Zapatos y ropa interior

El millor any de la nostra vida!

Re: Zapatos y ropa interior

EntradaAutor: Sílvia26 » dv. abr. 20, 2012 1:46 pm

Psia ha escrit:Amb el corsé, prova de seure a veure si es clava a la panxa o a les cames, es súper important que no passi! si no és molt incomode

Sisi, de moment m'he decantat pel corsé, però ja vam quedar amb la meva cunyada que si al fer la prova amb el vestit no em convencia que el podia tornar i canviar-ho. La veritat és que és molt finet, però també em va avisar del mateix, així que de moment, està en proves :-)0(-:
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dv. abr. 20, 2012 4:47 pm

Sílvia26 ha escrit:
Psia ha escrit:Amb el corsé, prova de seure a veure si es clava a la panxa o a les cames, es súper important que no passi! si no és molt incomode

Sisi, de moment m'he decantat pel corsé, però ja vam quedar amb la meva cunyada que si al fer la prova amb el vestit no em convencia que el podia tornar i canviar-ho. La veritat és que és molt finet, però també em va avisar del mateix, així que de moment, està en proves :-)0(-:

Jo em vaig comprar també corsé i molt cómode no és, pero estilitza més i si no molesta més del que toca, jo aguantaré que segur que en una estoneta el cos s'acostuma! això si, com diu Psia, que no es clavi!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: MoFLeTeS » dl. abr. 23, 2012 11:26 pm

Psia ha escrit:Alguna portarà batí per a les fotos? hi ha de xulos en la botiga Etam i millor de preu que en altres botigues, jo he agafat un i estic molt contenta, a més tenen sabatilles i camisons xulíssims!

Jo estic buscant i no trobo!! Ja he anat a l'oshyo, y al women secret... y no sols no trobo batí... no trobo roba per la nit de noces!! jejejejeje... digue'm cursi.... però tot i que porto més de dos anys vivint amb el que será el meu futur marit, em fa ilusió comprar-me algo especial per aquella nit....

Gràcies Psia!! Miraré a la cadena etham!!! A veure si tinc sort!!
Imatge
MoFLeTeS
:: núvia rookie

Entrades: 187
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 2:03 pm

EntradaAutor: Maitexu28 » dl. abr. 23, 2012 11:31 pm

Jo també volia un batí d'aquells que posa "novia" o alguna cosa així...en plan setentero...no se si m'enteneu...
Maitexu28

Entrades: 129
Membre des de: dj. oct. 13, 2011 10:25 am

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants