Mon Sant Benet

El millor any de la nostra vida!

Re: Mon Sant Benet

EntradaAutor: Annariera » dj. ago. 02, 2012 7:00 am

Anna81!!!

Felicitats pel teu proxim casament!!!! nosaltres fa un mes i mig que el vam celebrar al MSB, i el millor dia de la nostra vida!! increible de veritat, va ser tot tant maco... jajaja!! has triat un molt bon lloc!!!! *.-o-o.*

Guapa, si necessites saber res, algun dubte que tinguis, aquí estic. Tu pregunta a veure si et puc ajudar. l'Alba també si va casar el 20 Juliol!! així que entre les 2 segur q podrem ajudar-te a resoldre els dubtes que tinguis!!!

ja veuràs q bonic que serà!! t'ho dic per experiència!! jeje ;)
Annariera
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 167
Membre des de: dt. gen. 25, 2011 8:12 am

EntradaAutor: Anna81 » dj. ago. 02, 2012 8:25 am

Annariera ha escrit:Anna81!!!

Felicitats pel teu proxim casament!!!! nosaltres fa un mes i mig que el vam celebrar al MSB, i el millor dia de la nostra vida!! increible de veritat, va ser tot tant maco... jajaja!! has triat un molt bon lloc!!!! *.-o-o.*

Guapa, si necessites saber res, algun dubte que tinguis, aquí estic. Tu pregunta a veure si et puc ajudar. l'Alba també si va casar el 20 Juliol!! així que entre les 2 segur q podrem ajudar-te a resoldre els dubtes que tinguis!!!

ja veuràs q bonic que serà!! t'ho dic per experiència!! jeje ;)

Ohhhh!!!! Primer de tot moltes felicitats!!! >.-<:

Quan començi a maquinar (de fet una mica ja ho estic fent però com que falta molt, res seriós xD) si que t'interrogaré una mica si jejeje Segueix per aquí eeh : besito :
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: floreta01 » dj. ago. 02, 2012 2:01 pm

M'ha fet gràcia veure aquest fil, doncs els hi vam regalar a uns amics un cap de setmana amb de tot quan es van casar aquest juny!
Segur que és preciós!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat