Luna de miel TAILANDIA!!

El millor any de la nostra vida!

Re: Luna de miel TAILANDIA!!

EntradaAutor: bulma » dc. març 07, 2012 12:27 pm

Gracies a tod@s!
és que jo si vaig a la platja i no fa bo.... em vé algu! Nosaltres volem 4 dies de relax i per assegurar el bon temps tambe m'aconsellen Koh Samui, alguna excursió volem fer però tambe un parell de dies sense haver de fer res de res. I llavors és quan vé el dilema de quina zona es millor per agafar l'hotel... Al final penso que m'hi miro massa i quan siguem allà serà perfecte i no calia donar-hi tantes voltes!
:t:t:
Susanaieric encara ens veurem per allà pq marxem amb un dia de diferència!
Imatge
bulma
:: núvia rookie

Entrades: 142
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 1:13 pm

EntradaAutor: bulma » dc. març 07, 2012 1:23 pm

noyja ha escrit:Bulma, nosotros hacemos lo mismo pero en agosto, del 14 al 28: Bangkok + Chiang Rai, Chiang Mai y acabamos de relax en Koh Samui. Por el tiempo nos dierona elegir entre ésta isla y Phuket y nos recomendaron Koh Samui. Como buscábamos tranquilidad, alguna visita/excursión y poco más era eso lo que más se amoldaba. Hemos estado buscando y no nos hemos equivocado... es un paraiso...
Nosotros vamos al SILAVADEE POOL SPA RESORT... una maravilla... :··;..:

En Bangkok nos alojamos en eL Holiday Inn Silom
En Chiang Rai y Chiang Mai en LE MERIDIEN

Espero haberte aclarado alguna duda... ya nos contarás vuestra decisión final!

Yo estaré en el Holiday Inn Silom de Bangkok, The Legend y Le Meridien en chiang rai y Chian mai!
Buuuahh pedazo hotel del Silavadee!!! Lastima que esta un poco alejado, ideal para estar tranquilo pero yo prefiero que esten mas cerca del "merder", me ha encantado! Haber si encuentro el bueno para mi!
:-))
Imatge
bulma

EntradaAutor: susanaieric » dc. març 07, 2012 6:05 pm

bulma ha escrit:Gracies a tod@s!
és que jo si vaig a la platja i no fa bo.... em vé algu! Nosaltres volem 4 dies de relax i per assegurar el bon temps tambe m'aconsellen Koh Samui, alguna excursió volem fer però tambe un parell de dies sense haver de fer res de res. I llavors és quan vé el dilema de quina zona es millor per agafar l'hotel... Al final penso que m'hi miro massa i quan siguem allà serà perfecte i no calia donar-hi tantes voltes!
:t:t:
Susanaieric encara ens veurem per allà pq marxem amb un dia de diferència!

Holaaaa Bulma!

Doncs si que ens veiem segur, a Bangkok 3 nits, anem al Sofitel Silom, i coincidim a Le Meridien de Chiang mai i després a Koh Samui, Anantara Lawana! >.-<:

A nosaltres ens costa 4500 € tot
Imatge
susanaieric

Entrades: 137
Membre des de: dj. gen. 26, 2012 9:29 pm

EntradaAutor: noyja » dc. març 07, 2012 9:54 pm

Bulma, coincidimos entonces en los hoteles!!! el Silavadee si que está más alejadillo pero casi que igual lo agradecemos que después de tantos meses de ajetreo de bodorrio y circuitos en Bangkok y demás...
Imatge
noyja
:: núvia d'argent

Entrades: 2988
Membre des de: dv. ago. 28, 2009 8:57 am

EntradaAutor: jennyjose » dt. març 13, 2012 3:52 pm

A veces tengo mas ganas del viaje a tailandia que de la boda, porque sé que la boda en un día y zas, se acabó y el viaje son 16 días intensos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Imatge
10 de junio de 2012
Imatge
jennyjose
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2031
Membre des de: dl. juny 06, 2011 7:10 pm

EntradaAutor: noyja » dt. març 13, 2012 7:57 pm

Jennyjose, qué año más chachi nos esperaaa!!! entre la última semana de la boda con los preparativos, la boda y el viaje vamos a estar unos días como en una nubeee y yo muero por que llegue yaaaa :··;..: ::love:: :-)(-:
Imatge
noyja

EntradaAutor: bulma » dc. març 14, 2012 5:47 pm

Wenu al final després d'una setmana marejant al pobre noi de l'agència de viatges, ja ho tenim bastant decidit!!
Al final fem Bangkok, Chiang rai, Chiang mai i koh Samui. :-))
Ens costa 4900€, ens ha anat pujant una mica el preu per les taxes de vol, com més esperem és una mica més car, per tant aquest dissabte anirem a confirmar l'ultim pressupost que ens han passat!
Susanaieric també marxem el dia 12 de juny com vosaltres oi? Hem canviat de dia pq el dia 12 volem amb Qatar i ens diuen que es molt millor que la línia francesa que haviem mirat marxant el dia 11 i ja no venia de 200€...
Imatge
bulma

EntradaAutor: noyja » dc. març 14, 2012 6:37 pm

Qué bien, bulma!! ya verás como no nos arrepentiremos!! (hacemos el mismo viaje...)

Los hoteles ya los teneis decididos??

Por cierto chicas, respecto a las vacunas... qué pensáis hacer?
Imatge
noyja

EntradaAutor: bulma » dc. març 14, 2012 10:21 pm

noyja ha escrit:Qué bien, bulma!! ya verás como no nos arrepentiremos!! (hacemos el mismo viaje...)

Los hoteles ya los teneis decididos??

Por cierto chicas, respecto a las vacunas... qué pensáis hacer?

Amb les vacunes no sabem què fer... tinc amics que hi han anat i em diuen que no cal i altres que diuen que si... Jo diria que no fa falta si anem amb gurp, tampoc ens posarem al mig de la muntanya cada dia que és on pots "pillar"...
Tema hotels estarem:
Bangkok: Novotel Bangkok on Siam Square
Chiang rai: The Legend
Chiang mai: Holiday inn (però el vull canviar pel le Meridien que crec que es millor!)
koh Samui: Nora Buri Resort&spa
Imatge
bulma

EntradaAutor: burbuhi » dj. març 15, 2012 10:32 pm

yo he ido a vacunarme hoy pero solo hepatitis a porque soy del 85 y no nos la pusieron. Por lo demás solo consejos
Imatge
burbuhi
:: núvia experimentada

Entrades: 333
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 2:41 am

EntradaAutor: bulma » dv. març 16, 2012 10:11 am

burbuhi ha escrit:yo he ido a vacunarme hoy pero solo hepatitis a porque soy del 85 y no nos la pusieron. Por lo demás solo consejos

Jo dilluns que vé que tinc festa de la feina aniré al cap a informar-me per veure les vacunes exactes que tinc i si n'ha ha alguna que necessito posar-me, pq les hepatitis són sagrades (per mi) i espero tenir-les, sinó a posar-me-la!
Imatge
bulma

EntradaAutor: Cris2012 » ds. març 17, 2012 1:19 am

hola, a nosotros también nos vacunaron de hepatitis , yo solo la a y el a y b .
Nos han recetado las pastillas de la maria, pk hacemos noche en mae hong son pero no se q hacer si comprarlas , solo estamos una noche... mañana me caduca la receta...
Imatge
Cris2012

Entrades: 360
Membre des de: dc. juny 08, 2011 11:24 pm

EntradaAutor: burbuhi » dg. març 18, 2012 12:06 am

ui quería decir que no soy del 85!!! una mujer venezolana nos dijo que para evitar las picaduras era bueno tomar vitamina b12 pk la sudas.
Imatge
burbuhi

Entrades: 333
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 2:41 am

EntradaAutor: Miriam CH » dg. març 18, 2012 5:29 pm

Otra que se apunta de luna de miel a TAILANDIA!!!! Aún estamos acabando de ultimar presupuestos. Hacemos bangock, norte y kon samui.!!!!
Imatge
Oriol y Miriam 1 de Septiembre del 2012¡¡

Ver Fabricación anillos: 2-6-12
Primera Prueba vestido: 29-6-12
Miriam CH
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. ago. 15, 2011 8:26 pm

EntradaAutor: marcyjanet » dl. març 19, 2012 8:51 pm

Ey!! Nosaltres també fem Tailandia!!
També fem el recorregut: Bangkok, Chian Mai, Chian Rai i els ultms 4 dies a Kok samui!!
Tinc unes ganes!!! marxem el 19 de juny ( la boda es el 16)
marcyjanet

Entrades: 3
Membre des de: dj. març 15, 2012 1:12 pm

EntradaAutor: susanaieric » dl. març 19, 2012 9:41 pm

bulma ha escrit:Wenu al final després d'una setmana marejant al pobre noi de l'agència de viatges, ja ho tenim bastant decidit!!
Al final fem Bangkok, Chiang rai, Chiang mai i koh Samui. :-))
Ens costa 4900€, ens ha anat pujant una mica el preu per les taxes de vol, com més esperem és una mica més car, per tant aquest dissabte anirem a confirmar l'ultim pressupost que ens han passat!
Susanaieric també marxem el dia 12 de juny com vosaltres oi? Hem canviat de dia pq el dia 12 volem amb Qatar i ens diuen que es molt millor que la línia francesa que haviem mirat marxant el dia 11 i ja no venia de 200€...

holaaaa! últimament no tinc ni temps per escriure...

Bulma: doncs nosaltres marxem amb Qatar el 12, correcta, així que segur que volem junts no? crec recordar que marxem cap a les 11:20 h, llàstima que no coincidim als hotels, però si que en molts llocs així que haurem de quedar, jejeje.

Amb quina agència aneu? Qatar? si voleu que us miri ràpidament que us surt amb la agència d´una amiga nostra m´ho dieu...

Nosaltres anem amb ambassador tour, que m´han dit que està molt bé, i els hotels que anem estan per aquí dalt, però fem la ruta cap al nord per carretera, volem emocions fortes, jejeje....

Ja quedarem per coincidir i veurens a l´aeroport!

Va que això ja arribaaaaaaa!!!!!!!! nervissssssssssssssssss!!!! jiji
Imatge
susanaieric

EntradaAutor: bulma » dc. març 21, 2012 12:42 pm

holaaaa! últimament no tinc ni temps per escriure...

Bulma: doncs nosaltres marxem amb Qatar el 12, correcta, així que segur que volem junts no? crec recordar que marxem cap a les 11:20 h, llàstima que no coincidim als hotels, però si que en molts llocs així que haurem de quedar, jejeje.

Amb quina agència aneu? Qatar? si voleu que us miri ràpidament que us surt amb la agència d´una amiga nostra m´ho dieu...

Nosaltres anem amb ambassador tour, que m´han dit que està molt bé, i els hotels que anem estan per aquí dalt, però fem la ruta cap al nord per carretera, volem emocions fortes, jejeje....

Ja quedarem per coincidir i veurens a l´aeroport!

Va que això ja arribaaaaaaa!!!!!!!! nervissssssssssssssssss!!!! jiji[/quote]

Bones!!!!
Doncs si! És el mateix vol, surtim a les 11:20h de bcn! sisí ja quedarem almenys que amb algú ens puguem comunicar que tenim l'anglès una mica macarroni ;)
Nosaltres ho hem mirat a l'agència petita del meu poble, però crec que a ells els hi mira Kirunna, pot ser?
Vosaltres quants dies feu a Bangkok?? Estic esperant que em passin els preus exactes amb els hotels que l'hi he dit, pq m'agradaven més els primers hotels, com el Sofitel silom de bangkok i Le meridien de Chiang mai. A noslatres poder ens surt una mica més car pq fem de Bangkok a Chiang rai amb avió.
Tinc unes ganes de tancar el tema!!! wenu i ganes de marxar també! =0-0-)
Imatge
bulma

EntradaAutor: susanaieric » dc. març 21, 2012 2:06 pm

Holaaaa Bulmaaaa!

Nosaltres estem 3 nits a bangkok! Kirunna, si ja els conec; si pots diga-li a la agència que et miri amb ambassador tour a veure que et surt. Respecte anar amb avió cap al nord o no, això ja és personal. Alguns diuen que entre aeroports i hores, doncs potser també es fa passat; i per carretera doncs també són hores, i sempre poden surgir problemes inesperats, però també veus i conèixes millor tot, i tinc entés que fas unes 4 o 5 h d viatge amb parades pel mig, així que no crec que es fagi tan dur.

Doncs si, hauríeu d´anar tancant el tema, així una coseta menys! jejeje...ja quedarem per veurens a l´aeroport!
Imatge
susanaieric

EntradaAutor: bulma » ds. març 24, 2012 9:49 pm

Ja estar, viatge al sac i ben lligat!!!!
Al final ens puja un pelet més pel meu capritxu d'anar a uns hotels en concret jeje però crec que valdrà la pena!!
Al final fem 3 dies Bangkok, 1 Chiang rai, 2 Chiang mai i 4 a Koh Samui, i marxem el dia 12/6 i arribem el 24/6!! Per fi, quin pes que m'he tret de sobre!!!

: sol :
Imatge
bulma

EntradaAutor: jennyjose » dj. abr. 05, 2012 2:43 pm

Bulma, yo hago del 11 al 26 con las misas paradas!!!
Imatge
10 de junio de 2012
Imatge
jennyjose

Entrades: 2031
Membre des de: dl. juny 06, 2011 7:10 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants