Julieras 2012!!!!!!!

El millor any de la nostra vida!

Re: Julieras 2012!!!!!!!

EntradaAutor: MoFLeTeS » dc. gen. 11, 2012 10:23 pm

Enhorabona a les de 5 mesos!!

Mare meva, això va ràpid ràpid!!!

Inna, Lilul!! Companyes de dia! jejejeje...
Vanesa&Manel!! Una setmana abans, ens informaràs dels nervis que es passen i de tot!!

Us informo... tinc poqueta cosa escollida... tinc nuvi, tinc esglèsia, tinc restaurant.... i tinc.. ganes de casar-me!!!

Jejejejejeje,...ja està... em falta molta cosa... ara voldriem tancar el fotògraf (em concedeixo dos caps de setmana per escollir com a data límit), que és el que m'han dit que s'ha de fer més ràpid... per quantitat de calers que s'han d'invertir, diria que es el tercer en prioritat....

Després voldria mirar el vestit de núvia... però això ja m'atabala molt més... :( no tinc clar lo que vui, ni tinc clar lo que em queda bé... i per motius de feina, no podrè possar-me a mirar fins a principis de febrer.... espero tenir temps de tot!

¿Que creieu?? Vaig molt malament!!

Salutacions!!
Imatge
MoFLeTeS
:: núvia rookie

Entrades: 187
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 2:03 pm

EntradaAutor: cristina_raul » dj. gen. 12, 2012 10:05 am

MoFLeTeS ha escrit:Enhorabona a les de 5 mesos!!

Mare meva, això va ràpid ràpid!!!

Inna, Lilul!! Companyes de dia! jejejeje...
Vanesa&Manel!! Una setmana abans, ens informaràs dels nervis que es passen i de tot!!

Us informo... tinc poqueta cosa escollida... tinc nuvi, tinc esglèsia, tinc restaurant.... i tinc.. ganes de casar-me!!!

Jejejejejeje,...ja està... em falta molta cosa... ara voldriem tancar el fotògraf (em concedeixo dos caps de setmana per escollir com a data límit), que és el que m'han dit que s'ha de fer més ràpid... per quantitat de calers que s'han d'invertir, diria que es el tercer en prioritat....

Després voldria mirar el vestit de núvia... però això ja m'atabala molt més... :( no tinc clar lo que vui, ni tinc clar lo que em queda bé... i per motius de feina, no podrè possar-me a mirar fins a principis de febrer.... espero tenir temps de tot!

¿Que creieu?? Vaig molt malament!!

Salutacions!!

Hola Mofletes!

Home, jo em caso el 21 de juliol y tinc fotograf i restaurant desde gairebe fa un any. el vestitt el vaig comprar al maig xk em vaig enamorar de un i no el podia deixar passar... si busques un fotograf en concret et será dificil trobar-ne, jo per exemple volia Dynamic Casaments i menos mal que el vaig agafar amb temps xk estan a tope fa mesos! i pel vestit no t'ho deixis massa>!!! normalment recomanen 6 mesos d'antelació, mirat'ho ja!!!!!!
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
cristina_raul
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

EntradaAutor: lilul » dj. gen. 12, 2012 2:45 pm

ostres cristina! fa un any que ja ho tens casi tot??? ualaaaaaaaaaa

jo l'unic que tinc reservat es l'ajuntament! el restaurant vam comantar-lo pero fins al febrer no direm res de segur, tot i que ja van anotar el dia.
de la resta, res de res! jejeje, be, el xicot si, clar :P

Mofletes, jo crec que depen del tipus de casament, del lloc i del que estiguis buscant. Hi ha llocs que segur que estan reservats des de fa mes d'un any, i tambe hi ha botigues de vestits que et diuen que has de fer la comanda del vestit un any abans, encara que no et facin la prova fins 3 mesos abans el dia B... pero tambe hi haura llocs que no!

i pel Fotograf, jo diria que el mateix. El problema que et pots trobar es que el 21 de juliol es un dia que ja veus que esta molt escollit, i aixo es nomes un foro d'internet! dependra de qui vulguis de fotograf.

tranquilitat i bona lletra, pero sense aturar-se!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: MoFLeTeS » dg. gen. 22, 2012 12:16 pm

Hola noies!!!

Vaig llegir-vos (però no vaig contestar!!) I m'he possat a fer feines bodiles!!!

cristina_Raul que avançat ho portes tot!! CARAM, quina enveja!!

lilul la boda serà senzilleta, suposo que per això, i perquè no em vui liar-me massa (no tinc traça per fer manualitas, detalls a la gent, etc etc), i som poquetes persones (Calculo 70-90), més o menus, la cosa va ràpid a l'hora d'escollir!!

I tenieu raó, el 21 de juliol està força ple, tot i que la crisi es nota moltíssim que ha baixat força el número de bodes!!!! Mirant mirant, vam veure tres fotògrafs que ens agradaven, però en l'ultim que vam veure (vaig llegir pel foro, queAyH y carolinaherrera parlavan bé d'un fotògraf, i ens vam animar, i... HABEMUS FOTÒGRAFO!!!

I donat que ahir se m'estava donant tant bé lo de escollir coses per la boda... em va donar la neura, i vaig anar per primera vegada a una tenda a mirar vestits de nuvia.... això és més complicat...
La veritat és que els que mirava per internet, deia... son macos, però no m'hi veig... amb TOTS!!! però vaig pensar que entre cursets pre-matrimonials, realització de les invitacions de bodes, visita a fires de nuvis, i feina... ho portava malament si em presentava a finals de febrer i sense haver-me provat cap vestit!!! O sigui que... vaig anar a mirar!!

Em veia vestida de texans, el dia de la meva boda!! però bueno, encara sort, que la dona va ser superamable, i va tenir molta paciència amb mi!! Com a mínim he aconseguit perdre la fòbia a entrar a una casa de núvies a provar-me un vestit!! JAJAJAJA!!

Pues això, moltes gràcies a totes pels ànims i per la informació!!!
Imatge
MoFLeTeS

Entrades: 187
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 2:03 pm

EntradaAutor: almaciga » dg. gen. 22, 2012 6:49 pm

Me kuelo tambien x aki...jajaja! Chicas k tambien soy d Julioooo... y Turolera, para mas señas! :-)
Imatge
almaciga
:: núvia experimentada

Entrades: 218
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 7:32 pm

EntradaAutor: llunai » dc. gen. 25, 2012 8:58 pm

Otra para Julio!! el 28 en Vila vallbona!

Aixx que nervios!! que nos quedan 6 meses!! Tengo miedo del maquillaje, entre los nervios, el calor y la llorera que tendre se me quedara en los pies!! jejej
llunai

Entrades: 139
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 11:53 am

EntradaAutor: jessica.julian » dc. feb. 01, 2012 8:31 am

Buenos dias chicas!! me uno a este post! Me caso el 21 de Julio a las 18.15 en Santa María del Mar!

Un besazo a todas, haber si me pongo al dia y me voy leyendo todo el post.
jessica.julian

Entrades: 11
Membre des de: dl. gen. 30, 2012 3:42 pm

EntradaAutor: lilul » dc. feb. 01, 2012 9:21 am

eiiiiii tocaya de diaaaaaaaa

felicidades por la boda!

santa maria del mar es la catedral del mar de bcn? si ho es, QUIN FLIPE!

ahora, a escribir mucho y conseguir tu Cuenta Atras!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: jessica.julian » dc. feb. 01, 2012 5:23 pm

Hola guapi!! Siii compis de dia!! :) como llevais los preparativos??? yo este sabado encargaré las alianzas!! :) un besazo!!
jessica.julian

Entrades: 11
Membre des de: dl. gen. 30, 2012 3:42 pm

EntradaAutor: inna » dc. feb. 01, 2012 11:28 pm

Hola!!!
Algú sap d'alguna joiera que per motius de liquidació o el que sigui vengui aliances, bueno-bonito-barato?!!!
Ara em poso tot just a mirar i per menys de 580eur la parella no en trobo (senzilles en or blanc).
Gràcies!!!!
Imatge
inna

Entrades: 23
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 10:03 pm

EntradaAutor: Vanesa & Manel. » dj. feb. 02, 2012 5:30 am

Hola INNA!!.
Será difícil que per meyns d'aquest pressupost ho trovia.Per desgràcia l'or ha pujat moltísim!!.
Almeyns intenta anar a totes les joieries que puguis!!.

Un petó.
Imatge
Nuestra historia empezó un dia 1 de noviembre del 2007 y nos uniremos para toda la vida. Manel,Vanesa, Reina e Isis FOREVER!!!
Imatge
Imatge
Vanesa & Manel.

Entrades: 433
Membre des de: dg. set. 26, 2010 3:29 am

EntradaAutor: cristina_raul » dj. feb. 02, 2012 7:41 am

jessica.julian ha escrit:Buenos dias chicas!! me uno a este post! Me caso el 21 de Julio a las 18.15 en Santa María del Mar!

Un besazo a todas, haber si me pongo al dia y me voy leyendo todo el post.

jessica.julian nos casamos el mismo dia!!! Bueno yo el 20 y 21 xk lo acemoa en el juzgado pero.para nosotros el dia q vale es el 21!!! Ya kda poco! Felicitats
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
cristina_raul

Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

EntradaAutor: lilul » dv. feb. 03, 2012 11:23 am

nenetes! com ho portem? jo m'stic atabalant. fins d'aqui tres setmanes no puc continuar preparant res realment, idees moltes i totes les que vulguis, pero a distancia s'em fa un martiriiiii

com ho teniu vosaltres?
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: Nono » dv. feb. 03, 2012 3:41 pm

lilul ha escrit:nenetes! com ho portem? jo m'stic atabalant. fins d'aqui tres setmanes no puc continuar preparant res realment, idees moltes i totes les que vulguis, pero a distancia s'em fa un martiriiiii

com ho teniu vosaltres?

lilul guapi!!!! nosaltres que vivim aqui a espanya ja ens sembla dificil per quadrar tot, imagino que a vosaltres ha de ser un martiri... pero mira no t'amoinis encara quedan uns messets... i tot sortira perfecte, segur!!!!

Petons!
Imatge
Nono

Entrades: 191
Membre des de: dc. set. 07, 2011 2:38 pm

EntradaAutor: lilul » dl. feb. 06, 2012 11:26 am

ese julio, ese julio eh! eh!

d'aqui cinc mesos estarem totes dels nervissssssss pre-bodorriles!

maremeva que a mi m'agafara un atac abans!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: inna » dt. feb. 07, 2012 12:09 am

Hola!!!
Veig que hi ha moviment eh?!
Doncs faré un rastreo de joieries.. a veure què trobo.. lo meu ha de ser una boda low cost, l'objectiu és no escatimar en el viatge de noces jejeje
A qui li serveixi de consol, jo tbé estic treballant fora d'Espanya, torno a casa a principis d'Abril, pero que no cunda el pánico!!!!!
Existeix la paraula DELEGAR... així que deleguem a aquells germans que tanta il·lusió els fa col·laborar...no?
Apa, no ens estressem!!!!
Sin prisa pero sin pausa..
Bona nit
Imatge
inna

Entrades: 23
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 10:03 pm

EntradaAutor: aairinn » dt. feb. 07, 2012 10:50 am

Hola! Aquí una inflitrada del 2011, jo també vaig ser juliera, del dia 30. Dir-vos que em feu molta enveja, esteu en una època super xula, disfruteu tots els preparatius, organitzeu el casament al vostre gust i no deixeu que ningú us digui el que està bé i el que no. Fent-ho al vostre gust serà el millor casament del món, el meu ho va ser :··;..:

Ah i no us estresseu si us diuen que esteu boges per casar-vos al juliol, que farà molta calor bla bla bla. El juliol passat no va fer gens de calor, és més, el dia 30 estava mitja Catalunya inundada pels xàfecs que queien, a Lleida, però, no va caure ni una gota, va estar tot el dia tapat fins a mitja tarda, l'hora en què fèiem la cerimònia. Llavors va lluïr un solet preciós!

Així que disfruteu molt molt moltíssim guapes!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: azukyqky » dt. feb. 07, 2012 1:03 pm

eii julieras som una bona colla jo estic a una setmana dels 5 mesos aixo rutlla!!! jijijijijiji jo practicament oh tinc tot lligat hem falten poquetes coses... aixi que ara a disfrutar!!!
Imatge
azukyqky

Entrades: 431
Membre des de: dg. set. 11, 2011 12:50 pm

EntradaAutor: lilul » dt. feb. 07, 2012 2:40 pm

inna ha escrit:Hola!!!
Veig que hi ha moviment eh?!
Doncs faré un rastreo de joieries.. a veure què trobo.. lo meu ha de ser una boda low cost, l'objectiu és no escatimar en el viatge de noces jejeje
A qui li serveixi de consol, jo tambiéné estic treballant fora d'Espanya, torno a casa a principis d'Abril, pero que no cunda el pánico!!!!!
Existeix la paraula DELEGAR... així que deleguem a aquells germans que tanta il·lusió els fa col·laborar...no?
Apa, no ens estressem!!!!
Sin prisa pero sin pausa..
Bona nit

inna! on vius? tornes de vacances o be es que tornes a viure a espanya?

i lo de delegar es facil dir-ho, si els germans fan exactament el que a tu t'agrada o be tu ja et conformes amb el que ells vulguin. Jo tinc molt clar que no, si delego com tu dius, no es la meva boda, es la que ells voldrien. i tothom tenim prou feina com que a sobre els foti jo el merder d'haber d'organitzar el merder que he decidit jo soleta de fer.
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: AnaPatri » dv. feb. 10, 2012 12:47 am

Hola noies!! Es el meu segon post! Jo tambe em caso al julio, el dia 7. Ja queden nomes 5 mesos deu meu com passa el temps!!
AnaPatri

Entrades: 4
Membre des de: dv. feb. 10, 2012 12:32 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants