YA TENGO VESTIDO

El millor any de la nostra vida!

Re: YA TENGO VESTIDO

EntradaAutor: Jenny30 » dl. abr. 30, 2012 12:32 am

Wapiss, que bonitos los dos vestidos, cada uno en su estilo , pero preciosos los dos!! vais a estar radiantes!!!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Mingui » dl. abr. 30, 2012 11:39 am

gemma_sergio ha escrit:
Mingui ha escrit:Imatge

aqui el teniu!! és bonic oi????

és molt maco!! Té un aire al meu però el meu si que té encaix!! jejeje El meu es el Rioja de st. Patrick.

La veritat és que aquest tipus de vestits et fan una forma més mona al cos... al menys a mi em passa i això que tinc una mica de panxeta de lo que m'agrada menjar!! és la meva perdició!! jejeje

Ara toca controlar-se una miqueta!! :-)0(-:

A mi em passa igual!! Em perden les "comilones" jajaaj!! Porto des del febrer amb la dieta, i ja en porto uns quants! però mare mevaaaa com costaaaaaaa!!!!!!! jajajajaja!!
Per cert el teu vestit també és preciós! el tall és mot semblant!! A mi l'encaix m'agrada molt, però quan em vaig començar a provar vestits, no m'hi sabia veure!
"If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there would still be you and me"

12/10/12
Mingui
:: núvia experimentada

Entrades: 333
Membre des de: dg. gen. 22, 2012 10:42 am

EntradaAutor: gemma_sergio » dl. abr. 30, 2012 11:58 am

Mingui ha escrit:
gemma_sergio ha escrit:
Mingui ha escrit:Imatge

aqui el teniu!! és bonic oi????

és molt maco!! Té un aire al meu però el meu si que té encaix!! jejeje El meu es el Rioja de st. Patrick.

La veritat és que aquest tipus de vestits et fan una forma més mona al cos... al menys a mi em passa i això que tinc una mica de panxeta de lo que m'agrada menjar!! és la meva perdició!! jejeje

Ara toca controlar-se una miqueta!! :-)0(-:

A mi em passa igual!! Em perden les "comilones" jajaaj!! Porto des del febrer amb la dieta, i ja en porto uns quants! però mare mevaaaa com costaaaaaaa!!!!!!! jajajajaja!!
Per cert el teu vestit també és preciós! el tall és mot semblant!! A mi l'encaix m'agrada molt, però quan em vaig començar a provar vestits, no m'hi sabia veure!

Jo al principi no volia encaixos ni res per l'estil, pero va ser probar-me'l i mira!

Jo m'estic controlant una mica el pes pero a la que vegi que es dispara, a fer dieta!! jejeje
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dl. abr. 30, 2012 2:59 pm

Per cert el teu vestit també és preciós! el tall és mot semblant!! A mi l'encaix m'agrada molt, però quan em vaig començar a provar vestits, no m'hi sabia veure![/quote]

Jo al principi no volia encaixos ni res per l'estil, pero va ser probar-me'l i mira!

Jo m'estic controlant una mica el pes pero a la que vegi que es dispara, a fer dieta!! jejeje[/quote]

Quasi totes anavem per un estil determinat i hem acabat amb estils completaments diferents del que volíem em sembla! jejeje
A mi el meu no m'agradava i era el estil que tenia clar que no volia!!!
Jenny30

EntradaAutor: xaviymaica » dl. abr. 30, 2012 10:33 pm

merytiana ha escrit:Eiii noies!! Jo també tinc vestit..de fet, en algún post ho vaig comentar. El tema és que el dia que vaig anar a la primera prova em van començar a venir dubtes...de si m'havia precipitat a l'hora d'escollir-lo ja que va ser el 5è vestit que em vaig emprovar i va ser de rebot xq el dia que hi vaig anar va ser xq hi havia una avanç de temporada i anava en plan a mirar què hi havia i vaig acabar amb el vestit reservat..i ara potser m'arrepenteixo de no haver disfrutat més de l'elecció del vestit...nose..tant de temps esperant anar a triar el vestit i ho vaig fer en una tarda. Per altre banda, penso que potser és massa senzill...no se tic una mica agobiada...m'ajudeu??

Us penjo les fotos xq el veieu

Muchas veces, en la sencillez está la elegancia. Yo llevo uno muy sencillo también :)
Imatge
xaviymaica

Entrades: 250
Membre des de: dg. des. 11, 2011 8:22 pm

EntradaAutor: xaviymaica » dl. abr. 30, 2012 10:36 pm

desti28 ha escrit:Ueeee!!! Ja tinc vestit!!!! *.-o-o.*
En un principi, estava enamorada del Judith, de la col.lecció You de pronovias, que surt sobre uns 1100€. Tant l'acabat, la qualitat i el preu, m'agradaven molt. Link del vestit: http://www.noviosfelices.com/pronovias- ... judith.jpg
Però ahir vaig anar a La Moda Núvies de Mataró i ja vaig donar la paga i senyal!!!! A veure que us semble, no tenen res a veure un amb l'altre, però es que em va encantar. Haig de dir, que m'agraden els vestit senzills, com podreu comprovar. Per cert aquest vestit no arriba als 800€!!!!!!! >.-<: I la tela, preciosa!!!! També he apartat un vel de seda guapíssim, i li queda genial amb el vestit, ja que li treu la sencillés.
Que us semble?

Hola!!! Que casualidad !! Es el mismo que el mio!!!! que bien encontrar alguien que llevará mi mismo vestido! jejeje

Es precioso!! Lo único que a mi me ha costado más caro : sgra :

Saludos compi de vestido!!
Imatge
xaviymaica

Entrades: 250
Membre des de: dg. des. 11, 2011 8:22 pm

EntradaAutor: Clotigel » dt. maig 01, 2012 9:58 am

maribcn ha escrit:Bueno ahí va!

Me encanta!!
Clotigel

Entrades: 27
Membre des de: dt. set. 20, 2011 9:07 pm

EntradaAutor: Mingui » dt. maig 01, 2012 9:59 am

Jenny30 ha escrit:Quasi totes anavem per un estil determinat i hem acabat amb estils completaments diferents del que volíem em sembla! jejeje

Si!! jo vaig entrar tota decidida per un vestit que era encaix pel cos i tul per abaix.... i al posar-mel semblava "la novia cadaver" i no em vaig agradar gens!!!! Però la noia de la botiga em va calar de seguida i em va treure el vestit perfecte, el que estava fet per mi!! Un 10 com a professional!!!

12/10/12
Mingui

EntradaAutor: Olguiky » dt. maig 01, 2012 10:01 am

Tenen una vista aquestes noies que treballen a les botigues de núvia... ens calen de seguida!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dt. maig 01, 2012 10:37 am

Mingui ha escrit:
Jenny30 ha escrit:Quasi totes anavem per un estil determinat i hem acabat amb estils completaments diferents del que volíem em sembla! jejeje

Si!! jo vaig entrar tota decidida per un vestit que era encaix pel cos i tul per abaix.... i al posar-mel semblava "la novia cadaver" i no em vaig agradar gens!!!! Però la noia de la botiga em va calar de seguida i em va treure el vestit perfecte, el que estava fet per mi!! Un 10 com a professional!!!

Si, jo vaig entrar i lo vaig dir directament el que no volia... i el que no volia és el que em vaig quedar! jejejejejeje
Però es que la noia deia que aquell estil era el meu, i m'ho va fer emprovar i mare meva, em vaig enamorar!!
Jenny30

EntradaAutor: jennyglondo » dt. maig 01, 2012 1:23 pm

Yo tmb tengo el vestido!! Al primer sitio que fuí y me lo enseñaron pero no le vi la gracia, eso si, cuando me lo vi puesto... supe que era mi vestido!! Es de vinzenz Novias y estoy super contenta!!
Imatge
jennyglondo

Entrades: 248
Membre des de: dv. abr. 27, 2012 12:33 pm

EntradaAutor: Olguiky » dt. maig 01, 2012 1:27 pm

jennyglondo ha escrit:Yo tmb tengo el vestido!! Al primer sitio que fuí y me lo enseñaron pero no le vi la gracia, eso si, cuando me lo vi puesto... supe que era mi vestido!! Es de vinzenz Novias y estoy super contenta!!

A vegades s'ha de donar una oportunitat als vestits... n'hi ha que no els veus gens macos penjats, però un cop posats queden genials!!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: jennyglondo » dt. maig 01, 2012 2:16 pm

Olguiky ha escrit:
jennyglondo ha escrit:Yo tmb tengo el vestido!! Al primer sitio que fuí y me lo enseñaron pero no le vi la gracia, eso si, cuando me lo vi puesto... supe que era mi vestido!! Es de vinzenz Novias y estoy super contenta!!

A vegades s'ha de donar una oportunitat als vestits... n'hi ha que no els veus gens macos penjats, però un cop posats queden genials!!

Totalment Olguiki!!! Allà no vaig decidir jo quins vestits provar-me, em van donar ells els que pensaven que em quedarien millor i mira! Genial!!!
Imatge
jennyglondo

Entrades: 248
Membre des de: dv. abr. 27, 2012 12:33 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dt. maig 01, 2012 2:35 pm

Por eso mismo le digo a las chicas que no han ido a probárselo aun, que no se cierren a nada!! y que prueben varios estilos aunque no les guste,.. xq ahí puede estar el suyo!!
Jenny30

EntradaAutor: Mingui » dt. maig 01, 2012 6:39 pm

Jenny30 ha escrit:Por eso mismo le digo a las chicas que no han ido a probárselo aun, que no se cierren a nada!! y que prueben varios estilos aunque no les guste,.. xq ahí puede estar el suyo!!

Totalmente deacuerdo con jenny!!!!!

12/10/12
Mingui

EntradaAutor: ella12 » dc. maig 02, 2012 9:07 am

Bones!
Jo quan vaig anar a provar-me els vestits anava amb una idea super clara. La veritat és que els vestits que em vaig provar eren tots com jo volia! quina va ser la meva sorpresa? que no em quedaven bé! Jo volia un color Champany i res de res... em quedava superlleig amb el meu color de pell...

La noia de la botiga (jo suposo que ja sense recursos pq jo anava molt tancada a una idea) em va "obligar" a provar-me'n un...i...ZAS! aquest va ser el meu vestit!!! quina emoció al veure'm al mirall!!! una passada.... i ara cada vegada que vaig a fer les proves m'agrada més!

un superpetó
Imatge
ella12

Entrades: 227
Membre des de: dg. abr. 22, 2012 6:01 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dc. maig 02, 2012 9:09 am

ella12 ha escrit:Bones!
Jo quan vaig anar a provar-me els vestits anava amb una idea super clara. La veritat és que els vestits que em vaig provar eren tots com jo volia! quina va ser la meva sorpresa? que no em quedaven bé! Jo volia un color Champany i res de res... em quedava superlleig amb el meu color de pell...

La noia de la botiga (jo suposo que ja sense recursos pq jo anava molt tancada a una idea) em va "obligar" a provar-me'n un...i...ZAS! aquest va ser el meu vestit!!! quina emoció al veure'm al mirall!!! una passada.... i ara cada vegada que vaig a fer les proves m'agrada més!

un superpetó

Hola! jejejeje!! quasi totes estem igual... volíem una cosa que al final ha sigut diferent!! però es que aquestes noies ja coneixen bé el que ens quedarà bé solament mirant-nos.
Sigui de la manera que sigui, estarem radiants als nostres dies!!!
Jenny30

EntradaAutor: ella12 » dc. maig 02, 2012 9:14 am

Jenny30 ha escrit:Hola! jejejeje!! quasi totes estem igual... volíem una cosa que al final ha sigut diferent!! però es que aquestes noies ja coneixen bé el que ens quedarà bé solament mirant-nos.

jejejjee me mare sempre diu quan li pregunten que tal vaig:

- et pot agradar més o menys el vestit però ella va radiant!

La veritat és que les núvies SEMPRE estan radiants! nosaltres no serem menys. A més, penso que aquell dia es té una llum especial!!! deu ser el vestit? deu ser la felicitat!!! quina il·lusió!!!!
Imatge
ella12

EntradaAutor: Jenny30 » dc. maig 02, 2012 9:18 am

ella12 ha escrit:
Jenny30 ha escrit:Hola! jejejeje!! quasi totes estem igual... volíem una cosa que al final ha sigut diferent!! però es que aquestes noies ja coneixen bé el que ens quedarà bé solament mirant-nos.

jejejjee me mare sempre diu quan li pregunten que tal vaig:

- et pot agradar més o menys el vestit però ella va radiant!

La veritat és que les núvies SEMPRE estan radiants! nosaltres no serem menys. A més, penso que aquell dia es té una llum especial!!! deu ser el vestit? deu ser la felicitat!!! quina il·lusió!!!!

jejeje!! que bona la teva mare!! jejeje
Si que es cert... però es que portem tanta il-lusió, tants mesos de preparatius, tan de tot... que la felicitat, l'emoció, tot... ens ha de sortir per tots llocs i encara ens fa estar més radiants!! sigui com sigui, tot anirà perfecte!! ja ens queda res de ressss!!! que vestit has escollit tu? jo el modelo Refran de St. Patrick,
Jenny30

EntradaAutor: ella12 » dc. maig 02, 2012 9:23 am

el meu no és de marca...jejejeje (no tenia massa pressupost!) vaig anar a Novias Casajuana a Barberà del Vallès... (no sé si té un nom per ensenyar-vos una foto...jejejeje) i allà em van tractar TAN bé que em vaig quedar allà!!! :) :) el teu? és que no m'he llegit totes les entrades!
Imatge
ella12

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants