Autor: kyla » ds. oct. 22, 2011 8:48 pm
Autor: kyla » dg. oct. 23, 2011 4:10 pm
Autor: Margarida » dg. oct. 23, 2011 7:44 pm
Nuria99 ha escrit:Margarida ha escrit:Nuria99 ha escrit:Hola Margarida! doncs si que vaig a la jornada de portes obertes! Estarem allà super puntuals perquè m'han dit que hi haurà moltíssima gent!! Quines ganes que tinc!! Tu vindras??
Hola Nuria!
Fins ara no e pogut entrar! doncs si que i vaig anar si! llàstima que sino t'hague saludat! ens va tocar el ram de Nuvia del sorrteig que varen fer! jejejeje va ser tot perfecte es molt macu tot!
Hola Margarida!!! Ja veus!ara, que amb la de gent que hi havia, hagués estat complicat trobar-nos!jeje. Jo si sé qui ets llavors! Quina sort, eh?!! Però pots escollir el que vols o el que et diguin ells?
La veritat que va fer un dia espectacular i a més, tot estava molt bé! Jo estic molt contenta d'escollir Can Marlet per al dia del meu casament. Cada dia que passa penso que és de les decisions més encertades de la meva vida. Quines ganes!
Autor: Margarida » dg. oct. 23, 2011 7:48 pm
DiL ha escrit:-gironinessssssssss,
com ho porteu tot??
Jo avui he anat al pronovias i tinc un super dilemaaaaaaaaaaa no se quin vestit vull!! jejejej estic entre dos amb estils super diferents!!!!
aiiii vinga posem-nos les piles!!!! a veure si animem el foro de Girona!
Petons a totes
Autor: Nuria99 » dl. oct. 24, 2011 3:22 pm
Autor: kyla » dl. oct. 24, 2011 4:31 pm
Autor: Margarida » dv. nov. 04, 2011 2:52 pm
DiL ha escrit:-gironinessssssssss,
com ho porteu tot??
Jo avui he anat al pronovias i tinc un super dilemaaaaaaaaaaa no se quin vestit vull!! jejejej estic entre dos amb estils super diferents!!!!
aiiii vinga posem-nos les piles!!!! a veure si animem el foro de Girona!
Petons a totes
Autor: Margarida » dv. nov. 04, 2011 2:53 pm
Nuria99 ha escrit:Doncs l'altre dia em van enviar un correu i em puc triar el que vulgui! la veritat es que molt be amb el tracte i tot, fins i tot a mi em queda una mica lluny la botiga de casa meva i m'el enviaran per missatge urgent.ja us anire explicant'!
Autor: Margarida » dv. nov. 04, 2011 2:55 pm
DiL ha escrit:Noiesss què tal? com ho porteu tot?
anireu al tot nuvisss??? Jo siiiii
Doncs bé, us anuncio que ja sé qui serà la meva estilista el dia dle meu casament
I vosaltres ja teniu pensat qui us pentinarà i maquillarà?
A mi m'ho farà l'Anna Rosillo, la conec, he vist feines que ha fet i he quedat encantada, tant de tracte professional com humà!
Et pentina a casa, et pinta i vé a la cerimònia i et retoca.![]()
Feu-hi un cop d'ull a la web!
http://annarosillo.com/index.php?op=6&id=1
Autor: Olguiky » dt. nov. 08, 2011 8:35 pm
DiL ha escrit:Gironinesssssssssssss,
alguna recomanació de fotograf??
N'hem mirat algun però no ho tenim clar........ potser a la fira nuvis ens acabem de decidir....
Dimarts vaig a fer prova al pronoviassssssssssssssssss quins nervissssssssssss, sera el primer vestit blanc que em posiiii:D
Autor: Olguiky » dt. nov. 08, 2011 8:37 pm
DiL ha escrit:kyla ha escrit:Hola Laura!!
El meu també es de cymbeline!! jeje!! mencanten els que tenen allà! :P
I estic enamorada del meu vestit!! jeje. Ja tinc ganes de fer la primera prova...pero queda mooolt encara!
aiiii siii queda moltttt jeje jo estic com tu! Ja tinc ganes de provarmel de nou!!
Quin dia et cases? Jo el 2 de juny!
Autor: Nuria99 » dj. nov. 10, 2011 8:45 am
Autor: Olguiky » dj. nov. 10, 2011 9:57 pm
Autor: kyla » dv. nov. 11, 2011 9:22 pm
Olguiky ha escrit:Hola noies,
us vull demanar l'opinió. Em caso el 2 de juny (o sigui que queden uns 7 mesos) i de moment tinc lligat:
- Església
- Restaurant
- Fotógraf
- Vestit núvia (quina il·lusió!!!!!!)
Encara no he mirat perruqueria / maquillatge, ni invitacions, ni ram, ni detalls pels convidats... creieu que vaig justa? Les que teniu més experiència com us ho vau fer?
Petons
Olga
Autor: FERZAY » dg. nov. 13, 2011 7:43 pm
Autor: Lisbeth » dl. nov. 14, 2011 9:49 am
Lisbeth ha escrit:Hola Kyla,
Mira, de Girona jo tenia apuntats els següents... Encara que dependrà del vostre gust...![]()
El que més ens agradava:
Yurian Quintanas és de Cervià de Ter. Nosaltres vam quedar un dia a girona per parlar-hi. Molt maco i discret. Segur que el dia del casament ni es deu notar..
http://www.xaviertorra.com/ca/index.html Xavier Torra. El vam descobrir a fira nuvis de girona. Espectacular pel nostre gust, però fora de pressupost.
Noces i més... Idem de idem... Xulíssim però fora de pressupost...
Samanta del Río Em penso que és d'Hostalrich o per allà... Està començant a fer casaments... No té ara per ara res penjat a la web. Jo la vaig descartar perquè trigava massa a contestar els mails... I de preu tampoc era ganga diríem.
Aquest és fill d'una amiga d'una amiga... Molt bé de preu, però li passava com a l'anterior, que va trigar massa a contestar. Escriu-li també i quedeu amb ell... Sé que si que ha fet alguns casaments... Miquel Millán: miquelfotografia@gmail.com
I ara anem pels que no són de Girona però es desplacen encara que et cobraran dietes...
Joan Gorchs i Guillem Alier= AliGor Estan començats. Molt atents i disposats.
Desvelos. També les vam descobrir a tot nuvis de girona... però són de mataró. No van malament de preu...
Ivo Dekovic. Va bé de preu també...
And the winner is...
Sebastià Pagarolas
Per què?
Perquè ens agrada molt el seu estil.
Perquè parla i explica, però també t'escolta molt.
Perquè ens hi vam sentir a gust fent el toc amb ell.
Perquè en sap molt.
I a més el que va millor de preu, tot i fent pre-boda, post-boda i les dietes...
Hi ha un detall que per a mi també és important, però només és un detall, i és que alguns dels que havíem demanat informació, quan els vaig enviar el correu per dir-los que finalment no era amb ells amb qui treballaríem, i no m'han contestat... I això ho trobo lleig...
Apa doncs! espero que alguna cosa en trauràs!
I si li escrius al Sebastiàs dis-li que t'envio jo, la Susanna de Girona!!!!
Autor: Lisbeth » dl. nov. 14, 2011 8:27 pm
Autor: kyla » dl. nov. 14, 2011 8:59 pm
Autor: Margarida » dc. nov. 16, 2011 2:44 pm
Autor: bulma » dj. nov. 17, 2011 2:04 pm