Annariera ha escrit:Hola noies!!
Doncs els meus sogres estan separats de fa més de 20 anys, i tornats a casar tots 2, i tot i els anys que han passat no els puc posar junts a la taula, principalment per la meva sogra, per que ell, no tindria inconvenient… Jo ja li he dit al meu novio que faci el que vulgui, que és la seva família, i diu que posarà a la seva mare i al seu marit. Em sentiré dir de tot per part de les meves cunyades, ho se, però he decidit passar del tema... no em penso discutir amb ell per aquest tema... és la seva família, així que ell decideix.
El que sí faré, és canviar els llocs a la taula nupcial, i en comptes de seure al costat del meu “sogre2”, seuré al costat del meu pare, i ell al costat de la seva mare. Així m’ho passaré molt millor
Molt bé Anna!! per la part del teu xicot, ha de ser ell qui decideixi on posar-los...jo tampoc invitaria o algunes coses a determinades persones de la seva familia ,pero com jo decideixo la meva part,ell la seva i no discutiré amb ell per aquest motiu. Com el meu pare no vindrá,no tinc problema!!! tu pasa del que diguin les teves cunyadas,es el vostre dia i el fareu com us vingui de gust,li agradi a qui li agradi,ok wapi?? pero si que comparteixo amb tu lo de que posaré a la meva mare al meu costat,als meus sogres que els aguanti el seu fill! jo aquell dia tan important,no vull protocol,vull a la meva mare molt a prop!!!!!petons,wapi i no t´estressis!!!!!