AYUDA SERRAT DE L'AMETLLA

El millor any de la nostra vida!

Re: AYUDA SERRAT DE L'AMETLLA

EntradaAutor: nenae » dc. gen. 12, 2011 10:35 pm

Hola!!!

¿Como han ido esas pruebas de menu??

Hace unos dias, fui a la visita con Toni Angel a su despacho y me gustaron bastante los albums y tambien los dos albums mas pequeños para los padres.
Lo unico que no nos gusto tanto es que dicen que las fotos de invitados que se hacen en el restaurante las enseñan (para vender) en el momento de los cafes para que asi, los invitados puedan comprarlas o no tranquilamente. ¿Que os dijeron a vosotras??

Saludossss!!!
nenae
:: núvia experta

Entrades: 618
Membre des de: ds. des. 25, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: glamour » dc. gen. 12, 2011 11:17 pm

:: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 ::

Hola a totes i bon Any Nou!!

He estat desapareguda del mapa durant uns dies però és que no he tingut temps de passar-me per aquí. L’explicació: després d’estar un temps de baixa maternal el dia 27 em vaig incorporar de nou a la feina, i això juntament amb les festes, els preparatius del casament, la casa, els meus fills, etc... han fet que estigui súper atabalada i esgotada.... I és que una necessita dormir les seves hores i jo que em llevo a les 6 del matí quan són les 10-11 de la nit estic grogui.

Noies del Serrat, podeu estar súper tranquil•les perquè hem escollit un lloc fantàstic pel nostre casament!! El passat diumenge dia 9 vam fer la prova de menús.
Us explico: vam anar amb els meus sogres i els meus pares. Ells no coneixien el lloc i vam quedar encantats, sobre tot amb les vistes, amb els jardins tan ben cuidats, amb el llac i la cascada que és on farem una part de l’aperitiu i també les nostres fotos, el saló de banquets, etc... Tot en general els hi va agradar moltíssim. El tracte de la direcció i del personal va ser també genial. Cada cop estem més contents d’haver escollit aquest lloc pel nostre dia!!!

Només estàvem nosaltres i una altra família per fer el tast. Va ser molt difícil escollir perquè tot estava boníssim. Estigueu tranquil.les per la quantitat de menjar, nosaltres vam quedar molt tips!!. La presentació dels plats és espectacular i molt cuidada, la qualitat del menjar immillorable i el més important és que ens anàven explicant la composició dels plats i assessorant amb el tema vins, guarnicions, etc.. Són molt flexibles a l’hora de fer canvis i fer un menú al teu gust. Per exemple, et pot agradar un plat i voler la guarnició d’un altre i això ho pots canviar sense cap problema.

Primer ens van servir uns quants aperitius freds i després uns quants de calents.
A més també vam provar el buffet d’ous de guatlla i el de barbacoa que afegirem al nostre menú perquè a nosaltres no ens entrava cap buffet. Es provem tres plats de cada i posen dos plats iguals, és a dir, 6 plats en total per repartir i quedar ben tips.

Primers: L’amanida de pernil d’ànec tenia una presentació espectacular i estava molt bona, les crepes de centollo amb reducció de llamàntol també estaven molt bones però atipaven molt, i vam pensar que després de l’aperitiu tant complet ens semblava massa menjar. Al final vam escollir la crema de llamàntol que per ser un casament d’hivern creiem que vindrà molt de gust a tothom. La galeta de parmesà estava deliciosa. Ens van dir que milloraran la presentació de la crema (que pel nostre gust hi faltava color) afegint-hi un escamarlà per sobre per decorar.

Segons: el que més ens va agradar va ser el filet d’ibèric. L’ànec estava també boníssim però vam pensar que potser a tothom no li agradaria. El melós de vedella és el que menys ens va agradar, però com tot això va a gustos a vosaltres potser us agradaran uns altres plats. Les guarnicions totes molt bones i variades.

Pre-postre: Amb el que vam “flipar” va ser amb els sorbets. Els tres que vam escollir per la degustació estàven boníssims: al final vam decidir sorbet de iogurt per les dones i de mandarina pels homes. Las galeta de menta i la neula que posen de decoració també estan molt bones!!

Pastíssos :I per escollir els pastissos un altre problema: tots estaven molt bons. Vam decidir quedar-nos amb el més original i diferent: el de xocolata al tè verd. Ummmm....

Al final de l’àpat vam escollir les estovalles: les de color taronja per les taules de l’aperitiu, les tovalles del menjador seran negres les de sota i de sobre d’organdí marró, les fundes de les cadires també negres, els tovallons negres i els sota plats de pissarra negre també ja que els plats són blancs i així ressaltaran. Es nota que ens agrada el color negre oi? El centres de flors els decidirem d’aquí uns dies quan la florista presenti uns quants models nous que farà per aquest any.

Per cert, vam anar a visitar aquesta florista (Olivia Flors) i és molt maca i fa unes coses precioses i originals, molt modernes. També ens farà el meu ram, la decoració del cotxe, els rams de les mares i les flors que es posaran a la solapa el nuvi, padrí, etc...

Bé si teniu qualsevol dubte aquí em teniu. Ah! Us deixo fotos perquè uns aneu llepant als dits!! :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

EntradaAutor: glamour » dc. gen. 12, 2011 11:20 pm

Continuo amb les fotos que no em deixava baixar més fitxers...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

EntradaAutor: marsai » dc. gen. 12, 2011 11:31 pm

Que bé Glamour!! gràcies per la informació tan clara i que totes esperàvem amb ganes!!! :)
Del vins, teniu clars quins us han agradat o quins recomanen a part dels que hi ha al menú??
Crec que vas comentar, que posaries decoració florar a l'escalera.. quan sàpigues preu, si no t'importa digam'ho que és algo que voldré mirar..!!!
Quina envejaaaaaa!!jejeje
Ni la ausencia ni el tiempo son nada cuando se ama...

Imatge
marsai

Entrades: 644
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 4:39 pm

EntradaAutor: glamour » dc. gen. 12, 2011 11:44 pm

marsai ha escrit:Que bé Glamour!! gràcies per la informació tan clara i que totes esperàvem amb ganes!!! :)
Del vins, teniu clars quins us han agradat o quins recomanen a part dels que hi ha al menú??
Crec que vas comentar, que posaries decoració florar a l'escalera.. quan sàpigues preu, si no t'importa digam'ho que és algo que voldré mirar..!!!
Quina envejaaaaaa!!jejeje

De res guapa! Ja sabeu, qualsevol dubte per això estic. Referent a les begudes primer vam provar el cava rosat de la copa de benvinguda i estava molt bo. Després vam provar el vi blanc que entrava en el menú i primer el vam trovar molt afruitat i massa suau. Llavors vam demanar provar un altre amb més cos: un chardonnay. Sí que estava més fortet de gust, però al final i per consell del Manuel vam decidir quedar-nos amb el més afruitat perquè és un vi suau que suposem agradarà a tothom i que no "pujava" tant com l'altre. I tenint també en compte que hem de veure diferents vins i caves aquell dia vam decidir el primer vi que vam tastar.

El vi negre estava molt bo el que ens van posar del menú i el cava també molt correcte. Aquesta és només la meva opinió ja se sap que tots tenim diferents gustos i el que em pot semblar bé a mi per uns altres no i viceversa.

Referent a la decoració de l'escala estic pendent del pressupost que em faci la florista. Per cert, quan la vam anar a veure estava fent uns centres precisos per una boda que feien el 31 de desembre. També em va comentar que aquest any canviarien la decoració de la cerimònia civil per fer una cosa més moderna. Aquesta mateixa dcoració servirà després també per decorar el saló.
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

EntradaAutor: glamour » dc. gen. 12, 2011 11:47 pm

nenae ha escrit:Hola!!!

¿Como han ido esas pruebas de menu??

Hace unos dias, fui a la visita con Toni Angel a su despacho y me gustaron bastante los albums y tambien los dos albums mas pequeños para los padres.
Lo unico que no nos gusto tanto es que dicen que las fotos de invitados que se hacen en el restaurante las enseñan (para vender) en el momento de los cafes para que asi, los invitados puedan comprarlas o no tranquilamente. ¿Que os dijeron a vosotras??

Saludossss!!!

Hola nenae! A nosotros Toni Angel también nos comentó lo de la venta de fotos. Como a nosotros no nos gustava la idea quedamos con él que las fotos las pagaríamos nosotros y las daremos a los invitados. Será uno de los regalitos que hagamos para que tengan un recuerdo.
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

EntradaAutor: glamour » dc. gen. 12, 2011 11:52 pm

susanaixavi ha escrit:Glamour!!! Hoy pensaba en ti!! No te queda nada, nena. El año que viene a estas alturas ya estaré de los nervios. Como llevas los preparativos??? Acuerdate de explicarnos todo sobre la prueba del menú, y sobretodo, cuando todo haya pasado y estés relajadita acuerdate de explicarnos todo el bodorrio... Un besote.

:: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 ::

Feliz año Susana:

Ya ves que aunque tarde os he explicado con todo detalle la prueba de menús. Los preparativos los llevo bien y ya vamos cerrando temas. No te preocupes que cuando tenga novedades os pongo al día de todo!! Ay!! Estoy de los nervios ya!!! Un abrazo!!
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

EntradaAutor: sandrasu » dc. gen. 12, 2011 11:56 pm

Ostres Glamour, quina bona pinta fa tot! Aix, acabo de sopar i ja torno a tenir gana! Nosaltres tenim la proba del menú el dia 5 de febrer al migdia. Ja us explicaré què tal ;) però em sembla que molts plats els hem escollit iguals. L'amanida de pernil d'ànec si no ho dius no ho haguès endevenit que ho era, té una presentació super original! Tinc unes ganes que arribi el dia 5 per anar i veure-ho tot de nou en persona!

Si us plau, sí possa el tema de la decoració floral que nosaltres también ens estem plantejant possar alguna coseta més, i ara a sobre amb nervis per veure quina decoració ens possaran per la cerimònia civil!!!

Mare meva que ja no et quede res Glamour... en un plis estaràs casada i estarem totes esperant les teves fotos ;)
Imatge

05-06-11
sandrasu
:: núvia de bronze

Entrades: 1843
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 10:12 am

EntradaAutor: glamour » dj. gen. 13, 2011 12:04 am

sandrasu ha escrit:Ostres Glamour, quina bona pinta fa tot! Aix, acabo de sopar i ja torno a tenir gana! Nosaltres tenim la proba del menú el dia 5 de febrer al migdia. Ja us explicaré què tal ;) però em sembla que molts plats els hem escollit iguals. L'amanida de pernil d'ànec si no ho dius no ho haguès endevenit que ho era, té una presentació super original! Tinc unes ganes que arribi el dia 5 per anar i veure-ho tot de nou en persona!

Si us plau, sí possa el tema de la decoració floral que nosaltres también ens estem plantejant possar alguna coseta més, i ara a sobre amb nervis per veure quina decoració ens possaran per la cerimònia civil!!!

Mare meva que ja no et quede res Glamour... en un plis estaràs casada i estarem totes esperant les teves fotos ;)

Hola guapa!! Sí la veritat és que tots els plats estàven molt bons i tots molt recomanables.

No et preocupis que us passaré el pressupsot que em faci la noia d'Olívia Flors. De totes formes encara que no hagi vist res de les novetats que faran per aquest any tinc plena confiança en ella perquè per la poca cosa que vaig veure a la botiga ja vaig veure quin estil de treballar tenia i que era molt creativa.

Ara a tu ja et queda poc per la prova eh! Espero que sortiu tant contents com nosaltres!! :-///: :-///:
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

EntradaAutor: sandrasu » dj. gen. 13, 2011 10:29 am

Que bé, a veure a mi l'estil de decoració que possaven ja m'agradava i si ara encara ho milloren una mica, serà espectacular :)

Segur que sí que ens agrada, a nosaltres tothom ens ha dit que el menjar es de lo millor!
Imatge

05-06-11
sandrasu

Entrades: 1843
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 10:12 am

EntradaAutor: susanaixavi » dj. gen. 13, 2011 1:18 pm

Moltes gracies, Glamour... Sembla tot espectacular... quines ganes de veure mes cosetes. Tu el casament el fas de migdia o de tarda??
A mi tampoc m'agrada que el fotógraf faci venta de fotos. No ho podem triar nosaltres?? Quan et cobra per comprarli tu les fotos?? Moltes gracies, crec que ens deixes a totes molt més tranquiles. Molta sort en tot!!!
Imatge
susanaixavi

Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

EntradaAutor: nenae » dj. gen. 13, 2011 9:40 pm

Hola!!

He visto los platos!! Que buena presentacion!!! Yo lo unico que quiero es que al gente no se quede con hambre, que ver los platos tan bien presentados puede dar a duda de quedarse o no con hambre o que parezca poca cosa!!! no se si me explico....

Con lo de la venta de las fotos, me referia a que no me gustaba que las vendiera justo en el momento de los cafes, yo preferiría despues, durante la barra libre, que ponga una mesa y quien quiera ir que se acerque a mirar.... ¿Que pensais y que vais a hacer?

Xaooo!!
nenae

EntradaAutor: lisbet » ds. gen. 29, 2011 9:22 pm

hola a tod@s!!
Soy nueva en el foro y he visto que habeis puesto fotos de la prueba de menu pero no he podido verlas ya que pone que no existe y es una pena no poder verlas por los comentarios que poneis parece que todo tiene muy buena pinta, nosotros nos casamos el 5 de noviembre al mediodia, por lo que decis parece que hemos acertado con el restaurante y es un alibio ver estos comentarios pq nosotros vimos un montón de restaurantes y en uno u otro siempre le veia una pega cosa que con el serrat no, a nosotros nos dijeron que la prueba seria para abril, bueno chicas si alguna tiene alguna fotico y la puede poner nos haria un favor para hacernos una idea de como será..jeje un saludo a tod@as!! otra preguntilla, como se hace para que me salga los monigotes donde sale los dias que me quedan para casarme?...lo hice el otro dia pero no me sale aqui...
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet

Entrades: 650
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 9:28 pm

EntradaAutor: glamour » dg. gen. 30, 2011 7:25 pm

Hola noies!!

Per totes aquelles que em demaneu que voleu veure les fotos dels plats del dia del tast perquè s'han esborrat, doncs les torno a pujar juntament amb la copia de tots els comentaris. Espero que us ajudi!! Ah! i les que tingueu dubtes, estigueu tranquil.ls perquè el menajr és boníssim i el racte genial.
Una abraçada!

Noies del Serrat, podeu estar súper tranquil•les perquè hem escollit un lloc fantàstic pel nostre casament!! El passat diumenge dia 9 vam fer la prova de menús.
Us explico: vam anar amb els meus sogres i els meus pares. Ells no coneixien el lloc i vam quedar encantats, sobre tot amb les vistes, amb els jardins tan ben cuidats, amb el llac i la cascada que és on farem una part de l’aperitiu i també les nostres fotos, el saló de banquets, etc... Tot en general els hi va agradar moltíssim. El tracte de la direcció i del personal va ser també genial. Cada cop estem més contents d’haver escollit aquest lloc pel nostre dia!!!

Només estàvem nosaltres i una altra família per fer el tast. Va ser molt difícil escollir perquè tot estava boníssim. Estigueu tranquil.les per la quantitat de menjar, nosaltres vam quedar molt tips!!. La presentació dels plats és espectacular i molt cuidada, la qualitat del menjar immillorable i el més important és que ens anàven explicant la composició dels plats i assessorant amb el tema vins, guarnicions, etc.. Són molt flexibles a l’hora de fer canvis i fer un menú al teu gust. Per exemple, et pot agradar un plat i voler la guarnició d’un altre i això ho pots canviar sense cap problema.

Primer ens van servir uns quants aperitius freds i després uns quants de calents.
A més també vam provar el buffet d’ous de guatlla i el de barbacoa que afegirem al nostre menú perquè a nosaltres no ens entrava cap buffet. Es provem tres plats de cada i posen dos plats iguals, és a dir, 6 plats en total per repartir i quedar ben tips.

Primers: L’amanida de pernil d’ànec tenia una presentació espectacular i estava molt bona, les crepes de centollo amb reducció de llamàntol també estaven molt bones però atipaven molt, i vam pensar que després de l’aperitiu tant complet ens semblava massa menjar. Al final vam escollir la crema de llamàntol que per ser un casament d’hivern creiem que vindrà molt de gust a tothom. La galeta de parmesà estava deliciosa. Ens van dir que milloraran la presentació de la crema (que pel nostre gust hi faltava color) afegint-hi un escamarlà per sobre per decorar.

Segons: el que més ens va agradar va ser el filet d’ibèric. L’ànec estava també boníssim però vam pensar que potser a tothom no li agradaria. El melós de vedella és el que menys ens va agradar, però com tot això va a gustos a vosaltres potser us agradaran uns altres plats. Les guarnicions totes molt bones i variades.

Pre-postre: Amb el que vam “flipar” va ser amb els sorbets. Els tres que vam escollir per la degustació estàven boníssims: al final vam decidir sorbet de iogurt per les dones i de mandarina pels homes. Las galeta de menta i la neula que posen de decoració també estan molt bones!!

Pastíssos :I per escollir els pastissos un altre problema: tots estaven molt bons. Vam decidir quedar-nos amb el més original i diferent: el de xocolata al tè verd. Ummmm....

Al final de l’àpat vam escollir les estovalles: les de color taronja per les taules de l’aperitiu, les tovalles del menjador seran negres les de sota i de sobre d’organdí marró, les fundes de les cadires també negres, els tovallons negres i els sota plats de pissarra negre també ja que els plats són blancs i així ressaltaran. Es nota que ens agrada el color negre oi? El centres de flors els decidirem d’aquí uns dies quan la florista presenti uns quants models nous que farà per aquest any.

Per cert, vam anar a visitar aquesta florista (Olivia Flors) i és molt maca i fa unes coses precioses i originals, molt modernes. També ens farà el meu ram, la decoració del cotxe, els rams de les mares i les flors que es posaran a la solapa el nuvi, padrí, etc...

Bé si teniu qualsevol dubte aquí em teniu. Ah! Us deixo fotos perquè uns aneu llepant als dits!!
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

EntradaAutor: glamour » dg. gen. 30, 2011 7:29 pm

Continuo amb les fotos...
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

EntradaAutor: lisbet » dl. gen. 31, 2011 2:47 pm

Muchas gracias!!!
Pero que buena pinta tiene todooooo, no me extraña que os costara decidiros y la explicación de los platos no podia ser mejor jeje
Ya te queda poquitoooo que nervios...

Salu2

Imatge
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet

Entrades: 650
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 9:28 pm

EntradaAutor: glamour » dl. gen. 31, 2011 7:06 pm

lisbet ha escrit:Muchas gracias!!!
Pero que buena pinta tiene todooooo, no me extraña que os costara decidiros y la explicación de los platos no podia ser mejor jeje
Ya te queda poquitoooo que nervios...

Salu2

Imatge

Espero que os haya ayudado la descripción de los platos y las fotos. En cuanto a la elección del menú es algo muy personal y va a gustos, pero cuando todo está riquísimo la elección es más difícil todavía.

Una abrazo! :-) :-)
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

EntradaAutor: nenae » ds. feb. 05, 2011 3:57 pm

glamour, cuando te pusistes en contacto con la florista olivia??? y la empresa del Dj, te llamaron ellos o llamastes tu??

Yo es que aun de esto no se nada!!
nenae

EntradaAutor: glamour » dg. feb. 06, 2011 2:32 pm

Hola Nenae:

La florista la fui a visitar yo un dia que fuimos al Serrat y nos iba de paso y el disc-jockey se pone en contacto contigo un mes y medio antes aprox.
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

EntradaAutor: nenae » dg. feb. 06, 2011 2:35 pm

ah ok muchas gracias!! Fuisteis al sitio donde esta el disc jockey no?? Y asi os dijo que canciones queriais poner?? Os daba ideas??? Cuantame porfi que estoy un poco perdida con ese tema...
nenae

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants