Autor: laureta85 » dl. des. 12, 2011 12:00 pm
Autor: toni-silvia » dl. des. 12, 2011 9:55 pm
laureta85 ha escrit:silvia a mi si que m'interessa!! soc de terrassa i sempre vaig a una pelu pero encara no he preguntat re i m'aniria be tindre diferents opcions per comparar!! gràcies!!
Autor: sandy77 » dc. des. 14, 2011 11:23 pm
toni-silvia ha escrit:smontia ha escrit:toni-silvia ha escrit:Hola! Acabo de venir de la pelu i crec que no està gens malament de preu!
Per rentar, tallar i pentinar m'han cobrat 26 euros.
M'han comentat que la prova de maquillatge surt a 10 euros i que si el dia del casament no es un maquillatge molt complicat em cobraria el mateix (sino, com a maxim 18 euros)
El recollit el cobren a 19 euros.
I m'ha comptat, tirant llarg, amb ungles etc... que compti uns 100 euros. Com ho veieu?
Això si, no hem parlat del tema que vinguin a casa, pero bueno, les tinc molt a prop de casa així que tampoc m'importa...
M'ha comentat que passat festes passi amb fotos del vestit i del broche i que parlarem del tema, i que al febrer van a una fira i així miraran si troben alguna cosa per mi pel cabell que s'ajusti al que haguem parlat.
En fi, he quedat prou contenta!
Doncs jo ho trobo molt bé de preu, Silvia!! i on és si no és molt preguntar? jo passat festes ja he de començar a posicionar-me, perquè no és plan anar a una perruqueria a la que no he anat mai i ja començar a demanar que em pentinin un dia que és festa (em caso el 12 d'octubre, el Pilar) no creus?? jajaja
Gràcies guapa!
Està a terrassa, si t'interessa et passo les dades...
Autor: EDYO » dj. des. 15, 2011 11:57 am
Autor: floreta01 » dj. des. 15, 2011 12:36 pm
Autor: mimi6 » dj. des. 15, 2011 1:08 pm
EDYO ha escrit:Hola a todas xicas y xico!!! jejeejejejejejejeje.
Bueno....referente al tema precios yo es que tambien eh trabajado durante bastantes años en una peluqueria yo soy maquilladora y me dedicaba basicamente a esto,el centro era bastante caro, que hos puedo decir creo que los precios que se ponen en estos sitios son excesivos porque nuestro precio para el pack de novia tambien eran 400 pero es que tengo que apoyar un poco a bryan los productos que yo gastaba podian llegar a costarme dos veces mas de lo que cuesta un producto a otra peluquería con esto no quiero decir que los otros productos sean malos pero tienen componentes que les hacen subir el precio y tambien el nombre del producto y de la peluqueria esta claro. Peró tambien quiero deciros que es cara para nosotras incluiendome a mi pero no para el tipo de clientela que va a estos centros para ellos ese precio es como 180 para nosotras jejejejejejjejejeje.
Dejando el tema jejejejejejeje quiero pediros consejo porque yo de maquillaje sii xo de peluqueria.........
Mi vestido es el egerie de cymbelline si lo mirais podreis ver que lleba un escotazo en la espalda y que lleba cuello halther que peinado me aconsejais???
Teniendo en cuenta que soy de piel muy morena y llebo una melena negra hasta mas abajo de la cintura.
Venga xicas/os dadme ideas y poned foticos que se capta mejor la idea!!!!
Si teneis alguna duda sobre maquillaje aqui estoy para ayudaros!!!
Autor: ClaudiaMiki » dj. des. 15, 2011 1:18 pm
Autor: buenri » dj. des. 15, 2011 2:41 pm
Autor: EDYO » dj. des. 15, 2011 4:07 pm
Autor: mimi6 » dj. des. 15, 2011 4:47 pm
EDYO ha escrit:Gracias xicas siii yo tambien habia pensado en recogido o de lado y creo que me voy a decantar por el peinado de lado....
es que no soy yo de verme muy diferente ese dia e pensado en un estilo asi que os parece???
Autor: sandy77 » dj. des. 15, 2011 11:10 pm
floreta01 ha escrit:Boesn a totes,
Jo no vaig gairebé mai a la pelu, em tallo i tenyeixo jo mateixa el cabell...així que no tinc cap lloc de confi.
Em feia gràcia anar a la pelu de la meva sogra que és requeteguay i caríssima, però em frenava el peru.
Vaig preguntar i em va dir:
Manicura+tractament hidratant del cabell el dia abans+prova maquillatge+prova pentinat+maquillatge dia H+pentinat dia H=130€
Vaig quedar parada, amb diferència és el millor preu que m'han donat enlloc i un cop m'hi vaig anar a fer un recollit i em van agafar l'idea perfecte...
La pelu és a Sant Cugat que és on visc i allà tot són preus prohibitius.
Busqueu que hi han lloc que ho fan bé i s'ajusten (ara que només per aquests packs, pq per qualsevol cosa et claven 80€)
A mi m'agradaria que em pentinéssin i maquillésin a casa els meus pares i ho faria al jardí que quedaria molt bé, però crec que no es desplaçaran.
He pensat también en un semirecollit...
Si coneixeu algú de l'ordre d'aquests preus per la zona aviseu!
Autor: sandy77 » dj. des. 15, 2011 11:11 pm
EDYO ha escrit:Gracias xicas siii yo tambien habia pensado en recogido o de lado y creo que me voy a decantar por el peinado de lado....
es que no soy yo de verme muy diferente ese dia e pensado en un estilo asi que os parece???
Autor: kyla » dv. des. 16, 2011 5:21 pm
Bueno....referente al tema precios yo es que tambien eh trabajado durante bastantes años en una peluqueria yo soy maquilladora y me dedicaba basicamente a esto,el centro era bastante caro, que hos puedo decir creo que los precios que se ponen en estos sitios son excesivos porque nuestro precio para el pack de novia tambien eran 400 pero es que tengo que apoyar un poco a bryan los productos que yo gastaba podian llegar a costarme dos veces mas de lo que cuesta un producto a otra peluquería con esto no quiero decir que los otros productos sean malos pero tienen componentes que les hacen subir el precio y tambien el nombre del producto y de la peluqueria esta claro. Peró tambien quiero deciros que es cara para nosotras incluiendome a mi pero no para el tipo de clientela que va a estos centros para ellos ese precio es como 180 para nosotras jejejejejejjejejeje.
Dejando el tema jejejejejejeje quiero pediros consejo porque yo de maquillaje sii xo de peluqueria.........
Mi vestido es el egerie de cymbelline si lo mirais podreis ver que lleba un escotazo en la espalda y que lleba cuello halther que peinado me aconsejais???
Teniendo en cuenta que soy de piel muy morena y llebo una melena negra hasta mas abajo de la cintura.
Autor: escanilla2000 » dv. des. 16, 2011 6:06 pm
Autor: zianra » dv. des. 16, 2011 7:53 pm
Autor: sandy77 » dg. des. 18, 2011 10:00 am
Autor: Nono » dg. des. 18, 2011 10:43 am
Autor: mrociotc » dg. des. 18, 2011 10:09 pm
Autor: mrociotc » dg. des. 18, 2011 10:12 pm