Autor: adria&pilar » dj. abr. 26, 2012 11:06 am
desti28 ha escrit:Això vol dir que (a part de que tenia raó jajaja) al final el Sr. Forlín els hi ha deixat fer excusiva a Can Marlet, no? Deu estar content l'Edu!!! jajaja

Autor: Betty27 » dj. abr. 26, 2012 3:10 pm
Autor: desti28 » dj. abr. 26, 2012 6:18 pm
adria&pilar ha escrit:desti28 ha escrit:Això vol dir que (a part de que tenia raó jajaja) al final el Sr. Forlín els hi ha deixat fer excusiva a Can Marlet, no? Deu estar content l'Edu!!! jajaja
eyyy guapa d´aqui dos dies et queden 6 mesos pel gran dia

Autor: adria&pilar » dj. abr. 26, 2012 9:15 pm
desti28 ha escrit:adria&pilar ha escrit:desti28 ha escrit:Això vol dir que (a part de que tenia raó jajaja) al final el Sr. Forlín els hi ha deixat fer excusiva a Can Marlet, no? Deu estar content l'Edu!!! jajaja
eyyy guapa d´aqui dos dies et queden 6 mesos pel gran dia
Ostres si....això va baixant!!!!

Autor: Eliven88 » dv. abr. 27, 2012 7:20 am

Autor: Rominaa » dv. abr. 27, 2012 2:33 pm
Eliven88 ha escrit:Noies,
Ja tenim el mes que es casa en forlin, nomes queda el dia, jejeje
La veritat es que sense adonant-nos va pasan el temps i tindrem el gran dia a sobre!!!!!

Autor: efr » ds. abr. 28, 2012 6:10 pm
[/url]
Autor: efr » ds. abr. 28, 2012 6:10 pm
[/url]
Autor: Nuria7988 » ds. abr. 28, 2012 7:17 pm
efr ha escrit:Alguna anirà al concert de la Favola del diumenge 5??

Autor: efr » ds. abr. 28, 2012 9:10 pm
[/url]
Autor: Nuria99 » dg. abr. 29, 2012 8:38 am

Autor: Eliven88 » dl. abr. 30, 2012 7:14 am

Autor: olivia80 » dt. maig 01, 2012 9:06 am

Autor: Eliven88 » dc. maig 02, 2012 7:12 am

Autor: desti28 » dc. maig 02, 2012 9:20 am
efr ha escrit:Bona tarda noietes,
heu anat ja al tastet?? Noslatres vam anar fa dues setmanes...
Increïble, no només per tornar a veure el restaurant sinó perquè hi havia un casament i vam poder veure el nostre saló muntat. Quina preciositat! És el garden, estava tot engalanat...
Ens vam fer la idea com quedaria el NOSTRE DIA!!! després vam passar a un salonet en front de la piscina a fer el tastet amb una altra família. ens van portar els tres primers que havíem triat i per unanimitat (èrem set) ja el tenim. Amb el segon va ser una mica més complicat però també ja està. El problema va arribar amb les postres...Totes boníssimes! Tastant, tastant també la vam decidir.
L'Edu ens va "segrestar" i ens va donar els "deures". Quins moments d'emoció, d'imaginar com serà tot, el ball, les entregues...La veritat és que ho tenen tot súper organitzat i t'ho fan fàcil.
Ja estic desitjant que arribi! i puguem fer realitat tot allò que estem pensant...
efr ha escrit:Alguna anirà al concert de la Favola del diumenge 5??

Autor: adria&pilar » dc. maig 02, 2012 12:18 pm

Autor: mimosa » dc. maig 02, 2012 3:53 pm
efr ha escrit:Bona tarda noietes,
Increïble, no només per tornar a veure el restaurant sinó perquè hi havia un casament i vam poder veure el nostre saló muntat. Quina preciositat! És el garden, estava tot engalanat...
Ens vam fer la idea com quedaria el NOSTRE DIA!!! després vam passar a un salonet en front de la piscina a fer el tastet amb una altra família. ens van portar els tres primers que havíem triat i per unanimitat (èrem set) ja el tenim. Amb el segon va ser una mica més complicat però també ja està. El problema va arribar amb les postres...Totes boníssimes! Tastant, tastant també la vam decidir.
L'Edu ens va "segrestar" i ens va donar els "deures". Quins moments d'emoció, d'imaginar com serà tot, el ball, les entregues...La veritat és que ho tenen tot súper organitzat i t'ho fan fàcil.
Ja estic desitjant que arribi! i puguem fer realitat tot allò que estem pensant...

Autor: efr » dc. maig 02, 2012 4:48 pm
[/url]
Autor: efr » dc. maig 02, 2012 4:49 pm
desti28 ha escrit:efr ha escrit:Bona tarda noietes,
Efr!!! Jo hi vaig aquest diumengeeee...per fi s'acaba l'espera de tant desitjat tastet!!!! I al final, que vareu triar? Que m'has deixat amb l'incognita??????efr ha escrit:Alguna anirà al concert de la Favola del diumenge 5??
Es diumenge 6!!!! jajajaa, es que jo hi aniré, però pel tastet. Com que és el dia de la mare, haig d'obrir la perfumeria encara que sigui fins la 13h, i clar, no crec que arribi a temps per veure res de la Favola...però si pel tastet!!!!! Pot ser ens veiem i tot!
[/url]