ENS CASEM L'OCTUBRE DEL 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: ENS CASEM L'OCTUBRE DEL 2012

EntradaAutor: gemma_sergio » dc. maig 09, 2012 6:20 pm

Mingui ha escrit:Nosaltres estarem de viatge del 15 d'octubre al 2 de novembre!!

i a on vas Mingui?? Nosaltres anem de viatge del 30 d'octubre al 9 de novembre a Riviera maya!!
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: desti28 » dv. maig 11, 2012 8:32 am

gemma_sergio ha escrit:Nosaltres tenim fotograf, restaurant, invitacions, viatge, vestit de nuvia.
Per la resta de preparatius ho portem bastant controlat perque ja sabem quin serà el detall i a on ho comprarem, hem de demanar pressupost de flors, autobus i crec que poca cosa més.

Just aquesta setmana hem reservat el viatge a Riviera Maya!!

Juer...em caso un dia desprès que tu i només tinc restaurant, fotògraf (perque son convidats..que si no..), i vestit de núvia...Encara no tinc ni invitacions, ni viatge, ni traje del nuvi, ni...uffff!!! M'hauré de posar les piles, si o si!!!!! :t:t:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
desti28

Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

EntradaAutor: gemma_sergio » dv. maig 11, 2012 10:47 am

desti28 ha escrit:
gemma_sergio ha escrit:Nosaltres tenim fotograf, restaurant, invitacions, viatge, vestit de nuvia.
Per la resta de preparatius ho portem bastant controlat perque ja sabem quin serà el detall i a on ho comprarem, hem de demanar pressupost de flors, autobus i crec que poca cosa més.

Just aquesta setmana hem reservat el viatge a Riviera Maya!!

Juer...em caso un dia desprès que tu i només tinc restaurant, fotògraf (perque son convidats..que si no..), i vestit de núvia...Encara no tinc ni invitacions, ni viatge, ni traje del nuvi, ni...uffff!!! M'hauré de posar les piles, si o si!!!!! :t:t:

Tu no t'amoïnis que vas amb temps de sobra!!

Nosaltres ho tenim tot agafat per varies raons. La més important és que com només tinc lliures els dissabtes a la tarda ens hem d'anar ficant les piles! Encara ens falten cosetes però bueno, almenys anem ja mirant les coses que falten: flors, detalls dels homes,...

Els meus fotògrafs también son convidats perque son els que li van fer el reportatge a la meva cunyada per la seva boda i son com de la familia ja que ella treballa amb la dona del fotògraf... i han fet els reportatges dels meus nebots dels batejos,etc....

I el nuvi té traje perque el sastre li va aconsellar anar ara al maig a mirar-se'l perque si hagués anat al juliol com ell volia alomillro només tindria dos models per escollir i d'aquesta manera ha pogut triar sense problemes!!
Imatge
gemma_sergio

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant