Mesa presidencial

El millor any de la nostra vida!

Re: Mesa presidencial

EntradaAutor: Jenny30 » dc. jul. 13, 2011 9:46 am

Annariera ha escrit:Hola noies!!

Doncs els meus sogres estan separats de fa més de 20 anys, i tornats a casar tots 2, i tot i els anys que han passat no els puc posar junts a la taula, principalment per la meva sogra, per que ell, no tindria inconvenient… Jo ja li he dit al meu novio que faci el que vulgui, que és la seva família, i diu que posarà a la seva mare i al seu marit. Em sentiré dir de tot per part de les meves cunyades, ho se, però he decidit passar del tema... no em penso discutir amb ell per aquest tema... és la seva família, així que ell decideix.

El que sí faré, és canviar els llocs a la taula nupcial, i en comptes de seure al costat del meu “sogre2”, seuré al costat del meu pare, i ell al costat de la seva mare. Així m’ho passaré molt millor 

Molt bé Anna!! per la part del teu xicot, ha de ser ell qui decideixi on posar-los...jo tampoc invitaria o algunes coses a determinades persones de la seva familia ,pero com jo decideixo la meva part,ell la seva i no discutiré amb ell per aquest motiu. Com el meu pare no vindrá,no tinc problema!!! tu pasa del que diguin les teves cunyadas,es el vostre dia i el fareu com us vingui de gust,li agradi a qui li agradi,ok wapi?? pero si que comparteixo amb tu lo de que posaré a la meva mare al meu costat,als meus sogres que els aguanti el seu fill! jo aquell dia tan important,no vull protocol,vull a la meva mare molt a prop!!!!!petons,wapi i no t´estressis!!!!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Annariera » dc. jul. 13, 2011 11:19 am

Hola Jenny30!! sisi, estic 100% d'acord amb tu, res de protocol el dia del casament.
Faci el que faci se que seré criticada, jajaja, però passant tu.... jo m'encarrego dels meus i ell dels seus. No vull més follons dels necessaris.

ara haig de decidir si convido a gent de la feina (3 venen segur, haig de pensar si convido al jefe i altres), i prou mal de caps m'està portant aquesta decissió. Sort que encara tinc un any per davant!!

Petons!!
Annariera
:: núvia rookie

Entrades: 167
Membre des de: dt. gen. 25, 2011 8:12 am

EntradaAutor: Jenny30 » dc. jul. 13, 2011 12:26 pm

Annariera ha escrit:Hola Jenny30!! sisi, estic 100% d'acord amb tu, res de protocol el dia del casament.
Faci el que faci se que seré criticada, jajaja, però passant tu.... jo m'encarrego dels meus i ell dels seus. No vull més follons dels necessaris.

ara haig de decidir si convido a gent de la feina (3 venen segur, haig de pensar si convido al jefe i altres), i prou mal de caps m'està portant aquesta decissió. Sort que encara tinc un any per davant!!

Petons!!

si,wapi,ja tenim moltes preocupacions,para que ens fiquin mes!! tu passa de tot,fes el que mes et vingui de gust i ja està!!! jo faré aixó i mira que tinc la familia dividida per molts costats i abans veia problemes mil,però ja passo de tot y tan sols vindrán els que em facin feliç!! res de compromisos!!!! he de pensar en mi i en Rafa i prou! i t´aconsello que facis el mateix!!! petons wapaaa!!!!
Jenny30

EntradaAutor: laureta85 » dc. jul. 13, 2011 4:49 pm

jenny molt ben dit...res de protocols el dia de la boda!has de fer realment el que et vingui de gust
Imatge
laureta85
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dc. jul. 13, 2011 10:42 pm

laureta85 ha escrit:jenny molt ben dit...res de protocols el dia de la boda!has de fer realment el que et vingui de gust

es clar que si,laureta!! ja tenim molts dies per fer el paripé a la nostra vida,el dia del nostre casament hem de fer el que realmente nos doni la gana...i a qui no l´agradi,que no vingui,no?? muackkk wapi!
Jenny30

EntradaAutor: Annariera » dj. jul. 14, 2011 7:38 am

això penso jo... que no vinguin més d'un i de dos, jajajaja!!! :-)0(-:
Annariera

EntradaAutor: Dawn » dj. jul. 14, 2011 10:21 am

Estic 100% dacord, prou feina tenim nosaltres, com perqué també ens haguem de preocupar de la gent que está barallada o que no es pot veure, ja es prou difícil muntar les taules, com per a sobre estar pensant en que tal i cual no s'aguanta...
Imatge
Dawn
:: núvia experta

Entrades: 640
Membre des de: dt. juny 28, 2011 3:02 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dj. jul. 14, 2011 12:44 pm

Dawn ha escrit:Estic 100% dacord, prou feina tenim nosaltres, com perqué també ens haguem de preocupar de la gent que está barallada o que no es pot veure, ja es prou difícil muntar les taules, com per a sobre estar pensant en que tal i cual no s'aguanta...

si,entre la familia meva i la de Rafa,estan dividits per mil parts, ja estan amb el tema de no em possis al costat a pepita o a menganita!! així que bastant tinc jo amb les meves coses per mes problemes!! em conformo amb que no em facin enfadar el dia del meu casament!!
Jenny30

EntradaAutor: Annariera » dj. jul. 14, 2011 1:01 pm

Jenny, passa de tot el dia del teu casament. és el TEU dia així que no te l'amargui ningú. I si hi ha algú que no està content amb l'ubicació del lloc, amb qui li ha tocat sentar-se etc... que le den!!! només faltava!!

és el vostre dia i l'heu de disfrutar a tope, que en principi un es casa 1 cop a la vida!! ;)
Annariera

EntradaAutor: Jenny30 » dj. jul. 14, 2011 1:22 pm

Annariera ha escrit:Jenny, passa de tot el dia del teu casament. és el TEU dia així que no te l'amargui ningú. I si hi ha algú que no està content amb l'ubicació del lloc, amb qui li ha tocat sentar-se etc... que le den!!! només faltava!!

és el vostre dia i l'heu de disfrutar a tope, que en principi un es casa 1 cop a la vida!! ;)

tinc una persona molt propera a nosaltres que se que on está,hi ha problemes i ha de venir si o si...però com está amb dubtes de venir o no,estic desesperada per que digui que no ve!!!!!!! i es altres es seuran on Rafa i jo diguem!!!!! que es el meu dia i no el fastidiará ninguuuuuu!!!
Jenny30

EntradaAutor: laureta85 » dj. jul. 14, 2011 4:04 pm

jenny no t'he entès gaire... una persona que no vols que vingui a la boda...?
Imatge
laureta85

EntradaAutor: Jenny30 » dj. jul. 14, 2011 8:32 pm

laureta85 ha escrit:jenny no t'he entès gaire... una persona que no vols que vingui a la boda...?

si,wapi!! es una persona que ha de venir si o si i jo prefereixo que no vingui!! ha fet molt mal a mi i a Rafa!! pero es la seva germana , son dos germans només! el está molt enfadat,decepcionat,...de tot... pero pels seus pares li enviarem invitació!! però es dolenta,o está com una cabra,ja no ho se!! i desitjo amb totes les meves ganes que no vingui,perquè on es ella,hi ha problemes!!
Jenny30

EntradaAutor: Dawn » dj. jul. 14, 2011 9:29 pm

Jenny ánims y sobretot que els teus sogres la controlin be, que si ha de liar algun pitote, millor que marxi i no torni.
Imatge
Dawn

Entrades: 640
Membre des de: dt. juny 28, 2011 3:02 pm

EntradaAutor: Annariera » dv. jul. 15, 2011 7:04 am

Jenny guapa, ja ens diràs com acaba, però si dius que és tan dolenta, gairebé segur que et vindrà.... esgur que és de les típiques que li agarda fotre merder allàon va, com si la veiés... Anims!!
Annariera

EntradaAutor: laureta85 » dv. jul. 15, 2011 11:46 am

jolin nena...quins mals rollos..!!! ja ens explicaras com va tot, pero te raó l'anna...segur que ve per liar-la!!!
Imatge
laureta85

EntradaAutor: jroman » dv. jul. 15, 2011 12:41 pm

Hola a todas!

Una idea... nosotros también tenemos lios con los padres.. mis padres estan divorciados y mi padre tiene pareja, aunque eso no creo q sea mucho problema... el otro problema es q mi novio no se habla casi con sus padres.. con su madre na de na y con su padre poco....no vamos a hacer el feo de no invitarlos, por supuesto.. pero tampoco vemos lógico sentarnos con ellos cuando en 7 años apenas hemos tenido relación.. por lo tanto, hemos decidido nombrar 4 testigos en lugar de 2, y así nos sentaremos con ellos en la mesa presidencial.. en este caso su prima y su marido y mi prima con el suyo..

Puede ser una solución a estos líos, eso siempre que los padres lo entiendan.. en el caso de los míos no hay problema, en el de los de mi novio... suponemos que lo entenderán y si no, es lo que hay.. además seguro que lo pasan mejor rodeados de sus hermanos y gente de su edad :)
¡¡ Buenos días Princesa !! 25/08/2012
jroman
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 203
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 2:18 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dv. jul. 15, 2011 11:14 pm

Dawn ha escrit:Jenny ánims y sobretot que els teus sogres la controlin be, que si ha de liar algun pitote, millor que marxi i no torni.

Si ,Dawn,es que els meus sogres la defensen dient que no está bé,que ja la coneixem...i que parlem amb ella per portar-nos bé ,que lo donem l´invitació nosaltres... ha actuat molt malament,ha dit coses molt fortes que el seu germà potser amb el temps li perdoni,però que jo mai li perdonaré!! Es clar,després de moltes baralles i estar sense parlar-nos amb ella mesos i mesos al nadal va tornar a fer-la! no va tenir bastant,que li va escriure al seu germà que estava mort per ella i coses molt fortes que mai li diria a un germà. A l´agost es van casar uns cosins d´ells i els nuvis van ser per Rafa i per mi i ja li va donar l´atac de rabia,pero desprès les flors de la núvia el va agafar una invitada i la va liar...va anar a parlar amb els nuvis en el seu dia i tot!!!!!!!! te molta mala llet i se que per la enveja que ens te,es capaç de tot i no se que seria capaç de fer si fa alguna el dia del meu casament... tinc un nivell d´ansietat que tela!!
Jenny30

EntradaAutor: Jenny30 » dv. jul. 15, 2011 11:16 pm

Annariera ha escrit:Jenny guapa, ja ens diràs com acaba, però si dius que és tan dolenta, gairebé segur que et vindrà.... esgur que és de les típiques que li agarda fotre merder allàon va, com si la veiés... Anims!!

si, allà on va hi fica lio!! al treball (quan té que dura 4 dies),no te amigues per ser mala persona...els nuvis li duran 4 dies (ara está aguantant bastant que porta amb el que té més d´un any),..sempre la lia!! no se com acabarà això,pero estic fatal dels nervis amb el tema!!
Jenny30

EntradaAutor: Jenny30 » dv. jul. 15, 2011 11:18 pm

jroman ha escrit:Hola a todas!

Una idea... nosotros también tenemos lios con los padres.. mis padres estan divorciados y mi padre tiene pareja, aunque eso no creo q sea mucho problema... el otro problema es q mi novio no se habla casi con sus padres.. con su madre na de na y con su padre poco....no vamos a hacer el feo de no invitarlos, por supuesto.. pero tampoco vemos lógico sentarnos con ellos cuando en 7 años apenas hemos tenido relación.. por lo tanto, hemos decidido nombrar 4 testigos en lugar de 2, y así nos sentaremos con ellos en la mesa presidencial.. en este caso su prima y su marido y mi prima con el suyo..

Puede ser una solución a estos líos, eso siempre que los padres lo entiendan.. en el caso de los míos no hay problema, en el de los de mi novio... suponemos que lo entenderán y si no, es lo que hay.. además seguro que lo pasan mejor rodeados de sus hermanos y gente de su edad :)

Hola wapa! contigo no habia coincido creo!! en todo caso,bienvenida y muchas felicidades por tu boda ,wapa! para cuando es??? uf...lo tuyo tambien tela...pero bueno...creo que es la mejor opción,así todos estarán en tu boda y todos contentos o eso espero!!! a ver si se lo toman todos bien cuando se lo comentes,pero creo que es la mejor opción tal y como nos has contado,wapi!! muakkk
Jenny30

EntradaAutor: Annariera » ds. jul. 16, 2011 8:39 am

Jenny30, jo no convidaría a la teva cunyada. Si ara ja tens ansietat, a mida que es vagi acostant el dia del casament serà pitjor. Puff.... Si la va liar al casament d'una cosina per enveja, que no farà al VOSTRE dia!!!!! Que sou els unics protagonistes!! La pot fer molt grossa.... A part q tu no disfrutaràs pq estarás penden del que fa, sempre vigilant que no la lii.
Annariera

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants