arual80 ha escrit:Gràcies Jenny30 per l'avís, no sabia això de l'obispat, ja els diré als meus sogres que sobretot ho demanin així, que no volem fer un viatge de 900km per un sol paper...
A nosaltres ens va donar el preu tancat, sense opció a comentar res (quan vam batejar al nen, el capellà ens va dir que s'havia de donar la voluntat, i que més o menys es donava uns 50 euros, però mai ens va dir "heu de pagar tant". Però és clar, aquest capellà no és el mateix que va batejar el meu nen, és d'un altre poble).
Ara estem liats amb el tema dels menús...
Què agafarieu vosaltres:
Opció1:
Entrants freds i calents variats
Amanida de marisc amb bolets de la temporada i oli de tòfona
Rapet al forn
Pastís Nupcial
Opció2:
Entrants freds i calents variats
Llobarro amb verduretes
Vedella blanca amb salsa de ceps
Pastís Nupcial
Quina és la que escollirieu?
Ell em diu que la opció1 perquè diu que després dels entrants ja la gent queda bastant tip (els entrants n'hi han molts), i que faria això perquè no sigués tant pesat.
Però jo em decanto per l'opció2, perquè crec que l'amanida de primer queda com molt "light"...
De res,wapi... portem tants mesos preparant això que solament faltaria que per un segell no puguessim casar-nos.
Amb el tema del menú jo estic igual!! jejeje!!
Jo del teu m'agrada més alguna cosa lleugera de primera com una amanida... pero de segon en el meu cas posaria vedella que normalmente (menys a mi) a tothom l'agrada la carn i el peix no a tothom!!!
En el meu cas els dos finalistes serán de carn que anirem al tastet aquest dissabte i per a mi i dos familiars que no menjen carn, posarem peix.
No queda molt light,wapi! nosaltres a l'agost vam anar al casament d'un familiar de Rafa i de primer va ser una amanida boníssima i al ser lleugera vam poder menjar el segon mes comódament!!! muackk i ja ens explicaràs que decideixes.