YA TENGO VESTIDO

El millor any de la nostra vida!

Re: YA TENGO VESTIDO

EntradaAutor: Olguiky » dt. abr. 03, 2012 8:35 pm

Mesa ha escrit:Hola guapas!

Me hacía gracia colgar mi vestido aquí, ya que por fin lo tengo desde hace 1,5 semanas!.
5045-2.jpg

No saps com ens n'alegrem totes que puguis dir això!!! Perquè llegíem algun missatge en què se't veia bastant agobiada amb el tema! I mira... un vestidarro preciós!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Maitexu28 » dt. abr. 03, 2012 10:18 pm

Yo tambien lo tengo!!

Es el Rosana de Sant Patrick!!
Me encantaaaa!!
Maitexu28
:: núvia rookie

Entrades: 129
Membre des de: dj. oct. 13, 2011 10:25 am

EntradaAutor: Jenny30 » dt. abr. 03, 2012 11:30 pm

Maitexu28 ha escrit:Yo tambien lo tengo!!

Me encantaaaa!!

Ostras, no sabia cual es y lo acabo de mirar!! es muy bonito!! vas a estar super wapa seguro!!!! y a lucir tipo!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Mesa » dc. abr. 04, 2012 7:37 am

Olguiky ha escrit:
Mesa ha escrit:Hola guapas!

Me hacía gracia colgar mi vestido aquí, ya que por fin lo tengo desde hace 1,5 semanas!.
5045-2.jpg

No saps com ens n'alegrem totes que puguis dir això!!! Perquè llegíem algun missatge en què se't veia bastant agobiada amb el tema! I mira... un vestidarro preciós!

Ai sí! Lo que em va fer patir el vestit! Ara ja està!!!!
Imatge
Mesa
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

EntradaAutor: pispireta » dc. abr. 04, 2012 8:51 am

Doncs jo si no falla res, dimarts el tindré!!! Tinc unes ganes!!! :-///:
pispireta

Entrades: 117
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 12:10 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. abr. 04, 2012 10:21 am

QUines preciositats de vestits!! No sabeu la enveja que em feu... Les ganes que tinc jo de veure el meu vestit!!!!!!
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dc. abr. 04, 2012 10:26 am

Sílvia26 ha escrit:QUines preciositats de vestits!! No sabeu la enveja que em feu... Les ganes que tinc jo de veure el meu vestit!!!!!!

Tu ja mateix ho tindràs,wapiiii!!! quines ganes que comencin a fer-ho ,eh??????
Jenny30

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. abr. 04, 2012 10:29 am

Jenny30 ha escrit:Tu ja mateix ho tindràs,wapiiii!!! quines ganes que comencin a fer-ho ,eh??????

No ho saps prou... Però vamos, la setmana que ve ja anem a per la tela i la modista va dir que en quant tingués la tela, estaría exclusivament pel meu vestit així que no crec que trigui gaire... Però es que ja estic histèrica!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Jenny30 » dc. abr. 04, 2012 10:40 am

Sílvia26 ha escrit:
Jenny30 ha escrit:Tu ja mateix ho tindràs,wapiiii!!! quines ganes que comencin a fer-ho ,eh??????

No ho saps prou... Però vamos, la setmana que ve ja anem a per la tela i la modista va dir que en quant tingués la tela, estaría exclusivament pel meu vestit així que no crec que trigui gaire... Però es que ja estic histèrica!

Pobreta... ja ens uns dies comença amb tu!! i ja veuràs que "subidón"!!!! jejejejejeje
Jenny30

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. abr. 04, 2012 10:55 am

Jenny30 ha escrit:Pobreta... ja ens uns dies comença amb tu!! i ja veuràs que "subidón"!!!! jejejejejeje

És que a més, últimament tothom em pregunta i la gent ja em mira malament quan dic que encara no el tinc... Si a mi em fastidia més que a ningú!! Però és que la meva família política té por de que vagi "poc adequada" així que els estic matant amb tanta espera, però vamos, que encara què el tingui, només el veuran els de casa meva i vosaltres, l'altra part s'haurà d'esperar al casament!!!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Jenny30 » dc. abr. 04, 2012 11:05 am

Sílvia26 ha escrit:
Jenny30 ha escrit:Pobreta... ja ens uns dies comença amb tu!! i ja veuràs que "subidón"!!!! jejejejejeje

És que a més, últimament tothom em pregunta i la gent ja em mira malament quan dic que encara no el tinc... Si a mi em fastidia més que a ningú!! Però és que la meva família política té por de que vagi "poc adequada" així que els estic matant amb tanta espera, però vamos, que encara què el tingui, només el veuran els de casa meva i vosaltres, l'altra part s'haurà d'esperar al casament!!!

Tu l'has de dir, que " lo bueno se hace esperar"!!! jejejeje que no es possin nerviosos!!! Més ganes que has de tenir tu... però si es que ja està aquí, no et posis nerviosa!!! i molt bé fet, si vas adequada o no, no és el seu problema!! segur que estaràs radiant i es quedaran flipant!! jejeje
Jenny30

EntradaAutor: pispireta » dc. abr. 04, 2012 11:23 am

Jenny30 ha escrit:
Sílvia26 ha escrit:

Tu l'has de dir, que " lo bueno se hace esperar"!!! jejejeje que no es possin nerviosos!!! Més ganes que has de tenir tu... però si es que ja està aquí, no et posis nerviosa!!! i molt bé fet, si vas adequada o no, no és el seu problema!! segur que estaràs radiant i es quedaran flipant!! jejeje

Se el que sents, jo també me l'he fet a mida, i tot va molt diferent del que la majoria de noies fan amb les botigues de nuvies. Així que quan et pregunten, i la teva prova? I quan vas a fer no se? i de quina col·lecció és? I tu...No, si es que vaig per lliure, No, encara no l'he vist...Et poses més nerviosa del compte. Jo al final vaig, dir, mira, el dia del casament aniré vestida, i aniré guapa, així que no us precupeu més! :yium:-)
pispireta

Entrades: 117
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 12:10 pm

EntradaAutor: Maitexu28 » dc. abr. 04, 2012 11:36 am

Jenny30 ha escrit:
Maitexu28 ha escrit:Yo tambien lo tengo!!

Me encantaaaa!!

Ostras, no sabia cual es y lo acabo de mirar!! es muy bonito!! vas a estar super wapa seguro!!!! y a lucir tipo!!

Gracias Jenny!!!! Ahora falta bajar unos quilillos para estar perfecta!!!
Maitexu28

Entrades: 129
Membre des de: dj. oct. 13, 2011 10:25 am

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. abr. 04, 2012 12:35 pm

Gràcies Jenny i Pispireta pels vostres ànims!!! Si es què ha arribat un punt que ja no els hi vull explicar res més per a què no critiquin més coses... Però vamos, jo confío en la modista i sé que farà una obra genial i a qui no lo agradi que miri cap a un altre cantó!!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: gemma_sergio » dc. abr. 04, 2012 3:45 pm

Sílvia26 ha escrit:Gràcies Jenny i Pispireta pels vostres ànims!!! Si es què ha arribat un punt que ja no els hi vull explicar res més per a què no critiquin més coses... Però vamos, jo confío en la modista i sé que farà una obra genial i a qui no lo agradi que miri cap a un altre cantó!!

molt ben dit!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

A mi em passa el mateix amb el meu vestit. El meu és de botiga però jo sé que hi haurà gent que li agradarà i també gent a qui no li agradarà però això m'és igual perque nosaltres sabem que és el nostre vestit i que a més si l'hem agafat és perque ens agrada i ens sentim identigicades en ell.

Així que jo, com diu el refraner: Las palabras me entran por un lado y me salen por el otro!! jajajajjaa
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 05, 2012 12:50 pm

gemma_sergio ha escrit:
Sílvia26 ha escrit:Gràcies Jenny i Pispireta pels vostres ànims!!! Si es què ha arribat un punt que ja no els hi vull explicar res més per a què no critiquin més coses... Però vamos, jo confío en la modista i sé que farà una obra genial i a qui no lo agradi que miri cap a un altre cantó!!

molt ben dit!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

A mi em passa el mateix amb el meu vestit. El meu és de botiga però jo sé que hi haurà gent que li agradarà i també gent a qui no li agradarà però això m'és igual perque nosaltres sabem que és el nostre vestit i que a més si l'hem agafat és perque ens agrada i ens sentim identigicades en ell.

Així que jo, com diu el refraner: Las palabras me entran por un lado y me salen por el otro!! jajajajjaa

Completament d'acord guapis! El vestit a qui li ha d'agradar és a nosaltres (i a la gent en qui nosaltres confiem perquè ens ajudin). A la resta... tan li fot! Perquè si ens haguessin d'escoltar els consells i crítiques de tothom ens tornaríem boges... Al capdavall, tants caps, tants barrets. Doncs aquí el què compta som nosaltres!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Jenny30 » dj. abr. 05, 2012 1:26 pm

Muy bien dicho!! mi vestido no es de los habituales y a ver que pasa... me muero por ver las reacciones, porque con 2 o 3 personas voy a disfrutarrrrrrrrrrrrr, que tela!! jeje
Jenny30

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 05, 2012 1:58 pm

Jenny30 ha escrit:Muy bien dicho!! mi vestido no es de los habituales y a ver que pasa... me muero por ver las reacciones, porque con 2 o 3 personas voy a disfrutarrrrrrrrrrrrr, que tela!! jeje

Així m'agrada jenny! Deixa a tothom amb la boca oberta! :-)ok:
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: merytiana » dv. abr. 06, 2012 7:01 pm

Eiii noies!! Jo també tinc vestit..de fet, en algún post ho vaig comentar. El tema és que el dia que vaig anar a la primera prova em van començar a venir dubtes...de si m'havia precipitat a l'hora d'escollir-lo ja que va ser el 5è vestit que em vaig emprovar i va ser de rebot xq el dia que hi vaig anar va ser xq hi havia una avanç de temporada i anava en plan a mirar què hi havia i vaig acabar amb el vestit reservat..i ara potser m'arrepenteixo de no haver disfrutat més de l'elecció del vestit...nose..tant de temps esperant anar a triar el vestit i ho vaig fer en una tarda. Per altre banda, penso que potser és massa senzill...no se tic una mica agobiada...m'ajudeu??

Us penjo les fotos xq el veieu
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
merytiana

Entrades: 54
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 9:27 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dv. abr. 06, 2012 7:26 pm

merytiana ha escrit:Eiii noies!! Jo també tinc vestit..de fet, en algún post ho vaig comentar. El tema és que el dia que vaig anar a la primera prova em van començar a venir dubtes...de si m'havia precipitat a l'hora d'escollir-lo ja que va ser el 5è vestit que em vaig emprovar i va ser de rebot xq el dia que hi vaig anar va ser xq hi havia una avanç de temporada i anava en plan a mirar què hi havia i vaig acabar amb el vestit reservat..i ara potser m'arrepenteixo de no haver disfrutat més de l'elecció del vestit...nose..tant de temps esperant anar a triar el vestit i ho vaig fer en una tarda. Per altre banda, penso que potser és massa senzill...no se tic una mica agobiada...m'ajudeu??

Us penjo les fotos xq el veieu

Hola wapa!! si lo elegiste fue porque te gustó y sentiste que era el tuyo... he visto a muchas chicas que tenían dudas, pero cuando ha llegado la primera prueba, se le han ido todas... seguro que a ti te pasa igual!! ¿cuando llega tu vestido?? En mi caso, lo tuve bastante claro, fuí a una tienda y no me gustó nada, fui a una segunda y me enamoré del mio, la chica me recomendó que mirara más y no lo hice... pedí cita unas semanas después y volví a probarme el que me habia gustado y otros de otros estilos y lo tuve más claro aun... Ese era el mío y lo reservé!!!
Yo el tuyo lo veo muy bonito, sencillo, pero muy bonito!!
Jenny30

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants