Autor: EDYO » dt. maig 01, 2012 9:48 pm
Autor: ella12 » dc. maig 02, 2012 8:59 am
Autor: Jenny30 » dc. maig 02, 2012 9:07 am
ella12 ha escrit:bones! sóc molt nova en el blog. He vist aquesta entrada i he pensat...va, anem a escriure! la veritat és que cada dia que passa dormo menys i estic més nerviosa. Em caso a finals de juny (29) i ara ja queda poquíssim! aiiix!
Parlant amb gent em diuen que a mesura que passi el temps m'aniré tranquil·litzant...voleu dir que això és possible? jeje Ara m'assalten tots els dubtes possibles: estarà tot ben muntat? i si plou? que faig? la música està ben triada? aaaaaaaah!!! jejejejejej
a vosaltres també us passa??? jejejejejejeje mare mevaaa!!! bé noies... m'ha agradat això, a veure si ara m'aficiono.
un superpetó
Autor: ella12 » dc. maig 02, 2012 9:11 am
Jenny30 ha escrit:Hola wapa! benvinguda i moltes felicitats pel teu casament! et cases un dia abans que jo!! jeje!!
Estem totes iguals... i més veient les fotos de les noies que ja es van casant!! és una passada!!
però sortirà tot supe bé i ja veuràs que ni ens plourà ni res de res!! envia a algú de la teva familía que porti ous a les Clarisses per si de cas. jejeje
I si heu triat la música així es per alguna cosa, així que ben triada!!!
Així que deixa els nervis i a disfrutar dels preparatius!! i a arribar rápid als 100 missatges que poguem obrir-te el compte enrere i puguis llegir els nostres i les cróniques de les ja casades!! així que a posar-se les piles! jejejeje
petons wapa!
Autor: Jenny30 » dc. maig 02, 2012 9:21 am
ella12 ha escrit:Jenny30 ha escrit:Hola wapa! benvinguda i moltes felicitats pel teu casament! et cases un dia abans que jo!! jeje!!
Estem totes iguals... i més veient les fotos de les noies que ja es van casant!! és una passada!!
però sortirà tot supe bé i ja veuràs que ni ens plourà ni res de res!! envia a algú de la teva familía que porti ous a les Clarisses per si de cas. jejeje
I si heu triat la música així es per alguna cosa, així que ben triada!!!
Així que deixa els nervis i a disfrutar dels preparatius!! i a arribar rápid als 100 missatges que poguem obrir-te el compte enrere i puguis llegir els nostres i les cróniques de les ja casades!! així que a posar-se les piles! jejejeje
petons wapa!
què és això del compte enrere??? he d'arribar als 100 missatges escrits?? jejejejeje doncs em sembla que m'hi hauré de passar estona, pq només en porto 4...jejejejejej
Autor: ella12 » dc. maig 02, 2012 9:30 am
Autor: Jenny30 » dc. maig 02, 2012 9:34 am
ella12 ha escrit:Oh que xulo! jo vull arribar!! ara vaig a buscar temes i a comentar!!!
Autor: ella12 » dc. maig 02, 2012 10:37 am
Jenny30 ha escrit:Si,wapi!! ja veuràs que entre totes t'ajudarem i tu ves comentats posts i arribaràs en res!!!
Autor: Jenny30 » dc. maig 02, 2012 11:27 am
ella12 ha escrit:Jenny30 ha escrit:Si,wapi!! ja veuràs que entre totes t'ajudarem i tu ves comentats posts i arribaràs en res!!!
jo hi vull arribar!!!! jejejejejejje ara m'he emocionat i ho vull veure tot!!!!![]()
![]()
només ho puc veure tot si faig moltes entrades??? no hi ha cap altre manera??? és que només en porto 15... :( jejejej
Autor: ella12 » dc. maig 02, 2012 11:59 am
Jenny30 ha escrit:ella12 ha escrit:Jenny30 ha escrit:Si,wapi!! ja veuràs que entre totes t'ajudarem i tu ves comentats posts i arribaràs en res!!!
jo hi vull arribar!!!! jejejejejejje ara m'he emocionat i ho vull veure tot!!!!![]()
![]()
només ho puc veure tot si faig moltes entrades??? no hi ha cap altre manera??? és que només en porto 15... :( jejejej
Si, wapi! no hi ha més formes de fer-ho!!!! pero ja portes quasi una quarta part!! vinga, que aviat arribes!! jo et vaig contestant per tots llocs!!
Autor: Olguiky » dc. maig 02, 2012 1:50 pm
Autor: ella12 » dc. maig 02, 2012 1:55 pm
Olguiky ha escrit:Nenes, que això ja ho tenim aquí... les que som les primeres ja ens queda només un meset!!!1 mes.jpg
Avui m'ha entrat el pànic quan he pensat que d'aquí a 15 dies ja tindré precrònica!!! Això ja són "palabras mayores".
Autor: Olguiky » dc. maig 02, 2012 2:03 pm
ella12 ha escrit:Olguiky ha escrit:Nenes, que això ja ho tenim aquí... les que som les primeres ja ens queda només un meset!!!1 mes.jpg
Avui m'ha entrat el pànic quan he pensat que d'aquí a 15 dies ja tindré precrònica!!! Això ja són "palabras mayores".
ualeeeeee Olguiki no et queda res ja..... Aixo esta fet ja!!!!! No et possis nerviosa (i t'ho dic jo q estic suuuuper nerviosa) i si necessites desafogar-te estem aqui :0)
Autor: ella12 » dc. maig 02, 2012 2:05 pm
Autor: marina14 » dg. maig 13, 2012 12:55 pm
Autor: Olguiky » dg. maig 13, 2012 1:16 pm
marina14 ha escrit:Noies de juny, tootes teniu els rams ja decidits, s'han de conjuntar amb algo, jo encara no l'he anat a triar en cara que tenia una idea de portar gardenies ja que floreixen al juny pero no es gaire tipic, no? i tenen la tijs curta, vosaltres que feu?
Autor: Jenny30 » dg. maig 13, 2012 2:33 pm
Autor: mecaso1980 » dl. maig 14, 2012 11:57 am
Autor: ella12 » dl. maig 14, 2012 12:07 pm
mecaso1980 ha escrit:Me uno a vosotras ¡¡¡ Me queda un suspiro ¡¡¡
El 2 de junio esta aqui y no se ni lo que me falta ¡¡¡ Que nerviossss ¡¡¡¡¡
Tengo un pellizco en el estomago constantemente ¡¡Os pasa ??
Autor: Jenny30 » dl. maig 14, 2012 12:14 pm
mecaso1980 ha escrit:Me uno a vosotras ¡¡¡ Me queda un suspiro ¡¡¡
El 2 de junio esta aqui y no se ni lo que me falta ¡¡¡ Que nerviossss ¡¡¡¡¡
Tengo un pellizco en el estomago constantemente ¡¡Os pasa ??