Hola noies!!!!!
M'apunto al juliol!!!!!! Ja tenim data, sera el 21 de juliol al Restaurant Mont Bell a Vallromanes, estem molt contents.
Ho hem acabat de decidir aquests dies de Nadal i a la fi ja hem fet la reserva i tramitat l'expedient de sol.licitut.. certament anavem bastant relaxats.
Doncs aixo que sera un mes fantastic, a banda de ser el meu aniversari, tambe ho sera el de la meva avia i a sobre ens casem
Si hi ha algu que esta interessat en fer-ho tipus cocktail i a un bon preu mireu aqui. El lloc no es el tipic lloc sommiat en plan Masia/Castell/Chateau rodejat de jardins fantastics pero esta ben comunicat, el tracte es molt bo, la cuina es propia i amb molts anys dexperiencia i el lloc es mes que correcte.
Farem cerimonia civil alla a les 7 de la tarda i despres tot pica - pica amb barbacoa de peix i carn + postres i tot seguit la festa que es del que en tinc mes ganes
Si hi ha algu que vol mes info estic disponible. Tenia por de no trobar un lloc que sajustes a les meves necessites i sobretot butxaca, ja que som 200 convidats i buf.. la cosa no esta com per tirar coets.
Be boniques, estem en contacte i