Autor: Olguiky » dv. abr. 13, 2012 8:51 am
Autor: MerR » dv. abr. 13, 2012 8:54 am
Autor: Estercita » dv. abr. 13, 2012 9:09 am
Autor: Estercita » dv. abr. 13, 2012 9:10 am
Autor: Olguiky » ds. abr. 14, 2012 8:44 am
Autor: anapau » dl. abr. 16, 2012 6:43 pm
Autor: lili koo » dt. abr. 17, 2012 10:30 am
Autor: Jenny30 » dt. abr. 17, 2012 10:45 am
lili koo ha escrit:Uff si la previsió d'assistencia es del 70% i nosaltres som 85??? jajaja que vindran 60 personas (on m'incloc jo i els pares) jajajaja!! QUe trist.
Nenes, alhora de tenir fills penseu això:
En moments com aquests son importants els germans, pq et poden ajudar, et poden recolçar, i escoltar-te, a més, sumen per tenir convidats.
Al meu cas, tots dos som fills únics. Només amb un parell de tiets i un parell de cosins. S'ens está fent una boda molt pobre de gent, pq si algú falla, ens fa molt de mal.
Imagineu, que nosaltres dos només tenim un fill. El meu fill no tindrá germans que portar a la seva boda, ni tindrá tiets, ni cosins... i es molt i molt trist. de debó.
De totes maneres, de la gent que no em confirma i dubto una mica, jo ja stic començant a fer-me pesada i preguntar. Lo cert es que els meus pitjors temors es confirmen. Molta gent no sap quina escusa donar-me.
ARRGGG!!! Quina rabia co ll oons![]()
Autor: lili koo » dt. abr. 17, 2012 11:01 am
Jenny30 ha escrit:lili koo ha escrit:Uff si la previsió d'assistencia es del 70% i nosaltres som 85??? jajaja que vindran 60 personas (on m'incloc jo i els pares) jajajaja!! QUe trist.
En moments com aquests son importants els germans, pq et poden ajudar, et poden recolçar, i escoltar-te, a més, sumen per tenir convidats.
Al meu cas, tots dos som fills únics. Només amb un parell de tiets i un parell de cosins. S'ens está fent una boda molt pobre de gent, pq si algú falla, ens fa molt de mal.
Imagineu, que nosaltres dos només tenim un fill. El meu fill no tindrá germans que portar a la seva boda, ni tindrá tiets, ni cosins... i es molt i molt trist. de debó.
De totes maneres, de la gent que no em confirma i dubto una mica, jo ja stic començant a fer-me pesada i preguntar. Lo cert es que els meus pitjors temors es confirmen. Molta gent no sap quina escusa donar-me.
Així vaig jo... esperant confirmacions que no se com quedarà al final... però ja no em menjo el cap, tenia a la llista unos 90 y de moment confirmats no arriba als 60!! així que ja veurem com acabem!!
Autor: Lanati » dt. abr. 17, 2012 11:07 am
lili koo ha escrit:Nenes, alhora de tenir fills penseu això:
Autor: Estercita » dt. abr. 17, 2012 11:32 am
Autor: Jenny30 » dt. abr. 17, 2012 11:54 am
lili koo ha escrit:oSTRES jEJenny30 ha escrit:lili koo ha escrit:Uff si la previsió d'assistencia es del 70% i nosaltres som 85??? jajaja que vindran 60 personas (on m'incloc jo i els pares) jajajaja!! QUe trist.
Així vaig jo... esperant confirmacions que no se com quedarà al final... però ja no em menjo el cap, tenia a la llista unos 90 y de moment confirmats no arriba als 60!! així que ja veurem com acabem!!
jenny 30, et semblará una tonteria, pero m'ha agradat no ser l'única. MUAA!!! OI que es trist? En fi, "de tripas corazón".
Autor: gemma_sergio » dt. abr. 17, 2012 12:16 pm
Autor: Mesa » dt. abr. 17, 2012 1:39 pm
Autor: Estercita » dt. abr. 17, 2012 2:38 pm
Mesa ha escrit:Jo compto entre 60-70, pero si se m'han de caure un 30% , serem uns 50 justets... Tampoc em fa res. Jo he comptat les persones que volia que vinguessin sense ficar gent de compromís, i tant en Xavi com jo vam pensar que a la familia de fora de Barcelona no la convidariem (només a uns germans de la meva mare, en total serán 8 persones més). Ho fem així perquè el Xavi es la 2ª vegada que es casa i la seva familia ja es molt gran (ja van anar fa 23 anys a la seva boda, i ara 23 anys després la veritat és que al Xavi li fa molta mandra i a més que no vol fer un bodorri com el que va tindre quan era ben jove!), i a mi sincerament no em ve de gust convidar família que el Xavi encara no coneix (portem junts 2 anys i mig -casi-, i clar, només coneix a la familia de Bcn i en total no fem més de 13...
Però no és un tema que m'amoïni. No vull mesurar la felicitat que tingui aquell dia amb el volum de gent que hi anirà.
Autor: Olguiky » dt. abr. 17, 2012 8:03 pm
Autor: desti28 » dc. abr. 18, 2012 8:15 am
Autor: marjona » dt. abr. 24, 2012 9:19 pm
Autor: MoFLeTeS » dt. abr. 24, 2012 9:32 pm
Autor: julia30 » dt. abr. 24, 2012 10:05 pm
Olguiky ha escrit:Nosaltres pel tema de les confirmacions farem una ronda de trucades tres setmanetes abans. Només per les persones que no hagin confirmat ni dit res!