JUNY del 2012!

El millor any de la nostra vida!

Re: JUNY del 2012!

EntradaAutor: EDYO » dt. maig 01, 2012 9:48 pm

Jenny jo com tuu la última!!!! anire seguint a les compis a la pre.cronica!!!!!! quins nervis!!
amb el tema entregues vaig llegir al CE una noia que ho va fer tipo premios Gramy i la meva parella i jo ja ens em ficat mans a l'obra per fer-ho aixi....ens va agradar moltíssim la idea
Imatge
EDYO
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 765
Membre des de: dc. ago. 10, 2011 8:12 am

EntradaAutor: ella12 » dc. maig 02, 2012 8:59 am

bones! sóc molt nova en el blog. He vist aquesta entrada i he pensat...va, anem a escriure! la veritat és que cada dia que passa dormo menys i estic més nerviosa. Em caso a finals de juny (29) i ara ja queda poquíssim! aiiix!

Parlant amb gent em diuen que a mesura que passi el temps m'aniré tranquil·litzant...voleu dir que això és possible? jeje Ara m'assalten tots els dubtes possibles: estarà tot ben muntat? i si plou? que faig? la música està ben triada? aaaaaaaah!!! jejejejejej

a vosaltres també us passa??? jejejejejejeje mare mevaaa!!! bé noies... m'ha agradat això, a veure si ara m'aficiono.

un superpetó
Imatge
ella12
:: núvia experimentada

Entrades: 227
Membre des de: dg. abr. 22, 2012 6:01 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dc. maig 02, 2012 9:07 am

ella12 ha escrit:bones! sóc molt nova en el blog. He vist aquesta entrada i he pensat...va, anem a escriure! la veritat és que cada dia que passa dormo menys i estic més nerviosa. Em caso a finals de juny (29) i ara ja queda poquíssim! aiiix!

Parlant amb gent em diuen que a mesura que passi el temps m'aniré tranquil·litzant...voleu dir que això és possible? jeje Ara m'assalten tots els dubtes possibles: estarà tot ben muntat? i si plou? que faig? la música està ben triada? aaaaaaaah!!! jejejejejej

a vosaltres també us passa??? jejejejejejeje mare mevaaa!!! bé noies... m'ha agradat això, a veure si ara m'aficiono.

un superpetó

Hola wapa! benvinguda i moltes felicitats pel teu casament! et cases un dia abans que jo!! jeje!!
Estem totes iguals... i més veient les fotos de les noies que ja es van casant!! és una passada!!
però sortirà tot supe bé i ja veuràs que ni ens plourà ni res de res!! envia a algú de la teva familía que porti ous a les Clarisses per si de cas. jejeje
I si heu triat la música així es per alguna cosa, així que ben triada!!!
Així que deixa els nervis i a disfrutar dels preparatius!! i a arribar rápid als 100 missatges que poguem obrir-te el compte enrere i puguis llegir els nostres i les cróniques de les ja casades!! així que a posar-se les piles! jejejeje
petons wapa!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: ella12 » dc. maig 02, 2012 9:11 am

Jenny30 ha escrit:Hola wapa! benvinguda i moltes felicitats pel teu casament! et cases un dia abans que jo!! jeje!!
Estem totes iguals... i més veient les fotos de les noies que ja es van casant!! és una passada!!
però sortirà tot supe bé i ja veuràs que ni ens plourà ni res de res!! envia a algú de la teva familía que porti ous a les Clarisses per si de cas. jejeje
Així que deixa els nervis i a disfrutar dels preparatius!! i a arribar rápid als 100 missatges que poguem obrir-te el compte enrere i puguis llegir els nostres i les cróniques de les ja casades!! així que a posar-se les piles! jejejeje
petons wapa!

què és això del compte enrere??? he d'arribar als 100 missatges escrits?? jejejejeje doncs em sembla que m'hi hauré de passar estona, pq només en porto 4...jejejejejej
Imatge
ella12

EntradaAutor: Jenny30 » dc. maig 02, 2012 9:21 am

ella12 ha escrit:
Jenny30 ha escrit:Hola wapa! benvinguda i moltes felicitats pel teu casament! et cases un dia abans que jo!! jeje!!
petons wapa!

què és això del compte enrere??? he d'arribar als 100 missatges escrits?? jejejejeje doncs em sembla que m'hi hauré de passar estona, pq només en porto 4...jejejejejej

El compte enrere es el teu lloc on pots explicar tot el que vulguis relacionat amb el teu casament, els preparatius... però ha de ser quan tinguis 100 missatges!! al tenir els 100, tambè pots accedir als nostres CE i veure les nostres fotos, les nostres histories, els nostres preparatius... tot!! i tambè posar-te més nerviosa veient les cróniques de les companyes de fòrum ja casades amb les seves fotos i tot! jejejeje!!
ara a ficar-li canya que en res arribaràs!!! jejejeje
ánims,wapi!que aqui entre totes t'ajudarem!! muackk
Jenny30

EntradaAutor: ella12 » dc. maig 02, 2012 9:30 am

Oh que xulo! jo vull arribar!! ara vaig a buscar temes i a comentar!!! :-)
Imatge
ella12

EntradaAutor: Jenny30 » dc. maig 02, 2012 9:34 am

ella12 ha escrit:Oh que xulo! jo vull arribar!! ara vaig a buscar temes i a comentar!!! :-)

Si,wapi!! ja veuràs que entre totes t'ajudarem i tu ves comentats posts i arribaràs en res!!!
Jenny30

EntradaAutor: ella12 » dc. maig 02, 2012 10:37 am

Jenny30 ha escrit:Si,wapi!! ja veuràs que entre totes t'ajudarem i tu ves comentats posts i arribaràs en res!!!

jo hi vull arribar!!!! jejejejejejje ara m'he emocionat i ho vull veure tot!!!! ::[]:-]] :-)0(-:

només ho puc veure tot si faig moltes entrades??? no hi ha cap altre manera??? és que només en porto 15... :( jejejej
Imatge
ella12

EntradaAutor: Jenny30 » dc. maig 02, 2012 11:27 am

ella12 ha escrit:
Jenny30 ha escrit:Si,wapi!! ja veuràs que entre totes t'ajudarem i tu ves comentats posts i arribaràs en res!!!

jo hi vull arribar!!!! jejejejejejje ara m'he emocionat i ho vull veure tot!!!! ::[]:-]] :-)0(-:

només ho puc veure tot si faig moltes entrades??? no hi ha cap altre manera??? és que només en porto 15... :( jejejej

Si, wapi! no hi ha més formes de fer-ho!!!! pero ja portes quasi una quarta part!! vinga, que aviat arribes!! jo et vaig contestant per tots llocs!!
Jenny30

EntradaAutor: ella12 » dc. maig 02, 2012 11:59 am

Jenny30 ha escrit:
ella12 ha escrit:

Si, wapi! no hi ha més formes de fer-ho!!!! pero ja portes quasi una quarta part!! vinga, que aviat arribes!! jo et vaig contestant per tots llocs!!

GRÀCIES reina!!!! a veure si abans del casament ho he aconseguit!!!! :)
Imatge
ella12

EntradaAutor: Olguiky » dc. maig 02, 2012 1:50 pm

Nenes, que això ja ho tenim aquí... les que som les primeres ja ens queda només un meset!!!

1 mes.jpg

Avui m'ha entrat el pànic quan he pensat que d'aquí a 15 dies ja tindré precrònica!!! Això ja són "palabras mayores".
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: ella12 » dc. maig 02, 2012 1:55 pm

Olguiky ha escrit:Nenes, que això ja ho tenim aquí... les que som les primeres ja ens queda només un meset!!!

1 mes.jpg

Avui m'ha entrat el pànic quan he pensat que d'aquí a 15 dies ja tindré precrònica!!! Això ja són "palabras mayores".

ualeeeeee Olguiki no et queda res ja..... Aixo esta fet ja!!!!! No et possis nerviosa (i t'ho dic jo q estic suuuuper nerviosa) i si necessites desafogar-te estem aqui :0)
Imatge
ella12

EntradaAutor: Olguiky » dc. maig 02, 2012 2:03 pm

ella12 ha escrit:
Olguiky ha escrit:Nenes, que això ja ho tenim aquí... les que som les primeres ja ens queda només un meset!!!

1 mes.jpg

ualeeeeee Olguiki no et queda res ja..... Aixo esta fet ja!!!!! No et possis nerviosa (i t'ho dic jo q estic suuuuper nerviosa) i si necessites desafogar-te estem aqui :0)

La veritat és que estic més tranquil·la ara que fa un mes! Ens queden cosetes per anar fent, però res que no pugui acabar en un mes!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: ella12 » dc. maig 02, 2012 2:05 pm

Ualeeee hi ha molta gent que m'ho ha dit aixo.... Q a mesura q s'apropa el dia et vas tranquil.litzant.... Me n'alegro moltissim!!!! :0)
Imatge
ella12

EntradaAutor: marina14 » dg. maig 13, 2012 12:55 pm

Noies de juny, tootes teniu els rams ja decidits, s'han de conjuntar amb algo, jo encara no l'he anat a triar en cara que tenia una idea de portar gardenies ja que floreixen al juny pero no es gaire tipic, no? i tenen la tijs curta, vosaltres que feu?
[color=#0000FF]Marina
marina14
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 179
Membre des de: ds. març 10, 2012 10:28 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. maig 13, 2012 1:16 pm

marina14 ha escrit:Noies de juny, tootes teniu els rams ja decidits, s'han de conjuntar amb algo, jo encara no l'he anat a triar en cara que tenia una idea de portar gardenies ja que floreixen al juny pero no es gaire tipic, no? i tenen la tijs curta, vosaltres que feu?

La meva mare es va casar amb un ram de gardènies i li va quedar preciós! Si a tu t'agraden, endavant!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Jenny30 » dg. maig 13, 2012 2:33 pm

Madre miaaa, en un par de semanitas ya tenemos nuestro mes aquí! aunque yo soy la última de todas, pero iré ampliando información con vuestras crónicas antes de la mia! jejeje!! nenas , no os pongais nerviosas que esto ya llega y hay que disfrutarlo!! muackkk
Jenny30

EntradaAutor: mecaso1980 » dl. maig 14, 2012 11:57 am

Me uno a vosotras ¡¡¡ Me queda un suspiro ¡¡¡
El 2 de junio esta aqui y no se ni lo que me falta ¡¡¡ Que nerviossss ¡¡¡¡¡
Tengo un pellizco en el estomago constantemente ¡¡Os pasa ??
mecaso1980

Entrades: 1
Membre des de: dj. des. 01, 2011 1:23 am

EntradaAutor: ella12 » dl. maig 14, 2012 12:07 pm

mecaso1980 ha escrit:Me uno a vosotras ¡¡¡ Me queda un suspiro ¡¡¡

Eisss!!! pues si que te queda poquito si!!!! Yo voy a días lo de los nervios, hay días que tengo la anaconda rondando por mi barriga y otros que la verdad es que estoy mas calmada que asusta!!! pero tu tranquila que todo va a salir GENIAL!!!!!

ya nos contaras que tal lo llevas todo, ehhh
Imatge
ella12

EntradaAutor: Jenny30 » dl. maig 14, 2012 12:14 pm

mecaso1980 ha escrit:Me uno a vosotras ¡¡¡ Me queda un suspiro ¡¡¡

Uy, wapiii, para el dia 2 no queda nadaaaaa!!!!!! es normal que tengas ese pellizquito, es que tu dia ya llega!! como lo llevaS? todo controlado?? disfruta mucho de los preparativosss!!!
Jenny30

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants