ALIANZAS PARA EL GRAN DIA!!

El millor any de la nostra vida!

Re: ALIANZAS PARA EL GRAN DIA!!

EntradaAutor: artemisabcn » dt. abr. 10, 2012 1:39 pm

Neeniiiisss, nosotros habíamos encargado las alianzas en Diciembre. Hemos ido pagando mes a mes y ¡¡¡¡HOY POR FIN LAS HE RECOGIDO!!!! >.-<: *.-o-o.* >.-<: *.-o-o.*

DSC00095.jpg

DSC00104.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Prueba del menú: 6 de Mayo
1ª prueba del vestido: 29 de Mayo, 17h
artemisabcn
:: núvia experimentada

Entrades: 261
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 2:22 am

EntradaAutor: jroman » dt. abr. 10, 2012 2:08 pm

artemisabcn ha escrit:Neeniiiisss, nosotros habíamos encargado las alianzas en Diciembre. Hemos ido pagando mes a mes y ¡¡¡¡HOY POR FIN LAS HE RECOGIDO!!!! >.-<: *.-o-o.* >.-<: *.-o-o.*

DSC00095.jpg

DSC00104.jpg

muy original los nombres en el lado en lugar de dentro :) :-)ok: I LIKE SO MUCH :-)0(-:

Las nuestras estarán en en junio, tenemos hora el día 16, pq iremos al taller para ver como las confeccionan y podremos hacer algo de nuestras alianzas!! además de fotos de la fabricación, etc >.-<: q ganitas..
¡¡ Buenos días Princesa !! 25/08/2012
jroman

Entrades: 203
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 2:18 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dt. abr. 10, 2012 3:48 pm

artemisabcn ha escrit:Neeniiiisss, nosotros habíamos encargado las alianzas en Diciembre. Hemos ido pagando mes a mes y ¡¡¡¡HOY POR FIN LAS HE RECOGIDO!!!! >.-<: *.-o-o.* >.-<: *.-o-o.*

DSC00095.jpg

DSC00104.jpg

Me gustan mucho tus alianzas artemisabcn.

La verdad es que son diferentes!! Muy actuales y modernas!!
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: MoFLeTeS » dt. abr. 10, 2012 8:13 pm

DSC00095.jpg

DSC00104.jpg

Hola Artemisa!!!

Son preciosas y superoriginales!! *.-o-o.* *.-o-o.* que emoción!!! Yo ando a la búsqueda y captura de las mías.... a ver si hay suerte y las encuentro en breve!!!
Imatge
MoFLeTeS
:: núvia rookie

Entrades: 187
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 2:03 pm

EntradaAutor: Olguiky » dt. abr. 10, 2012 9:11 pm

DSC00095.jpg

DSC00104.jpg

Són xulíssimes! Molt bona elecció! :-)ok:
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Sweet81 » dt. abr. 10, 2012 10:42 pm

Eso que brilla tanto es lo que viene siendo.... Brillantes?? Porque hay unos pocos!!
Sweet81

Entrades: 129
Membre des de: dt. gen. 17, 2012 8:21 am

EntradaAutor: artemisabcn » dc. abr. 11, 2012 8:18 am

Gracias floretas, me alegra que os gusten... Mi chico se ha ido hace un rato al trabajo y me dice: ¿me puedo poner ya la alianza? :-)0(-: :-)0(-: El que no se la iba a poner casi...

Sweet81 ha escrit:Eso que brilla tanto es lo que viene siendo.... Brillantes?? Porque hay unos pocos!!

Sip *.O.-O* , 14 brillantes. Pero son pequeñitos... jejejeje
Imatge

Prueba del menú: 6 de Mayo
1ª prueba del vestido: 29 de Mayo, 17h
artemisabcn

Entrades: 261
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 2:22 am

EntradaAutor: Sílvia26 » dv. abr. 13, 2012 6:37 pm

Uoooo!! Quines aliances més boniques!!! Nosaltres les van encarregar fa una mica mes d'un mes i ens van dir que en un mes les tindriem... començo a preocupar-me... si la setmana que ve no les tinc, trucaré!!
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: AyH » ds. abr. 14, 2012 10:28 pm

Sílvia26 ha escrit:Uoooo!! Quines aliances més boniques!!! Nosaltres les van encarregar fa una mica mes d'un mes i ens van dir que en un mes les tindriem... començo a preocupar-me... si la setmana que ve no les tinc, trucaré!!

Silvia a mi van trigar una miqueta mes, com una o un parell de setmanes. No et preocupis
Imatge

Imatge
AyH

Entrades: 520
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: maricurman » dg. abr. 15, 2012 10:14 am

A nosotros nos hace un amigo las alianzas y nos ha comentado que la semana que viene se pone ya en marcha con nuestras alianzas... que bien!!! ya tengo ganitas de tenerlas *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
maricurman

Entrades: 839
Membre des de: dg. set. 12, 2010 8:18 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. abr. 15, 2012 10:29 am

maricurman ha escrit:A nosotros nos hace un amigo las alianzas y nos ha comentado que la semana que viene se pone ya en marcha con nuestras alianzas... que bien!!! ya tengo ganitas de tenerlas *.-o-o.* *.-o-o.*

Quina passada, si us les fa un amic seran molt més especials encara! :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: maricurman » dg. abr. 15, 2012 10:36 am

Olguiky ha escrit:
maricurman ha escrit:A nosotros nos hace un amigo las alianzas y nos ha comentado que la semana que viene se pone ya en marcha con nuestras alianzas... que bien!!! ya tengo ganitas de tenerlas *.-o-o.* *.-o-o.*

Quina passada, si us les fa un amic seran molt més especials encara! :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:

la verdad que si que es especial, y además que se que me las hace un gran profesional, luego hemos cogido unas alianzas que en tienda salen por unos 1500€ y a nosotros nos salen por 600€ que digamos pagamos el oro.
Imatge
maricurman

Entrades: 839
Membre des de: dg. set. 12, 2010 8:18 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. abr. 15, 2012 10:40 am

maricurman ha escrit:
Olguiky ha escrit:

la verdad que si que es especial, y además que se que me las hace un gran profesional, luego hemos cogido unas alianzas que en tienda salen por unos 1500€ y a nosotros nos salen por 600€ que digamos pagamos el oro.

Fantàstic! Així tindreu qualitat a preu d'amic. Què més es pot demanar?
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Jenny30 » dg. abr. 15, 2012 11:13 am

Ostras, que bien maricurman... vaya buenos amigos,... que contand como está el oro y la cosa hoy en día... ya nos podrás fotitos!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dt. abr. 17, 2012 6:34 pm

AyH ha escrit:Silvia a mi van trigar una miqueta mes, com una o un parell de setmanes. No et preocupis

Avui he rebut el sms de la joiería que em diu que ja les tenim!!! Ara a saber quan podrem anar-les a buscar perquè l'Alberto treballa aquesta setmana de tarda i jo ja tinc els matins ocupats...
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Jenny30 » dt. abr. 17, 2012 6:38 pm

Sílvia26 ha escrit:
AyH ha escrit:Silvia a mi van trigar una miqueta mes, com una o un parell de setmanes. No et preocupis

Avui he rebut el sms de la joiería que em diu que ja les tenim!!! Ara a saber quan podrem anar-les a buscar perquè l'Alberto treballa aquesta setmana de tarda i jo ja tinc els matins ocupats...

Uff, això es lo pitjor!! que estiguin ja i no pugueu anar a buscar-les!! i si vas tu i li dones una sorpresa a l'Alberto? jejejeje
Jenny30

EntradaAutor: Sílvia26 » dt. abr. 17, 2012 6:40 pm

Jenny30 ha escrit:
Sílvia26 ha escrit:Uff, això es lo pitjor!! que estiguin ja i no pugueu anar a buscar-les!! i si vas tu i li dones una sorpresa a l'Alberto? jejejeje

La meva mare m'ha dit el mateix!!! Però el probema és que ens van dir que hi anessim els dos perquè ens les tornariem a provar per veure s'hi s'ha de fer algun canvi o no... No sé si els agafo i ens els provem a casa hi haurà algun problema... Trucaré i ho preguntaré...
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Jenny30 » dt. abr. 17, 2012 6:42 pm

Sílvia26 ha escrit:
Jenny30 ha escrit:
Sílvia26 ha escrit:Uff, això es lo pitjor!! que estiguin ja i no pugueu anar a buscar-les!! i si vas tu i li dones una sorpresa a l'Alberto? jejejeje

La meva mare m'ha dit el mateix!!! Però el probema és que ens van dir que hi anessim els dos perquè ens les tornariem a provar per veure s'hi s'ha de fer algun canvi o no... No sé si els agafo i ens els provem a casa hi haurà algun problema... Trucaré i ho preguntaré...

Doncs si, pots trucar i preguntar, i crec que valdrà la pena si has de tornar per tal de tenir-les tu i veure la cara de l'Alberto quan las vegi a casa!! jejeje
Jenny30

EntradaAutor: Sílvia26 » dv. abr. 20, 2012 1:42 pm

Al final, he esperat a l'Alberto i hi hem anat tots dos avui al matí que jo tenia lliure. A la botiga ens els han deixat emprovar i a ell li senta genial però a mi em sembla que la meva em queda justa. Allà no he dit res perquè allà m'ha semblat bé, ha sigut a casa quan me l'he posat un ratet (no ho he pogut evitar :yium:-) ) i he notat que als 5 minuts ja m'havia deixat la marca. M'entra i em surt bé però jo tinc la base del dit més gordeta i un cop ben poasada noto que m'apreta una mica... No sé que fer... La podran fer més gran? Es que a més, té una mica de senefa...Es que no vull que ara em vagi justa i al'estiu amb la calor m'infli una mica i llavors m'apreti massa o quan em quedi embarassada... No sé que fer... Ajuda!!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Jenny30 » dv. abr. 20, 2012 4:49 pm

Sílvia26 ha escrit:Al final, he esperat a l'Alberto i hi hem anat tots dos avui al matí que jo tenia lliure. A la botiga ens els han deixat emprovar i a ell li senta genial però a mi em sembla que la meva em queda justa. Allà no he dit res perquè allà m'ha semblat bé, ha sigut a casa quan me l'he posat un ratet (no ho he pogut evitar :yium:-) ) i he notat que als 5 minuts ja m'havia deixat la marca. M'entra i em surt bé però jo tinc la base del dit més gordeta i un cop ben poasada noto que m'apreta una mica... No sé que fer... La podran fer més gran? Es que a més, té una mica de senefa...Es que no vull que ara em vagi justa i al'estiu amb la calor m'infli una mica i llavors m'apreti massa o quan em quedi embarassada... No sé que fer... Ajuda!!

Doncs, per poder estar tranquila, truca a la noia de la botiga i comenta-li el que et passa i ja que et digui ella el que deurias de fer abans que arribi el dia, que ho tens aquí ja!! si tens dubtes consulta amb elles que són professionals,wapi!!
Jenny30

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants