merytiana ha escrit:Eiii noies!! Jo també tinc vestit..de fet, en algún post ho vaig comentar. El tema és que el dia que vaig anar a la primera prova em van començar a venir dubtes...de si m'havia precipitat a l'hora d'escollir-lo ja que va ser el 5è vestit que em vaig emprovar i va ser de rebot xq el dia que hi vaig anar va ser xq hi havia una avanç de temporada i anava en plan a mirar què hi havia i vaig acabar amb el vestit reservat..i ara potser m'arrepenteixo de no haver disfrutat més de l'elecció del vestit...nose..tant de temps esperant anar a triar el vestit i ho vaig fer en una tarda. Per altre banda, penso que potser és massa senzill...no se tic una mica agobiada...m'ajudeu??
Us penjo les fotos xq el veieu
Hola wapa!! si lo elegiste fue porque te gustó y sentiste que era el tuyo... he visto a muchas chicas que tenían dudas, pero cuando ha llegado la primera prueba, se le han ido todas... seguro que a ti te pasa igual!! ¿cuando llega tu vestido?? En mi caso, lo tuve bastante claro, fuí a una tienda y no me gustó nada, fui a una segunda y me enamoré del mio, la chica me recomendó que mirara más y no lo hice... pedí cita unas semanas después y volví a probarme el que me habia gustado y otros de otros estilos y lo tuve más claro aun... Ese era el mío y lo reservé!!!
Yo el tuyo lo veo muy bonito, sencillo, pero muy bonito!!