Casament informal

El millor any de la nostra vida!

Re: Casament informal

EntradaAutor: Can » dc. gen. 25, 2012 5:02 pm

Ja me n'han parlat, però ens cau lluny, i sí que voldríem que fos a prop de casa perquè els que serem no s'hagin de desplaçar gaire. Com que no tenim implicació amb cap lloc que sigui lluny (com que en Cano o jo fóssim de vés a saber on), no trobem sentit a anar-ho a fer lluny de casa i per això hem pensat Maresme o Vallès com a molt lluny.
Can
:: núvia experimentada

Entrades: 244
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:19 pm

EntradaAutor: Camins » dj. gen. 26, 2012 1:30 pm

Olguiky ha escrit:
Can ha escrit:Ostres, doncs no està malament, si ho inclou tot. Ho trobo molt bé. Quan tinguem data (quines ganes!!!) començarem a fer ruta a veure si acabem com la Lilul i ho descartem o en trobem alguna que estigui bé. A més, no tots s'hi quedaran, perquè ho pensem fer a prop de casa.

Aquesta que et dic es diu Can Caballé i està a prop de Girona. Et deixo l'enllaç a la seva web: http://www.cancaballe.com/?i=05

Aqui és on ens casem nosaltres!!!! LA veritat és que si que ens surt molt bé, a més a més sabem que no tothom es quedarà a dormir iens sortirà més bé encara.
Nosaltres del principi que em tingut calr lo de la casa de còlònies i vam veure aquesta i ens va agradar molt, tan el lloc com el tracte de la gent.
Camins

Entrades: 18
Membre des de: dj. oct. 06, 2011 6:50 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. gen. 26, 2012 3:19 pm

Camins ha escrit:
Olguiky ha escrit:Aquesta que et dic es diu Can Caballé i està a prop de Girona. Et deixo l'enllaç a la seva web: http://www.cancaballe.com/?i=05

Aqui és on ens casem nosaltres!!!! LA veritat és que si que ens surt molt bé, a més a més sabem que no tothom es quedarà a dormir iens sortirà més bé encara.
Nosaltres del principi que em tingut calr lo de la casa de còlònies i vam veure aquesta i ens va agradar molt, tan el lloc com el tracte de la gent.

Camins, aquesta gent en van quedar molt contents de la casa de colònies! Espero que a vosaltres també us vagi igual de bé!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: lilul » dj. gen. 26, 2012 5:59 pm

Ostres Can, que guai que puguis trobar una casa de colonies propera. Nosaltres vam haber de desistir perque la familia ja venia de prou lluny i la mes propera estava a mes de mitja hora en cotxe, i moure tots els gavatxins cap a reus per tornar-los a fer pujar, a part de tenir-los una mica "aparcats" alla, al final no ens va fer el pes

Pero clar, no es el mateix, vosaltres teniu a tothom al mateix lloc! A veure si podeu trobar algo ben xulo!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: Can » dj. gen. 26, 2012 7:06 pm

A veure, a més tampoc volem que sigui gaire magnificent! Mentre no sembli una presó (que hi ha cases de colònies que tela, eheeeee?) en tenim prou! :-)ok:
Can

EntradaAutor: Olguiky » dj. gen. 26, 2012 7:41 pm

Can ha escrit:A veure, a més tampoc volem que sigui gaire magnificent! Mentre no sembli una presó (que hi ha cases de colònies que tela, eheeeee?) en tenim prou! :-)ok:

A vegades n'hi ha cada una...! Tens tota la raó!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: verobdn81 » dg. feb. 05, 2012 8:49 pm

Buenas noches, este apartado me va genial!! Casament informal:
he obert un post sobre això:
M'ajudeu?
Mi pareja y yo hemos decidido fecha para casarnos este año. 14/09/2012!!
No tenemos nada todavia ejje, pero no queremos la boda tipica así que el único problema puede ser en el ayuntamiento para tramitar el expediente.
Me ayudais?Os cuento la idea:
* nos queremos casar por el ayuntamiento de Badalona.
* pasos a seguir? Voy tarde para Septiembre?
* Luego irnos a hacer una comida familiar?unos 15.
* y posteriormente celebrarlo con los amigos en una casa rural? Sabeis alguna?

Me gustaria saber restaurantes que hagan comida familiar con sala privada?
Os parece mala idea? Es una manera de hacer boda, sin ser bodorrio, la verdad que una de los temas es por el tema económico y otro es por que nos da bastante verguenza ser el centro de atención.

Ya me contais, a ver si sabeis de alguien que lo haya hecho así.
gracias"
verobdn81

Entrades: 237
Membre des de: dg. maig 01, 2011 6:47 pm

EntradaAutor: lilul » dg. feb. 05, 2012 10:31 pm

Neni, quan tinguis els teus 100 missatges, passa' pel meu compte enrera!
Nosaltres nomes convidem els propers, els que ens ajuntem per nadal i 4 amics (1,2,3 i 4). Lo que per nadal, per cada banda son una quinzena... Total, que som 40.
De badalona no et puc dir res, pero siguent nomes 15, segur que facilment trobeu restaurants amb sala privada o be casetes rurals per aquest nombre de persones.

Nosaltres alguna vegada em fet destes familiars d'aquest nombre de persones (aniversari dels avis, er exemple) i no ens ha costat gaire trobar-ne. Pero, clar, tots en el camp de tarragona.

Lo que et puc dir es que endavant amb la idea! Es lo millor que podeu fer. No us deixeu influenciar si aixo es el que voleu. Costa, eh, nosaltres al final hem fet algunes concessions, en coses que tant en sfeien, pero, costa que la gent entengui que no vols fer un "bodorrio" o que no vols anar vestida de princesa...
Heu de tenir molt clar el que voleu fer i com. I endavant!

Ja ens explicaras!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: verobdn81 » dl. feb. 06, 2012 8:34 am

Lilul!!
No em pots avançar una mica el teus preparatius!! Aixs quin llastima encara em falten 80 missatges per la compte enrere jeje
escriure, escriure i escriure.
On ho feu volsatres.?
Vull anar a mirar el celler de can torres, per fer un dinar amb menu de grup a veure que tal, esta a sant fost, bastant a prop de badalona
verobdn81

EntradaAutor: lilul » dl. feb. 06, 2012 11:10 am

a escriure i escriure! ja veuras que arrives aviat als 100!

nosaltres ho fem a reus, i tot ho fem a peu, pel centre peatonal. aixi no hi ha trencaments de cap en fer mapes, que si algu es perd... i sobretot, no estare jo amoinada que algu agafi el cotxe despres de la festa!

al principi voliem anar dient que era una celebracio familiar, perque hi va haber llocs que ens van canviar els menus i ens van apujar tres vegades el preu de ser una "celebracio" a ser un "casament". pero despres vam decidir que no, perque com ens posarem tots ben mudats (jo no vaig de nuvia, pero si amb un vestit ben bonic) i evidentment, els del restaurant no son tontos, doncs vam decidir de dir que ens casavem pero que NO feiem una boda. i en funcio de la cara que feia el del restaurant/casa rural, al final ja sabiem si hi havia possibilitats o no.

nosaltres no fem banquet, el que fem es un pica-pica amb musica i ballaruca, completament informal. no ens agrada aixo de la taula presidencial i tothom assegut esperant "el primer" i despres "el segon" i despres "el pastis" i cada vegada entren els cambrers amb musica i tota la parafarnalia.
de fet, el meu xicot em va dir que l'unic moment que s'ho passava be en un casament era en el picapica i despres al ball, que es quan pots interaccionar realment amb la gent. per tant, vam decidir que el picapica seria proporcional a un tapeo, que ningu es quedi en gana, pero amb musica, rollo "guateque".

i de fet, com que la meitat de la gent son guiris, potser aconseguirem una mica mes d'interaccio social que no pas si asseiem una familia per una banda i l'altra per l'altra! i com que nomes convidem als mes propers (tot i que deu n'hi do!), resulta que tothom ha sentit parlar de tothom, i ja n'hi ha uns quants que ens han dit que tenen ganes de coneixer algu o algu altre, al explicar alguna anecdota divertida... ja ho veurem!

va, va escriu molt! que tambe tenim a Can, que prepara un casament alternatiu, encara que ella ho te tot molt "a l'aire" encara i em moro de ganes de saber que coi fara!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: verobdn81 » dl. feb. 06, 2012 12:29 pm

Nena, moltes gracies!!
m'encanta la teva idea!!
Anirem a preguntar a restaurantes opciones, per que és una opcio que ens agrada!!
Ja anirem comentan!!
verobdn81

EntradaAutor: pispireta » dt. feb. 07, 2012 5:02 pm

Noies! jo he remirat i mirat restaurant per fer un casament poc convencional. Que ens deixissin respirar al nostre aire, però que fos boniquet! Us poso algunes cosetes de les que he mirat:
- A CAbril, L'Hort. És un restaurant, que ofereix banquets informals. El lloc és mono i et deixen una sala amb les parets de pedra per fer el dinar, separada de la resta. El pica pica, es pot fer en el pati dels tarongers. El problema es que per fer el ball, el lloc que ens deixaven enra una mica petit, i nosaltres que ens agrada força ballar aquí ens va fallar el lloc.Però per la resta tenia bona pinta.

- A Badalona, està Can Dimoni. Tenen deiversos espais privats per 30-40 persones. No està mal, i de preu dels millors llocs que hem vist. És un restaurant de muntanya, però que també fan casaments més assequibles. Té un jardinet per l'aperitiu i una sala bastant nova pel dinar i per fer el ball.

Això és el més significatiu, un a cabril (Can, potser t'interessa si et repenses això de la casa de colònies)
pispireta
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 12:10 pm

EntradaAutor: verobdn81 » dt. feb. 07, 2012 5:16 pm

pispireta ha escrit:Noies! jo he remirat i mirat restaurant per fer un casament poc convencional. Que ens deixissin respirar al nostre aire, però que fos boniquet! Us poso algunes cosetes de les que he mirat:
- A CAbril, L'Hort. És un restaurant, que ofereix banquets informals. El lloc és mono i et deixen una sala amb les parets de pedra per fer el dinar, separada de la resta. El pica pica, es pot fer en el pati dels tarongers. El problema es que per fer el ball, el lloc que ens deixaven enra una mica petit, i nosaltres que ens agrada força ballar aquí ens va fallar el lloc.Però per la resta tenia bona pinta.

- A Badalona, està Can Dimoni. Tenen deiversos espais privats per 30-40 persones. No està mal, i de preu dels millors llocs que hem vist. És un restaurant de muntanya, però que també fan casaments més assequibles. Té un jardinet per l'aperitiu i una sala bastant nova pel dinar i per fer el ball.

Això és el més significatiu, un a cabril (Can, potser t'interessa si et repenses això de la casa de colònies)

Hola Chicas,
Jo también he estat mirant Masia Mas Coll d'Allella, i te menus de 30-60 €, vull anar a parlar amb ells, Pispireta, que tal els menus de Cal Dimoni, de preu?
verobdn81

EntradaAutor: Can » dt. feb. 07, 2012 5:29 pm

Ostres, és una bona opció. N'havia sentit a parlar, però és que jo quan penso en restaurant ja penso que m'arrissaran sense pietat! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: Estava bé de preu?

Realment a mi m'encantaria fer un dinar força informal, res de súper delicatessen, i temo que em voldran endossar coses d'aquestes. No és només pel preu, eh? És per la idea que tenim en si. Que ens agrada un estil poc formal, vaja.
Can

EntradaAutor: verobdn81 » dt. feb. 07, 2012 5:39 pm

Can ha escrit:Ostres, és una bona opció. N'havia sentit a parlar, però és que jo quan penso en restaurant ja penso que m'arrissaran sense pietat! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: Estava bé de preu?

Realment a mi m'encantaria fer un dinar força informal, res de súper delicatessen, i temo que em voldran endossar coses d'aquestes. No és només pel preu, eh? És per la idea que tenim en si. Que ens agrada un estil poc formal, vaja.

hOLA cAN
Jo he comentat aixo, que em casaba però que no volien, ni buffet de begudes etcc. ni ball, només un menú per grup,. i hi ha de tot, hi ha alguns restaurants que tenen preus desde 30-35-40 depen de que vulguis
verobdn81

EntradaAutor: pispireta » dt. feb. 07, 2012 5:59 pm

El de L'hort de Cabrils tenia menu de grup, (crec que rondava uns 40 euros) i menu banquet informal, (que voltava els 55-70 euros). Aquí entrava un apertiu curtet, un primer, un segon i postres. Si volies afegir coses ja era a part.
pispireta

EntradaAutor: pispireta » dt. feb. 07, 2012 6:01 pm

verobdn81 ha escrit:
pispireta ha escrit:Noies! jo he remirat i mirat restaurant per fer un casament poc convencional. Que ens deixissin respirar al nostre aire, però que fos boniquet! Us poso algunes cosetes de les que he mirat:

Hola Chicas,
Jo también he estat mirant Masia Mas Coll d'Allella, i te menus de 30-60 €, vull anar a parlar amb ells, Pispireta, que tal els menus de Cal Dimoni, de preu?

De preu, amb pica-pica, primer, segon, postres, barra lliure eren uns 65 euros. Però potser si no vols barra lliure, i treure alguna coseta es poden baixar els números.
pispireta

EntradaAutor: Can » dt. feb. 07, 2012 6:16 pm

Ho tindré en compte!!! Moltes gràcies per la info! :-)ok:
Can