nos casamos en un mal año¿?

El millor any de la nostra vida!

Re: nos casamos en un mal año¿?

EntradaAutor: Olguiky » dv. abr. 13, 2012 8:51 am

Jo caculo que em fallaran unes 30 persones, la majoria de les quals són nens petits i avis. Com que és un casament de vespre entenc que no vinguin!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: MerR » dv. abr. 13, 2012 8:54 am

En el meu cas, el nostre metre ens deia que havíem de comptar que un 30% diria que no. Nosaltres vam convidar a 124 persones amb nens inclosos i el dia de la boda vam ser 122. La veritat que a mi si em va vindre la gent, encara que no ens donessin regals. Encara avui el metre diu que la nostra boda és l'excepció que confirma la regla. Però ja us dic! no us desanimeu i heu de tenir en compte que fins l'última setmana, com diu la verònica, no us confirmaran la majoria! així que molta paciència!!!
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: Estercita » dv. abr. 13, 2012 9:09 am

Nosotros hemos decidido que a un mes si no nos confirman no contamos con ellos...creo q la gente sabe de sobras si puede venir o no un mes antes...y sere muy clara, si no me confirman dire que no cuento con ellos, si se enfadan que se enfaden, pero creo qur salvo casos que realmente no lo pueden saber con seguridad un mes antes, el resto lo sabe y no lo dice...y como yo, lo digo siempre claro ai boy o no a una boda...pues eso, si no confirman no vienen...llamarme borde...pero hay que plantarse
Estercita
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: Estercita » dv. abr. 13, 2012 9:10 am

Madre mia...perdonar la ortografia...lo hago desde el movil...y a veces no te das cuenta de lo que escribes...
Estercita

EntradaAutor: Olguiky » ds. abr. 14, 2012 8:44 am

Nosaltres pel tema de les confirmacions farem una ronda de trucades tres setmanetes abans. Només per les persones que no hagin confirmat ni dit res!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: anapau » dl. abr. 16, 2012 6:43 pm

Nosaltres posarem a la invitacio que ens ho hab de confirmar a primers d,agost i ens casen el 14 de setembre...igualment es q un mes abans hem de pagar la meitat del banquet aixi que ho hem de saber.

Qui no confirmi no comtem. Tot hi que se que al final haurem de fer rondes de trucades
url=http://nuvis.org/anapau] Imatge [/url]
anapau
:: núvia experimentada

Entrades: 213
Membre des de: dj. maig 12, 2011 1:05 pm

EntradaAutor: lili koo » dt. abr. 17, 2012 10:30 am

Uff si la previsió d'assistencia es del 70% i nosaltres som 85??? jajaja que vindran 60 personas (on m'incloc jo i els pares) jajajaja!! QUe trist.

Nenes, alhora de tenir fills penseu això:
En moments com aquests son importants els germans, pq et poden ajudar, et poden recolçar, i escoltar-te, a més, sumen per tenir convidats.
Al meu cas, tots dos som fills únics. Només amb un parell de tiets i un parell de cosins. S'ens está fent una boda molt pobre de gent, pq si algú falla, ens fa molt de mal.

Imagineu, que nosaltres dos només tenim un fill. El meu fill no tindrá germans que portar a la seva boda, ni tindrá tiets, ni cosins... i es molt i molt trist. de debó.

De totes maneres, de la gent que no em confirma i dubto una mica, jo ja stic començant a fer-me pesada i preguntar. Lo cert es que els meus pitjors temors es confirmen. Molta gent no sap quina escusa donar-me.

ARRGGG!!! Quina rabia co ll oons ::brr:: ::brr::
Imatge
lili koo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1159
Membre des de: dj. jul. 07, 2011 7:41 am

EntradaAutor: Jenny30 » dt. abr. 17, 2012 10:45 am

lili koo ha escrit:Uff si la previsió d'assistencia es del 70% i nosaltres som 85??? jajaja que vindran 60 personas (on m'incloc jo i els pares) jajajaja!! QUe trist.

En moments com aquests son importants els germans, pq et poden ajudar, et poden recolçar, i escoltar-te, a més, sumen per tenir convidats.
Al meu cas, tots dos som fills únics. Només amb un parell de tiets i un parell de cosins. S'ens está fent una boda molt pobre de gent, pq si algú falla, ens fa molt de mal.

Imagineu, que nosaltres dos només tenim un fill. El meu fill no tindrá germans que portar a la seva boda, ni tindrá tiets, ni cosins... i es molt i molt trist. de debó.

De totes maneres, de la gent que no em confirma i dubto una mica, jo ja stic començant a fer-me pesada i preguntar. Lo cert es que els meus pitjors temors es confirmen. Molta gent no sap quina escusa donar-me.

Així vaig jo... esperant confirmacions que no se com quedarà al final... però ja no em menjo el cap, tenia a la llista unos 90 y de moment confirmats no arriba als 60!! així que ja veurem com acabem!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: lili koo » dt. abr. 17, 2012 11:01 am

oSTRES jE
Jenny30 ha escrit:
lili koo ha escrit:Uff si la previsió d'assistencia es del 70% i nosaltres som 85??? jajaja que vindran 60 personas (on m'incloc jo i els pares) jajajaja!! QUe trist.

Així vaig jo... esperant confirmacions que no se com quedarà al final... però ja no em menjo el cap, tenia a la llista unos 90 y de moment confirmats no arriba als 60!! així que ja veurem com acabem!!

jenny 30, et semblará una tonteria, pero m'ha agradat no ser l'única. MUAA!!! OI que es trist? En fi, "de tripas corazón".
Imatge
lili koo

Entrades: 1159
Membre des de: dj. jul. 07, 2011 7:41 am

EntradaAutor: Lanati » dt. abr. 17, 2012 11:07 am

lili koo ha escrit:Nenes, alhora de tenir fills penseu això:

No em sembla una bona raó per tenir fills el fet que si, només en tens un, potser tindrà pocs convidats en el seu casament futur. :star::
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: Estercita » dt. abr. 17, 2012 11:32 am

Lo de tener hijos esta muy relacionado con el nivel de vida que tengas...estoy de acuerdo con Lanati...
Mi pareja es hijo unico y yo no, y él trae mas invitados de familia que yo...y la boda es de 150 invitados..
Estercita

EntradaAutor: Jenny30 » dt. abr. 17, 2012 11:54 am

lili koo ha escrit:oSTRES jE
Jenny30 ha escrit:

jenny 30, et semblará una tonteria, pero m'ha agradat no ser l'única. MUAA!!! OI que es trist? En fi, "de tripas corazón".

No em sembla una tonteria...a vegades es bo veure persones que estan com tu... però ja veuràs que tindrem un dia molt guai!!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dt. abr. 17, 2012 12:16 pm

Nosaltres un mes abans farem ronda de trucades i el mateix que dieu moltes, si aquell dia no ens confirmen no els contarem perque ja es un enrenou haver de fer les taules i tota la pesca perque a sobre no t'ho diguin.

Una amiga em va donar la invitació que posava que l'1 d'abril data tope per dir algo i es casa al juliol!! Hi ha casos que no et poden dir res fins uns dies abans perque a lo millor les feines van per quadrants, etc.. Això s'entenc perfectament pero els demès.... tenen delicte!!
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: Mesa » dt. abr. 17, 2012 1:39 pm

Jo compto entre 60-70, pero si se m'han de caure un 30% , serem uns 50 justets... Tampoc em fa res. Jo he comptat les persones que volia que vinguessin sense ficar gent de compromís, i tant en Xavi com jo vam pensar que a la familia de fora de Barcelona no la convidariem (només a uns germans de la meva mare, en total serán 8 persones més). Ho fem així perquè el Xavi es la 2ª vegada que es casa i la seva familia ja es molt gran (ja van anar fa 23 anys a la seva boda, i ara 23 anys després la veritat és que al Xavi li fa molta mandra i a més que no vol fer un bodorri com el que va tindre quan era ben jove!), i a mi sincerament no em ve de gust convidar família que el Xavi encara no coneix (portem junts 2 anys i mig -casi-, i clar, només coneix a la familia de Bcn i en total no fem més de 13...

Però no és un tema que m'amoïni. No vull mesurar la felicitat que tingui aquell dia amb el volum de gent que hi anirà.
Imatge
Mesa
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

EntradaAutor: Estercita » dt. abr. 17, 2012 2:38 pm

Mesa ha escrit:Jo compto entre 60-70, pero si se m'han de caure un 30% , serem uns 50 justets... Tampoc em fa res. Jo he comptat les persones que volia que vinguessin sense ficar gent de compromís, i tant en Xavi com jo vam pensar que a la familia de fora de Barcelona no la convidariem (només a uns germans de la meva mare, en total serán 8 persones més). Ho fem així perquè el Xavi es la 2ª vegada que es casa i la seva familia ja es molt gran (ja van anar fa 23 anys a la seva boda, i ara 23 anys després la veritat és que al Xavi li fa molta mandra i a més que no vol fer un bodorri com el que va tindre quan era ben jove!), i a mi sincerament no em ve de gust convidar família que el Xavi encara no coneix (portem junts 2 anys i mig -casi-, i clar, només coneix a la familia de Bcn i en total no fem més de 13...

Però no és un tema que m'amoïni. No vull mesurar la felicitat que tingui aquell dia amb el volum de gent que hi anirà.

Tens tota la raó, no es mesura la felicitat per volum de gent
Estercita

EntradaAutor: Olguiky » dt. abr. 17, 2012 8:03 pm

Això és veritat! En el meu cas me'n fallaran més dels que havíem pensat al començament. Però els que hi han de ser, hi seran! I al capdavall, això és el que compta.
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: desti28 » dc. abr. 18, 2012 8:15 am

Ostres, si han de fallar un 30% dels convidats...jo en tinc 45!!! Si me'n fallen el 30%...jajajaja!!!! Espero que no, ja que els convidats son familia directa i amics intims...o sigui,a no ser qui hi hagi un imprevist, dubto que no vinguin...pobre d'ells!!!
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
desti28

Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

EntradaAutor: marjona » dt. abr. 24, 2012 9:19 pm

Yo no sé... pero cada dia va cayendo alguien... al final va a ser verdad lo del 30% menos!!
Imatge
Imatge
marjona
:: núvia rookie

Entrades: 192
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:23 am

EntradaAutor: MoFLeTeS » dt. abr. 24, 2012 9:32 pm

Jeny, lilo!! Ei noies!! tranquiles!! una més que es suma a les bodes de poquetes persones!! confirmats tenim 65... convidats MOOOOLTS més, però ens fallarà molta gent gran i familia que viu molt lluny!! o sigui que tirant a llarg... serem uns 80... comptant nens i tot... però buenu, com em diuen també... no has de mirar el número de persones que tens.... sino que estiguis agust!! tampoc no es plan de convidar a tothom per ser més gent... som els que som noies!! tot i que estic d'acord amb vosaltres, que se't fa un ay al cor quan alguna persona important et diu que no... però buenu... son temps dolents, i no podem exigir res!! *^__^*
Imatge
MoFLeTeS

Entrades: 187
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 2:03 pm

EntradaAutor: julia30 » dt. abr. 24, 2012 10:05 pm

Olguiky ha escrit:Nosaltres pel tema de les confirmacions farem una ronda de trucades tres setmanetes abans. Només per les persones que no hagin confirmat ni dit res!

Sí jo feré com tú.
julia30

Entrades: 27
Membre des de: ds. oct. 01, 2011 9:08 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants