Casar-nos en 6 mesos

El millor any de la nostra vida!

Re: Casar-nos en 6 mesos

EntradaAutor: Jenny30 » dl. abr. 02, 2012 3:01 pm

arual80 ha escrit:Gràcies Jenny30 per l'avís, no sabia això de l'obispat, ja els diré als meus sogres que sobretot ho demanin així, que no volem fer un viatge de 900km per un sol paper...

A nosaltres ens va donar el preu tancat, sense opció a comentar res (quan vam batejar al nen, el capellà ens va dir que s'havia de donar la voluntat, i que més o menys es donava uns 50 euros, però mai ens va dir "heu de pagar tant". Però és clar, aquest capellà no és el mateix que va batejar el meu nen, és d'un altre poble).

Ara estem liats amb el tema dels menús...
Què agafarieu vosaltres:

Opció1:
Entrants freds i calents variats
Amanida de marisc amb bolets de la temporada i oli de tòfona
Rapet al forn
Pastís Nupcial

Opció2:
Entrants freds i calents variats
Llobarro amb verduretes
Vedella blanca amb salsa de ceps
Pastís Nupcial

Quina és la que escollirieu?
Ell em diu que la opció1 perquè diu que després dels entrants ja la gent queda bastant tip (els entrants n'hi han molts), i que faria això perquè no sigués tant pesat.
Però jo em decanto per l'opció2, perquè crec que l'amanida de primer queda com molt "light"...

De res,wapi... portem tants mesos preparant això que solament faltaria que per un segell no puguessim casar-nos.
Amb el tema del menú jo estic igual!! jejeje!!
Jo del teu m'agrada més alguna cosa lleugera de primera com una amanida... pero de segon en el meu cas posaria vedella que normalmente (menys a mi) a tothom l'agrada la carn i el peix no a tothom!!!
En el meu cas els dos finalistes serán de carn que anirem al tastet aquest dissabte i per a mi i dos familiars que no menjen carn, posarem peix.
No queda molt light,wapi! nosaltres a l'agost vam anar al casament d'un familiar de Rafa i de primer va ser una amanida boníssima i al ser lleugera vam poder menjar el segon mes comódament!!! muackk i ja ens explicaràs que decideixes.
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dl. abr. 02, 2012 7:24 pm

Jo sóc més aviat carnívora, així que em decantaría per la opció 2, però vamos, que si ho mires per un altre cantó, si vols que la gent mengi bé i no quedi molt plena, l'amanida és una bona idea. Però vamos, el meu menú és entrant, peix i després carn! Així que el meu serà poc light!! XD
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: gigafo » dv. abr. 06, 2012 4:34 pm

Hola!
Nosaltres també hem decidit casar-nos en 6 mesos... i ja queda poc!! Nosaltres ens casarem a l'octubre, el dia 12. I la veritat és que el restaurant ja ho hem mirat, i l'església, al poble, no crec que hi hagi cap impediment, si no, una altra... jejeje...
De totes maneres, tothom em diu que el vestit ja he de córrer, però a les botigues que he anat, no m'han posat cap tipus de pressa... i encara no el tinc encarregat el vestit...
El que si que estic començant a pensar són les invitacions, que les vull fer jo...

Uff... quins nervis!!!
gigafo

Entrades: 5
Membre des de: dv. abr. 06, 2012 4:28 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dv. abr. 06, 2012 6:31 pm

gigafo ha escrit:Hola!
Nosaltres també hem decidit casar-nos en 6 mesos... i ja queda poc!! Nosaltres ens casarem a l'octubre, el dia 12. I la veritat és que el restaurant ja ho hem mirat, i l'església, al poble, no crec que hi hagi cap impediment, si no, una altra... jejeje...
De totes maneres, tothom em diu que el vestit ja he de córrer, però a les botigues que he anat, no m'han posat cap tipus de pressa... i encara no el tinc encarregat el vestit...
El que si que estic començant a pensar són les invitacions, que les vull fer jo...

Uff... quins nervis!!!

Hola!! benvinguda i moltes felicitats pel teu casament!! Es clar que et donarà temps, però lo del vestit si que tenen raó que triga molt, jo el vaig demanar al desembre i està a punt d'arribar, però encara no... ja han passat mesos... Si ja ho teniu tot més o menys controlat!!!
Jenny30

EntradaAutor: Raquel_Delft » dv. abr. 06, 2012 7:19 pm

Hola noies! Moltes felicitats a totes!

Nosaltres ens casem el dia 16 de setembre i tambe fa poc que ens vam posar en serio a buscar. A més, tenim problema afegit, ho hem d'organitzar tot des de l'estranger! Per sort, el restaurant i vestit ja hi son, si més no!

Les invitacions tambe les hem fet nosaltres mateixos, porta una mica de feineta, pero al ser tan personalitzades te les fas mes teves. Et passo el programa que hem utilitzat per fer les nostres invitacions:snagit 10; es una passada, es pot fer les mil i una! : ban :
Raquel_Delft

Entrades: 19
Membre des de: dv. abr. 06, 2012 5:23 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dv. abr. 06, 2012 7:30 pm

Raquel_Delft ha escrit:Hola noies! Moltes felicitats a totes!

Nosaltres ens casem el dia 16 de setembre i tambe fa poc que ens vam posar en serio a buscar. A més, tenim problema afegit, ho hem d'organitzar tot des de l'estranger! Per sort, el restaurant i vestit ja hi son, si més no!

Les invitacions tambe les hem fet nosaltres mateixos, porta una mica de feineta, pero al ser tan personalitzades te les fas mes teves. Et passo el programa que hem utilitzat per fer les nostres invitacions:snagit 10; es una passada, es pot fer les mil i una! : ban :

Hola wapi!! que tal?? moltes felicitats pel teu casament!!!! nosaltres tambè hem fet les invitacions i la veritat que vam acabar fins als nassos, però la resposta que han tingut els invitats ho ha fet oblidar tot!! jejejeje
Des de l'estranger? uffff!!! segur que sortirà perfecte igual!!!! com porteu els preparatius??
Jenny30

EntradaAutor: Raquel_Delft » dv. abr. 06, 2012 7:40 pm

Hola Jenny!

Moltes gracies!

Que be que els hi agradessin les invitacions als convidats!

Els preparatius van fent, de moment nomes tenim restaurant, vestits, anells i invitacions. El tema fotograf el tenim aparcat pel proper cop que tornem a baixar a Girona. Pero no ens estressem, encara tenim temps :-)

Quan et cases tu? i ja ho teniu tot forca enllestit?
Raquel_Delft

EntradaAutor: Jenny30 » dv. abr. 06, 2012 7:58 pm

Raquel_Delft ha escrit:Hola Jenny!

Moltes gracies!

Els preparatius van fent, de moment nomes tenim restaurant, vestits, anells i invitacions. El tema fotograf el tenim aparcat pel proper cop que tornem a baixar a Girona. Pero no ens estressem, encara tenim temps :-)

Hola!!!
Si, vam fer com unes caixetes amb tubs d'arròs dins, uns ninots de south park,... al post d'invitacions las tinc penjades... tambè al meu compte enrere, però fins que no arribis als 100 missatges no pots veure comptes enreres... Així que a posar-se les piles! jejejeje
Nosaltres ens casem el 30 de juny, dos mesos i 3 setmanetes i arribarà el gran dia!! demà tenim el tastet, quines ganeesssss!!! jeje.
Si, ja ho tenim quasi tot , el vestit meu està a punt d'arribar, em van dir finals de març o principi d'abril!!! El vestit ja l'has comprat?? molt bé!!!!
Jenny30

EntradaAutor: Raquel_Delft » dv. abr. 06, 2012 11:42 pm

Jenny30 ha escrit:

Moltes gracies!

Hola!!!
Si, vam fer com unes caixetes amb tubs d'arròs dins, uns ninots de south park,... al post d'invitacions las tinc penjades... tambè al meu compte enrere, però fins que no arribis als 100 missatges no pots veure comptes enreres... Així que a posar-se les piles! jejejeje
Nosaltres ens casem el 30 de juny, dos mesos i 3 setmanetes i arribarà el gran dia!! demà tenim el tastet, quines ganeesssss!!! jeje.
Si, ja ho tenim quasi tot , el vestit meu està a punt d'arribar, em van dir finals de març o principi d'abril!!! El vestit ja l'has comprat?? molt bé!!!!

Ostres que original! d'aixo si que se'n diu personalitzar les invitacions!
Nosaltres hem fet bitllets d'avió en plan invitacions.

Espero que vagi molt be el tastet i us pugueu decidir amb els plats! La veritat es que com mes plats porten, mes dificil es fa decisio! A nosaltres ens va passar! jeje

Doncs a veure si t'arriba aquesta setmana vinent, quins nervis! Si, jo el vaig comprar a la noemi nuvies; nomes es questio de fer-hi 4 arreglets i llestos!
Raquel_Delft

EntradaAutor: Olguiky » dg. abr. 08, 2012 1:14 pm

Raquel_Delft ha escrit:Nosaltres hem fet bitllets d'avió en plan invitacions.

Aquestes invitacions vostres han de ser molt xules! És una idea molt original!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dg. abr. 08, 2012 1:27 pm

Raquel_Delft ha escrit:
Jenny30 ha escrit:

Moltes gracies!

Hola!!!

Ostres que original! d'aixo si que se'n diu personalitzar les invitacions!
Nosaltres hem fet bitllets d'avió en plan invitacions.

Espero que vagi molt be el tastet i us pugueu decidir amb els plats! La veritat es que com mes plats porten, mes dificil es fa decisio! A nosaltres ens va passar! jeje

Doncs a veure si t'arriba aquesta setmana vinent, quins nervis! Si, jo el vaig comprar a la noemi nuvies; nomes es questio de fer-hi 4 arreglets i llestos!

Si, wapi... el tastet ha anat super bé, molt millor del que havíem pensat!!! estem supe feliços!!!
Quines invitacions més originals, billets d'avió!! molt xuli!! ja ens posaràs fotossss!!!!
Si, ja estic nerviosa amb el tema del vestit!! però no crec que trigui molt ja!! gràcies,wapi!! muackk
Jenny30

EntradaAutor: Raquel_Delft » dl. abr. 09, 2012 8:01 pm

Jenny30 ha escrit:
Si, wapi... el tastet ha anat super bé, molt millor del que havíem pensat!!! estem supe feliços!!!
Quines invitacions més originals, billets d'avió!! molt xuli!! ja ens posaràs fotossss!!!!
Si, ja estic nerviosa amb el tema del vestit!! però no crec que trigui molt ja!! gràcies,wapi!! muackk

Me'n algero que anes be el tastet! >.-<:

Doncs si, tenint en compte que nosaltres vivim a l'estranger i la majoria dels nostres convidats han d'agafar un vol per venir a Girona, vam caure amb l'idea de fer invitacions de bitllet d'avio.
Aqui us poso una foto de la part del davant.

https://docs.google.com/file/d/0BwLRknIQw1uXMFJSVUN1N2NKZmc/edit
Raquel_Delft

EntradaAutor: arual80 » dt. abr. 10, 2012 10:21 am

Crec que ja tenim el menú triat, serà l'opció 2 (el del llobarro + vedella), surt al mateix preu que si fem amanida de marisc + vedella, així que preu per preu, agafarem segurament l'opció 2 que almenys hi ha més "teca".

Ara ens posarem en marxa pel tema invitacions. Nosaltres no farem res d' invitacions super xules com les que he vist per aquí, el nostre pressupost està ajustat, així que agafarem una invitació normaleta, la farem per internet i així ens sortirà per menys de 80 euros aprox.
Segurament n'agafaré d'aquesta pàgina web: invitacions M'en recomaneu alguna vosaltres?
Imatge
arual80

Entrades: 36
Membre des de: dl. nov. 07, 2011 11:12 am

EntradaAutor: Jenny30 » dt. abr. 10, 2012 10:41 am

Raquel_Delft ha escrit:
Jenny30 ha escrit:

Me'n algero que anes be el tastet! >.-<:

Doncs si, tenint en compte que nosaltres vivim a l'estranger i la majoria dels nostres convidats han d'agafar un vol per venir a Girona, vam caure amb l'idea de fer invitacions de bitllet d'avio.
Aqui us poso una foto de la part del davant.

https://docs.google.com/file/d/0BwLRknIQw1uXMFJSVUN1N2NKZmc/edit

Gràcies,wapa!!!
On viviu ara? el casament que el feu fora o a Girona??
Ohhh, quines invitaciones més maques i més originals!! m'agraden molt!!!!!!
Jenny30

EntradaAutor: Jenny30 » dt. abr. 10, 2012 10:43 am

arual80 ha escrit:Crec que ja tenim el menú triat, serà l'opció 2 (el del llobarro + vedella), surt al mateix preu que si fem amanida de marisc + vedella, així que preu per preu, agafarem segurament l'opció 2 que almenys hi ha més "teca".

Ara ens posarem en marxa pel tema invitacions. Nosaltres no farem res d' invitacions super xules com les que he vist per aquí, el nostre pressupost està ajustat, així que agafarem una invitació normaleta, la farem per internet i així ens sortirà per menys de 80 euros aprox.
Segurament n'agafaré d'aquesta pàgina web: invitacions M'en recomaneu alguna vosaltres?

Hola wapi!! Dissabte vam fer nosaltres també el tastet i ja tenim menú triat!!
Doncs está molt bé llobarro + vedella, els invitats segur que quedaran molt contents!!!!!
Molt bé fet!! El tema de les invitacions es poden fer coses xules sense gastar un dineral!! que idea porteu??
Jenny30

EntradaAutor: arual80 » dt. abr. 10, 2012 11:34 am

Jenny30 ha escrit:Hola wapi!! Dissabte vam fer nosaltres també el tastet i ja tenim menú triat!!
Doncs está molt bé llobarro + vedella, els invitats segur que quedaran molt contents!!!!!
Molt bé fet!! El tema de les invitacions es poden fer coses xules sense gastar un dineral!! que idea porteu??

Jenny, algo senzillet, no perquè no ens agradin les altres, si no pel tema econòmic... Una targeta sense foto ja que no me'n fio que per internet es vegi bé la qualitat, és un xic arriscat... Si et mires el link que he posat abans, algo com la que ells anomenen "La Magia del Amor" o "El dia más bonito" o "Viento de verano"
Imatge
arual80

EntradaAutor: Raquel_Delft » dt. abr. 10, 2012 1:29 pm

Jenny30 ha escrit:
Gràcies,wapa!!!

Jenny, nosaltres vivim a Holanda, pero el casament el fem a Girona, al Siloc.
M'alegro que t'agradi! : ban :
Raquel_Delft

EntradaAutor: arual80 » dc. abr. 11, 2012 9:02 am

Nenes, quina us agrada més?

Invitación 1 : Invitació1
Invitación 2 : Invitació2

Coneixeu la pàgina web golopark.com?
Imatge
arual80

EntradaAutor: Jenny30 » dc. abr. 11, 2012 12:04 pm

Raquel_Delft ha escrit:
Jenny30 ha escrit:
Gràcies,wapa!!!

Jenny, nosaltres vivim a Holanda, pero el casament el fem a Girona, al Siloc.
M'alegro que t'agradi! : ban :

Si, m'agradat molttttttttttttttttt!!!!!!! a Holanda!!! ohh, que xulo!!! i teniu tota la fmilia aquí suposo per això us caseu a Girona,no? molt bé!!!!
Jenny30

EntradaAutor: Jenny30 » dc. abr. 11, 2012 12:07 pm

arual80 ha escrit:Nenes, quina us agrada més?

Invitación 1 : Invitació1
Invitación 2 : Invitació2

Coneixeu la pàgina web golopark.com?

A mi personalment m'agrada més la 2, pero totes dues són molt boniques!!
No la conec la pàgina, ara mirarè que hi ha...
Jenny30

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants