CAN JONC 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: CAN JONC 2012

EntradaAutor: JesusyBerta » dt. ago. 30, 2011 4:47 pm

Neni5 ha escrit:Guapes!!
Com m'agrada tenir una veterana can jonera entre nosaltres!!!jo volia fer marcasitios, lo dels noms dels convidats per l'aperitiu i el nom de les taules amb fotos nostres...

De tot això Sonia no té cap problema oi?

De totes maneres els marcasitios com son, targetes normals amb el nom?

Berta pel sindrome post boda només tens una sol·lució, ajudar-nos a nosaltres!!!!
Per cert el tema dels autocars, Sonia facilitava uns, a mi m'interessa però encara no m'he posat al lio!!

Si, els marcasitios con tarjetes amb el nom, com de doble pestanya perquè s'aguantin!!!

Evidenment que us ajudaré, PERQUÈ M'ENCANTA!!!!jijijijiji
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: rinxols » dt. ago. 30, 2011 8:01 pm

JesusyBerta ha escrit:
rinxols ha escrit:ooooohhh!!! m'encanta que t'encanti!!! *.-o-o.* doncs per no perdre costum et faré una altre pregunta...(vaya chapas que sóc) Quants dies aban has de donar els diners totals del casament? moltes gràcies amore!! i per cert, quan comencis a escriure la teva crònica o dubtis en dir'm-ho eh!! estic ansiosa!!! petons!!! :-)ok:

Holaaaaa!!!

Tema diners: com sabeu, Can Jonc et demanen el 100x100 avans del casament, encara que per això també hi ha flexibilitat...jo ho vaig donar tot avans, (ho anàvem donan poc a poc, i l'última quantitat de diners van ser 1 setmana avans), però em vaig guardar 1000€ que els vaig donar el mateix dia del casament (sabía que tot sortiria bé, però em volia quedar amb un as a la màniga per qualsevol cosa...) i no hi vaig tenir cap problema, ho vaig parlar amb la Sònia hi ja està.

Petonetsss amore!!!!!!!!!!!

merci Berta ets un amor!!! :··;..: tindré en compte això de guarder-me 1000eur si és q puc...i no em quedo pelada!!!
ImatgeImatge
rinxols
:: núvia experimentada

Entrades: 389
Membre des de: ds. març 19, 2011 7:37 pm

EntradaAutor: EvaII » dt. ago. 30, 2011 9:28 pm

Hola!!!

De mica en mica van passant el dies i cada vegada ens queda menys....

Nosaltres també volem personalitzar les taules, encara no li hem comentat res a Sonia (falta molt) pero no crec que tinguem cap problema, se li veu molt flexible i col·laboradora....

Salutacions!!!
Imatge
EvaII
:: núvia rookie

Entrades: 182
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 6:10 pm

EntradaAutor: rinxols » dj. set. 01, 2011 10:24 am

Bertaaaa!!! t'en recordes de quin color era el paper dels marcallocs? i per cert, de quins colors vas posar la mantellaria? muaaakisss amore!!! :-))
ImatgeImatge
rinxols

EntradaAutor: JesusyBerta » dj. set. 01, 2011 7:09 pm

rinxols ha escrit:Bertaaaa!!! t'en recordes de quin color era el paper dels marcallocs? i per cert, de quins colors vas posar la mantellaria? muaaakisss amore!!! :-))

Guapi!!!

Doncs crec que els marcallocs eres en beige, quan tingui les fotos del fotògraf t'ho confirmo.

El dia de la prova de menú es quan decideixes el color de la manteleria i els centres. Jo la vaig agafar negre d'abaix i beig d'adalt, per mi la més elegant!!!

Petonetsss
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: rinxols » dv. set. 02, 2011 9:23 am

JesusyBerta ha escrit:
rinxols ha escrit:Bertaaaa!!! t'en recordes de quin color era el paper dels marcallocs? i per cert, de quins colors vas posar la mantellaria? muaaakisss amore!!! :-))

Guapi!!!

Doncs crec que els marcallocs eres en beige, quan tingui les fotos del fotògraf t'ho confirmo.

El dia de la prova de menú es quan decideixes el color de la manteleria i els centres. Jo la vaig agafar negre d'abaix i beig d'adalt, per mi la més elegant!!!

Petonetsss

ohhhh!!! jo tmbé sóc partidaria del negre estic totalment d'acord amb tu que queda súper elegant a més com és de tarda...crec q é força acertat. Doncs quan tinguis fotos em confirmes lo del color dels marcallocs ok? quines ganes deus tenir de veure les foto i tornar a sentir aquelles pesigolletes a l'estómag oi? que guay!!! jo també tinc ganes de veur-les jijiij. Molts petons floreta!! ::love::
ImatgeImatge
rinxols

EntradaAutor: EvaII » dj. set. 08, 2011 6:28 pm

Hola noies!

Com van els preparatius??? Nosaltres ja tenim fetes les invitacions, falta que el fotògraf les acabi d'imprimir. I demà faig la primera visita per mirar vestit... A veure que trobo..... Per la resta tot igual. No hem avançat gaire....
Imatge
EvaII

EntradaAutor: rinxols » dv. set. 09, 2011 4:08 pm

EvaII ha escrit:Hola noies!

Com van els preparatius??? Nosaltres ja tenim fetes les invitacions, falta que el fotògraf les acabi d'imprimir. I demà faig la primera visita per mirar vestit... A veure que trobo..... Per la resta tot igual. No hem avançat gaire....

Doncs nosaltres, a principis d'octubre tenim el pre-boda i d'aquí ens faran les invitacions. El vestit i les sabates ja ho tinc. I demà la meva parella i el seu germà (padrí meu) van a comprar-se el traje. Per la resta res de res tot força parat.
ImatgeImatge
rinxols

EntradaAutor: carolinaherrera » dv. set. 09, 2011 7:47 pm

Hola chicas!!!

Pues los preparativos, yo tengo el vestido, zapatos, y cestita para los anillos jeje.. para noviembre o asi llamaremos al fotografo para haber cuando hacemos las invitaciones.
Imatge [/url]
carolinaherrera

Entrades: 240
Membre des de: dc. juny 08, 2011 3:17 pm

EntradaAutor: sweetthing » dc. oct. 05, 2011 9:33 pm

Hola noies, m'han passat el pressupost de Can Jonc i encara que entren moltes coses, m'han donat el preu de 185 € per adult tot inclos, a part la ceremonia, és així? Es que ho veig molt car... petons i gracies!
Imatge
sweetthing

Entrades: 113
Membre des de: dv. juny 17, 2011 8:16 pm

EntradaAutor: rinxols » dj. oct. 06, 2011 6:51 am

AronJen ha escrit:Hola noies, m'han passat el pressupost de Can Jonc i encara que entren moltes coses, m'han donat el preu de 185 € per adult tot inclos, a part la ceremonia, és així? Es que ho veig molt car... petons i gracies!

sí és així! mira't altres restaurants que no posin tantes coses i ja veuràs com el preu baixa....
ImatgeImatge
rinxols

EntradaAutor: sweetthing » dj. oct. 06, 2011 9:17 am

Gracies per la info!! Si miraré un altre restaurant perque per nosaltres, aquest es intocable! ::love::
Imatge
sweetthing

Entrades: 113
Membre des de: dv. juny 17, 2011 8:16 pm

EntradaAutor: Neni5 » dv. oct. 07, 2011 7:03 am

A part l'has d'afegir l'iva! Que tal noies! Com ho porteu? Jo ja tinc vestit! El Pascal de aire, uix es precioso y con un bolerito.....oixx, me encanta!! me faltan los zapatos y el cancan que me los regalan en la tienda pero como hasta febrero no llegara mi vestido a la tienda pues... esperaré un poco más!!

Y nada.. el fotografo vamos la semana que viene para concretar más cosas!
HE estado pensando en los marcasitios y creo que haré barcos de papel con papeles estampados y en la banderita del mastil (palillo redondo) le pondremos el nombre. A ver si me pongo al lío y a ver como queda!
Un besito y a ver si se anima!! que estamos muy desconectadas!!!
Imatge
Neni5

Entrades: 200
Membre des de: dt. feb. 08, 2011 8:20 pm

EntradaAutor: rinxols » dv. oct. 07, 2011 7:15 am

Neni5 ha escrit:A part l'has d'afegir l'iva! Que tal noies! Com ho porteu? Jo ja tinc vestit! El Pascal de aire, uix es precioso y con un bolerito.....oixx, me encanta!! me faltan los zapatos y el cancan que me los regalan en la tienda pero como hasta febrero no llegara mi vestido a la tienda pues... esperaré un poco más!!

Y nada.. el fotografo vamos la semana que viene para concretar más cosas!
HE estado pensando en los marcasitios y creo que haré barcos de papel con papeles estampados y en la banderita del mastil (palillo redondo) le pondremos el nombre. A ver si me pongo al lío y a ver como queda!
Un besito y a ver si se anima!! que estamos muy desconectadas!!!

que bé neni!!! ja tens el vestit!! jo també des de juny que el tinc i fins al març res de res!! que bé que et regalin les sabates i el can can no? jo intentaré que també em facin algo pq a pronovias no em van regalar res! bueno sí una ampolla de cava!! ijijij jo els marcallocs els he agafat a una botiga d'internet i els cartellets de les taules el faré jo són cartes del póker. quan tinguis això dels vaixells penja alguna foto que pot quedar molt xuli!!!
ImatgeImatge
rinxols

EntradaAutor: carolinaherrera » dv. oct. 07, 2011 8:47 am

Hola chicasss!!

Una pregunta el marcasitios no lo ponen ellos??
Imatge [/url]
carolinaherrera

EntradaAutor: carolinaherrera » dv. oct. 07, 2011 2:38 pm

Otra pregunta chicas!!

Alguna que ya este casada en Can Jonc, los fotografos que comen en el mismo salón que nosotros apartados, con los invitados, los llevan a otro salón.. alguna lo sabe??
Imatge [/url]
carolinaherrera

EntradaAutor: EvaII » dv. oct. 07, 2011 6:19 pm

Hola chicas!

Nosotros ahora mismo estamos un poco paraditos. Yo ya tengo el vestido encargado y hasta enero/febrero nada, tenemos fotógrafo y las invitaciones. Por cierto le tenemos que pedir a Sonia que nos de las tarjetitas del restaurante con el mapa, porque las queremos meter en el mismo sobre que las invitaciones.

A mi en la tienda del vestido me regalan los zapatos, el velo, la liga y si quiero guantes también! :-) Así que es algo más de lo que me tengo que despreocupar.....

Lo siguiente que queremos mirar son las alianzas, nos han dicho el precio del oro últimamente está subiendo mucho y que sale a cuenta mirarlo con tiempo.

Del tema marcasitios no hemos pensando nada, supongo que dejaremos los que ellos pongan. Lo que sí que hemos pensado es en poner nombre a cada mesa y hacer un cartelito identificativo.
Imatge
EvaII

EntradaAutor: Isita46 » ds. nov. 05, 2011 6:26 pm

Hola noies!

Jo també hem caso el próxim estiu 2012 a Can Jonc... Veig que ja us heu començat a mirar vestit, tan dóra? Jo tenia pensat començar a mirar 7 o 8 mesos abans... I al fotógraf... tot just he anat a mirar un avui i m'ha agradat bastant. És el primer que veig i la veritat, no sé per on ronden els preus..

Salutacions a totes!!!
Isita46

Entrades: 17
Membre des de: ds. nov. 05, 2011 6:13 pm

EntradaAutor: EvaII » dg. nov. 06, 2011 12:16 pm

Isita46 ha escrit:Hola noies!

Jo també hem caso el próxim estiu 2012 a Can Jonc... Veig que ja us heu començat a mirar vestit, tan dóra? Jo tenia pensat començar a mirar 7 o 8 mesos abans... I al fotógraf... tot just he anat a mirar un avui i m'ha agradat bastant. És el primer que veig i la veritat, no sé per on ronden els preus..

Salutacions a totes!!!

Hola Isita! Felicitats pel teu casament! Quan et cases??
Imatge
EvaII

EntradaAutor: rinxols » dg. nov. 06, 2011 12:26 pm

Isita46 ha escrit:Hola noies!

Salutacions a totes!!!

MOltes felicitats pel teu casament!!! una més a Can JOnc!!! quin dia et cases??
ImatgeImatge
rinxols

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants