Julieras 2012!!!!!!!

El millor any de la nostra vida!

Re: Julieras 2012!!!!!!!

EntradaAutor: lilul » dv. feb. 10, 2012 6:58 am

Moltes felicitats pel casament! Cm ho portes?
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: inna » dc. feb. 15, 2012 10:19 pm

lilul ha escrit:
inna ha escrit:Hola!!!
Veig que hi ha moviment eh?!
Doncs faré un rastreo de joieries.. a veure què trobo.. lo meu ha de ser una boda low cost, l'objectiu és no escatimar en el viatge de noces jejeje
A qui li serveixi de consol, jo tambiéné estic treballant fora d'Espanya, torno a casa a principis d'Abril, pero que no cunda el pánico!!!!!
Existeix la paraula DELEGAR... així que deleguem a aquells germans que tanta il·lusió els fa col·laborar...no?
Apa, no ens estressem!!!!
Sin prisa pero sin pausa..
Bona nit

inna! on vius? tornes de vacances o be es que tornes a viure a espanya?

i lo de delegar es facil dir-ho, si els germans fan exactament el que a tu t'agrada o be tu ja et conformes amb el que ells vulguin. Jo tinc molt clar que no, si delego com tu dius, no es la meva boda, es la que ells voldrien. i tothom tenim prou feina com que a sobre els foti jo el merder d'haber d'organitzar el merder que he decidit jo soleta de fer.

Hola!
Doncs jo visc a Teià pero temporalment estic a Alemanya per feina, i la meva parella tbe va de bolit aixi que tenim molt poc temps per dedicar-hi.
Llavors el que hem fet és mirar moltes coses per internet per fer pre-selecció (per ex. amb els restaurants, hem anat a pocs pero als que realment ens quadraven per lloc i pressupost). I sobre el tema de delegar, simplement és que si tens germans/es doncs per per alguns temes en concret demana'ls que et fagin recerca de coses amb les directrius que tu donis previament, que et passin la info i finalment sempre ser tu qui trii el que més t'agradi. Està clar que et cases tu i no la teva family, jejeje
I també pensa que tothom et diu que disfrutis els preparatius, pero què millor compartint-ho amb la gent que t'estimes, és com viure el casament des de el moment zero, treballant en equip. Aixi el dia del casament tindras una complicitat increible amb qui us hagi ajudat!
Jo m'ho estic muntant així. Per exemple les aliances i les sabates li he dit a la meva sister com ho vull i m'ha mirat llocs per internet i alguns in situ. Llavors dels que em digui aniré un dia a veure què. I un tema de muntatge de fotos familiars una cunyada meva tbe mhi ajuda, i esta encantada.
Aixi que no t'atabalis. Et cases per disfrutar-ho no per agoviar-te!!!
Vinga, ànimsss!!!!!
Una abraçada
Imatge
inna

Entrades: 23
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 10:03 pm

EntradaAutor: MoFLeTeS » dc. feb. 15, 2012 10:34 pm

aairinn ha escrit:Hola! Aquí una inflitrada del 2011, jo també vaig ser juliera, del dia 30. Dir-vos que em feu molta enveja, esteu en una època super xula, disfruteu tots els preparatius, organitzeu el casament al vostre gust i no deixeu que ningú us digui el que està bé i el que no. Fent-ho al vostre gust serà el millor casament del món, el meu ho va ser :··;..:

Ah i no us estresseu si us diuen que esteu boges per casar-vos al juliol, que farà molta calor bla bla bla. El juliol passat no va fer gens de calor, és més, el dia 30 estava mitja Catalunya inundada pels xàfecs que queien, a Lleida, però, no va caure ni una gota, va estar tot el dia tapat fins a mitja tarda, l'hora en què fèiem la cerimònia. Llavors va lluïr un solet preciós!

Així que disfruteu molt molt moltíssim guapes!!!!!!!!!!

aairinn!!! Moltes gràcies pels consells!! Visca les infiltrades del juliol 2011!!! :-)) :-))

Jo començo a estar una miqueta ansiosa, perquè arribi ja a l'abril... i pugui començar a veure com s'acosta el bodorrio!!!
Imatge
MoFLeTeS
:: núvia rookie

Entrades: 187
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 2:03 pm

EntradaAutor: lilul » dj. feb. 16, 2012 12:33 pm

inna, pel que dius esteu tots en la mateix sintonia. tens sort

jo el problema que tinc es que faig un no-casament, es a dir, hi ha mes coses que no vull que no pas coses que vull. i aixo es molt i molt dificil de quadrar. i, com he dit abans, no vull encolomar el mort a ningu. aquest estiu vam aconseguir quadrar unes quantes coses. a les vacances de tots sants unes altres, i esperem que ara a final de mes tindrem ja practicament tot lligat.

evidentment que tinc gent que m'hq fet propostes, nomes cal veure la meva CA, pero si jo li dic a mon germa gran que hem miri un restaurant, m'anira a buscar l'estil de lo que ell va fer, i jo no vull casarme aixi. i mon germa petit es tot lo contrari, es a dirm, que passa.
i aixi tot.

ara, un cop estigui tot lligat, llavors si que els implicare per al dia B, que necessito acompanyants i organitzadors perque cap guiri es quedi penjat, com ho fem tot a peu!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: lilul » dj. feb. 16, 2012 12:35 pm

ara, tambe he de dir que jo soc aixi, ho tinc tot controlat i de cop i volta m'agafa un cop d'estres bestial i tinc un dia de mil dimonis. pero en realitat, lo mes important ho tinc lligat! si vaig super be de temps...
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: cris&pol » dj. feb. 23, 2012 1:44 pm

Com van aquestes nuviés julieres???? Mare meva que la majoria ja heu posat el 4 davant!!! Bufff com baixa el marcador això ja es un compte enrere!!

Ànims a totes!!
Imatge
cris&pol
:: núvia de bronze

Entrades: 1623
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 2:33 pm

EntradaAutor: lilul » dj. feb. 23, 2012 1:50 pm

jejjeje, a tu et queda res tambe per posar-hi el 4!!!

jo estic dels nervis, dema he de fer la maleta i dissabte soc a ca ma mare! uooooooooooo a menjar pernilet!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: cris&pol » dj. feb. 23, 2012 1:56 pm

lilul ha escrit:jejjeje, a tu et queda res tambe per posar-hi el 4!!!

jo estic dels nervis, dema he de fer la maleta i dissabte soc a ca ma mare! uooooooooooo a menjar pernilet!

Ester no m'espantis que això de posar el 4 al marcador ja son "palabras mayores" jo fins ara estava molt tranquila i el meu entorn també però ara a tothom li a agafat la pressa!!

Que bé guapa en res estaràs per aquestes terres i podràs menjar pernil, jejejejeje!! Me n'alegro molt!!
Imatge
cris&pol

EntradaAutor: Vanesa & Manel. » dt. març 13, 2012 2:47 am

Hola Julieras!!,
Que os contais?. Estais muy caladas ya nos queda la recta final!!.

Un saludo!!
Imatge
Nuestra historia empezó un dia 1 de noviembre del 2007 y nos uniremos para toda la vida. Manel,Vanesa, Reina e Isis FOREVER!!!
Imatge
Imatge
Vanesa & Manel.
:: núvia experimentada

Entrades: 433
Membre des de: dg. set. 26, 2010 3:29 am

EntradaAutor: lilul » dj. març 15, 2012 7:33 pm

Nenetes del juliol!!!! Que, com ho tenim?
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: peke.mayo9 » ds. març 24, 2012 10:13 pm

Hola a todas!!

Hace poquito que estoy por aqui y estoy poniendome al dia...

Os queria plantear una cosita, soy maquilladora profesional utilizo bases y sombras iluminadoras Channel y todo lo demás de la firma proffesional MAC.

Sé que estamos en tiempos dificiles y más con nuestra boda (yo también me caso y sé lo dificil que és).

A las que os pueda interesar se puede hacer prueba de maquillaje sin ningún tipo de compromiso, enviar correo a ***** y os informaré de los precios, tipos de maquillaje etc... o cualquier duda que tengais!!

También comentaros que puedo asesoraros a conseguir el maquillaje que deseais para NUESTRO DIA, tanto si os maquillais habitualmente como si no... también puedo enviaros fotos de maquillaje de novias que he hecho.

Voy al domicilio de la novia tanto para la prueba como para el dia B, creo que es lo ideal ya que ese dia estaremos de los nervios y necesitamos que nos mimen, atiendan, nos veamos genial, aunque yo siempre lo digo ese dia todas tenemos un BRILLO ESPECIAL!!

Voy a ver si os leo un poquito y me pongo al dia!!

Un abrazo enorme guapas!!!
peke.mayo9

Entrades: 29
Membre des de: dc. feb. 08, 2012 5:25 pm

EntradaAutor: lilul » dv. març 30, 2012 8:50 pm

Nenetes! Que ja ens queden menys de sis mesos! Com va tot?
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: lilul » dg. abr. 15, 2012 9:22 am

Aquestes del juliol! Com va tot? Que ja estem en els tres mesooooooooos

Nervis?
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: Nono » dg. abr. 15, 2012 10:00 am

Guapiiiiis!!!!

Parece mentira pero quedaaaa muuuuuy pocooo!!!!! yo ando contenta y muy nerviosa pq hoy vamos a la prueba del menú! aiiiiiiiiis que neeervios jejejjee
Imatge
Nono

Entrades: 191
Membre des de: dc. set. 07, 2011 2:38 pm

EntradaAutor: cris&pol » dt. abr. 24, 2012 12:50 pm

Com van les nuvies del juliol???

Que ja quasi totes esteu amb el 2 davant, ai mareta que poc que ens queda, jajajaja.

Com ho porteu??

Petons i molts ànims a totes!!
Imatge
cris&pol

EntradaAutor: miressss » dt. abr. 24, 2012 1:27 pm

Ei chicas!!!! Que tal todo?? Aysssa si ya nos empieza a quedar poquito... Y los nervios ya pasan factura... Nosotros tenemos la degustación la semana que viene!!!! El día 5!!!! Y el 6 mi cumple jeje!!!! El tema boda lo tenemos bastante controlado mañana ya tenemos las invitaciones y a empezar a repartir... Menos mal que no somos muchos si no... Ahora lo que nos tiene más liadillos es que nos compramos un piso el 8 de marzo y lo estamos poniendo todo a punto!!!! Imaginaos si una boda ya es estrés... Boda y piso jeje!!!! Besitos!!!!!!
Imatge

Imatge
miressss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1308
Membre des de: dj. set. 02, 2010 1:45 pm

EntradaAutor: OlallaF » dt. abr. 24, 2012 7:21 pm

Yo también soy de Julio, el dia 21! Lo celebramos en Ca N'Alzina.
Imatge
OlallaF

Entrades: 209
Membre des de: dg. març 04, 2012 10:22 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants