molt menys amb sorpreses, que haviem d'estar al 100% convençuts de tot!
Desprès vam parlar d'algun dubte que teniem que el diumenge no ens vam enrecordar de dir, i que cap problema. Que ells fan tot el que està a les seves mans i que no existeix un NO! jajaja
Bfff, em va anar tant bé aquella trucada...ja em veia arrastrant el segon plat fins el dia del casament, jajaja!!!!
I res, que si abans estava contenta de casar-me a Can Marlet, ara estic superinfinitamentcontenta!!!! jaajaja!!!! Sé que amb aquesta gent, tot sortirà perfecte! :-)ok:

Desti28 no saps lo be que ens va a les de 2013 llegir tot el que ens expliqueu, estem convençudas de que a Can Marlet es impossible que res surti malament, quina professionalitat deu meu >.-<:

Per cert he vist unes fotos molt xules al teu CE, et faría res penxarlas aquí, es que tinc una noia al 2013 que no te accés als CA i li faria gracia veure-las.

Imatge
adria&pilar

EntradaAutor: desti28 » dc. maig 09, 2012 12:01 pm

Si, la veritat, és que amb els nervis que es passa en preparar un casament, doncs que no t'hagis de preocupar en el tema de restaurant perque saps que ho tenen tot controlat, es un alvio...I aprofito a les Canmarleteres que veniu a darrera, que trieu molt bé els plats, sobretot de cara als convidats, que no us passi com a mi, jajaja!

Quines et penjo, les dels plats o les del restaurant en si?
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants