nos casamos en un mal año¿?

El millor any de la nostra vida!

Re: nos casamos en un mal año¿?

EntradaAutor: promisa1 » dc. abr. 04, 2012 12:53 pm

Convencela,lo importante es lo que decis en el recuerdo siempre os quedara que ellos estubieron ahi.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: MerR » dj. abr. 05, 2012 10:15 am

Yo ya lo dije en su día! al principio de todo del post. Estoy totalmente de acuerdo con promisa! yo conseguí recuperar el dinero y un poquito más, pero también tuve muchos invitados que no me dieron nada, pero ahora viendo el video y las fotos, os aseguro que si no hubiesen estado tendríamos un vacío! por eso, ante todo, animar a la gente!!!
Yo voy de boda este año de unos amigos, de la pandilla que somos 5 trabajan juntos (incluido mi marido) y la empresa ahora cierra, y por eso no vamos a dejar de ir a la boda ni a la despedida. Nos cortaremos de otras cosas, pero sabemos, porqué lo hemos vivido, que es uno de los días más especiales de nuestros amigos y nosotros queremos compartirlo con ellos! Así q si tengo que fumar menos, o de aquí a junio salir menos, pues lo haremos! pero queremos estar ese día! sabemos lo que cuesta organizar una boda, y como se prepara con toda la ilusión del mundo!
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: Jenny30 » dj. abr. 05, 2012 11:45 am

Eso es lo que digo yo a unos familiares mios que por el dinero no quieren venir... Yo quiero que estén en ese día, me da igual si pueden dar o no... Pero no entran en razón algunos...
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 05, 2012 11:57 am

Bueno... aquells que us vaig comentar que ell havia perdut la feina i acabaven de tenir una criatura, ja és gairebé segur que no ens vindran. La meva sogra s'ha enterat que ens volen posar una excusa qualsevol i dir-nos que no vindran. Jo els vaig dir que no passava res si no podien fer regal, que vinguessin igual... però són una família més aviat pija i suposo que l'orgull els pot!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dj. abr. 05, 2012 12:03 pm

Pues deberían de dejarse de orgullo y tonterías porque es nuestro día y no cuesta quedar bien y hacernos felices!! pero bueno, yo ya he llegado a la conclusión de que cada uno haga lo que quiera!! yo lo he dicho, tampoco voy a ir detrás de nadie.
Jenny30

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 05, 2012 12:06 pm

Jenny30 ha escrit:Pues deberían de dejarse de orgullo y tonterías porque es nuestro día y no cuesta quedar bien y hacernos felices!! pero bueno, yo ya he llegado a la conclusión de que cada uno haga lo que quiera!! yo lo he dicho, tampoco voy a ir detrás de nadie.

Ep! Que això de l'orgull m'ho he fet jo... però és la sensació que dóna... :star::
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Jenny30 » dj. abr. 05, 2012 12:13 pm

Olguiky ha escrit:
Jenny30 ha escrit:Pues deberían de dejarse de orgullo y tonterías porque es nuestro día y no cuesta quedar bien y hacernos felices!! pero bueno, yo ya he llegado a la conclusión de que cada uno haga lo que quiera!! yo lo he dicho, tampoco voy a ir detrás de nadie.

Ep! Que això de l'orgull m'ho he fet jo... però és la sensació que dóna... :star::

Si, es la sensació que et dona, però en molts casos es així... Per tant, que cadascú faci el que lo doni la gana... jo seré feliç igualment, ja he perdut el temps en menjar-me el cap per la gent...
Jenny30

EntradaAutor: Sílvia26 » ds. abr. 07, 2012 12:40 pm

Si, arriba un punt en què més val deixar de banda els mals pensaments i pensar en la gent que si que vindrà i que farà l'esforç de ser amb nosaltres aquell dia!! Qui no vol venir no es mereix ni que perdem uns instants pensant i repensant en ells!!!
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: marjona » dl. abr. 09, 2012 8:49 am

Yo lo que me encuentro también a parte de la crisis es que la gente no deja de lado rencillas familiares... si estan enfadados con mi suegro o mi padre... tendrían que dejar eso de lado y venir porque nosotros no tenemos ningún tipo de problema con ellos!! y eso nos está doliendo mucho... todo por culpa de herencias y tonterías y lo pagamos nosotros finalmente... y se junta eso con la crisis y es una bomba de relojería jaja! en fin... mejor reir que llorar
Imatge
Imatge
marjona
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 192
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:23 am

EntradaAutor: Olguiky » dl. abr. 09, 2012 9:41 am

marjona ha escrit:Yo lo que me encuentro también a parte de la crisis es que la gente no deja de lado rencillas familiares... si estan enfadados con mi suegro o mi padre... tendrían que dejar eso de lado y venir porque nosotros no tenemos ningún tipo de problema con ellos!! y eso nos está doliendo mucho... todo por culpa de herencias y tonterías y lo pagamos nosotros finalmente... y se junta eso con la crisis y es una bomba de relojería jaja! en fin... mejor reir que llorar

És una llàstima marjona que no siguin capaços de veure que malgrat les seves històries, vosaltres no en teniu cap culpa.
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Jenny30 » dl. abr. 09, 2012 11:55 am

marjona ha escrit:Yo lo que me encuentro también a parte de la crisis es que la gente no deja de lado rencillas familiares... si estan enfadados con mi suegro o mi padre... tendrían que dejar eso de lado y venir porque nosotros no tenemos ningún tipo de problema con ellos!! y eso nos está doliendo mucho... todo por culpa de herencias y tonterías y lo pagamos nosotros finalmente... y se junta eso con la crisis y es una bomba de relojería jaja! en fin... mejor reir que llorar

Si, la verdad que eso si que es penoso... Nosotros tenemos la tia de Rafa que está enfadada por temas de ellos con los padres de Rafa y en la boda del primo hace 1 añito, ya pidieron sentarse lejos de nosotros. Y con el primo tenemos muy buena relación de hecho será un testigo en nuestra boda, pero con la hermana y la madre... fatal!! y nosotros no tenemos nada que ver!! Hace más de dos meses que tienen la invitación y no nos han dicho nada, aunque ya avisó el primo que seguro que no vendrían. Es triste...
Jenny30

EntradaAutor: lili koo » dc. abr. 11, 2012 1:53 pm

Pues a mi me duele en el alma y en el corazón cada vez que alguien me dice que no viene. Me siento superdolida. Si mi pareja y yo somos super poca familia y encima nos dicen que no vienen... Cómo voy a ser feliz en el banquete o en la ceremonia, con 4 gatos y un vacio de gente que quiero. : sgra :
Y cada día más crisis!! Y mis padres en paro, y mi pareja en paro, y los familiares, y yo en el limbo... Estoy deseando que llegue ya el día para que no suceda nada malo.

Ojalà no hubiera decidido casarme hace un año chicas! Soy muy feliz con los preparativos, y me hace muchisima ilusión todo, pero cuando me pongo a pensar... total si este no viene, si este tampoco, si este tampoco... lloro y todo!
Imatge
lili koo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1159
Membre des de: dj. jul. 07, 2011 7:41 am

EntradaAutor: Jenny30 » dc. abr. 11, 2012 2:03 pm

lili koo ha escrit:Pues a mi me duele en el alma y en el corazón cada vez que alguien me dice que no viene. Me siento superdolida. Si mi pareja y yo somos super poca familia y encima nos dicen que no vienen... Cómo voy a ser feliz en el banquete o en la ceremonia, con 4 gatos y un vacio de gente que quiero. : sgra :
Y cada día más crisis!! Y mis padres en paro, y mi pareja en paro, y los familiares, y yo en el limbo... Estoy deseando que llegue ya el día para que no suceda nada malo.

Ojalà no hubiera decidido casarme hace un año chicas! Soy muy feliz con los preparativos, y me hace muchisima ilusión todo, pero cuando me pongo a pensar... total si este no viene, si este tampoco, si este tampoco... lloro y todo!

si, te entiendo... no me estoy encontrando con situaciones así,... familiares directos que están en paro y en muy mala situación y no pueden, otros que harán el gran esfuerzo, familia de Almería que si de aquí a 2 meses encuentran trabajo sí vendrán y los tengo en dudas... la verdad que es un tema que llevo mal... xq no es que no quieran venir!! Y mira que insisto que se pongn un vestido que ya tengan y no tienen que dar nada... pero la gente no quiere ir así!! :-/
Jenny30

EntradaAutor: Olguiky » dc. abr. 11, 2012 6:07 pm

lili koo ha escrit:Pues a mi me duele en el alma y en el corazón cada vez que alguien me dice que no viene. Me siento superdolida. Si mi pareja y yo somos super poca familia y encima nos dicen que no vienen... Cómo voy a ser feliz en el banquete o en la ceremonia, con 4 gatos y un vacio de gente que quiero. : sgra :

T'entenc perfectament! Nosaltres tenim molt poqueta gent confirmada... i em fa por que alguns que no han confirmat encara sigui perquè no saben com dir-nos que no vindran!

Creuarem els dits!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Verònica » dj. abr. 12, 2012 1:11 pm

Això va per Olguiky i per la resta de núvies que us caseu aquest any. En quant al tema de les confirmacions, penseu que 15 dies abans encara tindreu gent per confirmar, us ho dic per pròpia experiència i, per dos motius, un perquè donen per fet que hi vindran i d'altres perquè no tenen el valor de dir que no venen, que encara és pitjor i no saben quina excusa posar.
Nosaltres, 15 dies abans ens vam haver de repassar la llista de convidats i, dedicar-nos a trucar a tots aquells que quedaven i, si no recordo malament, eren més de 4 famiílies, o sigui que imagineu-vos com de feliciana és la gent, com si això no suposés diners per als nuvis.
Imatge
Verònica
:: núvia experimentada

Entrades: 467
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 6:07 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 12, 2012 2:35 pm

Verònica ha escrit:Això va per Olguiky i per la resta de núvies que us caseu aquest any. En quant al tema de les confirmacions, penseu que 15 dies abans encara tindreu gent per confirmar, us ho dic per pròpia experiència i, per dos motius, un perquè donen per fet que hi vindran i d'altres perquè no tenen el valor de dir que no venen, que encara és pitjor i no saben quina excusa posar.
Nosaltres, 15 dies abans ens vam haver de repassar la llista de convidats i, dedicar-nos a trucar a tots aquells que quedaven i, si no recordo malament, eren més de 4 famiílies, o sigui que imagineu-vos com de feliciana és la gent, com si això no suposés diners per als nuvis.

Tens tota la raó! Hi ha molta gent que ho dóna per fet... però no pensen que nosaltres no ho sabem això! Per això se sol posar ben claret a les invitacions "Es prega confirmació"!!!!! :t:t:
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Lanati » dj. abr. 12, 2012 4:15 pm

A nosaltres ens va fallar gent el dia abans per la tarda!!!! :star:: I ja ho sabien, que no vindrien, però no sé en què pensa la gent!!!
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: Estercita » dj. abr. 12, 2012 7:22 pm

Lanati ha escrit:A nosaltres ens va fallar gent el dia abans per la tarda!!!! :star:: I ja ho sabien, que no vindrien, però no sé en què pensa la gent!!!

En serio? Pues yo le diria cuatro cosas...si es por alguna buena razon se entiende, pero sino, lo mando a paseo y asi me quito nervios de la boda..jeje...
Estercita

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 12, 2012 7:38 pm

Jo ara ja em començo a desesperar una mica. Havíem calculat 120 persones. Aquí anaven inclosos la mainada (que com que és un casament de vespre la majoria no vindran). Però pel cap baix crec que ens faltaran unes 30 persones!!!!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Verònica » dj. abr. 12, 2012 10:27 pm

Quan estavem mirant restaurants, una gerent d'un d'ells ens va explicar que sempre havíem de calcular que assitirien el 70% del total de convidats. I comptant que en el nostre cas, gairebé la meitat dels convidats venien de fora, us puc ben assegurar que es va complir al complet. Havíem convidat a unes 140 persones, canalla inclosa, i vam ser, finalment 100 persones, la qual cosa ja havíem calculat, per això ens vam casar un divendres, perquè els mínims de convidats eren menors que en un dissabte.
De manera que, calculeu el vostre 70% del total. Que finalment vénen més, doncs alegria, i si no, no tindreu sorpreses d'última hora. Això sí, les sorpreses després vénen en funció de qui no ve al teu casament.
Imatge
Verònica

Entrades: 467
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 6:07 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants