Autor: Can » dc. gen. 25, 2012 5:02 pm
Autor: Camins » dj. gen. 26, 2012 1:30 pm
Olguiky ha escrit:Can ha escrit:Ostres, doncs no està malament, si ho inclou tot. Ho trobo molt bé. Quan tinguem data (quines ganes!!!) començarem a fer ruta a veure si acabem com la Lilul i ho descartem o en trobem alguna que estigui bé. A més, no tots s'hi quedaran, perquè ho pensem fer a prop de casa.
Aquesta que et dic es diu Can Caballé i està a prop de Girona. Et deixo l'enllaç a la seva web: http://www.cancaballe.com/?i=05
Autor: Olguiky » dj. gen. 26, 2012 3:19 pm
Camins ha escrit:Olguiky ha escrit:Aquesta que et dic es diu Can Caballé i està a prop de Girona. Et deixo l'enllaç a la seva web: http://www.cancaballe.com/?i=05
Aqui és on ens casem nosaltres!!!! LA veritat és que si que ens surt molt bé, a més a més sabem que no tothom es quedarà a dormir iens sortirà més bé encara.
Nosaltres del principi que em tingut calr lo de la casa de còlònies i vam veure aquesta i ens va agradar molt, tan el lloc com el tracte de la gent.
Autor: lilul » dj. gen. 26, 2012 5:59 pm
Autor: Can » dj. gen. 26, 2012 7:06 pm
Autor: Olguiky » dj. gen. 26, 2012 7:41 pm
Can ha escrit:A veure, a més tampoc volem que sigui gaire magnificent! Mentre no sembli una presó (que hi ha cases de colònies que tela, eheeeee?) en tenim prou!
Autor: verobdn81 » dg. feb. 05, 2012 8:49 pm
Autor: lilul » dg. feb. 05, 2012 10:31 pm
Autor: verobdn81 » dl. feb. 06, 2012 8:34 am
Autor: lilul » dl. feb. 06, 2012 11:10 am
Autor: verobdn81 » dl. feb. 06, 2012 12:29 pm
Autor: pispireta » dt. feb. 07, 2012 5:02 pm
Autor: verobdn81 » dt. feb. 07, 2012 5:16 pm
pispireta ha escrit:Noies! jo he remirat i mirat restaurant per fer un casament poc convencional. Que ens deixissin respirar al nostre aire, però que fos boniquet! Us poso algunes cosetes de les que he mirat:
- A CAbril, L'Hort. És un restaurant, que ofereix banquets informals. El lloc és mono i et deixen una sala amb les parets de pedra per fer el dinar, separada de la resta. El pica pica, es pot fer en el pati dels tarongers. El problema es que per fer el ball, el lloc que ens deixaven enra una mica petit, i nosaltres que ens agrada força ballar aquí ens va fallar el lloc.Però per la resta tenia bona pinta.
- A Badalona, està Can Dimoni. Tenen deiversos espais privats per 30-40 persones. No està mal, i de preu dels millors llocs que hem vist. És un restaurant de muntanya, però que també fan casaments més assequibles. Té un jardinet per l'aperitiu i una sala bastant nova pel dinar i per fer el ball.
Això és el més significatiu, un a cabril (Can, potser t'interessa si et repenses això de la casa de colònies)
Autor: Can » dt. feb. 07, 2012 5:29 pm
Autor: verobdn81 » dt. feb. 07, 2012 5:39 pm
Can ha escrit:Ostres, és una bona opció. N'havia sentit a parlar, però és que jo quan penso en restaurant ja penso que m'arrissaran sense pietat!![]()
![]()
Estava bé de preu?
Realment a mi m'encantaria fer un dinar força informal, res de súper delicatessen, i temo que em voldran endossar coses d'aquestes. No és només pel preu, eh? És per la idea que tenim en si. Que ens agrada un estil poc formal, vaja.
Autor: pispireta » dt. feb. 07, 2012 5:59 pm
Autor: pispireta » dt. feb. 07, 2012 6:01 pm
verobdn81 ha escrit:pispireta ha escrit:Noies! jo he remirat i mirat restaurant per fer un casament poc convencional. Que ens deixissin respirar al nostre aire, però que fos boniquet! Us poso algunes cosetes de les que he mirat:
- A CAbril, L'Hort. És un restaurant, que ofereix banquets informals. El lloc és mono i et deixen una sala amb les parets de pedra per fer el dinar, separada de la resta. El pica pica, es pot fer en el pati dels tarongers. El problema es que per fer el ball, el lloc que ens deixaven enra una mica petit, i nosaltres que ens agrada força ballar aquí ens va fallar el lloc.Però per la resta tenia bona pinta.
- A Badalona, està Can Dimoni. Tenen deiversos espais privats per 30-40 persones. No està mal, i de preu dels millors llocs que hem vist. És un restaurant de muntanya, però que també fan casaments més assequibles. Té un jardinet per l'aperitiu i una sala bastant nova pel dinar i per fer el ball.
Això és el més significatiu, un a cabril (Can, potser t'interessa si et repenses això de la casa de colònies)
Hola Chicas,
Jo también he estat mirant Masia Mas Coll d'Allella, i te menus de 30-60 €, vull anar a parlar amb ells, Pispireta, que tal els menus de Cal Dimoni, de preu?
Autor: Can » dt. feb. 07, 2012 6:16 pm
Autor: pispireta » dt. feb. 07, 2012 6:18 pm
Can ha escrit:Ho tindré en compte!!! Moltes gràcies per la info!