Autor: Jenny30 » dl. abr. 30, 2012 12:32 am
Autor: Mingui » dl. abr. 30, 2012 11:39 am
gemma_sergio ha escrit:Mingui ha escrit:
aqui el teniu!! és bonic oi????
és molt maco!! Té un aire al meu però el meu si que té encaix!! jejeje El meu es el Rioja de st. Patrick.
La veritat és que aquest tipus de vestits et fan una forma més mona al cos... al menys a mi em passa i això que tinc una mica de panxeta de lo que m'agrada menjar!! és la meva perdició!! jejeje
Ara toca controlar-se una miqueta!!
Autor: gemma_sergio » dl. abr. 30, 2012 11:58 am
Mingui ha escrit:gemma_sergio ha escrit:Mingui ha escrit:
aqui el teniu!! és bonic oi????
és molt maco!! Té un aire al meu però el meu si que té encaix!! jejeje El meu es el Rioja de st. Patrick.
La veritat és que aquest tipus de vestits et fan una forma més mona al cos... al menys a mi em passa i això que tinc una mica de panxeta de lo que m'agrada menjar!! és la meva perdició!! jejeje
Ara toca controlar-se una miqueta!!
A mi em passa igual!! Em perden les "comilones" jajaaj!! Porto des del febrer amb la dieta, i ja en porto uns quants! però mare mevaaaa com costaaaaaaa!!!!!!! jajajajaja!!
Per cert el teu vestit també és preciós! el tall és mot semblant!! A mi l'encaix m'agrada molt, però quan em vaig començar a provar vestits, no m'hi sabia veure!
Autor: Jenny30 » dl. abr. 30, 2012 2:59 pm
Autor: xaviymaica » dl. abr. 30, 2012 10:33 pm
merytiana ha escrit:Eiii noies!! Jo també tinc vestit..de fet, en algún post ho vaig comentar. El tema és que el dia que vaig anar a la primera prova em van començar a venir dubtes...de si m'havia precipitat a l'hora d'escollir-lo ja que va ser el 5è vestit que em vaig emprovar i va ser de rebot xq el dia que hi vaig anar va ser xq hi havia una avanç de temporada i anava en plan a mirar què hi havia i vaig acabar amb el vestit reservat..i ara potser m'arrepenteixo de no haver disfrutat més de l'elecció del vestit...nose..tant de temps esperant anar a triar el vestit i ho vaig fer en una tarda. Per altre banda, penso que potser és massa senzill...no se tic una mica agobiada...m'ajudeu??
Us penjo les fotos xq el veieu
Autor: xaviymaica » dl. abr. 30, 2012 10:36 pm
desti28 ha escrit:Ueeee!!! Ja tinc vestit!!!!![]()
En un principi, estava enamorada del Judith, de la col.lecció You de pronovias, que surt sobre uns 1100€. Tant l'acabat, la qualitat i el preu, m'agradaven molt. Link del vestit: http://www.noviosfelices.com/pronovias- ... judith.jpg
Però ahir vaig anar a La Moda Núvies de Mataró i ja vaig donar la paga i senyal!!!! A veure que us semble, no tenen res a veure un amb l'altre, però es que em va encantar. Haig de dir, que m'agraden els vestit senzills, com podreu comprovar. Per cert aquest vestit no arriba als 800€!!!!!!!I la tela, preciosa!!!! També he apartat un vel de seda guapíssim, i li queda genial amb el vestit, ja que li treu la sencillés.
Que us semble?
Autor: Clotigel » dt. maig 01, 2012 9:58 am
maribcn ha escrit:Bueno ahí va!
Autor: Mingui » dt. maig 01, 2012 9:59 am
Jenny30 ha escrit:Quasi totes anavem per un estil determinat i hem acabat amb estils completaments diferents del que volíem em sembla! jejeje
A mi el meu no m'agradava i era el estil que tenia clar que no volia!!!
Autor: Olguiky » dt. maig 01, 2012 10:01 am
Autor: Jenny30 » dt. maig 01, 2012 10:37 am
Mingui ha escrit:Jenny30 ha escrit:Quasi totes anavem per un estil determinat i hem acabat amb estils completaments diferents del que volíem em sembla! jejeje
A mi el meu no m'agradava i era el estil que tenia clar que no volia!!!
Si!! jo vaig entrar tota decidida per un vestit que era encaix pel cos i tul per abaix.... i al posar-mel semblava "la novia cadaver" i no em vaig agradar gens!!!! Però la noia de la botiga em va calar de seguida i em va treure el vestit perfecte, el que estava fet per mi!! Un 10 com a professional!!!
Autor: jennyglondo » dt. maig 01, 2012 1:23 pm
Autor: Olguiky » dt. maig 01, 2012 1:27 pm
jennyglondo ha escrit:Yo tmb tengo el vestido!! Al primer sitio que fuí y me lo enseñaron pero no le vi la gracia, eso si, cuando me lo vi puesto... supe que era mi vestido!! Es de vinzenz Novias y estoy super contenta!!
Autor: jennyglondo » dt. maig 01, 2012 2:16 pm
Olguiky ha escrit:jennyglondo ha escrit:Yo tmb tengo el vestido!! Al primer sitio que fuí y me lo enseñaron pero no le vi la gracia, eso si, cuando me lo vi puesto... supe que era mi vestido!! Es de vinzenz Novias y estoy super contenta!!
A vegades s'ha de donar una oportunitat als vestits... n'hi ha que no els veus gens macos penjats, però un cop posats queden genials!!
Autor: Jenny30 » dt. maig 01, 2012 2:35 pm
Autor: Mingui » dt. maig 01, 2012 6:39 pm
Jenny30 ha escrit:Por eso mismo le digo a las chicas que no han ido a probárselo aun, que no se cierren a nada!! y que prueben varios estilos aunque no les guste,.. xq ahí puede estar el suyo!!
Autor: ella12 » dc. maig 02, 2012 9:07 am
Autor: Jenny30 » dc. maig 02, 2012 9:09 am
ella12 ha escrit:Bones!
Jo quan vaig anar a provar-me els vestits anava amb una idea super clara. La veritat és que els vestits que em vaig provar eren tots com jo volia! quina va ser la meva sorpresa? que no em quedaven bé! Jo volia un color Champany i res de res... em quedava superlleig amb el meu color de pell...
La noia de la botiga (jo suposo que ja sense recursos pq jo anava molt tancada a una idea) em va "obligar" a provar-me'n un...i...ZAS! aquest va ser el meu vestit!!! quina emoció al veure'm al mirall!!! una passada.... i ara cada vegada que vaig a fer les proves m'agrada més!
un superpetó
Autor: ella12 » dc. maig 02, 2012 9:14 am
Jenny30 ha escrit:Hola! jejejeje!! quasi totes estem igual... volíem una cosa que al final ha sigut diferent!! però es que aquestes noies ja coneixen bé el que ens quedarà bé solament mirant-nos.
Sigui de la manera que sigui, estarem radiants als nostres dies!!!
Autor: Jenny30 » dc. maig 02, 2012 9:18 am
ella12 ha escrit:Jenny30 ha escrit:Hola! jejejeje!! quasi totes estem igual... volíem una cosa que al final ha sigut diferent!! però es que aquestes noies ja coneixen bé el que ens quedarà bé solament mirant-nos.
Sigui de la manera que sigui, estarem radiants als nostres dies!!!
jejejjee me mare sempre diu quan li pregunten que tal vaig:
- et pot agradar més o menys el vestit però ella va radiant!
La veritat és que les núvies SEMPRE estan radiants! nosaltres no serem menys. A més, penso que aquell dia es té una llum especial!!! deu ser el vestit? deu ser la felicitat!!! quina il·lusió!!!!
Autor: ella12 » dc. maig 02, 2012 9:23 am