SESSIÓ DE FOTOS VESTIDES DE NÚVIA!!! QUI S'APUNTA??

El millor any de la nostra vida!

Re: SESSIÓ DE FOTOS VESTIDES DE NÚVIA!!! QUI S'APUNTA??

EntradaAutor: sonia85 » dv. oct. 05, 2012 10:03 am

Juli ha escrit:
sonia85 ha escrit:hola boniques! he estat miran els dies que heu apuntat per fer la sesio de fotos i hem sap greu pero crec que hu tindre imposible.... com moltes ja sabeu tinc una pelu i el mes de desembre es apoteosico!!! si fos a principis de desembre o a mitjans de gener que tot es calma si que podria, o un diumenge... pero bueno per mi no canvieu res només volia comentar-vos que si no voto per al dia es per aquest motiu! si no puc venirja mensenyareu fotos!!

no cal dir que si al final pugués venir m'ofereixo per pentinar-vos a totes les que volgueu!!

Oooohh Sonia noooooooo!!! y el sabado por la tarde tambien tienes la pelu abierta??

Nenas, es verdad, veo que el domingo 30 de diciembre no está puesto, es por alguna razón? porque igual podría venir más gente que no puede porque el sabado trabaja... no? :-/

el dia que veo que tal vez pueda venir será el domingo 23..... esos dias los sábados los trabajo todo el dia..... me apunto para el 23 pero asegurarlo no lo podré asegurar
Imatge
sonia85
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

EntradaAutor: promisa1 » dv. oct. 05, 2012 10:17 am

Chicas! he visto que hablais de llevar ramo.
Porque no os hacer un ramo con fieltro tipo al de la foto? es sencillo de hacer y lo podis preparar con tiempo, que no se marchita.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: floreta01 » dv. oct. 05, 2012 10:18 am

promisa1 ha escrit:Chicas! he visto que hablais de llevar ramo.
Porque no os hacer un ramo con fieltro tipo al de la foto? es sencillo de hacer y lo podis preparar con tiempo, que no se marchita.

És una idea super genial!!

Tinc novetats.Ahir vaig parlar amb Ricard i Pepe.

Aquest migida us pujo novetats!!!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01
:: núvia de bronze

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: Noe-- » dv. oct. 05, 2012 12:20 pm

Estoy con Juli, que el domingo 30 de diciembre también podría ser una buena fecha (para la gente que trabaja). Yo el finde del 22 y 23 estoy fuera seguro.
Noemi.
Noe--

Entrades: 1660
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 4:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Mingui » dv. oct. 05, 2012 1:02 pm

Noies! Jo el 30 no se si puc pq és l'aniversari de mun pare! Però depen de l'hora segurament pugui combinar-ho amb la family!

Canviant de tema, us deixo un enllaç d'un video que m'ha enviat mun germà.. De debò us dic que estic a la pelu fent-me el color i m'estava partint jo sola!! Mooolt divertit!! Espero que divendres q be no em passi res semblant!!
Petons a totes!!

http://www.youtube.com/watchv=BPxR61cDB6U&sns=em

Em queda 1 setmanaaaaaaa!!!
"If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there would still be you and me"

12/10/12
Mingui
:: núvia experimentada

Entrades: 333
Membre des de: dg. gen. 22, 2012 10:42 am

EntradaAutor: floreta01 » dv. oct. 05, 2012 1:49 pm

Bones a totes,

Ahir per la tarda vaig quedar amb els fotògrafs, haviem estat comentant coses de la sessió de fotos per mail i la veritat és que estem super il.lusionats nosaltres també. L'únic que no està clar és si un d'ell podrà estar per aquelles dates ja que potser marxa per Nadals. Ho veurem.

Hem comentat com s'hauria de muntar la sessió perquè surti bé, s'ha de coordinar moltes núvies esbojarrades (jeje) però tenim temps per anar fent "deures" entre tots/totes.

Ens agradaria dividir la sessió en dues parts, una més pensada i plannificada i la última on ens deixarem anar la melena improvissant. La primera part és deguda a que coordinar tanta gent no és fàcil i com més organitzats anem millors resultats obtindrem.

Fotos de grup:
Hem comentat que les fotos seran de grup. Sobretot pq som moltes noies. Al ser tantes però, també farem una tanda de fotos amb grups més reduïts (volem que se us vegi bé i d'aprop). Així doncs obtindrem fotos de grup amb totes a l'hora i altres amb grups més petits. Totes sortireu moníssimes.

Plannificarem part de les fotos:
És a dir, portarem fotos pensades i les replicarem.
Per això necessito col.laboració vostra. Voldria que em passeu totes una foto vostra de cos sencer vestida de núvia. Això ens ajudarà a veure les amplades dels vestits, com són, si ocupen molt o no tant i podem pensar on col.loquem a cada núvia.

Maquillatge i pelu:
Hem dit que per nosaltres no cal anar amb el mateix pentinat que el dia del casament ni anar a la pelu. Si a algú li fa il.lusió endavant, però creiem que serà més pràctic i natural si cadauna ve maquillada de casa (una mica, només per trobar-vos algo més guapes). Jo per exemple no em maquillo mai, però sempre porto rimmel i eyeliner, així que aquell dia aniré igual. Com a molt una mica de base matificant per a que no surtin "brillos". La resta natural. Si algú s'ofereix a maquillar abans de l'hora de la sessió, endavant.

Atrezzo:
Si que ens agradaria portar alguna cosa per a jugar i fer més divertida la sessió. Estem pensant fotos divertides pq volem que ho passeu bé (nosaltres ja gaudim amb les fotos). Algo hem començat a pensar totes tirant arròs o amb globus d'heli en algun color... Aquestes coses fan que s'estigui més distès i la foto pren un altre aire més actual i divertit.

Exemples de fotos:
Nosaltres ja hem buscat unes quantes fotos que ens agradaria fer i que creiem que poden sortir bé.
Com és una cosa a construïr entre tots, voldriem que si trobeu alguna foto de grup que us agradi, la pengeu per intentar fer-la. Remeneu per internet i pugeu les 3 o 4 que més us agradin!! Com més idees, millor.

LOcalització:
Necessitem un lloc amb molta llum i amb espai. No tenim focus ni prous flashos per a fer-ho en lloc tancat. Som molta gent per il.luminar-ho tot!
Per això es va plantejar la platja.

N'hi ha una a Sitges que dóna molt de joc pq té unes casetes molt vistoses i és la que hem pensat en principi per a la sessió. És una platja petita que queda més amagadeta i en aquelles dates segurament no hi haurà casi gent (l'altre cosa és quan vegin aparèixer 15 núvies, jaja).
Pel tema canviar-se que algú plantejava, jo no crec que hi hagi massa problema. Unes fan barraqueta mentre les altres es canvien. Qui sap si amb una tela es pot improvissar un canviador tipus mercadillo.
Pel fred, pot ser que en faci, però és qüestió sino de portar algo a sota (tipus leggins) i un xal o abric a prop. La vida de model és molt soferta jeje.

Si ha de ser al desembre...el més fàcil és que faci fresca...ara, intentarem buscar una hora central del dia per si tenim sort que faci sol i estiguem més a gust. Si tant de fred fes, fariem la sessió més curta.

Pel vestit, jo l'he portat també a la tintoreria però personalment prefereixo tornar-me'l a posar que no guardar-lo en una caixa... Tampoc crec que es pugiu embrutar tant... Jo de fet ni m'he plantejat tornar-lo a rentar, ja veuré com queda. Però tot això és molt personal i cadascuna decideix eh? que jo només dono la meva opinió i aquí tothom és lliure de tenir diferents idees.

Platja.JPG

Prova:
Hem dit de durant el mes de novembre acostar-nos a la localització de la sessió, amb qui vulgui venir i fer una petita prova. A nosaltres ens va molt bé conèixer millor el lloc i si algunes de vosaltres voleu venir ens podeu servir de models (encara que no pogueu ser-hi totes) però així ens coneixem més i aquell dia és més divertit.
També és un record tenir unes fotos ecara que sigui en texans. Fariem una prova en quant a llum i llocs per a fer les fotos i material que es pugui necessitar. A més us endueu una tanda extra de fotos! Donarem la data quan ho tinguem més tot lligat i us apunteu qui pogueu, ok?

Per part meva...res més...

Us deixo algunes fotos per a que veieu l'estil de les fotos.

Què en penseu? com ho veieu noies?
Jo crec que és una gran experiència...i almenys jo, tinc tantes ganes de posar-me de nou el vestit!!

Recordeu passar la vostra foto vestida de núvia i les propostes de fotos en grup!

Estils de fotos:

vanity.jpg

vanity2.jpg

nuvies platja.jpg

grup.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

floreta01

EntradaAutor: lilul » dv. oct. 05, 2012 2:04 pm

Jo ja ho vaig comentar al principi, el 30 ja estare de viatge de tornada... Les dates de gener ni les vaig plantejar, a part que moltes els feia gracia fer-ho al 2012!

Per el lloc, si la majoria decideix platja, val, ja us passare la factura dels antibiotics de la pneumonia... ( es conyaaaa)
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: promisa1 » dv. oct. 05, 2012 2:11 pm

Mirad! esta foto no es de novias, pero porque no poneis un circulo en la arena como ese, y poneis novias 2012 o algo asi?
Imatge
promisa1

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: Noe-- » dv. oct. 05, 2012 2:55 pm

Me gusta la idea de promisa!!
No es fácil encontrar fotos chulas... He estado buscando un buen rato y no he encontrado gran cosa.
Noemi.
Noe--

EntradaAutor: floreta01 » dg. oct. 07, 2012 8:27 am

Bon diumenge guapes!!

Com està anant el cap de setmana?

Bé, després del rotllo que us vaig escriure, veig ue n'hi ha molt poquetes que heu contestat. Després dels comentaris per wapp penso que potser hi ha alguna cosa, com el tema que sigui a la platja, pel fred, per canviar-se, que no us convencen. Perdoneu-me, havia entès que si que anava bé, per això ho vam enfocar d'aquesta manera.

Per tant, us volia comentar que si teniu interès que es busqui un lloc tancant podem mirar de llogar un estudi, on ja venen tots els focus, flashos, reflectors...podem mirar què costa i repartir-ho entre tots.

Comenteu coses per tal que ho poguem anar mirant ok? Es traca que a tothom li vingui de gust i tinguem aquestes fotos tan xules.

Ptns maques

floreta01

EntradaAutor: Olguiky » dg. oct. 07, 2012 9:11 am

Hola guapis,

En el meu cas, tinc el cor dividit amb el tema de les localitzacions. Trobo que fer-ho a la plata (o a l'exterior) quedaria genial, però clar... hi ha el tema que és a l'hivern, i farà força fred com per fer-ho a fora. Nosaltres vam fer les fotos per les invitacions al desembre i no ens vam poder treure l'abric! En les dues primeres fotos que ho vam intentar sortim amb una cara...! Es veu perfectament que ens estàvem pelant de fred :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

I l'altra qüestió és el tema de canviar-se. Jo no puc sortir canviada de casa, perquè no podria conduir!!! Però bé, triem el que triem, jo m'adapto.

Les fotos que heu penjat són genials! Les fotos poden quedar molt xules :-)ok: A més, nosaltres serem unes models estupendíssimes >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Una última cosa... com m'ho he de fer perquè m'afegiu al grup de whatsapp????? Que jo també hi vull ser :mu::
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Noe-- » dg. oct. 07, 2012 9:26 am

Me pasa un poco como a Olguiky, que pienso que en la playa pueden quedar unas fotos estupendas, pero a la vez no acabo de encontrar una solución al problema de cambiarnos de ropa, y al frío (aunque esto último me preocupa menos). Yo no me atrevo a salir de casa vestida de novia, me casé en abril y me daría mucha vergüenza que alguien me viera. Y luego está el tema conducir (aunque me veo capaz).
En fin, no sé...
No sé qué soluciones dar...
Olguiky, envíame tu número de móvil (a mi, o directamente a Margarida, que es quien puede agregar a la gente) y te unimos al grupo.
Noemi.
Noe--

EntradaAutor: Olguiky » dg. oct. 07, 2012 10:15 am

Noe-- ha escrit:Me pasa un poco como a Olguiky, que pienso que en la playa pueden quedar unas fotos estupendas, pero a la vez no acabo de encontrar una solución al problema de cambiarnos de ropa, y al frío (aunque esto último me preocupa menos). Yo no me atrevo a salir de casa vestida de novia, me casé en abril y me daría mucha vergüenza que alguien me viera. Y luego está el tema conducir (aunque me veo capaz).
En fin, no sé...
Olguiky, envíame tu número de móvil (a mi, o directamente a Margarida, que es quien puede agregar a la gente) y te unimos al grupo.

Tens raó Noe... això que ens vegin vestides de núvia un munt de mesos després d'haver-se casat es fa estrany. Quan vam fer el postboda ja em va passar. Se'm feia estranyíssim tornar a anar disfressats d'aquella manera. I a sobre la gent ens felicitava :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

Pel lloc se m'ha acudit una cosa, potser podria anar bé. Nosaltres vam fer el postboda en un jardí botànic. L'avantatge d'un lloc com aquest és que hi ha molts tancats amb arbustos que fa que quedi una mica arresserat del fred. I també tenen edificis per banys... on ens podríem canviar.

Aquest que nosaltres vam anar és a Palafrugell... no ho veig viable perquè hi ha gent que s'hauria de desplaçar moltíssim. Però si trobéssim una cosa semblant per la zona de Barcelona... potser ho podríem fer allà...

Què us sembla?

Noe, ara et passo un privi amb el meu número! Gràcies guapa!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: floreta01 » dg. oct. 07, 2012 10:31 am

Olguiky ha escrit:
Noe-- ha escrit:Me pasa un poco como a Olguiky, que pienso que en la playa pueden quedar unas fotos estupendas, pero a la vez no acabo de encontrar una solución al problema de cambiarnos de ropa, y al frío (aunque esto último me preocupa menos). Yo no me atrevo a salir de casa vestida de novia, me casé en abril y me daría mucha vergüenza que alguien me viera. Y luego está el tema conducir (aunque me veo capaz).
En fin, no sé...

Tens raó Noe... això que ens vegin vestides de núvia un munt de mesos després d'haver-se casat es fa estrany. Quan vam fer el postboda ja em va passar. Se'm feia estranyíssim tornar a anar disfressats d'aquella manera. I a sobre la gent ens felicitava :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

Pel lloc se m'ha acudit una cosa, potser podria anar bé. Nosaltres vam fer el postboda en un jardí botànic. L'avantatge d'un lloc com aquest és que hi ha molts tancats amb arbustos que fa que quedi una mica arresserat del fred. I també tenen edificis per banys... on ens podríem canviar.

Aquest que nosaltres vam anar és a Palafrugell... no ho veig viable perquè hi ha gent que s'hauria de desplaçar moltíssim. Però si trobéssim una cosa semblant per la zona de Barcelona... potser ho podríem fer allà...

Què us sembla?

Noe, ara et passo un privi amb el meu número! Gràcies guapa!

Guapes, Jo no tinc problemes per canviar-me on sigui, però si vosaltres si, s'haurà de buscar una altre opció i només veig llogar un estudi.

Pel que fa el botànic, el de BCN no és massa maco...i crec que en un lloc privat s'hauria de demanar permís. Olguiky, és molt maco el botànic de Palafrugell.

Però bé, tot són opcions, recollim-les i després votem no?

QUe s'ha d'anar movent que no està tant lluny jeje.

floreta01

EntradaAutor: cristina_raul » dg. oct. 07, 2012 11:00 am

Uauuuuu!!! Cuantos avances!!!!!!! >.-<: >.-<: A mi por fecha me van bien los mismos dias que Lilul. Sobre el lugar pues yo creo que en el exterior quedaria mucho más bonito incluso en el campo quedaria muy way con detalles de boda rural y campestre... no se es una idea eeehh!!! Y bueno.. haber si me entra en vestido porque en el post boda ya me iba justo :-)0(-: Por otro lado me da un poquillo de cosa porque personalmente no os conozco a ninguna!!!!!!!!!!! :-( pero bueno, ya veremos como va :-)0(-: Y yo me cambio donde sea, eso si, mi vestido me lo tendriais que abrochar vosotras porque es un corset.

Muuaks : besito :
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
cristina_raul

Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

EntradaAutor: Mingui » dg. oct. 07, 2012 1:06 pm

Noies! Jo també m'adapto a canviar-me on sigui!! El que no us negaré és que el tema fred em preocupa bastant... Jo sóc molt fredolica!! Però be, un abric i ens el treiem al moment de la foto i llestos!!
Pel que fa a desplaçaments, jo ofereixo el cotxe, amb mi ja son 4 places extra! Si ens podem repartir en varis cotxes igual ho podem fer on volguem!! Se m'acuden infinitat de llocs tancats i preciosos!! Tipus castells, masies, cases rurals, jardins interiors, museus.....
"If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there would still be you and me"

12/10/12
Mingui

Entrades: 333
Membre des de: dg. gen. 22, 2012 10:42 am

EntradaAutor: Sílvia26 » dg. oct. 07, 2012 4:42 pm

Uau, com ha avançat això!! Pel que fa al lloc a mi em sembla bé la platja, però és això, que si fa fred, totes no el tolerem igual, però vamos, que per mi podem fer-ho on calgui! Els exemples de fotos són xulissims!! Quines ganes de fer-les!!!!
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: Nuria7988 » dg. oct. 07, 2012 5:54 pm

Ya he votado.
En ppio me va bien cualquier dia.

Besitos.
Nuria7988

Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

EntradaAutor: Noe-- » dg. oct. 07, 2012 6:16 pm

Ey chicas,

hemos estado hablando un poco por whatsapp sobre el tema de la sesión de fotos, y escribo para poneros al día.

Primero de todo, estaría bien ir cerrando la fecha. He estado mirando la encuesta, y están con 10 puntos los días 23, 27 y 28 de diciembre. Quedáis alguna de las interesadas en venir por votar, quizá sería la manera de acabar de decidirlo. Sino será complicado, porques si es el 23 no podremos Margarida, ni Ely85, ni yo. Si es el 27 fallarán desti28, Sonia85 y Ely85, y si finalmente hacemos la sesión el 28 no podrán venir ni desti28, ni silvia26, ni sonia... (monara, los días que puedes, está disponible menos gente...)
En fin, punto 1 por cerrar.

Punto 2: dónde. Hablando hablando, se nos ha ocurrido que quizá un sitio donde podríamos hacer las fotos sea Can Ribas. Es el restaurante donde nos casamos alguna de nosotras, es muy bonito, con jardines, cerrado al público, y solucionaríamos el problema de "dónde cambiarnos de ropa tranquilamente".
Quizá, si hablamos con ellos, les parezca buena idea que hagamos una sesión de fotos allí 10 ó 15 novias. La idea sería proponerles una colaboración, salir en su blog... no sé, todo es hablarlo. Eso sí, antes de nada, tendríamos que estar todas de acuerdo. Os dejo la dirección de su blog: http://www.cosasquepasan.net/blog/ y de su web http://www.canribas.com

Las otras opciones son la playa (donde nos surje el problema de "¿dónde nos cambiamos?"), o alquilar un estudio (habría que preguntar precios).

Id diciendo qué os parece todo, que los días pasan rápido!! >.-<: >.-<:
Noemi.
Noe--

EntradaAutor: Juli » dg. oct. 07, 2012 7:14 pm

Guapis!!

Voy viendo avances!!

A ver, a mi por el día, ya sabeis que más o menos me van bien todos. A mi el 23 me iría genial! pero claro, algunas no podeis... es que esto es un rollo!

Tema sitio. A mi los estudios la verdad es que no me molan nada... lo veo un poco artificial todo y nose, una sesión así me gusta que sea más al aire llibre. El frio a mi, personalmente, no me preocupa mucho, no soy demasiado friolera la verdad, al contrario. De todas maneras, no tiene por qué hacer mucho frio, seguramente por tema de luz lo haremos al mediodia porque a las 5 ya es casi de noche y a esa hora si pega bien el sol puede estarse muy bien sea en la playa o sea donde sea!! de todas maneras nos llevamos abrigo y solo nos lo quitamos a la hora de hacer las fotos!

El año pasado, en febrero una amiga me hizo una sesión en la playa y en la montaña y eran más de las 5 de la tarde e iba en vestido de tirantes, dscalza y sin medias. Pase algo de fresco pero nada exagerado, además los vestidos de novia suelen llevar capas y capas!!!
Mirad, os dejo alguna foto de las que me hizo en la playa:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Llevaba una chaquetita pero porque quedaba mejor, la chaqueta era super fina, eso y nada era casi lo mismo!

Por otro lado, floreta, yo si puedo tambien me apunto a cuando vayais a ver el sitio. Y en cuanto al sitio, pues a mi la playa me tira mucho, me encantaria tener alguna foto vestida de novia en la playa, pero si decidís Can Ribas tmabién me parecerá genial, aunque las fotos de mi reportaje son alli! jajaja pero me da igual ::love::
Imatge
Juli

Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant