Tarragoninas 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: Tarragoninas 2012

EntradaAutor: Trixie85 » dt. gen. 17, 2012 4:31 pm

EDYO ha escrit:
Trixie85 ha escrit:calla calla a mí me da PÁNICO pensar en la despedida, me caso en abril y llevan desde junio montándola... han creado un grupo secreto en facebook directamente y el otro día hasta me preguntaron directamente si quería boy o no porque entre ellas establecieron un debate que unas decían q sí y otras q no... buuffff es verdad!!! no me planteaba tema despedida pero me quedan 3 meses... digo yo que en al menos dos las tenemos encima no???

Clarooooooooooooooooo jajajajajjajajajajajjajaja estooo ya esta aqui!!!!!
A mi también me da bastante pànico xq mis amigas son bastante brutas y no me puedo ni imaginar lo que me estan preparando..............
Ellas tambien han montado un grupo privado en face.......
Que miedooooo aunque la verdad estoy segura que cuando empieze la fiesta yo estare en mi salsa ajajajajajjajajajjajajajajajjajajajja

A la última amiga que se caso nos fuimos a Mallorca con el avión en el aeropuerto le hicimos hacer de todo y en Mallorca también y estoy segura que ahora no voy a pasar por menos!!!!!

A mí me han dicho que tengo que guardar toooodos los findes hasta la boda porque será de finde completo y como único requisito ir depilada y llevar biquini... no quiero ni pensar, quizás acaba siendo coña y me llevan a Salou a hacer el moñas!! jajajajaja
Imatge
Trixie85
:: núvia experta

Entrades: 681
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 9:47 pm

EntradaAutor: Nono » dt. gen. 17, 2012 5:31 pm

Uuuuuuuuiiiiiix la despedidaaaaaa jajajaja
La verdad es que a mi aun me queda mucho tiempo para empezar a temblar, ademas mis amigas estan tan liadas como yo con la uni, asi que por ahora puedo estar tranquila, jajajaja.
Aunque tengo que confesar que me muero de ganas por que llegue la mia, no tengo ni la remota idea de la que me pueden liar, pero se que me lo pasaré tan bien que seraaaaa geniiiiiiiaaaaal.
Chicas, a las que pronto os "secuestraran" para liarla parda, diiiiiiisfruuuuuutaaaaarlo al máximo, y ya nos contareis!!!
Imatge
Nono
:: núvia rookie

Entrades: 191
Membre des de: dc. set. 07, 2011 2:38 pm

EntradaAutor: EDYO » dc. gen. 18, 2012 4:11 pm

A mi no me paran de ponerme nerviosa todas me dicen uiiii preparate la pastillita de debajo de la lengua que volaremos 7 horas.....
oh..............vete a la peluquería que tienes que estar preciosa o mejor nooo que seria una làstima........

y todos los dias que me las encuentro ............ igual no es para matarlas??? jajajajajjajajajaj
Imatge
EDYO

Entrades: 765
Membre des de: dc. ago. 10, 2011 8:12 am

EntradaAutor: lilul » dc. gen. 18, 2012 4:54 pm

jajajaj pobretaaaaaa

a mi m'han contactat els amic d'en Julien per demanar-me que el cap de setmana ultim de maig (que aqui es pont llarg) faci el favor de convence'l que no ens moguem de casa. Vindran i me'l segrestaran el dissabte al mati (el faran sortir del llit) i me'l tornaran no m'han dit quan, pero si que sera d'una peça.

ho han hagut de fer aixi perque els amic viuen com a 500 Km al nord, be, millor dit, som nosaltres que vivim lluny d'amics i familia i clar, no s'arriscaran a baixar si no saben segur que estem!

me foten una por! sort que els coneixo i no son gaire de fiestes xungues, pero be, ja se sap que per una despedida a vegades...

es veu que el mateix dia baixen tambe les seves xicotes, aixi que els he dit que ja que ells foten el camp ves a saber on, que les noies fem algo tambe no? segurament en plan tranquis, que tampoc esta el tema per locures, pero be, la meva amiga de tota la vida diu que hi ha lowcost molt be de preu en aquestes dates i que l'avisi quan estigui la cosa lligada que ella s'apunta a venir i que ja montarem algo perque jo tambe tingui despedida.

de fet jo estava tan tranquila pensant que no fariem res, perque tinc una invitada de mexic, una de murcia, una de reus i despres les 2 xicotes dels amics del julien que viuen a lyon... pues a a ser que m'escapo de despedida! pues va a ser que no...
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: **DESI y DAVID** » ds. gen. 21, 2012 12:34 pm

OOOOOOOOOO despedias!!!!!!!

jejejeje ya veréis que chulo jejejejejeje

Yo por ejemplo no tube boy pero por que yo no quería y bueno eso me lo respetaron, me hicieron muchos juegos pruebas ME LO PASE GENIAL!!!!!!!!!!

ya vereis que momentos son únicos. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
**DESI y DAVID**
:: supernúvia

Entrades: 7303
Membre des de: dc. abr. 04, 2007 3:09 pm
Ubicació: Catalunya

EntradaAutor: lilul » dv. feb. 03, 2012 9:44 am

petonarros desde Massilia cap a Tarraco!

d'aqui 21 dies em tindreu per aqui baix!! QUINS NERVISSSSS
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: Trixie85 » dv. feb. 03, 2012 4:21 pm

ooeeee què poquet et queda!! I podràs avançar molt més!
Imatge
Trixie85

EntradaAutor: lilul » dg. feb. 05, 2012 11:39 am

Nenis! Necessito ajuda tarragonina! On puc anar a mirar sabates bueno, bonito, barato i que lliguin amb l'estil del casament?
Que de sabateries entre reus i arragona no en falten pero tinc tantes coses a fer en la setmana que estare per aqui que vull anar lo maxim de directa!

El tema espardenya es una opcio, pero no se si n'hi ha de prou elegants, i despres, algo vintage... Estic feta un lio! De veritat que no se ni per on comencar...
M'ajudeu?
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: Nono » dg. feb. 05, 2012 12:29 pm

Nena jo estic com tu!!!! les sabetes que he mirat son molt cares, bueno per a mi... jo també busco algo vintage... he mirat en webs pero no em refio... aiiis a veure si alguna a vist sabaterias que estiguin be!!!
Imatge
Nono

EntradaAutor: lilul » dl. feb. 06, 2012 11:23 am

jo es que una cosa que mai compraria per internet son sabates!!! a no ser, que abans m'hagues emprovat el mateix model exacte i sabes que em van be, pero sense emprovar... MAI!

a veure si algu sap algo...
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: Trixie85 » dt. feb. 07, 2012 12:08 am

guapis ni idea... però a Reus,a Monterols n'hi han un parell i per la zona de les botigues n'hi han de maques!! L'altre dia també vaig veure que a El Corte Inglés havien portat sabates de nuvia de la marca UNISA, per si us pot ajudar... n'hi havien de maques, sencilletes, però no sé si entren en el que teniu pensat com a vintage... jo tampoc me'ls compraria per Internet, jo faig un 39 i els de núvia són un 38... a més mai saps si aniras cómoda sense emprovarte'ls... Bona sort noietes!!!
Imatge
Trixie85

EntradaAutor: migatoisi » dt. feb. 07, 2012 2:47 pm

holaa!!!!!!!!!
me caso en abril 2012 ahhhhhhhhhhh pocos meses me quedan jejej

hoy 7 de febrero he ido a mirar otro restaurante pa ra el banquete y me quedo con...
el dorado playaaaa ( de momento) si si super bien de precio la chica k nos atendio Srta. Adriana muy maja y el precio muyy bien, ahora mirare otros mas pero el dorado me convence.
nos mantenemos en contacto kissssssssssssss
migatoisi

Entrades: 2
Membre des de: dt. feb. 07, 2012 2:23 pm

EntradaAutor: migatoisi » dc. feb. 08, 2012 8:33 pm

HOLA!!!!
no se todavia pero creo ke me decido por el 28 de abril del 2012 no es seguro pero sobre el 21 o 28 ya veremos.
cuando sepa el dia fijo lo digo
migatoisi

Entrades: 2
Membre des de: dt. feb. 07, 2012 2:23 pm

EntradaAutor: lilul » dj. feb. 09, 2012 3:29 pm

Trixie85 ha escrit:guapis ni idea... però a Reus,a Monterols n'hi han un parell i per la zona de les botigues n'hi han de maques!! L'altre dia també vaig veure que a El Corte Inglés havien portat sabates de nuvia de la marca UNISA, per si us pot ajudar... n'hi havien de maques, sencilletes, però no sé si entren en el que teniu pensat com a vintage... jo tampoc me'ls compraria per Internet, jo faig un 39 i els de núvia són un 38... a més mai saps si aniras cómoda sense emprovarte'ls... Bona sort noietes!!!

jjee, es veritat que hi ha un cortingles a tarragona! jeje, al carrer monterols i al carrer llovera hi ha una sabateria cada dues cases! i la resta son botigues de roba! es flipandix! jo ho comentava per anar directe a buscar en algun lloc, perque anar a fer el tomet, eso ya me lo se, que segur que ho faig, total, esta al costat de casa...

si existissin hugges puppies o 24 h en blanquet-trencat-cru-marfil o algo aixins... la veritat es que tampoc tinc ni idea de com vull les sabates! uffff
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: lilul » dv. feb. 17, 2012 11:48 am

Una setmaneta per veure de nou el Camp! Ai, aquests aires de petroquimica! Ai, aquestes mestralades reusenques...

nenes que ja baixoooo juajuasjuas aparteu les criatures!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: **DESI y DAVID** » dv. feb. 17, 2012 12:49 pm

que tal niñas como van esos preparativos???
**DESI y DAVID**

EntradaAutor: lilul » dj. feb. 23, 2012 1:51 pm

CAMP DE TARRAGONA!!!! Vigileu que queden 48 h! ojuquevoiiiiiiii
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: **DESI y DAVID** » dl. feb. 27, 2012 1:36 pm

niñas a finals de marzo abren en reus una tienda de todo relacionado con bodas, zapatos, complementos, coches clasicos, fotógrafos, maquilladora .... un monton de cosas
El Racó de la Núvia, ya os ire contando.
**DESI y DAVID**

EntradaAutor: lilul » dl. feb. 27, 2012 3:08 pm

Ualaaaaaaa aixo li penso dir a ma mare i la mega amiga, que si passegin i me digui! Que al maig que torni arrassareeeee.

Per cert, mati prolific! Habemus lenceria! A vore si tinc un moment i postjo al meu ca!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: Nono » dl. feb. 27, 2012 6:57 pm

biiiiiien por fin algun sitio donde no tengan "algunas cosas de novia". Deseando que sea marzo entonces!
Imatge
Nono

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants