Judy* ha escrit:Doncs nosaltres ens casem el 18 de maig del 2013 a les Bodegues Abadal!
Felicitaaaats pel casament Judy!!!!! he mirat Bodegues Abadal per Internet, i hi ha poques fotos, pero les que hi ha sembla un lloc preciós!!! enhorabona!!
Autor: F&A » dt. des. 20, 2011 3:27 pm
Judy* ha escrit:Doncs nosaltres ens casem el 18 de maig del 2013 a les Bodegues Abadal!
Autor: Annariera » dt. des. 20, 2011 6:36 pm
smontia ha escrit:Una pregunta, noies... com ja sabeu, fa poquet que visc a Terrassa, i és clar, hauria de buscar una perruqueria de confiança per aquí que ja de pas em pogués fer el recollit i el maquillatge pel casament... Alba, no sé d'on ets, però com l'Anna és de Terrassa, em podries dir on vas tu?
Petonets!!
Autor: sandy77 » dc. des. 21, 2011 9:02 pm
Judy* ha escrit:Jejeje i tant, jo encantada!
Jo tinc molt boon record de l'aperitiu!! Era tot boníssim, i hi havia uns mini mojitos que van triunfarrrrrrrrr jejejeje!!!
Del sopar... A veure, (crec recordar que per casa he de tenir fotos i tot!!).
De primer recordo una amanida amb escalivada, de segon era carn amb verduretes i tot i que no sóc molt amant de la carn era molt bona i molt melosa!!!
Un sorbet de fruits vermells (ho recordo perquè a la taula algú sel va tirar per sobre!!!) i un pastís de xoco amb xocooo jejejejeejejejeje!
La veritat és que tooot mooolt bo!!!!!!!
Autor: sandy77 » dc. des. 21, 2011 9:10 pm
Annariera ha escrit:smontia ha escrit:Una pregunta, noies... com ja sabeu, fa poquet que visc a Terrassa, i és clar, hauria de buscar una perruqueria de confiança per aquí que ja de pas em pogués fer el recollit i el maquillatge pel casament... Alba, no sé d'on ets, però com l'Anna és de Terrassa, em podries dir on vas tu?
Petonets!!
sandra i Alba!!!!
que tal guapes com va tot??? noies fa tans dies q no escric.... es que entre la setmana de viate, i després una setmana estressant a la feina, (és el que té marxar una setmana quan treballes amb Xina, q ells no paren ni un moment!!!), he anat de ... cul!!!! jeje espero qe us vagi tot molt bé amb el tema casament! ;)
tema perruqueria; la meva perruquera no maquilla, amb el que tinc el mateix problema o pitjor, perq es la meva perruquera de sempre i ella em farà el pentinat, però on em maquillo??
Sandra, jo et recomano que vagis al FORMES. És caret, pero et deixaran ben guapa!! ;) et preguntaré algun altre lloc, perque puguis triar. el formes està molt a prop de l'estació de la RENFE.
el tema vestit està ja més o menys decidit. divendres vaig a triar-lo, jeje. ja us diré quin em quedo, perque encara no ho tinc clar.
i tema cerimonia, a principis d'any anem a tirar endavant el tema expedient, espero que doni temps!!! creueu els dits per mi!!!!
petons guapes!!!!
Anna
![]()
Autor: F&A » dj. des. 22, 2011 12:24 pm
Annariera ha escrit:smontia ha escrit:Una pregunta, noies... com ja sabeu, fa poquet que visc a Terrassa, i és clar, hauria de buscar una perruqueria de confiança per aquí que ja de pas em pogués fer el recollit i el maquillatge pel casament... Alba, no sé d'on ets, però com l'Anna és de Terrassa, em podries dir on vas tu?
Petonets!!
sandra i Alba!!!!
que tal guapes com va tot??? noies fa tans dies q no escric.... es que entre la setmana de viate, i després una setmana estressant a la feina, (és el que té marxar una setmana quan treballes amb Xina, q ells no paren ni un moment!!!), he anat de ... cul!!!! jeje espero qe us vagi tot molt bé amb el tema casament! ;)
tema perruqueria; la meva perruquera no maquilla, amb el que tinc el mateix problema o pitjor, perq es la meva perruquera de sempre i ella em farà el pentinat, però on em maquillo??
Sandra, jo et recomano que vagis al FORMES. És caret, pero et deixaran ben guapa!! ;) et preguntaré algun altre lloc, perque puguis triar. el formes està molt a prop de l'estació de la RENFE.
el tema vestit està ja més o menys decidit. divendres vaig a triar-lo, jeje. ja us diré quin em quedo, perque encara no ho tinc clar.
i tema cerimonia, a principis d'any anem a tirar endavant el tema expedient, espero que doni temps!!! creueu els dits per mi!!!!
petons guapes!!!!
Anna
![]()
Autor: F&A » dj. des. 22, 2011 12:32 pm
smontia ha escrit:Annariera ha escrit:smontia ha escrit:Una pregunta, noies... com ja sabeu, fa poquet que visc a Terrassa, i és clar, hauria de buscar una perruqueria de confiança per aquí que ja de pas em pogués fer el recollit i el maquillatge pel casament... Alba, no sé d'on ets, però com l'Anna és de Terrassa, em podries dir on vas tu?
Petonets!!
sandra i Alba!!!!
petons guapes!!!!
Anna
![]()
Perfecte, Anna!! doncs provaré el Formes doncs!! jo també estic mig mig amb el vestit, però tinc un PROBLEMA amb majúscules amb la data del casament i estic DESESPERADA també amb majúscules.
Us explico: resulta que venen de Galícia unes 40 persones, per la qual cosa ens havíem de casar o un dissabte un divendres festiu o un diumenge que el dilluns fos festiu.
Sant Benet tot ple els dissabtes. Però per sort trobem la data màgica del 12-10-12, que és un divendres i és la festa del Pilar o festa "Nacional de España". Nosaltres encantadíssims no perquè sigui la festa nacional sinó perquè els convidats poden arribar tranquilament i quedar-se tot el cap de setmana.... fins aquí tot bé. Ara arriba Rajoy i diu que tots els festius que cauen entre setmana o divendres els vol passar al dilluns. Entre ells..... la festa del Pilar!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja l'hem liat. No és segur. Ha de modificar l'Estatut dels Treballadors per fer-ho, però és que tal i com estan les coses, aquests ho fan d'un dia per un altre i em foten la boda enlaire.
Truco a la Marta de MSB i li comento. Hi ha un dissabte lliure: el 23 de juny. Però és que són 4000 euros més!!! i li he de dir alguna cosa demà perquè té uns altres nuvis que just avui han anat a preguntar per aquesta data.
D'altra banda, hem pensat, doncs pre-reservem el diumenge anterior al Pilar i el diumenge següent i així si en Rajoy passa la festa al dilluns, ho tenim cobert i fem la boda el diumenge.... però i si venen uns nuvis que es volen casar un d'aquests diumenges i en Rajoy encara no ha dit res i després ens quedem penjats???
Noies, no sé si m'heu entés. Però això és una M amb majúscules també!!! uffffffffffffffffffff
I és que si al final decidim que juny... això és d'aquí 6 mesos!! jajaja
Apa, petonets. Ja veurem com dormo aquesta nit!
Per cert, he trobat un lloc a Sabadell amb vestits mig outlet mig de temporada i alguna firma italiana que està molt i molt bé de preu. Me'n vaig provar un que val... tachaannnn 800€ i és, de moment, el segon que més m'agrada després del de Pepe Botella (que val 1500) així que.... em sembla que caurà! ;-))
Autor: Annariera » dj. des. 22, 2011 1:37 pm
Autor: Annariera » dj. gen. 12, 2012 8:21 pm
Autor: F&A » dt. gen. 24, 2012 12:53 pm
Annariera ha escrit:hola guapes!!
que tal com esteu? com han anat les festes?? jo he menjat tant... puff... ja duia quilos de més i ara encara n'he agafat algun mes!! quina desesperació!!
ho primer, noies tinc vestit!! ueeeeee!! ara a perdre pes per quan arribi la primera prova![]()
Ho segon, ahir li vaig enviar un mail a la Marta, l'organirzadora que ens porta, i la canvien de departament!!! vaig flipar... a partir del dia 18 d'aquest mes passa a recepció, i ens portarà una altra Marta... no crec que pugui ser pitjor, jajaja!!! era bona noia i simpàtica, però si no li arribo a escriure pel tema de prova menú, hem d'escollir les estovalles, els centres, etc etc... igual no hagués dit res!!
ara quan estigui ja la noia nova, anirem a coneixer-la i farem la tria de tot.... aih deu meu!!!!
per cert!! ja tinc l'expedient tramitat!! un show....però ja està tu. Al març ens trucaran per anar-lo a buscar i ja el podrem portar a st. fruitos.
bueeeeeeeno!! sembla que tot va prenent forma... he demanat un preu de viatge també, i a veure si tenim sort i no ens sablegen molt!! perque es una mica diferent als viatges tradicionals, en part, i si en sencaixa de preu pot ser molt xulo. Ja us aniré explicant.
vosaltres que noies?? com ho porteu??
Petons!!!
Autor: Annariera » dv. gen. 27, 2012 2:48 pm
Autor: krikris » dc. feb. 01, 2012 11:32 pm
Autor: F&A » dj. feb. 02, 2012 8:38 am
krikris ha escrit:Hola noies!!
Donar-vos l'enhorabona per vostre casamnet!! Vos ja ho teniu gairabé aquí!! Jo encara he d'esperar-me fins el 2013!!! SEgurament que sera el 22 de Juny!!
Estic interessada en casar-me el mon Sant benet po vaig demanar-ho i hem van enviar el pdf amb els preus del menus po hem van dir que anava una mica d'hora...:(
Jo creec que vaig bé de temps po el dir-me això ara no ho sé...
Hem podríeu avançar info? així d'aquesta manera podré tenir una idea de pressupost i poder anar descartant restaurants, també he estat mirane Torre Busquets i la veritat que molt bé...
Autor: F&A » dj. feb. 02, 2012 8:43 am
Annariera ha escrit:Hola guapa!!
Si que feia temps que no us passaveu pel foro!! Jo anava pensant ; i aquestes noies, on són?? M’han abandonat??! Però no! jeje
Ho de les festes i el menjar ha sigut horrorós, però ja estic amb la dieta i tot va sota control, pel dia de la primera prova ja estaré estupenda!!! Per que em vaig fer unes fotos quan vaig triar el vestit i... horrorós!! Fatal fatal. A veure si per la primera prova, que ja serà el MEU vestit, us puc penjar alguna imatge.
El vestit escollit ha sigut el Canigó de St. Patrick. Independentment del preu, (que està molt bé, les coses com són), el dia q me’l vaig provar per primer cop, vaig dir “aquest” i em vaig emocionar i tot... que bleda!! Jeje. Així q quan me’l vaig anar a provar de nou, vaig provar-me’n un parell més però no, era el Canigó. I dit i fet, encarregat!! Suposo q a l’abril tindré la primera prova, no ho se.. ja m’avisaran :P
Sobre el restaurant, dir que estic super contenta amb el canvi, la nova Marta es va posar en contacte amb mi el segon dia d’estar treballant, ja em va dir que tries dia per anar a fer la prova de menú, i que allà escolliria flors, tovalles etc... no és per res, però 4 dies abans, havia parlar amb l’antiga Marta (per que tenia dubtes, que si no ni se que ha marxat!!), i em va dir que per la prova de menú encara no... que fins l’abril!! En resum, que el mes que ve anirem a fer la tria de tot
El viatge, doncs encara no ho sabem... al meu futur marit no li agrada volar, però l’estic intentant convèncer de fer un Sri Lanka + maldives. Com a mínim fe un viatge lluny junts!!
NY és molt maco, a mi em té el cor robat!!
Ja aneu a firmar?? Molt bé!!! quina il•lusió!! Una cosa menys a fer??![]()
Petons,
Anna
Autor: krikris » dj. feb. 02, 2012 7:04 pm
F&A ha escrit:krikris ha escrit:Hola noies!!
Donar-vos l'enhorabona per vostre casamnet!! Vos ja ho teniu gairabé aquí!! Jo encara he d'esperar-me fins el 2013!!! SEgurament que sera el 22 de Juny!!
Estic interessada en casar-me el mon Sant benet po vaig demanar-ho i hem van enviar el pdf amb els preus del menus po hem van dir que anava una mica d'hora...:(
Jo creec que vaig bé de temps po el dir-me això ara no ho sé...
Hem podríeu avançar info? així d'aquesta manera podré tenir una idea de pressupost i poder anar descartant restaurants, també he estat mirane Torre Busquets i la veritat que molt bé...
Hola krikis!!! benvinguda al foro i sobretot... moooltes felicitats!! :)
d'hora d'hora... nose si és d'hora! però nosaltres vam anar a principis de setembre 2011 i ja no quedaven dissabtes el juliol!!!
A Torre Busquets s'hi va casar la meva germana i la veritat és que suuuuuuuuuuuuuuper be!
Et van passar el pdf doncs? allà hi tens els preus i menus oi?
petonets
Autor: sandy77 » dj. feb. 16, 2012 12:55 pm
Autor: Annariera » dj. feb. 16, 2012 1:12 pm
Autor: F&A » dl. feb. 20, 2012 11:30 am
Autor: sandy77 » ds. feb. 25, 2012 9:47 pm
Autor: LauretaGM » dt. maig 15, 2012 10:32 am
Autor: Anna81 » dj. juny 14, 2012 9:36 am