Septiembre 2012!!

El millor any de la nostra vida!

Re: Septiembre 2012!!

EntradaAutor: maricurman » dt. set. 06, 2011 10:29 am

La verdad que si que somos muchos. Por parte de mi madre son 8 hermanos, y luego la madre de Dani tambien son 8 o 9 hermanos, lo bueno que compensan son los padres que son menos y es la familia que tienen que venir de fuera y creo que no vendran, aunque los tengo que invitar igualmente. Yo invito a familia directa, si yo ya os digo que por parte de mi madre tengo 28 primos y nos llevamos todos de coña, y claro alguno de esos primos tienen hijos ya... es un dineral, si, xo es lo que queremos los dos, y ya os digo que siempre fayan... y si vienen pues bienvenidos sean!!! yo ya se que nos espera un año por delane duro en el tema economico xk no podemos hacer na extra, xk todo va para la boda, ya sea para el convite o para detalles, o vestidos... xo bueno creo que todas estaremos asi, solo las afortunaas que les paguen la boda los padres pues iran un poco mas relajadas...
Imatge
maricurman
:: núvia experta

Entrades: 839
Membre des de: dg. set. 12, 2010 8:18 pm

EntradaAutor: selvaggia » dg. set. 11, 2011 12:59 pm

Nosaltres tambe ens casem al septembre del 2012!! pero seguim sense acabar-nos de decidir... vem mirar molt abans de les vacances i el lloc que mes ens va agradar (la terraza de gava), ens demanaven un minim de 90 invitats adults, i en principi en serem uns 80 d'adults, i només ens donen com alternativa pagar la resta de menus al preu complet, i no ens convenç. Aixi que estem mirant, si algu ens pogues donar idees, som de Barcelona i ens agradaria casar-nos a prop, a poder ser en una pergola o a un mas, amb 80 invitats adults i 8 nens, i amb un preu de menu d'uns 100 euros

(i els restaurants que hem vist han estat: la terraza de gava, la selva negra de vallirana, mas coll d'alella (ens va agradar molt pero minim 120 pel saló que voliem), can cortada de barcelona (de moment es el que ens agrada), vem anar a sant boi a veure un que em sembla que era algo aixi com "el castell", el NH Calderon de Barcelona i el H10 Marina de Barcelona (descartem hotels)

Moltes gracies i felicitats a totes!
selvaggia

Entrades: 694
Membre des de: dg. abr. 10, 2011 8:59 pm

EntradaAutor: Noe2012 » dg. set. 11, 2011 1:13 pm

Hola!! Felicitats pel vostre casament!!

Només per curiositat: perquè descarteu hotels?
Imatge
Noe2012
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1427
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 12:37 pm

EntradaAutor: selvaggia » dl. set. 12, 2011 12:54 pm

Els veig molt tancats, ens agraden més les pergoles i els cristalls al voltant. Els ultims anys hem anat a molts enllaços i els que més ens han agradat eren o bé a castells (castell jalpí - se'ns va de pressupost) o bé a pergoles (va ser a tortosa, pero ens va encantar). En canvi hem anat a varis restaurants i tot i que ens ho hem passat molt bé (per exemple al NH calderon), l'ambient no era el mateix. Una altre opció que ens agrada son els Mas, que ens permeten posar una zona de chill out :)
selvaggia

EntradaAutor: maricurman » dl. set. 12, 2011 1:10 pm

Selvaggia felicidades x tu boda! a mi la Terraza de Gava me la aconsejo una compañera ya que ella hizo alli su boda de plata, que pena que no acepten bodas con menos de 90 invitados, y me parece un error pagar la diferencia... la diferencia te puedesalir por 1000€ de mas...
Yo la verdad que me caso en la Fincde Sesoliveras, y ellos tienen otra finca que se llama Heretar de Sabater o algo asi se llama, lo podrias as mirar, xk se ajusta a tu presupuesta y al tipo de salon que buscas.yo mire tambien el Lledoner que esta en Vallirana, y tiene diferentes salones, y creo que se ajusta a tu presupuesto, y la verdad que no sabria cual decirte, xk yo solo vi un restaurante y con este es el que me quedado.
Imatge
maricurman

EntradaAutor: IROC » dt. set. 13, 2011 9:23 am

pues vaya, eso de ponerte minimos ainss que asquito!!! nosotros lo hacemos en un hotel, es un hotel pequeño de unas 40 habitaciones y el salon esta alejado de la zona de hotel, con grandes cristaleras y salida al jardin, algunos hoteles tambien tienen esa opcion, intenta buscar alguno pequeño y ya veras que lo encuentras!! ya que uff encontrarlo por 100€ es dificil, nosotros hemos tenido esa suerte pero eso si en cuanto le incluyes los extras..ve subiendo!! pero si ya partes de 100 no es lo mismo que partir de 130 que al final se te va el cubierto a 180€

suerte y ya veras que lo encontrais, es cuestion de mirar y mirar
Si lo que vas a decir no es mejor que el silencio, mejor mantente callado!
Imatge
IROC
:: núvia experimentada

Entrades: 250
Membre des de: dc. ago. 03, 2011 11:15 am

EntradaAutor: zianra » dt. set. 13, 2011 6:13 pm

Hola Hola...
Otra pareja más de Septiembre, concretamente el 22!!!
Ana y Alex
zianra

Entrades: 220
Membre des de: dl. ago. 01, 2011 6:28 pm

EntradaAutor: maricurman » dt. set. 13, 2011 7:27 pm

Muchas felicidades pareja!! ya somos unas cuantas. ya sabeis el dia y donde???
Imatge
maricurman

EntradaAutor: zianra » dv. set. 16, 2011 4:32 pm

El 22 de Septiembre, en Can Biel (Llinars del Vallès)
zianra

EntradaAutor: ClaudiaMiki » dv. set. 16, 2011 9:47 pm

Muchisimas felicidades Zianra!! Y bienvenida!! Ya somos una pareja más que se casa en septiembre!! El mejor mes!
Imatge
ClaudiaMiki
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2287
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 9:19 pm

EntradaAutor: selvaggia » dv. set. 16, 2011 10:19 pm

Gracies noies, Avui hem tornat a la terraza i haviem entes malament, son 80 el mínim. També hem visitat can cortada que era l'altre que més ens havia agradat, i hem decidit que dels dos ens quedem amb el primer.

Demà visitarem els dos ultims restaurants que ens agradaven (can biel i can cabassa) i farem la paga i senyal :)
selvaggia

EntradaAutor: zianra » dg. set. 18, 2011 9:03 am

Selvaggia Segur que fas la millor elec·ció, ja veuràs.

Nosaltres vam decidir per Can Biel però ara ens toca decidir si es de matí o tarda. Que ens aconselleu?
jo voldria de tarda però con es fa de nit aviat...la sessió de fotos no la vull en blanc i negre ;)
zianra

EntradaAutor: novi » dg. set. 18, 2011 9:10 am

Doncs nosaltres también tenim el mateix dubte, pero al final hem decidit pel matí per varies raons.
1- Sembla que la boda dura més ( la pots allargar tan com vulguis, si no al restaurant, després amb un pla alternatiu)
2- Pq com sóc tan nerviosa, si em caso de tarda em pot donar un sincope akell dia amb la espera...
3- Tenim molts nens / bebés a la boda, i ma germana ens ha aconsellat que si és de matí sempre hi han més posibilitats que els pares es quedin més estona.
4- Ma mare em va aconsellar, que a la tarda et talla una mica tot el dia, que si la pelu, que si l'hora de dinar, etc...
5- Tens llum de dia i de nit ( a mitjans de ball también es pot disfrutar del restaurant il.luminat)

En contra:
1- Les fotos ( al contrari del que penseu, alguns fotografs, ja ens han dit que és molt millor la llum de tarda que de dia, per la posició del sol)
2- El Ball ( nosaltres som de finals de setembre, i esperem que per llavors, sobre les 19h que es quan està previst el ball ja estigui fosc, pq si no, es raro ballar amb llum)
3- Sembla que son més divertides les bodes de nit, pq tothom està més predisposat a la festa.

Zianra : Si només penseu en casar-vos de dia per les fotos parleu amb els fotografs, pq a nosaltres ens van dir que per tema fotos millor a la tarda...
Imatge
novi
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: zianra » dg. set. 18, 2011 9:16 am

No només per les fotos, sino també pel que tu dius, sembla que hi ha més disposició a la festa, això de ballar a les 7 de la tarda...
zianra

EntradaAutor: Nuria99 » dj. oct. 06, 2011 2:25 pm

Hola a todas!Me uno al grupo ya que me caso el 1 de Septiembre. El restaurante es en Can Marlet en Riells del Montseny. Como lo llevais? Teneis algo más preparado aparte del restaurante? Yo estoy mirándolo todo, pero creo que todavía es algo pronto para encargar el vestido y demás preparativos...
Imatge
Nuria99
:: núvia rookie

Entrades: 190
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 2:18 pm

EntradaAutor: Noe2012 » dj. oct. 06, 2011 3:16 pm

Hola Nuria!!

Enhorabuena por la boda y bienvenida!!

Yo me caso una semana justo después de ti!! jejeje.

Lo que comentas de que todavía es pronto.... depende de como lo veas! Nosotros por ejemplo tenemos restaurante, ceremonia, apalabrado DJ, apalabrado flores, apalabrado maquillaje, fotógrafo y yo ya he escogido mi vestido! :-)
Imatge
Noe2012

Entrades: 1427
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 12:37 pm

EntradaAutor: Camins » dj. oct. 06, 2011 6:54 pm

Hola!!!!
Jo también em caso el setembre del 2012, concretament el 22.
Per ara només tenim el lloc perquè teniem clar on voliem anar, passat les festes de nadal mirarem més cosetes!!!
Camins

Entrades: 18
Membre des de: dj. oct. 06, 2011 6:50 pm

EntradaAutor: ClaudiaMiki » dj. oct. 06, 2011 7:19 pm

Nuria99 ha escrit:Hola a todas!Me uno al grupo ya que me caso el 1 de Septiembre. El restaurante es en Can Marlet en Riells del Montseny. Como lo llevais? Teneis algo más preparado aparte del restaurante? Yo estoy mirándolo todo, pero creo que todavía es algo pronto para encargar el vestido y demás preparativos...

Nuria nosotros nos casamos el 7 y tenemos: restaurante, fotógrafo, vestido novia, zapatos novia, apalabrado la peluquera y el maquillaje, alianzas, apalabrado el tema de las invitaciones, nos regalan el viaje (pero no sabemos destino), y alguna otra cosita más. Vamos haciendo poco a poco para que luego nuestros bolsillos no se resientan tanto y también para no tener tanta faena los meses previos a la boda.
Imatge
ClaudiaMiki

Entrades: 2287
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 9:19 pm

EntradaAutor: Nuria99 » dv. oct. 07, 2011 11:28 am

Hola Claudia y Noe! Pues si que teneis adelantado cositas!! Mejor, así está todo controlado. Bueno, nosotros también tenemos la iglesia, el DJ y las flores, pero porque el restaurante se encarga de todo esto! Hasta de avisar al cura, porque la iglesia está a 200 metros y solo abre para las bodas en el restaurante. De todos modos, este domingo hacen una jornada de puertas abiertas y exponen todo lo necesario para organizar bodas, así que allí ya miraré bien!!

Claudia qué bien que sepas que te regalen el viaje..así ya sabes con lo que cuentas y con lo que no! Nosotros no sabemos que nos regalarán, aunque tampoco es mi intención porque si me caso es porque quiero yo, no para involucrar a los demás en regalarme algo. Aunque si nos regalan algo, por supuesto que bienvenido será. jeje.

Que guay que tengais escogido el vestido de novia! Yo todavía no lo he mirado, solo por internet. Pero me hace una ilusión tremenda!!

Camins, nosaltres al restaurant els únics dies que ens donaven del Setembre era l' 1o el 22. Però és que els pares del meu xicot es van casar un 22 de Setembre i ja vam dir que no. Crec que cadascú ha de tenir el seu dia. Això pensava jo de mirar, passat les festes de nadal, però es que em pica tant la curiositat que em sembla que em començaré a decidir ja!
Imatge
Nuria99

Entrades: 190
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 2:18 pm

EntradaAutor: zianra » dv. oct. 07, 2011 5:46 pm

Qué fuerte que tengais todo esto reservado!!! ¿que vais a hacer hasta la boda? si ya teneis todo, no? yo solo tengo el restaurante y creo qeu tengo mucho!!! mi amiga se casa el 15 de junio y no tiene nada, por deciros que ni ha dado la paga y señal...
bueno así me aconsejais mejor, jejeje
yo ahora estoy mirando de hacer las invitaciones yo. ¿Vosotros las habeis comprado o os escargais vosotras? ¿sabeis donde puedo comprar los sobres y el papel?
zianra

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants