Autor: MoFLeTeS » dj. abr. 26, 2012 8:47 pm
Autor: Olguiky » dj. abr. 26, 2012 8:52 pm
MoFLeTeS ha escrit:I la lliga també a les solteres? POBRETES!! jajajaja, les farem passar vergonya als nostres bodorrios!
Autor: Jenny30 » dv. abr. 27, 2012 12:37 am
Olguiky ha escrit:MoFLeTeS ha escrit:I la lliga també a les solteres? POBRETES!! jajajaja, les farem passar vergonya als nostres bodorrios!
Jo amb la lliga no ho tinc tan clar... no sé a qui s'ha de regalar. Però com que tampoc la regalaré, me n'he despreocupat bastant
Autor: Sílvia26 » dv. abr. 27, 2012 1:55 pm
MoFLeTeS ha escrit:Però, quin significat tenen les lligues?
Jo em pensava que s'havien de donar a les amigues solteres, així com els nuvis al proper que es casi... etc etc.... ¿ho fareu així? ¿O penseu donar el regalet a qui us faci ilusió que el tingui sense importar lo que diu el protocol?
Una altre pregunta... el ram, a qui se li suposa que s'ha de donar???
Autor: OlallaF » dv. abr. 27, 2012 10:56 pm
Autor: efr » ds. abr. 28, 2012 6:21 pm
Autor: Mingui » dg. abr. 29, 2012 9:53 am
Autor: Jenny30 » dg. abr. 29, 2012 10:34 am
Mingui ha escrit:Anem per parts!!
Pel que fa a les entregues, hi ha una opció que potser a algú li agrada.. Jo tinc clar que deixaré el detallet a la taula, però vaig anar a una boda que es van encarregar un parell de familiars dels núvis amb dos dels nens petits (nebots o cosins..) que tenien 5 i 7 anys respectivament. Així tu te'n despreocupes i a la gent li fa gràcia que els donguin els petitons!
Pel que fa a la lliga..jo no se que fer!! Perquè a mi la meva me la fa la meva tieta de puntes (bolillos) i clar.... no la vull regalar!!! però estic pensant que potser me'n poso una altre i aquesta és la que regali.... no se.... quin embolic!
Que n'opineu?
Autor: gemma_sergio » dg. abr. 29, 2012 7:03 pm
Autor: Mingui » dc. maig 02, 2012 10:22 pm
gemma_sergio ha escrit:Estic d'acord amb lo de la lliga.
Respecte a lo que deies de repartir els regals ho trobo una bona lternativa però jo también crec que ho deixaré a la taula o que ho reparteixin els cambrers.
Autor: jennyglondo » dl. maig 07, 2012 11:44 am
Autor: joni_laura » dt. maig 08, 2012 11:52 am