Mingui ha escrit:Nosaltres estarem de viatge del 15 d'octubre al 2 de novembre!!
i a on vas Mingui?? Nosaltres anem de viatge del 30 d'octubre al 9 de novembre a Riviera maya!!
Autor: gemma_sergio » dc. maig 09, 2012 6:20 pm
Mingui ha escrit:Nosaltres estarem de viatge del 15 d'octubre al 2 de novembre!!
Autor: desti28 » dv. maig 11, 2012 8:32 am
gemma_sergio ha escrit:Nosaltres tenim fotograf, restaurant, invitacions, viatge, vestit de nuvia.
Per la resta de preparatius ho portem bastant controlat perque ja sabem quin serà el detall i a on ho comprarem, hem de demanar pressupost de flors, autobus i crec que poca cosa més.
Just aquesta setmana hem reservat el viatge a Riviera Maya!!
Autor: gemma_sergio » dv. maig 11, 2012 10:47 am
desti28 ha escrit:gemma_sergio ha escrit:Nosaltres tenim fotograf, restaurant, invitacions, viatge, vestit de nuvia.
Per la resta de preparatius ho portem bastant controlat perque ja sabem quin serà el detall i a on ho comprarem, hem de demanar pressupost de flors, autobus i crec que poca cosa més.
Just aquesta setmana hem reservat el viatge a Riviera Maya!!
Juer...em caso un dia desprès que tu i només tinc restaurant, fotògraf (perque son convidats..que si no..), i vestit de núvia...Encara no tinc ni invitacions, ni viatge, ni traje del nuvi, ni...uffff!!! M'hauré de posar les piles, si o si!!!!!