GIRONINES 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: kyla » ds. nov. 19, 2011 9:32 pm

bulma ha escrit:Bones!!
Sóc nova i tot just fa 10 dies que amb la meva parella hem decidit que ens casarem l'any que vé! Tot apunta al setembre pel que estem mirant... trobo que la gent ho prepara amb molta antel.lació! Volíem el juny però estar full...jeje si casi ja vaig tard!!!
Estic dels nervis perquè aquest diumemge venen a dinar els meus pares i els sogres i donarem el bombazo! A veure si a la propera entrada ja tinc restaurant, hem anat a mirar el Lotus Blau i ens va agardar molt, la setmana que vé anem al Siloc, a veure què!
:··;..:

Hola Bulma!!

Nosaltres ens casarem al Lotus Blau al juny!! A nosaltres el lloc ens va encantar!! sobretot la zona del pica pica!
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla
:: núvia rookie

Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. nov. 20, 2011 11:55 am

Si has mirat per la zona de Santa Coloma pots mirar el que anem nosaltres: EL MAS SOLÀ. El tracte que van tenir amb nosaltres va ser excepcional, el menjar (m'ho han dit diferents persones que hi han anat últimament) és molt bo i molt abundant, igual que el beure, els exteriors són molt bonics i el que és més important: no posen límit a l'hora d'acabar. Això últim a nosaltres ens feia especial ràbia perquè n'hi havia alguns que ens deien que a les 2 havíem de plegar! Senyors! que és un casament de tarda: que segurament començarem el ball a la 1! Com ens podien dir que a les 2 tothom cap a casa????

Jo crec que al Mas Solà la relació qualitat-preu és molt bona (amb això no vull dir que siguin del tot barats, però que s'ho val pel servei que ofereixen).

Espero haver servit d'ajuda!

Petonàs i sort amb el restaurant
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dg. nov. 20, 2011 7:13 pm

noietes que anireu a tot nuvis?
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: bulma » dg. nov. 20, 2011 8:51 pm

Merci pels consells de totes!
Al Mas Solà estar molt bé però ja l'hem descartat pq el mes passat ja varem anar a un casament d'uns amics i l'any passat al d'un familiar i ja n'estem "farts"... Ara us dic que com a convidada les dues vegades que hi he anat m'ha agradat molt i el servei molt bé!! Aquest últim era casament de dinar i a les 00:30h vam tancar el ball, farra per un tub!
A veure si la setmana que vé ja ens acabem de decidir (ara tenim dilema Mas Tapioles/Lotus Blau) i puc dir finalment que ja tinc data i lloc!
Ja tinc ganes de mirar vestits :-))
Imatge
bulma

Entrades: 142
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 1:13 pm

EntradaAutor: kyla » dg. nov. 20, 2011 9:30 pm

bulma ha escrit:Merci pels consells de totes!
Al Mas Solà estar molt bé però ja l'hem descartat pq el mes passat ja varem anar a un casament d'uns amics i l'any passat al d'un familiar i ja n'estem "farts"... Ara us dic que com a convidada les dues vegades que hi he anat m'ha agradat molt i el servei molt bé!! Aquest últim era casament de dinar i a les 00:30h vam tancar el ball, farra per un tub!
A veure si la setmana que vé ja ens acabem de decidir (ara tenim dilema Mas Tapioles/Lotus Blau) i puc dir finalment que ja tinc data i lloc!

Nosaltres com te diu ho fem al Lotus Blau, i nestem encantats! els jardins son inmensos! i la zona pica pica molt moderna i diferent a la resta (gens recoco, ni recargada) al igual que la zona menjador. Del menjar, tothom ens n'ha parlat molt be! a viam que tal!! I tampoc hi ha límit horari en acabar! A part, que per nosaltres era molt important disposar d'habitacions pels convidats, i al Lotus Blau en tenim!

espero que et serveixi d'ajuda!!
Imatge[/url]
kyla

EntradaAutor: Olguiky » dg. nov. 20, 2011 9:47 pm

kyla ha escrit:

Nosaltres com te diu ho fem al Lotus Blau, i nestem encantats! els jardins son inmensos! i la zona pica pica molt moderna i diferent a la resta (gens recoco, ni recargada) al igual que la zona menjador. Del menjar, tothom ens n'ha parlat molt be! a viam que tal!! I tampoc hi ha límit horari en acabar! A part, que per nosaltres era molt important disposar d'habitacions pels convidats, i al Lotus Blau en tenim!

espero que et serveixi d'ajuda!!

Hola Kyla!

A mi el Lotus Blau m'encantava, però em passava el mateix que a la Bulma: uns amics que vindran al nostre casament hi van celebrar el convit. I clar, tota la colla ja hi havia estat. Tot i que ens agradava molt, vam passar de repetir. I com que del mas solà ens n'havien parlat bé... per aquí vam anar.

Petonàs
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Olguiky » dg. nov. 20, 2011 9:49 pm

Ara us dic que com a convidada les dues vegades que hi he anat m'ha agradat molt i el servei molt bé!! Aquest últim era casament de dinar i a les 00:30h vam tancar el ball, farra per un tub!

Gràcies Bulma per les referències! A vegades la tria del restauran la fas una mica a cegues, perquè no és el mateix quan hi vas a dinar un dia normal que per un casament. Per això m'escolto molt tota la gent que em dieu que hi heu estat en altres casaments i que n'heu quedat contents.

Petonàs
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Olguiky » dl. nov. 21, 2011 8:06 pm

Nosaltres segurament hi passarem dissabte (no sé si al matí o a la tarda). A veure si ens hi veiem!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Margarida » dt. nov. 22, 2011 2:54 pm

Nosaltres tambe hi serem a la fira el dissabte, el que no sabem si al matí o a la tarda, el Ferran al matí es va a emprovar trajes alla al Onix així que suposo que quan surti anirem cap a la fira *.-o-o.* *.-o-o.*

Petonsssssssssss :-()-)
Imatge
Margarida
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1115
Membre des de: ds. abr. 09, 2011 3:53 pm

EntradaAutor: Margarida » dc. nov. 23, 2011 2:49 pm

DiL ha escrit:A veure si ens reconeixemmmm

Serà complicat....
Imatge
Margarida

EntradaAutor: Lisbeth » dc. nov. 23, 2011 3:03 pm

noies, feu per trobar-vos... aquí podreu compartir coses que no podreu compartir en lloc més. Val la pena, de veritat us ho dic ::love::

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: kyla » dc. nov. 23, 2011 10:19 pm

Nosaltres también hi anirem!! Tot i que encara no sabem si anirem el dissabte o el diumenge!!
Imatge[/url]
kyla

EntradaAutor: bulma » dj. nov. 24, 2011 10:17 am

Jo hi aniré el diumenge que dissabte treballo...
Ja estem decidits, només falta que no hi hagi cap pega i ho deixarem confirmat el mateix diumenge! I ja podré dir que em caso i esbombar-ho!! *.-o-o.* :-)ok:
Imatge
bulma

EntradaAutor: miriampe89 » dv. nov. 25, 2011 1:19 pm

A mi em trobareu dissabte tarda al Tot nuvis!! volem deixar un missatge al guianupcial.tv jiji..
Imatge
Imatge
miriampe89
:: núvia experta

Entrades: 741
Membre des de: dj. juny 30, 2011 8:35 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dv. nov. 25, 2011 1:54 pm

nosaltres (JiG i jo) ens hem apuntat a un taller!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: miriampe89 » dg. nov. 27, 2011 10:49 am

Jo vaig estar ahir i una pasada... ens van tractar molt bé i vam grabar el vídeo... a més a més moltes coses interesants a la fira...
Imatge
Imatge
miriampe89

Entrades: 741
Membre des de: dj. juny 30, 2011 8:35 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. nov. 27, 2011 2:05 pm

A mi també em van encantar els caramels!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: bulma » dg. nov. 27, 2011 8:47 pm

Bones! He surtit de la fira amb el cap com un timbal!! Ara toca mirar, remenar i triar que nosaltres encara hem de buscar de tot! jeje
Al final, em caso el 9 de juny del 2012 al Lotus Blau! :-):-):-): A part de l'església és tot el que tenim!!
Imatge
bulma

EntradaAutor: Margarida » dl. nov. 28, 2011 6:22 pm

bulma ha escrit:Bones! He surtit de la fira amb el cap com un timbal!! Ara toca mirar, remenar i triar que nosaltres encara hem de buscar de tot! jeje
Al final, em caso el 9 de juny del 2012 al Lotus Blau! :-):-):-): A part de l'església és tot el que tenim!!

Bulma! ja es molt!! SORT!! *.-o-o.*
Imatge
Margarida

EntradaAutor: bulma » dt. nov. 29, 2011 11:09 am

Margarida ha escrit:
bulma ha escrit:Bones! He surtit de la fira amb el cap com un timbal!! Ara toca mirar, remenar i triar que nosaltres encara hem de buscar de tot! jeje

Bulma! ja es molt!! SORT!! *.-o-o.*

Gràcies Margarida!!

Aquesta setmana ens centrarem en buscar fotògrafs i DJ, alguna recomanació??? Va carillo si vols foto i video del casament... Però, el dia s'ho val!!
I el més important 'daqui un parell de setmanes vaig a provar vestits, quina iluuu!!

Com puc canviar la signatura pq em surti el compte enrere???
Imatge
bulma

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants