Perruqueria i pentinats

El millor any de la nostra vida!

Re: Perruqueria i pentinats

EntradaAutor: laureta85 » dl. des. 12, 2011 12:00 pm

silvia a mi si que m'interessa!! soc de terrassa i sempre vaig a una pelu pero encara no he preguntat re i m'aniria be tindre diferents opcions per comparar!! gràcies!!
Imatge
laureta85
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: toni-silvia » dl. des. 12, 2011 9:55 pm

laureta85 ha escrit:silvia a mi si que m'interessa!! soc de terrassa i sempre vaig a una pelu pero encara no he preguntat re i m'aniria be tindre diferents opcions per comparar!! gràcies!!

T'he enviat un privat!!
Petons!
Imatge
toni-silvia
:: núvia experta

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: laureta85 » dc. des. 14, 2011 5:00 pm

gracies!! ja l'he vist!!
Imatge
laureta85

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: sandy77 » dc. des. 14, 2011 11:23 pm

toni-silvia ha escrit:
smontia ha escrit:
toni-silvia ha escrit:Hola! Acabo de venir de la pelu i crec que no està gens malament de preu!
Per rentar, tallar i pentinar m'han cobrat 26 euros.
M'han comentat que la prova de maquillatge surt a 10 euros i que si el dia del casament no es un maquillatge molt complicat em cobraria el mateix (sino, com a maxim 18 euros)
El recollit el cobren a 19 euros.
I m'ha comptat, tirant llarg, amb ungles etc... que compti uns 100 euros. Com ho veieu?
Això si, no hem parlat del tema que vinguin a casa, pero bueno, les tinc molt a prop de casa així que tampoc m'importa...
M'ha comentat que passat festes passi amb fotos del vestit i del broche i que parlarem del tema, i que al febrer van a una fira i així miraran si troben alguna cosa per mi pel cabell que s'ajusti al que haguem parlat.

En fi, he quedat prou contenta!

Doncs jo ho trobo molt bé de preu, Silvia!! i on és si no és molt preguntar? jo passat festes ja he de començar a posicionar-me, perquè no és plan anar a una perruqueria a la que no he anat mai i ja començar a demanar que em pentinin un dia que és festa (em caso el 12 d'octubre, el Pilar) no creus?? jajaja

Gràcies guapa!

Està a terrassa, si t'interessa et passo les dades...

Em faries un favor, Silvia! Moltes gràcies!
sandy77
:: núvia rookie

Entrades: 114
Membre des de: dt. nov. 01, 2011 9:26 am

EntradaAutor: EDYO » dj. des. 15, 2011 11:57 am

Hola a todas xicas y xico!!! jejeejejejejejejeje.
Bueno....referente al tema precios yo es que tambien eh trabajado durante bastantes años en una peluqueria yo soy maquilladora y me dedicaba basicamente a esto,el centro era bastante caro, que hos puedo decir creo que los precios que se ponen en estos sitios son excesivos porque nuestro precio para el pack de novia tambien eran 400 pero es que tengo que apoyar un poco a bryan los productos que yo gastaba podian llegar a costarme dos veces mas de lo que cuesta un producto a otra peluquería con esto no quiero decir que los otros productos sean malos pero tienen componentes que les hacen subir el precio y tambien el nombre del producto y de la peluqueria esta claro. Peró tambien quiero deciros que es cara para nosotras incluiendome a mi pero no para el tipo de clientela que va a estos centros para ellos ese precio es como 180 para nosotras jejejejejejjejejeje.

Dejando el tema jejejejejejeje quiero pediros consejo porque yo de maquillaje sii xo de peluqueria.........
Mi vestido es el egerie de cymbelline si lo mirais podreis ver que lleba un escotazo en la espalda y que lleba cuello halther que peinado me aconsejais???
Teniendo en cuenta que soy de piel muy morena y llebo una melena negra hasta mas abajo de la cintura.
Venga xicas/os dadme ideas y poned foticos que se capta mejor la idea!!!!
Si teneis alguna duda sobre maquillaje aqui estoy para ayudaros!!!
Imatge
EDYO

Entrades: 765
Membre des de: dc. ago. 10, 2011 8:12 am

EntradaAutor: floreta01 » dj. des. 15, 2011 12:36 pm

Boesn a totes,
Jo no vaig gairebé mai a la pelu, em tallo i tenyeixo jo mateixa el cabell...així que no tinc cap lloc de confi.
Em feia gràcia anar a la pelu de la meva sogra que és requeteguay i caríssima, però em frenava el peru.
Vaig preguntar i em va dir:
Manicura+tractament hidratant del cabell el dia abans+prova maquillatge+prova pentinat+maquillatge dia H+pentinat dia H=130€
Vaig quedar parada, amb diferència és el millor preu que m'han donat enlloc i un cop m'hi vaig anar a fer un recollit i em van agafar l'idea perfecte...
La pelu és a Sant Cugat que és on visc i allà tot són preus prohibitius.
Busqueu que hi han lloc que ho fan bé i s'ajusten (ara que només per aquests packs, pq per qualsevol cosa et claven 80€)

A mi m'agradaria que em pentinéssin i maquillésin a casa els meus pares i ho faria al jardí que quedaria molt bé, però crec que no es desplaçaran.

He pensat también en un semirecollit...

Si coneixeu algú de l'ordre d'aquests preus per la zona aviseu!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01
:: núvia de bronze

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: mimi6 » dj. des. 15, 2011 1:08 pm

EDYO ha escrit:Hola a todas xicas y xico!!! jejeejejejejejejeje.
Bueno....referente al tema precios yo es que tambien eh trabajado durante bastantes años en una peluqueria yo soy maquilladora y me dedicaba basicamente a esto,el centro era bastante caro, que hos puedo decir creo que los precios que se ponen en estos sitios son excesivos porque nuestro precio para el pack de novia tambien eran 400 pero es que tengo que apoyar un poco a bryan los productos que yo gastaba podian llegar a costarme dos veces mas de lo que cuesta un producto a otra peluquería con esto no quiero decir que los otros productos sean malos pero tienen componentes que les hacen subir el precio y tambien el nombre del producto y de la peluqueria esta claro. Peró tambien quiero deciros que es cara para nosotras incluiendome a mi pero no para el tipo de clientela que va a estos centros para ellos ese precio es como 180 para nosotras jejejejejejjejejeje.

Dejando el tema jejejejejejeje quiero pediros consejo porque yo de maquillaje sii xo de peluqueria.........
Mi vestido es el egerie de cymbelline si lo mirais podreis ver que lleba un escotazo en la espalda y que lleba cuello halther que peinado me aconsejais???
Teniendo en cuenta que soy de piel muy morena y llebo una melena negra hasta mas abajo de la cintura.

Primero decirte que el vestido es genial, precioso, increible....el escotazo de la espalda es...SIN PALABRAS....tienes que tener un tipin que para queeeee....
Bueno yo a ese vestido le colocaba un recogido sin duda......tiene que verse ese escote....o algo de lado, pero no se te courra taparlo...jajajajajaj
besitos
Imatge
mimi6

Entrades: 1549
Membre des de: dv. gen. 07, 2011 8:32 am

EntradaAutor: ClaudiaMiki » dj. des. 15, 2011 1:18 pm

Estoy con Mimi! Si llevas ese vestido es para lucir espaldaaaa!! No puedes taparlo con la melena!!! O recogido o todo al lado, dejando libre ese escotazo!!
Un beso
Imatge
ClaudiaMiki
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2287
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 9:19 pm

EntradaAutor: buenri » dj. des. 15, 2011 2:41 pm

Hola,

Alguien tiene referencias o conoce a la Maria Gutierrez, peina y maquilla a las novias a domicilio?? Estoy mirando contratar el peinado y maquillaje con ella.

Gracias!
Imatge
buenri

Entrades: 511
Membre des de: dt. març 15, 2011 10:09 am

EntradaAutor: EDYO » dj. des. 15, 2011 4:07 pm

Gracias xicas siii yo tambien habia pensado en recogido o de lado y creo que me voy a decantar por el peinado de lado....
es que no soy yo de verme muy diferente ese dia e pensado en un estilo asi que os parece???
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
EDYO

Entrades: 765
Membre des de: dc. ago. 10, 2011 8:12 am

EntradaAutor: mimi6 » dj. des. 15, 2011 4:47 pm

EDYO ha escrit:Gracias xicas siii yo tambien habia pensado en recogido o de lado y creo que me voy a decantar por el peinado de lado....
es que no soy yo de verme muy diferente ese dia e pensado en un estilo asi que os parece???

Muy bonito, muy extremado iagual que el vestido...... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
mimi6

Entrades: 1549
Membre des de: dv. gen. 07, 2011 8:32 am

EntradaAutor: sandy77 » dj. des. 15, 2011 11:10 pm

floreta01 ha escrit:Boesn a totes,
Jo no vaig gairebé mai a la pelu, em tallo i tenyeixo jo mateixa el cabell...així que no tinc cap lloc de confi.
Em feia gràcia anar a la pelu de la meva sogra que és requeteguay i caríssima, però em frenava el peru.
Vaig preguntar i em va dir:
Manicura+tractament hidratant del cabell el dia abans+prova maquillatge+prova pentinat+maquillatge dia H+pentinat dia H=130€
Vaig quedar parada, amb diferència és el millor preu que m'han donat enlloc i un cop m'hi vaig anar a fer un recollit i em van agafar l'idea perfecte...
La pelu és a Sant Cugat que és on visc i allà tot són preus prohibitius.
Busqueu que hi han lloc que ho fan bé i s'ajusten (ara que només per aquests packs, pq per qualsevol cosa et claven 80€)

A mi m'agradaria que em pentinéssin i maquillésin a casa els meus pares i ho faria al jardí que quedaria molt bé, però crec que no es desplaçaran.

He pensat también en un semirecollit...

Si coneixeu algú de l'ordre d'aquests preus per la zona aviseu!

Floreta, em pots dir quina pelu és? sóc de Terrassa i potser em va bé... és que al casar-me en festiu em penso que ho tindré bastant complicat...
sandy77

EntradaAutor: sandy77 » dj. des. 15, 2011 11:11 pm

EDYO ha escrit:Gracias xicas siii yo tambien habia pensado en recogido o de lado y creo que me voy a decantar por el peinado de lado....

Me encanta! si me animo con unas extensiones soy capaz de quererlo hasta yo! en serio, es muy original!
sandy77

EntradaAutor: kyla » dv. des. 16, 2011 5:21 pm

Me encanta tu vestido!! era uno de mi lista de elejidos!! me encantan los de cymbeline!! El mio tambien es de alli =0-0-)
El mio es el modelo floria!
kyla

Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

EntradaAutor: escanilla2000 » dv. des. 16, 2011 6:06 pm

Me encanta tu vestido!! era uno de mi lista de elejidos!! me encantan los de cymbeline!! El mio tambien es de alli =0-0-)
El mio es el modelo floria![/quote]

Kyla el tuyo también es muy chulo!!!!!
BBBnadal:-)
escanilla2000

Entrades: 115
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 10:46 pm

EntradaAutor: zianra » dv. des. 16, 2011 7:53 pm

Hola guapos!
Yo siempre voy a escuelas a cortarme el pelo y como mucho me gasto 13€ y no tengo ninguna peluqueria de confianza. Pregunte en llongueras, la escuela de c/ viladomat con la gran via y Me dijeron que trabajaban de lunes a viernes asi que no puedo contar con ellos para que me peinen, maquillen... Para el dia de la boda. Me caso l sabado 22 de septiembre por la tarde. ¿alguien me puede aconsejar alguna peluqueria o particular en barcelona zona de l'eixample esquerre? Muchas gracias
zianra
:: núvia experimentada

Entrades: 220
Membre des de: dl. ago. 01, 2011 6:28 pm

EntradaAutor: sandy77 » dg. des. 18, 2011 10:00 am

He trobat aquest link a un post antic que tractava sobre aquest tema: http://www.peluencasa.com/es/pelu-en-casa.html
La veritat és que té bona pinta... algú en té referències?
sandy77

EntradaAutor: Nono » dg. des. 18, 2011 10:43 am

ESPECTACULAR EL VESTIDOOO!!!! me he quedado boquiabierta es super bonito, enhorabuena!!! estaras gupisima!!!!
Sobre el peinado yo pienso igual que las chicas no puedes tapar ese superescote y teniendo en cuenta que tienes el pelo tan largo yo no lo esconderia tampoco, pero todo depende si lo llevas siempre suelto y estas cansada de vertelo o si eres alta o bajita, pq si no eres muy alta te podria quedar muy chulo un moño alto o un recogido elaborado para que en ningun caso se tape el vestido (que es espectacular, aiii no me canso de decirte es que es genial!!!). Como llevas el cuello halter, prueba en casa con algun sueter de estos de cuello alto sin mangas (si es blanco mejor) y te vas viendo que te gustaria más (yo lo hago jajajaja y poco a poco voy definiendo mas que quiero y sobretodo que NO quiero)
Intento ponerte fotos pero no me sale!!!! ::brr:: en cuanto lo averigue te las pongo.
Imatge
Nono

Entrades: 191
Membre des de: dc. set. 07, 2011 2:38 pm

EntradaAutor: mrociotc » dg. des. 18, 2011 10:09 pm

A mi me gustaría llevar o el pelo todo recogido por comodidad y sobretodo porque soy de familia andaluza así que sera un recogido estilo a los que se suelen hacer por el seru con ondas de agua etc. Os voy a poner alguna fotillo a ver que os parece!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
mrociotc

Entrades: 251
Membre des de: dl. nov. 28, 2011 4:01 pm

EntradaAutor: mrociotc » dg. des. 18, 2011 10:12 pm

Ahora os pongo el otro que me gusta también, este ya con el pelo todo recogido!!
Imatge
mrociotc

Entrades: 251
Membre des de: dl. nov. 28, 2011 4:01 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants