holaaaa! últimament no tinc ni temps per escriure...
Bulma: doncs nosaltres marxem amb Qatar el 12, correcta, així que segur que volem junts no? crec recordar que marxem cap a les 11:20 h, llàstima que no coincidim als hotels, però si que en molts llocs així que haurem de quedar, jejeje.
Amb quina agència aneu? Qatar? si voleu que us miri ràpidament que us surt amb la agència d´una amiga nostra m´ho dieu...
Nosaltres anem amb ambassador tour, que m´han dit que està molt bé, i els hotels que anem estan per aquí dalt, però fem la ruta cap al nord per carretera, volem emocions fortes, jejeje....
Ja quedarem per coincidir i veurens a l´aeroport!
Va que això ja arribaaaaaaa!!!!!!!! nervissssssssssssssssss!!!! jiji[/quote]
Bones!!!!
Doncs si! És el mateix vol, surtim a les 11:20h de bcn! sisí ja quedarem almenys que amb algú ens puguem comunicar que tenim l'anglès una mica macarroni ;)
Nosaltres ho hem mirat a l'agència petita del meu poble, però crec que a ells els hi mira Kirunna, pot ser?
Vosaltres quants dies feu a Bangkok?? Estic esperant que em passin els preus exactes amb els hotels que l'hi he dit, pq m'agradaven més els primers hotels, com el Sofitel silom de bangkok i Le meridien de Chiang mai. A noslatres poder ens surt una mica més car pq fem de Bangkok a Chiang rai amb avió.
Tinc unes ganes de tancar el tema!!! wenu i ganes de marxar també!