Bones a totes,
Ahir per la tarda vaig quedar amb els fotògrafs, haviem estat comentant coses de la sessió de fotos per mail i la veritat és que estem super il.lusionats nosaltres també. L'únic que no està clar és si un d'ell podrà estar per aquelles dates ja que potser marxa per Nadals. Ho veurem.
Hem comentat com s'hauria de muntar la sessió perquè surti bé, s'ha de coordinar moltes núvies esbojarrades (jeje) però tenim temps per anar fent "deures" entre tots/totes.
Ens agradaria dividir la sessió en dues parts, una més pensada i plannificada i la última on ens deixarem anar la melena improvissant. La primera part és deguda a que coordinar tanta gent no és fàcil i com més organitzats anem millors resultats obtindrem.
Fotos de grup: Hem comentat que les fotos seran de grup. Sobretot pq som moltes noies. Al ser tantes però, també farem una tanda de fotos amb grups més reduïts (volem que se us vegi bé i d'aprop). Així doncs obtindrem fotos de grup amb totes a l'hora i altres amb grups més petits. Totes sortireu moníssimes.
Plannificarem part de les fotos:És a dir, portarem fotos pensades i les replicarem.
Per això necessito col.laboració vostra. Voldria que em passeu totes una foto vostra de cos sencer vestida de núvia. Això ens ajudarà a veure les amplades dels vestits, com són, si ocupen molt o no tant i podem pensar on col.loquem a cada núvia.
Maquillatge i pelu:Hem dit que per nosaltres no cal anar amb el mateix pentinat que el dia del casament ni anar a la pelu. Si a algú li fa il.lusió endavant, però creiem que serà més pràctic i natural si cadauna ve maquillada de casa (una mica, només per trobar-vos algo més guapes). Jo per exemple no em maquillo mai, però sempre porto rimmel i eyeliner, així que aquell dia aniré igual. Com a molt una mica de base matificant per a que no surtin "brillos". La resta natural. Si algú s'ofereix a maquillar abans de l'hora de la sessió, endavant.
Atrezzo:
Si que ens agradaria portar alguna cosa per a jugar i fer més divertida la sessió. Estem pensant fotos divertides pq volem que ho passeu bé (nosaltres ja gaudim amb les fotos). Algo hem començat a pensar totes tirant arròs o amb globus d'heli en algun color... Aquestes coses fan que s'estigui més distès i la foto pren un altre aire més actual i divertit.
Exemples de fotos:Nosaltres ja hem buscat unes quantes fotos que ens agradaria fer i que creiem que poden sortir bé.
Com és una cosa a construïr entre tots, voldriem que si trobeu alguna foto de grup que us agradi, la pengeu per intentar fer-la. Remeneu per internet i pugeu les 3 o 4 que més us agradin!! Com més idees, millor.
LOcalització:
Necessitem un lloc amb molta llum i amb espai. No tenim focus ni prous flashos per a fer-ho en lloc tancat. Som molta gent per il.luminar-ho tot!
Per això es va plantejar la platja.
N'hi ha una a Sitges que dóna molt de joc pq té unes casetes molt vistoses i és la que hem pensat en principi per a la sessió. És una platja petita que queda més amagadeta i en aquelles dates segurament no hi haurà casi gent (l'altre cosa és quan vegin aparèixer 15 núvies, jaja).
Pel tema canviar-se que algú plantejava, jo no crec que hi hagi massa problema. Unes fan barraqueta mentre les altres es canvien. Qui sap si amb una tela es pot improvissar un canviador tipus mercadillo.
Pel fred, pot ser que en faci, però és qüestió sino de portar algo a sota (tipus leggins) i un xal o abric a prop. La vida de model és molt soferta jeje.
Si ha de ser al desembre...el més fàcil és que faci fresca...ara, intentarem buscar una hora central del dia per si tenim sort que faci sol i estiguem més a gust. Si tant de fred fes, fariem la sessió més curta.
Pel vestit, jo l'he portat també a la tintoreria però personalment prefereixo tornar-me'l a posar que no guardar-lo en una caixa... Tampoc crec que es pugiu embrutar tant... Jo de fet ni m'he plantejat tornar-lo a rentar, ja veuré com queda. Però tot això és molt personal i cadascuna decideix eh? que jo només dono la meva opinió i aquí tothom és lliure de tenir diferents idees.
Platja.JPG
Prova:
Hem dit de durant el mes de novembre acostar-nos a la localització de la sessió, amb qui vulgui venir i fer una petita prova. A nosaltres ens va molt bé conèixer millor el lloc i si algunes de vosaltres voleu venir ens podeu servir de models (encara que no pogueu ser-hi totes) però així ens coneixem més i aquell dia és més divertit.
També és un record tenir unes fotos ecara que sigui en texans. Fariem una prova en quant a llum i llocs per a fer les fotos i material que es pugui necessitar. A més us endueu una tanda extra de fotos! Donarem la data quan ho tinguem més tot lligat i us apunteu qui pogueu, ok?
Per part meva...res més...
Us deixo algunes fotos per a que veieu l'estil de les fotos.
Què en penseu? com ho veieu noies?
Jo crec que és una gran experiència...i almenys jo, tinc tantes ganes de posar-me de nou el vestit!!
Recordeu passar la vostra foto vestida de núvia i les propostes de fotos en grup!
Estils de fotos:
vanity.jpg
vanity2.jpg
nuvies platja.jpg
grup.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.