miriamms ha escrit:Os dejo el enlace de nuestra página en facebook , hacemos galletas personalizadas para regalar a nos más pequeños , saludos
https://www.facebook.com/pages/Platitos ... 6877582412
Que cosas más chulas!!! gracias por el enlace!!!
Autor: Jenny30 » dj. abr. 05, 2012 11:52 am
miriamms ha escrit:Os dejo el enlace de nuestra página en facebook , hacemos galletas personalizadas para regalar a nos más pequeños , saludos
https://www.facebook.com/pages/Platitos ... 6877582412
Autor: susanaixavi » dj. abr. 05, 2012 5:58 pm
Autor: Sílvia26 » ds. abr. 07, 2012 12:37 pm
jude12 ha escrit:Nosaltres els donarem xuxes (m'interessa això de la caixeta) i, a veure què us sembla: Posarem una peixera al mig de la seva taula i al seu plat una mini caixeta d'aquelles per posar-hi el peixet. N'hi haurà un per cada un i per alguns papes que no porten el bebé a la boda. Què us sembla la idea?
Ja els veig la cara quan arribin a la seva taula![]()
![]()
Autor: jude12 » dt. abr. 10, 2012 8:24 pm
Sílvia26 ha escrit:jude12 ha escrit:Nosaltres els donarem xuxes (m'interessa això de la caixeta) i, a veure què us sembla: Posarem una peixera al mig de la seva taula i al seu plat una mini caixeta d'aquelles per posar-hi el peixet. N'hi haurà un per cada un i per alguns papes que no porten el bebé a la boda. Què us sembla la idea?
![]()
He comentat la idea amb el meu xicot i li ha encantat (suposo que hi influeix el fet de que estigui enamorat de la seva peixera XD) així que si no et sap greu t'agafo prestada la idea!! Ja has trobat peixeres petites? Perquè a mi m'està costant!! Allà on les vaig encarregar primer m'han dit que no en tenen suficients (i això que només en vull 5 ja que els germans compartiran peixereta) i he hagut de canviar de lloc... A veure que passa amb la nova botiga...
Autor: sonia85 » dc. abr. 11, 2012 1:24 pm
jude12 ha escrit:Sílvia26 ha escrit:jude12 ha escrit:Nosaltres els donarem xuxes (m'interessa això de la caixeta) i, a veure què us sembla: Posarem una peixera al mig de la seva taula i al seu plat una mini caixeta d'aquelles per posar-hi el peixet. N'hi haurà un per cada un i per alguns papes que no porten el bebé a la boda. Què us sembla la idea?
![]()
He comentat la idea amb el meu xicot i li ha encantat (suposo que hi influeix el fet de que estigui enamorat de la seva peixera XD) així que si no et sap greu t'agafo prestada la idea!! Ja has trobat peixeres petites? Perquè a mi m'està costant!! Allà on les vaig encarregar primer m'han dit que no en tenen suficients (i això que només en vull 5 ja que els germans compartiran peixereta) i he hagut de canviar de lloc... A veure que passa amb la nova botiga...
Hola Sílvia26!
Això de les "peixeres" a mi m'ho preparan al mateix lloc on compraré els peixos. N'he buscat per internet per ensenyar-te-les però no en trobo. A veure si m'he explicat, si no, intentaré fer una foto i la penjo.
Són una mena de caixetes transparents amb una tapa de color i una ansa per transportar-la. N'has vist alguna? A mi em posaran tapes de diferents colors amb l'etiqueta de la boda.
Autor: jude12 » dj. abr. 12, 2012 2:22 pm
Autor: Sílvia26 » dv. abr. 13, 2012 6:31 pm
Autor: desti28 » ds. abr. 14, 2012 4:52 pm
Autor: Sílvia26 » ds. abr. 14, 2012 6:56 pm
desti28 ha escrit:L'ideia del peixos m'encanta!!! Però em fa una por que els maltractin durant la celebració i se'n mori algun...que després ja la tenim liada!!! A mes, els nens que tinc jo son entre 14 a 8, i un bebe. Als de 14 els hi agradaria el peix???Es que estàn a una edat dificil....He estat mirant per internet, regals pels nens, però es que ho veig tant infantil, pels meus...Jo també en tinc 7, 5 que vindràn, i dos que no.
Autor: sonia85 » ds. abr. 14, 2012 8:50 pm
Autor: Sílvia26 » dg. abr. 15, 2012 6:53 pm
sonia85 ha escrit:aquestes peixeres son perfectes pero avans de comprar-les volia estar segura no ho ha haguessin alguna altre de mes xules!!
jo les capses les compraré x internet xk em surten mes barates que a la botiga, hu vaig preguntar i la mes peque em demanavem casi 6 euros i les he vist x 3....encara que hagui de pagar els gastos d'envio em surten millor de preu, i els peixos anirè a una botiga i els comprare.
crec que els que comprarè son com els de la foto, que son d'aigua freda i aguanten anys i anys.... voslatres quin tipus de peix comprareu??
Autor: sonia85 » dg. abr. 15, 2012 8:34 pm
Sílvia26 ha escrit:sonia85 ha escrit:aquestes peixeres son perfectes pero avans de comprar-les volia estar segura no ho ha haguessin alguna altre de mes xules!!
jo les capses les compraré x internet xk em surten mes barates que a la botiga, hu vaig preguntar i la mes peque em demanavem casi 6 euros i les he vist x 3....encara que hagui de pagar els gastos d'envio em surten millor de preu, i els peixos anirè a una botiga i els comprare.
crec que els que comprarè son com els de la foto, que son d'aigua freda i aguanten anys i anys.... voslatres quin tipus de peix comprareu??
Nosaltres comprarem exactament aquest tipus de peixos i, si podem, els agafarem tots iguals per tal de que no hi hagi discusions a l'hora de repartir els peixos, que ja sabem com són els nens :P
Jo vaig demanar les peixeres aquí: http://lidermascota.es/product.php?id_product=429
En un parell de dies les vaig tenir a casa!!
Autor: desti28 » dl. abr. 16, 2012 8:25 am
Autor: gemma_sergio » dl. abr. 16, 2012 12:21 pm
desti28 ha escrit:He estat pensant una altre alternativa...a veure com ho veieu! Comprar un marc de fotos, (dels xinos mateix) forrar-lo amb xuxes, que encara no se pas com, però ja em buscaré la vida, i a lloc de la foto, fer un dibuix en plan com el que tinc de perfil, o sigui una foto transformada en dibuix-pop art. Com ho veieu???? Després serà qüestió de demanar les fotos als pares, per poder-ho fer...(que no sé si es notarà gaire...però com que només demanaré fotos dels nens...) perque d'alguns si que en tinc, però dels altres no. No sé, crec que pot ser un regal que els hi pot agradar mes que res per l'edat que tenen...(entre 8 i 14).28224_1445756913629_1524344837_1662881_1465157_n.jpg
Algo així, aquesta li vaig fer a una amiga i la seva germana.
Autor: xaviymaica » dg. abr. 22, 2012 9:29 am
Autor: Jenny30 » dg. abr. 22, 2012 10:28 am
Autor: OlallaF » dg. abr. 22, 2012 8:10 pm
xaviymaica ha escrit:Yo tengo muy pocos niños ... 4 o 5.. así que les daremos chuches ,algún detallito y un globo guapo a cada uno de ellos enganchado en su silla :)
Autor: desti28 » dl. abr. 23, 2012 8:38 am
Jenny30 ha escrit:Desti28, que crack estás hecha! jejeje!! no paras, como te gusta hacer cositas!! la verdad que es una idea genial contando que son nenes más grandecitos! seguro que les gusta!!!
Autor: Sílvia26 » dl. abr. 23, 2012 7:07 pm
Autor: desti28 » dt. abr. 24, 2012 10:15 am
Sílvia26 ha escrit:Si Desti, son genials!!! Jo crec que triomfaràs!! I qui va dir que casar-se era fàcil, segur que no ho va fer mai!!!