Autor: Mesa » dt. gen. 03, 2012 8:29 am
Autor: sonia85 » dt. gen. 03, 2012 10:15 am
Autor: Olguiky » dt. gen. 03, 2012 10:17 am
Mesa ha escrit:Chicas, una pregunta ¿cuando crees que se debe ir reservando?. Yo me caso en Septiembre y tenía pensado mirarlo por Marzo, el destino (en principio pensado, luego ya veremos), es Riviera Maya... ¿Qué me aconsejais?
Besos a todas y Feliz Año!!!
Autor: Mesa » dt. gen. 03, 2012 12:22 pm
Olguiky ha escrit:Mesa ha escrit:Chicas, una pregunta ¿cuando crees que se debe ir reservando?. Yo me caso en Septiembre y tenía pensado mirarlo por Marzo, el destino (en principio pensado, luego ya veremos), es Riviera Maya... ¿Qué me aconsejais?
Mesa, jo de tu començaria a mirar aquest mes de gener. Pensa que triguen una mica a enviar-te els pressupostos i al gener segur que ja tenen totes les tarifes actualitzades. Així pots anar mirant amb calma diferents agències i triar la que més us convingui.
A més, com més aviat reserves el vol més bé de preu el pots trobar.
Petons
Autor: AyH » dt. gen. 03, 2012 1:18 pm
Autor: Olguiky » dt. gen. 03, 2012 1:57 pm
AyH ha escrit:Nosaltres voliem fer un circuit privat per tot Argentina, però amb la crisis no ens ho podem permetre i farem un circuit privat per Escocia, que també és un lloc maco i més economic.
Autor: mireialluis » dt. gen. 03, 2012 2:58 pm
Autor: AyH » dt. gen. 03, 2012 3:07 pm
Autor: clareta27 » dt. gen. 03, 2012 6:00 pm
Olguiky ha escrit:clareta27 ha escrit:Olguiky pel que veig, nosaltres estem decidits pel mateix viatge que vosaltres!!
NewYork + alguna extensió, pero la de Hawai no ens fa gaire el pes (per les hores d'avió!!!)
Segurament NewYork + washington + niágara + potser Boston
quines ganes de marxaarrrr
Hola Clareta! Ara m'estan arribant els pressupostos dels viatges i el que estic veient és que quan demanes l'extensió t'hi posen molts dies per abaratir el viatge ja que dormir a Nova York és caríssim. T'ho dic perquè a mi m'ha mosquejat una mica el tema: els vam deixar ben clar que l'objectiu principal era visitar Nova York i ens endossen 6 dies de ruta!
Hawai també l'hem descartat pel mateix motiu que tu... perdíem molt de temps entre avions i aeroports (no hi ha vols directes des de Nova York, s'havia de fer escala a Los Ángeles). I per això ho vam descartar.
Ja m'aniràs explicant com va tot!
Autor: Olguiky » dt. gen. 03, 2012 6:38 pm
clareta27 ha escrit:Bé, a nosaltres ens van dir el mateix, però els vam dir que volem muntar la ruta al nostre gust, així que estarem la majoria de dies a Nova York. A més a més, les excursions de Washington i Niágara són només d'un dia, així que dorms a Nova York. A nosaltres la veritat és que ens surt força bé de preu (tenint en compte que estem parlant de dormir a Nova York) jeje crec que ens surt per uns 100€ la nit! i estem a un hotel molt cèntric, a times square! Quan tingui tot confirmat i la reserva feta t'ho confirmo, pero en principi és aquest el pressupost que ens van donar. Ens anem explicant aver k ns diuen!!
Autor: vanessabdn » dc. gen. 04, 2012 12:39 pm
Autor: lauraijoan » dc. gen. 04, 2012 1:08 pm
Autor: Olguiky » dc. gen. 04, 2012 7:36 pm
lauraijoan ha escrit: Ah! i no apretis gaire que les agencies tenen una meeeeeeerda de comissió ;)
Autor: lauraijoan » dc. gen. 04, 2012 9:39 pm
Autor: Olguiky » dc. gen. 04, 2012 9:52 pm
lauraijoan ha escrit:Si Olguiky, pensa que depen de la majorista amb que ho facin poden tindre de mitja un 10% menys els descomptes que sempre es demanen fes números, perq un 2% o un 3% es "poquet", la gent sempre demana més,...doncs imagina es queda en molt poquet quan es una responsabilitat enorme, jo passava uns nervis que no et pots imaginar cada vegada que tenia un client que marxava a un viatge gran o no tan gran perq tot anés bé, perq clar, no depen de tu, però si va malament ets tu la culpable...buf! histories per no dormir! heheh
Autor: lauraijoan » dc. gen. 04, 2012 9:56 pm
Autor: gemma_sergio » dl. gen. 16, 2012 6:34 pm
Mesa ha escrit:Olguiky ha escrit:Mesa ha escrit:Chicas, una pregunta ¿cuando crees que se debe ir reservando?. Yo me caso en Septiembre y tenía pensado mirarlo por Marzo, el destino (en principio pensado, luego ya veremos), es Riviera Maya... ¿Qué me aconsejais?
Mesa, jo de tu començaria a mirar aquest mes de gener. Pensa que triguen una mica a enviar-te els pressupostos i al gener segur que ja tenen totes les tarifes actualitzades. Així pots anar mirant amb calma diferents agències i triar la que més us convingui.
A més, com més aviat reserves el vol més bé de preu el pots trobar.
Petons
Olguiky, doncs sí, ho miraré ja perquè m'ha agafat "el canguelo!"""
Autor: Rachel12 » dl. gen. 16, 2012 7:15 pm
Autor: Can » dv. gen. 20, 2012 5:30 pm
Autor: Olguiky » dv. gen. 20, 2012 5:41 pm
Can ha escrit:A mi m'encantaria anar a algun lloc a fer una ruta amb cotxe... Les últimes vacances les vam fer així. A salto de mata. I ens ho vam passar de conya. A en Cano li agrada tenir-ho tot més preparat i saber on dormirà i tot, però al final li molava fins i tot la intriga. I m'agradaria que el viatge, quan el fem, sigui una mica d'aquest estil!