Mon Sant Benet

El millor any de la nostra vida!

Re: Mon Sant Benet

EntradaAutor: F&A » dt. des. 20, 2011 3:27 pm

Judy* ha escrit:Doncs nosaltres ens casem el 18 de maig del 2013 a les Bodegues Abadal!

Felicitaaaats pel casament Judy!!!!! he mirat Bodegues Abadal per Internet, i hi ha poques fotos, pero les que hi ha sembla un lloc preciós!!! enhorabona!!
Imatge
F&A
:: núvia experimentada

Entrades: 368
Membre des de: dt. set. 13, 2011 11:28 am

EntradaAutor: Annariera » dt. des. 20, 2011 6:36 pm

smontia ha escrit:Una pregunta, noies... com ja sabeu, fa poquet que visc a Terrassa, i és clar, hauria de buscar una perruqueria de confiança per aquí que ja de pas em pogués fer el recollit i el maquillatge pel casament... Alba, no sé d'on ets, però com l'Anna és de Terrassa, em podries dir on vas tu?

Petonets!!

sandra i Alba!!!!

que tal guapes com va tot??? noies fa tans dies q no escric.... es que entre la setmana de viate, i després una setmana estressant a la feina, (és el que té marxar una setmana quan treballes amb Xina, q ells no paren ni un moment!!!), he anat de ... cul!!!! jeje espero qe us vagi tot molt bé amb el tema casament! ;)

tema perruqueria; la meva perruquera no maquilla, amb el que tinc el mateix problema o pitjor, perq es la meva perruquera de sempre i ella em farà el pentinat, però on em maquillo??
Sandra, jo et recomano que vagis al FORMES. És caret, pero et deixaran ben guapa!! ;) et preguntaré algun altre lloc, perque puguis triar. el formes està molt a prop de l'estació de la RENFE.

el tema vestit està ja més o menys decidit. divendres vaig a triar-lo, jeje. ja us diré quin em quedo, perque encara no ho tinc clar.

i tema cerimonia, a principis d'any anem a tirar endavant el tema expedient, espero que doni temps!!! creueu els dits per mi!!!!

petons guapes!!!!
Anna
:2012:
BBBnadal:-)
Annariera
:: núvia rookie

Entrades: 167
Membre des de: dt. gen. 25, 2011 8:12 am

EntradaAutor: sandy77 » dc. des. 21, 2011 9:02 pm

Judy* ha escrit:Jejeje i tant, jo encantada!

Jo tinc molt boon record de l'aperitiu!! Era tot boníssim, i hi havia uns mini mojitos que van triunfarrrrrrrrr jejejeje!!!

Del sopar... A veure, (crec recordar que per casa he de tenir fotos i tot!!).
De primer recordo una amanida amb escalivada, de segon era carn amb verduretes i tot i que no sóc molt amant de la carn era molt bona i molt melosa!!!
Un sorbet de fruits vermells (ho recordo perquè a la taula algú sel va tirar per sobre!!!) i un pastís de xoco amb xocooo jejejejeejejejeje!

La veritat és que tooot mooolt bo!!!!!!!

Moltíssimes gràcies, Judy!! quin descans!! jajaja
Estic d'acord amb l'Alba que el lloc que heu escollit amb vosaltres també és preciós!!

Petonets!
sandy77

Entrades: 114
Membre des de: dt. nov. 01, 2011 9:26 am

EntradaAutor: sandy77 » dc. des. 21, 2011 9:10 pm

Annariera ha escrit:
smontia ha escrit:Una pregunta, noies... com ja sabeu, fa poquet que visc a Terrassa, i és clar, hauria de buscar una perruqueria de confiança per aquí que ja de pas em pogués fer el recollit i el maquillatge pel casament... Alba, no sé d'on ets, però com l'Anna és de Terrassa, em podries dir on vas tu?

Petonets!!

sandra i Alba!!!!

que tal guapes com va tot??? noies fa tans dies q no escric.... es que entre la setmana de viate, i després una setmana estressant a la feina, (és el que té marxar una setmana quan treballes amb Xina, q ells no paren ni un moment!!!), he anat de ... cul!!!! jeje espero qe us vagi tot molt bé amb el tema casament! ;)

tema perruqueria; la meva perruquera no maquilla, amb el que tinc el mateix problema o pitjor, perq es la meva perruquera de sempre i ella em farà el pentinat, però on em maquillo??
Sandra, jo et recomano que vagis al FORMES. És caret, pero et deixaran ben guapa!! ;) et preguntaré algun altre lloc, perque puguis triar. el formes està molt a prop de l'estació de la RENFE.

el tema vestit està ja més o menys decidit. divendres vaig a triar-lo, jeje. ja us diré quin em quedo, perque encara no ho tinc clar.

i tema cerimonia, a principis d'any anem a tirar endavant el tema expedient, espero que doni temps!!! creueu els dits per mi!!!!

petons guapes!!!!
Anna

Perfecte, Anna!! doncs provaré el Formes doncs!! jo també estic mig mig amb el vestit, però tinc un PROBLEMA amb majúscules amb la data del casament i estic DESESPERADA també amb majúscules.
Us explico: resulta que venen de Galícia unes 40 persones, per la qual cosa ens havíem de casar o un dissabte un divendres festiu o un diumenge que el dilluns fos festiu.
Sant Benet tot ple els dissabtes. Però per sort trobem la data màgica del 12-10-12, que és un divendres i és la festa del Pilar o festa "Nacional de España". Nosaltres encantadíssims no perquè sigui la festa nacional sinó perquè els convidats poden arribar tranquilament i quedar-se tot el cap de setmana.... fins aquí tot bé. Ara arriba Rajoy i diu que tots els festius que cauen entre setmana o divendres els vol passar al dilluns. Entre ells..... la festa del Pilar!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja l'hem liat. No és segur. Ha de modificar l'Estatut dels Treballadors per fer-ho, però és que tal i com estan les coses, aquests ho fan d'un dia per un altre i em foten la boda enlaire.
Truco a la Marta de MSB i li comento. Hi ha un dissabte lliure: el 23 de juny. Però és que són 4000 euros més!!! i li he de dir alguna cosa demà perquè té uns altres nuvis que just avui han anat a preguntar per aquesta data.
D'altra banda, hem pensat, doncs pre-reservem el diumenge anterior al Pilar i el diumenge següent i així si en Rajoy passa la festa al dilluns, ho tenim cobert i fem la boda el diumenge.... però i si venen uns nuvis que es volen casar un d'aquests diumenges i en Rajoy encara no ha dit res i després ens quedem penjats???
Noies, no sé si m'heu entés. Però això és una M amb majúscules també!!! uffffffffffffffffffff
I és que si al final decidim que juny... això és d'aquí 6 mesos!! jajaja

Apa, petonets. Ja veurem com dormo aquesta nit!

Per cert, he trobat un lloc a Sabadell amb vestits mig outlet mig de temporada i alguna firma italiana que està molt i molt bé de preu. Me'n vaig provar un que val... tachaannnn 800€ i és, de moment, el segon que més m'agrada després del de Pepe Botella (que val 1500) així que.... em sembla que caurà! ;-))
sandy77

EntradaAutor: F&A » dj. des. 22, 2011 12:24 pm

Annariera ha escrit:

Petonets!!

sandra i Alba!!!!

petons guapes!!!!
Anna

Hola Anna!!!! has estat de viatge a Xina o ho he entes malament? si es aixi... vaya passada nena!!!!!!!
i tema vestit... explica explica!!!!
ja he vist que tens les sabates, vaya ganga vas agafar, a veure si trobo alguna cosa aixi i l'aprofito también!!!
jo tema expedient... ja m'han enviat el meu certificat de naixement, ara ens falta el del meu xicot i portar-ho a l'ajuntament del poble amb els certificats d'empadronament. suposo que igual que vosaltres a principis d'any ho tirarem endavant

molts petonets guapa!
Imatge
F&A

EntradaAutor: F&A » dj. des. 22, 2011 12:32 pm

smontia ha escrit:
Annariera ha escrit:

Petonets!!

sandra i Alba!!!!

petons guapes!!!!
Anna

Perfecte, Anna!! doncs provaré el Formes doncs!! jo també estic mig mig amb el vestit, però tinc un PROBLEMA amb majúscules amb la data del casament i estic DESESPERADA també amb majúscules.
Us explico: resulta que venen de Galícia unes 40 persones, per la qual cosa ens havíem de casar o un dissabte un divendres festiu o un diumenge que el dilluns fos festiu.
Sant Benet tot ple els dissabtes. Però per sort trobem la data màgica del 12-10-12, que és un divendres i és la festa del Pilar o festa "Nacional de España". Nosaltres encantadíssims no perquè sigui la festa nacional sinó perquè els convidats poden arribar tranquilament i quedar-se tot el cap de setmana.... fins aquí tot bé. Ara arriba Rajoy i diu que tots els festius que cauen entre setmana o divendres els vol passar al dilluns. Entre ells..... la festa del Pilar!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja l'hem liat. No és segur. Ha de modificar l'Estatut dels Treballadors per fer-ho, però és que tal i com estan les coses, aquests ho fan d'un dia per un altre i em foten la boda enlaire.
Truco a la Marta de MSB i li comento. Hi ha un dissabte lliure: el 23 de juny. Però és que són 4000 euros més!!! i li he de dir alguna cosa demà perquè té uns altres nuvis que just avui han anat a preguntar per aquesta data.
D'altra banda, hem pensat, doncs pre-reservem el diumenge anterior al Pilar i el diumenge següent i així si en Rajoy passa la festa al dilluns, ho tenim cobert i fem la boda el diumenge.... però i si venen uns nuvis que es volen casar un d'aquests diumenges i en Rajoy encara no ha dit res i després ens quedem penjats???
Noies, no sé si m'heu entés. Però això és una M amb majúscules també!!! uffffffffffffffffffff
I és que si al final decidim que juny... això és d'aquí 6 mesos!! jajaja

Apa, petonets. Ja veurem com dormo aquesta nit!

Per cert, he trobat un lloc a Sabadell amb vestits mig outlet mig de temporada i alguna firma italiana que està molt i molt bé de preu. Me'n vaig provar un que val... tachaannnn 800€ i és, de moment, el segon que més m'agrada després del de Pepe Botella (que val 1500) així que.... em sembla que caurà! ;-))

Uf uf uf Sandraaaa!!! vaya lio! :(((((
el 23 de juny... nosaltres voliem aquesta data... pero 4000 euros mes ens va fer decidir 20 de juliol !(que también es una data important per nosaltres....) pero es que 4000 euros son molts diners eh...
Si teniu la possibilitat de reservar el diumenge anterior al Pilar... estar mb per si al final hi ha el canvi de dia festiu!!! intenta (se que es facil dir-ho pero dificil impossible fer-ho) no rallar-te massa amb el tema... potser el sr. rajoy no fa el canvi, i si el fa teniu encara el comodin del diumenge anterior... tot i que estar aixi que no saps ben be el que et deixa una mica nerviosa, t'entenc perfectament!!!!
pero tu aaaaaaanims!!! i nena, siii si decidiu juny no et queda gaire!!! tu mantent-nos informades qualsvol novetat eh?????

moooolts petonets bonica!
Imatge
F&A

EntradaAutor: Annariera » dj. des. 22, 2011 1:37 pm

Guapíssima!!

Uuuuuuuh!! A veure si al final us casareu una setmana després de nosaltres, jejeje!!

Sincerament, a mi em sembla una mica estrany això de que justament quan tu truques, hi hagi una parella interessada en el mateix dia. Jo crec q t’ho ha dit per collar-te, la veritat.

Ho dels 4.000€ no m’ho recordis q jo els pago!! Quin robo tio!! Cada cop que hi penso… puff… però bueno, és un dia a la vida (si més no de bodorrio), farà caloreta, estaran els jardins preciosos per fer l’aperitiu... serà tot genial!!

Eih!! Ho de preservar 2 diumenges no és mala idea. Nonono!!

800€ molt bé!!!!! com el meu que val 925€, el que crec que caurà.... flipeu noies; vaig a nuvies roma i em donen preu dels 2 q més m’agraden; Un 1.225 i l’altre 925. Truco l’altre dia per demanar una segona hora, ja per decidir, i em diuen que el de 1.225 ha pujat 145€. QUEEEEEEEEE!!!! Ara val 1.370€. quina tocada de “eggs” tu!! em va molestar tant?? Com poden canviar els preus així?? Hombreeeeeeeeeee....

Ara la diferencia de vestits és de 445€ i es pasta!! total, que crec al 95% q em quedaré el de 925€, que a part quan me’l vaig provar vaig dir “és aquest”, encara q a tota la meva família li agradés una mica més l’altre...:P Però és que no em dóna la gana d’anar pagant més per tot, nonono!!

Avui com no m’ha tocat la loteria, estic indignada tu!! jajaja!!

Petons guapes!!
Anna

PD; Vaig estar a Roma, però ja m’agradaria anar a la Xina ja....
Annariera

EntradaAutor: Annariera » dj. gen. 12, 2012 8:21 pm

hola guapes!!

que tal com esteu? com han anat les festes?? jo he menjat tant... puff... ja duia quilos de més i ara encara n'he agafat algun mes!! quina desesperació!!

ho primer, noies tinc vestit!! ueeeeee!! ara a perdre pes per quan arribi la primera prova *.-o-o.*

Ho segon, ahir li vaig enviar un mail a la Marta, l'organirzadora que ens porta, i la canvien de departament!!! vaig flipar... a partir del dia 18 d'aquest mes passa a recepció, i ens portarà una altra Marta... no crec que pugui ser pitjor, jajaja!!! era bona noia i simpàtica, però si no li arribo a escriure pel tema de prova menú, hem d'escollir les estovalles, els centres, etc etc... igual no hagués dit res!!
ara quan estigui ja la noia nova, anirem a coneixer-la i farem la tria de tot.... aih deu meu!!!!

per cert!! ja tinc l'expedient tramitat!! un show....però ja està tu. Al març ens trucaran per anar-lo a buscar i ja el podrem portar a st. fruitos.

bueeeeeeeno!! sembla que tot va prenent forma... he demanat un preu de viatge també, i a veure si tenim sort i no ens sablegen molt!! perque es una mica diferent als viatges tradicionals, en part, i si en sencaixa de preu pot ser molt xulo. Ja us aniré explicant.

vosaltres que noies?? com ho porteu??

Petons!!!
Annariera

EntradaAutor: F&A » dt. gen. 24, 2012 12:53 pm

Annariera ha escrit:hola guapes!!

que tal com esteu? com han anat les festes?? jo he menjat tant... puff... ja duia quilos de més i ara encara n'he agafat algun mes!! quina desesperació!!

ho primer, noies tinc vestit!! ueeeeee!! ara a perdre pes per quan arribi la primera prova *.-o-o.*

Ho segon, ahir li vaig enviar un mail a la Marta, l'organirzadora que ens porta, i la canvien de departament!!! vaig flipar... a partir del dia 18 d'aquest mes passa a recepció, i ens portarà una altra Marta... no crec que pugui ser pitjor, jajaja!!! era bona noia i simpàtica, però si no li arribo a escriure pel tema de prova menú, hem d'escollir les estovalles, els centres, etc etc... igual no hagués dit res!!
ara quan estigui ja la noia nova, anirem a coneixer-la i farem la tria de tot.... aih deu meu!!!!

per cert!! ja tinc l'expedient tramitat!! un show....però ja està tu. Al març ens trucaran per anar-lo a buscar i ja el podrem portar a st. fruitos.

bueeeeeeeno!! sembla que tot va prenent forma... he demanat un preu de viatge també, i a veure si tenim sort i no ens sablegen molt!! perque es una mica diferent als viatges tradicionals, en part, i si en sencaixa de preu pot ser molt xulo. Ja us aniré explicant.

vosaltres que noies?? com ho porteu??

Petons!!!

Hola guapaaaaaaaaaaaa!!!estava pel forum i m'he dit... fa dies que no se res de les noies sant benet ;) i miro i he vist que havies escrit!!!! i jo sense veure-ho!!! grrr ::brr:: ::brr:: ::brr::
tema festes... jo iguaaaaaaaaaaaaaal anar menjant i menjant, i a mi... que la xocolata em torna bojaaaaaaaaaaa!!! ho intento, pero la xocolata em supera jajajaja :-)0(-: :-)0(-:
i ja tens vestit ????????????? informaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'ns!!! quin ha sigut l'escollit????

Tema st benet... a mi em porta la lorena, per tan no m'afecta! però vaya tela, ja he vist algun comentari vostre sobre la marta... jajaja
una pregunta... que ja heu escollit estovalles centres etc??? perque jo de moment res de res!!!! ja teniu data per la prova de menu?? jo encara no!
Ole, ja tens l'expedient!!!! mbmbmb! jo ja tinc tots els papers preparats, i aquest dissabte 28 l'hem d'anar a firmar, i dps suposo que ja l'he de portar a st fruitos!

On voleu anar de viatge??? nosaltres estem mirant ny + punta cana! però no h ha res decidit de moment!
molts petonets boniques!!!!
Imatge
F&A

EntradaAutor: Annariera » dv. gen. 27, 2012 2:48 pm

Hola guapa!!

Si que feia temps que no us passaveu pel foro!! Jo anava pensant ; i aquestes noies, on són?? M’han abandonat??! Però no! jeje 

Ho de les festes i el menjar ha sigut horrorós, però ja estic amb la dieta i tot va sota control, pel dia de la primera prova ja estaré estupenda!!! Per que em vaig fer unes fotos quan vaig triar el vestit i... horrorós!! Fatal fatal. A veure si per la primera prova, que ja serà el MEU vestit, us puc penjar alguna imatge.

El vestit escollit ha sigut el Canigó de St. Patrick. Independentment del preu, (que està molt bé, les coses com són), el dia q me’l vaig provar per primer cop, vaig dir “aquest” i em vaig emocionar i tot... que bleda!! Jeje. Així q quan me’l vaig anar a provar de nou, vaig provar-me’n un parell més però no, era el Canigó. I dit i fet, encarregat!! Suposo q a l’abril tindré la primera prova, no ho se.. ja m’avisaran :P

Sobre el restaurant, dir que estic super contenta amb el canvi, la nova Marta es va posar en contacte amb mi el segon dia d’estar treballant, ja em va dir que tries dia per anar a fer la prova de menú, i que allà escolliria flors, tovalles etc... no és per res, però 4 dies abans, havia parlar amb l’antiga Marta (per que tenia dubtes, que si no ni se que ha marxat!!), i em va dir que per la prova de menú encara no... que fins l’abril!! En resum, que el mes que ve anirem a fer la tria de tot  

El viatge, doncs encara no ho sabem... al meu futur marit no li agrada volar, però l’estic intentant convèncer de fer un Sri Lanka + maldives. Com a mínim fe un viatge lluny junts!!
NY és molt maco, a mi em té el cor robat!!

Ja aneu a firmar?? Molt bé!!! quina il•lusió!! Una cosa menys a fer?? *.-o-o.*

Petons,
Anna
Annariera

EntradaAutor: krikris » dc. feb. 01, 2012 11:32 pm

Hola noies!!

Donar-vos l'enhorabona per vostre casamnet!! Vos ja ho teniu gairabé aquí!! Jo encara he d'esperar-me fins el 2013!!! SEgurament que sera el 22 de Juny!!
Estic interessada en casar-me el mon Sant benet po vaig demanar-ho i hem van enviar el pdf amb els preus del menus po hem van dir que anava una mica d'hora...:(
Jo creec que vaig bé de temps po el dir-me això ara no ho sé...
Hem podríeu avançar info? així d'aquesta manera podré tenir una idea de pressupost i poder anar descartant restaurants, també he estat mirane Torre Busquets i la veritat que molt bé...
krikris

Entrades: 24
Membre des de: dt. gen. 31, 2012 9:35 pm

EntradaAutor: F&A » dj. feb. 02, 2012 8:38 am

krikris ha escrit:Hola noies!!

Donar-vos l'enhorabona per vostre casamnet!! Vos ja ho teniu gairabé aquí!! Jo encara he d'esperar-me fins el 2013!!! SEgurament que sera el 22 de Juny!!
Estic interessada en casar-me el mon Sant benet po vaig demanar-ho i hem van enviar el pdf amb els preus del menus po hem van dir que anava una mica d'hora...:(
Hem podríeu avançar info? així d'aquesta manera podré tenir una idea de pressupost i poder anar descartant restaurants, també he estat mirane Torre Busquets i la veritat que molt bé...

Hola krikis!!! benvinguda al foro i sobretot... moooltes felicitats!! :)
d'hora d'hora... nose si és d'hora! però nosaltres vam anar a principis de setembre 2011 i ja no quedaven dissabtes el juliol!!!
A Torre Busquets s'hi va casar la meva germana i la veritat és que suuuuuuuuuuuuuuper be!
Et van passar el pdf doncs? allà hi tens els preus i menus oi?
petonets
Imatge
F&A

EntradaAutor: F&A » dj. feb. 02, 2012 8:43 am

Annariera ha escrit:Hola guapa!!

Si que feia temps que no us passaveu pel foro!! Jo anava pensant ; i aquestes noies, on són?? M’han abandonat??! Però no! jeje 

Ho de les festes i el menjar ha sigut horrorós, però ja estic amb la dieta i tot va sota control, pel dia de la primera prova ja estaré estupenda!!! Per que em vaig fer unes fotos quan vaig triar el vestit i... horrorós!! Fatal fatal. A veure si per la primera prova, que ja serà el MEU vestit, us puc penjar alguna imatge.

El vestit escollit ha sigut el Canigó de St. Patrick. Independentment del preu, (que està molt bé, les coses com són), el dia q me’l vaig provar per primer cop, vaig dir “aquest” i em vaig emocionar i tot... que bleda!! Jeje. Així q quan me’l vaig anar a provar de nou, vaig provar-me’n un parell més però no, era el Canigó. I dit i fet, encarregat!! Suposo q a l’abril tindré la primera prova, no ho se.. ja m’avisaran :P

Sobre el restaurant, dir que estic super contenta amb el canvi, la nova Marta es va posar en contacte amb mi el segon dia d’estar treballant, ja em va dir que tries dia per anar a fer la prova de menú, i que allà escolliria flors, tovalles etc... no és per res, però 4 dies abans, havia parlar amb l’antiga Marta (per que tenia dubtes, que si no ni se que ha marxat!!), i em va dir que per la prova de menú encara no... que fins l’abril!! En resum, que el mes que ve anirem a fer la tria de tot  

El viatge, doncs encara no ho sabem... al meu futur marit no li agrada volar, però l’estic intentant convèncer de fer un Sri Lanka + maldives. Com a mínim fe un viatge lluny junts!!
NY és molt maco, a mi em té el cor robat!!

Ja aneu a firmar?? Molt bé!!! quina il•lusió!! Una cosa menys a fer?? *.-o-o.*

Petons,
Anna

Reinaaaaaaaaaa!!! enhorabonaaaaaaaaaaa amb el vestit! és preciós!! oleee oleeee a més és el que et vaig dir que m'agradava més jjej per tan, només falta dir que m'encanta i enhorabona!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Que be que el mes que ve ja aneu a fer la prova!!! a mi m'han dit fins passat pasqua... aix... quines ganes!
El viatge... si, estem mirant ny + caribe, o Maldives también! ara estic esperant un pressupost de Maldives, a veure que tal! Tinc ganes ja de tenir el viatge triat perquè com més passa el temps més cars seran els vols em suposo... grrr
Molts petonets i que tingueu un bon dia!! aqui esta nevant moooooooooooooooooooltissim!!!!!
Imatge
F&A

EntradaAutor: krikris » dj. feb. 02, 2012 7:04 pm

F&A ha escrit:
krikris ha escrit:Hola noies!!

Hola krikis!!! benvinguda al foro i sobretot... moooltes felicitats!! :)
d'hora d'hora... nose si és d'hora! però nosaltres vam anar a principis de setembre 2011 i ja no quedaven dissabtes el juliol!!!
A Torre Busquets s'hi va casar la meva germana i la veritat és que suuuuuuuuuuuuuuper be!
Et van passar el pdf doncs? allà hi tens els preus i menus oi?
petonets

Hola F&A!!

Així doncs Torre Busquets val la pena? A mi m'agrada molt po enkara haig de seguir amb la recerca, per cert fa molt que si va casar en allà??
Mon Sant Benet hem va passar el pdf amb preus de menus po no sé si he de comptar també pagar exclusivitat de la sala... pel que he vist hi han dues sales per celebrar el banquet entenc que hi poden haver dos casaments el mateix dia , es així???
krikris

Entrades: 24
Membre des de: dt. gen. 31, 2012 9:35 pm

EntradaAutor: sandy77 » dj. feb. 16, 2012 12:55 pm

Noies!!

Us tinc abandonades, però és que han passat moltes coses....

En conclusió i per no allargar-me, hem posposat la boda. El cas és que el meu xicot és interí de la Generalitat i li baixen un 15% el sou, jo ho sóc d'una administració local i estic igual... així que al gener vam fer una reflexió sobre el tema i vam decidir no precipitar-nos i esperar a veure com evolucionaven les coses, doncs un 30% menys de sou fa que t'hagis de replantejar tots els plans de futur que teniem...

Així doncs, vam parlar amb la Lorena i la Marta i la veritat és que molt bé, ens van tornar els diners de la paga i senyal, i ja veurem què passa en el futur... de tota manera, us vaig seguint per veure com us va tot, eh??

Molts petonets guapes!
sandy77

EntradaAutor: Annariera » dj. feb. 16, 2012 1:12 pm

Oooooooooooooooooh….

Guapa, quin greu… no et servirà de consol, però nosaltres en el vostre cas haguéssim fet el mateix.
Mira, si no és aquest any, doncs el que ve!! Segur que les coses hauran millorat, i a més a més amb la crisis segur que faran més bons preus, ;)

Siiiiiiiiii!! Seguin en contacte i tant!!

Petons xula!!
Annariera

EntradaAutor: F&A » dl. feb. 20, 2012 11:30 am

ostres! em sap greu...!
Però té raó l'Anna... si no es aquest any serà el vinent!!! molt ànims bonica!!!!
la veritat es que les coses estan... :--( :--( :--(

molts petonets i ànims! i m'alegro que us hagin tornat paga i senyal!!!! (aixo es important!!)
Imatge
F&A

EntradaAutor: sandy77 » ds. feb. 25, 2012 9:47 pm

Moltes gràcies guapes!!! no deixeu d'escriure que així em poseu les dents llargues! ;-)))

Petonets!
sandy77

EntradaAutor: LauretaGM » dt. maig 15, 2012 10:32 am

Buenos días!

Soy nueva en el Foro pero he estado leyendo vuestros mensajes y me hace mucha ilusión compartir con vosotras la organización de la boda en Mon Sant Benet.

Yo me caso el 13/10/2012, también en ceremonia civil en el Celler. Y es que el primer dia que vi MSB me enamoré de él!!!
Ya lo tenemos casi todo organizado pero aún faltan algunos detallitos por revisar.

Tema vestidos, flores-decoración, música,… todo eso ya lo tenemos!! Ahora en Julio vamos a la prueba de menú a ver que tal todo… Aixxx tengo muchas ganas de que ya llegue Octubre!!

Pues eso cualquier duda que tengáis o algo si os puedo ayudar ya sabéis!!! Estaré por aquí!!!

Besos!!
LauretaGM

Entrades: 1
Membre des de: dt. maig 15, 2012 10:24 am

EntradaAutor: Anna81 » dj. juny 14, 2012 9:36 am

Hola a totes!!

Per fi trobo algú que parla del MSB! Semblava que no hi havia manera!

Ja és oficial! Ens casarem el 26 d'Octubre de 2013! Aiii quines ganes!! Ens fa una mica de por el fred i demés però creuarem els dits >.-<:
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants