Detalles invitados..¿Repartir o dejar en el sitio?

El millor any de la nostra vida!

Re: Detalles invitados..¿Repartir o dejar en el sitio?

EntradaAutor: MoFLeTeS » dj. abr. 26, 2012 8:47 pm

I la lliga també a les solteres? POBRETES!! jajajaja, les farem passar vergonya als nostres bodorrios!
Imatge
MoFLeTeS
:: núvia rookie

Entrades: 187
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 2:03 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 26, 2012 8:52 pm

MoFLeTeS ha escrit:I la lliga també a les solteres? POBRETES!! jajajaja, les farem passar vergonya als nostres bodorrios!

Jo amb la lliga no ho tinc tan clar... no sé a qui s'ha de regalar. Però com que tampoc la regalaré, me n'he despreocupat bastant :-/
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dv. abr. 27, 2012 12:37 am

Olguiky ha escrit:
MoFLeTeS ha escrit:I la lliga també a les solteres? POBRETES!! jajajaja, les farem passar vergonya als nostres bodorrios!

Jo amb la lliga no ho tinc tan clar... no sé a qui s'ha de regalar. Però com que tampoc la regalaré, me n'he despreocupat bastant :-/

Jo ho tinc molt clar, la donarè si o si, a un amic nostre que es quedarà per vestir santets... jejeje!! no té vergonya de res, així que no patirà segur!!
i crec que no tinc més solters...
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dv. abr. 27, 2012 1:55 pm

MoFLeTeS ha escrit:Però, quin significat tenen les lligues?

Jo em pensava que s'havien de donar a les amigues solteres, així com els nuvis al proper que es casi... etc etc.... ¿ho fareu així? ¿O penseu donar el regalet a qui us faci ilusió que el tingui sense importar lo que diu el protocol?

Una altre pregunta... el ram, a qui se li suposa que s'ha de donar???

Si tant la lliga com el ram va cap a les solteres, però nosaltres hem optat per deixar de banda el protocol i regalar-ho a qui ens fa ilusió! Amb els nuvis si que seguim el protocol i va cap a una parella d'amics de Sevilla, tot i que ho donarem a la noia sola perquè el noi al final no pot venir per motius de feina :-(
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: OlallaF » dv. abr. 27, 2012 10:56 pm

Nosaltres els nuvis li donem a una parella per insunuar que els toca ser els següents :-)0(-:

El ram li dono a la meva millor amiga pq vull, ella te parella de fa uns anys pero es que no vull donar-li a ningun mes :P
Imatge
OlallaF
:: núvia experimentada

Entrades: 209
Membre des de: dg. març 04, 2012 10:22 pm

EntradaAutor: efr » ds. abr. 28, 2012 6:21 pm

Nosaltres farem poques entregues però a la gent més important (passant del protocol)

Al restaurant ens han recomanat que els detallets estiguin ja millor al lloc de cadascú... durant el sopar anirem passant i parlant amb tothom...
Imatge [/url]
efr

Entrades: 105
Membre des de: dv. abr. 06, 2012 12:50 pm

EntradaAutor: Mingui » dg. abr. 29, 2012 9:53 am

Anem per parts!!
Pel que fa a les entregues, hi ha una opció que potser a algú li agrada.. Jo tinc clar que deixaré el detallet a la taula, però vaig anar a una boda que es van encarregar un parell de familiars dels núvis amb dos dels nens petits (nebots o cosins..) que tenien 5 i 7 anys respectivament. Així tu te'n despreocupes i a la gent li fa gràcia que els donguin els petitons!

Pel que fa a la lliga..jo no se que fer!! Perquè a mi la meva me la fa la meva tieta de puntes (bolillos) i clar.... no la vull regalar!!! però estic pensant que potser me'n poso una altre i aquesta és la que regali.... no se.... quin embolic!

Que n'opineu?
"If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there would still be you and me"

12/10/12
Mingui

Entrades: 333
Membre des de: dg. gen. 22, 2012 10:42 am

EntradaAutor: Jenny30 » dg. abr. 29, 2012 10:34 am

Mingui ha escrit:Anem per parts!!
Pel que fa a les entregues, hi ha una opció que potser a algú li agrada.. Jo tinc clar que deixaré el detallet a la taula, però vaig anar a una boda que es van encarregar un parell de familiars dels núvis amb dos dels nens petits (nebots o cosins..) que tenien 5 i 7 anys respectivament. Així tu te'n despreocupes i a la gent li fa gràcia que els donguin els petitons!

Pel que fa a la lliga..jo no se que fer!! Perquè a mi la meva me la fa la meva tieta de puntes (bolillos) i clar.... no la vull regalar!!! però estic pensant que potser me'n poso una altre i aquesta és la que regali.... no se.... quin embolic!

Que n'opineu?

Hola wapi!! està bé que siguien els petitons del casament els que hi donin... però jo seguirè amb el tema de deixar-los en la taula!!
I el tema lliga, pots comprar una i la de la teva tieta per tu i l'altre per regalar, així fas la gracia de donar-la!! no se, com et vingui de gust...
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dg. abr. 29, 2012 7:03 pm

Estic d'acord amb lo de la lliga.

Respecte a lo que deies de repartir els regals ho trobo una bona lternativa però jo también crec que ho deixaré a la taula o que ho reparteixin els cambrers.
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: Mingui » dc. maig 02, 2012 10:22 pm

gemma_sergio ha escrit:Estic d'acord amb lo de la lliga.

Respecte a lo que deies de repartir els regals ho trobo una bona lternativa però jo también crec que ho deixaré a la taula o que ho reparteixin els cambrers.

Si, jo els deixaré a la taula segur!! però a una boda que vaig anar ho van fer així, i és una bona alternativa si tens petitons que ho vulguin fer!!
"If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there would still be you and me"

12/10/12
Mingui

Entrades: 333
Membre des de: dg. gen. 22, 2012 10:42 am

EntradaAutor: jennyglondo » dl. maig 07, 2012 11:44 am

nosotros tambien los dejaremos en la mesa... queremos hacer muchas entregas y no queremos que se haga pesado. Tampoco tendremos fotografo profesional por lo que no es necesario buscar un momento para hacernos fotos y demás...
Imatge
jennyglondo

Entrades: 248
Membre des de: dv. abr. 27, 2012 12:33 pm

EntradaAutor: joni_laura » dt. maig 08, 2012 11:52 am

El dia del tastet ho vam preguntar al restaurant com ho acostumaven a fer i ens van dir que normalment ho repartien ells, aixi que un problema menys! :-)
Imatge
joni_laura

Entrades: 230
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 9:30 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants