¿Cómo sabéis que vuestro vestido es nuevo?

El millor any de la nostra vida!

Re: ¿Cómo sabéis que vuestro vestido es nuevo?

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. març 14, 2012 12:16 pm

Déu ni dó!! Quines coses que arriben a fer!!! A mi el vestit me'l farà una modista amiga de la meva mare, per tant, no haig de patir per això, però si l'haguès de comprar a una botiga segur que també em faría por que m'intentessin colar el de l'aparador o algun altre sense ni dir-m'ho...
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: ikia » dj. març 15, 2012 11:09 am

la veritat és que jo no m'ho havia ni plantejat... dec ser massa confiada jejej
ikia
:: núvia rookie

Entrades: 50
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:07 am

EntradaAutor: bulma » dj. març 15, 2012 7:58 pm

ikia ha escrit:la veritat és que jo no m'ho havia ni plantejat... dec ser massa confiada jejej

sisi jo igual!!!

El meu espero que segur serà nou pq el que em vaig provar m'anava com 4 talles gran!!!
Imatge
bulma

Entrades: 142
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 1:13 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dj. març 15, 2012 8:01 pm

A mi también me quedaba super grande, pero eso no es problema supongo,no? porque teniendo nuestras medidas lo arreglan y si no entiendes mucho (como en mi caso) ni me fijo en eso... Pero en Úrsula Escoriza confio al 100% y no creo que tenga que desconfiar.
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: marina14 » dj. març 15, 2012 11:01 pm

jenny, pueden tener el bahia de pronovias mas barato en ursula??
[color=#0000FF]Marina
marina14

Entrades: 179
Membre des de: ds. març 10, 2012 10:28 pm

EntradaAutor: desti28 » dv. març 23, 2012 1:01 pm

A mi em van provar dos del mateix model, un no em cordava i l'altre m'anava gros.... No sé jo...ja m'hi fixaré!
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
desti28
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

EntradaAutor: bearoki » dv. març 23, 2012 1:03 pm

Quina passada!
bearoki

Entrades: 107
Membre des de: dv. nov. 04, 2011 7:57 am

EntradaAutor: Jenny30 » dv. març 23, 2012 1:10 pm

marina14 ha escrit:jenny, pueden tener el bahia de pronovias mas barato en ursula??

No se ,wapa!! pásate por la tienda y pregunta! se de algunas personas que han dicho que en otro lado se lo habian dejado más barato y se lo han igualado y el trato es excepcional!!!!
Jenny30

EntradaAutor: ORCA » dc. març 28, 2012 11:00 am

Chicas!
yo a ver si esta semana me acerco por la tienda y que me digan que el mio no es el de muestra....porque la verdad es que estoy intranquila!!! que no vale 4 duros...
ya os contaré!!
ORCA

Entrades: 162
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 1:02 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dc. març 28, 2012 11:08 am

ORCA ha escrit:Chicas!
yo a ver si esta semana me acerco por la tienda y que me digan que el mio no es el de muestra....porque la verdad es que estoy intranquila!!! que no vale 4 duros...
ya os contaré!!

Es que solo faltaria!!! con lo que pagamos... no cuesta nada decirnos que si queremos el de muestra y ya nosotras elegimos... pero meterlo por la cara con mentiras lo veo muy fuerte!! ya nos contarás! muackk
Jenny30

EntradaAutor: snake35 » dc. març 28, 2012 5:19 pm

Home, jo vaig saber que era nou perquè estava fet a mida, a partir d'un mes hi anava per emprovar-me'l i veure que em quedava bé, si m'havia aprimat, em posaven agulles i apa tornem a treure roba.
snake35
:: núvia experimentada

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dj. març 29, 2012 2:28 pm

snake35 ha escrit:Home, jo vaig saber que era nou perquè estava fet a mida, a partir d'un mes hi anava per emprovar-me'l i veure que em quedava bé, si m'havia aprimat, em posaven agulles i apa tornem a treure roba.

Es que hem de tenir una seguretat... jo no vull ni pensar-ho, no crec que m'ho facin on l'he comprat, però una mai sap... hi ha gent per tot!!
Jenny30

EntradaAutor: Olguiky » dj. març 29, 2012 4:39 pm

El problema és que en alguns casos els vestits de mostra estan molt ben cuidats i poden colar perfectament per nous! És molt difícil per algú que no hi està acostumat (com ara nosaltres) distingir-ho.

Afortunadament, algunes botigues tenen els de mostra tan fets pols... que segur que ho notaria fins i tot un cec!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dj. març 29, 2012 4:46 pm

Olguiky ha escrit:El problema és que en alguns casos els vestits de mostra estan molt ben cuidats i poden colar perfectament per nous! És molt difícil per algú que no hi està acostumat (com ara nosaltres) distingir-ho.

Afortunadament, algunes botigues tenen els de mostra tan fets pols... que segur que ho notaria fins i tot un cec!

El meu es un model que no es el més venut i aixó no se si és bo o dolent... però confio totalment en el lloc on he comprat!! així que paso de ratllarme amb aquest tema!!
Jenny30

EntradaAutor: snake35 » dj. març 29, 2012 4:56 pm

Noies no us ratlleu i menys per aquest tema! la preparació d'un casament no és d'un dia per altre, hi han moltíssims detalls a tindre en compte no val la pena que penseu en aquestes coses, lo important és que hàgiu agafat confiança en el lloc que heu comprat el vestit i que el vostre vestit sigui el més bonic del món, perquè aquell dia tu seràs la núvia més guapa de la terra.
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: alegria27 » dj. març 29, 2012 4:59 pm

Intentaré fijarme bien en los vestidos que miro, por si acaso. Y si no, como voy con la persona que se fija mas en los pequeñísimos detalles, que es mi madre, no tendré que preocuparme mucho, :-)
alegria27

Entrades: 124
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 8:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Jenny30 » dj. març 29, 2012 5:00 pm

alegria27 ha escrit:Intentaré fijarme bien en los vestidos que miro, por si acaso. Y si no, como voy con la persona que se fija mas en los pequeñísimos detalles, que es mi madre, no tendré que preocuparme mucho, :-)

jejjeje!! esas mamis que están en todo... aunque la mia es un despiste... así que seguro que me doy yo más cuenta de las cosas que ella... jejeje!! 18 mensajitos te quedan!! vamosss!!
Jenny30

EntradaAutor: bane » dc. juny 06, 2012 7:22 pm

Yo también fui a una tienda multimarcas, me encantó mucho un vestido de Raimon Bundó del 2011, y me dijeron que estaba muy justa de tiempo para pedírmelo, me salía como 2500 euros ese vestido, estaba asustada por el tema del tiempo de pedir el vestido, aunque me dio mala espina, luego fui a la misma tienda en Barcelona y me dijeron que ya no realizaban esos vestidos para ninguna tienda, que los últimos que tenían en stock los vendieron hasta diciembre del año pasado. Después la chica de la tienda muy maca, me enseño modelos de esta colección y del avance de temporada 2013, que al final elegí, y me sale casi igual de precio.
bane

Entrades: 4
Membre des de: dl. feb. 20, 2012 12:08 am

EntradaAutor: Olguiky » dl. juny 11, 2012 1:21 am

bane ha escrit:Yo también fui a una tienda multimarcas, me encantó mucho un vestido de Raimon Bundó del 2011, y me dijeron que estaba muy justa de tiempo para pedírmelo, me salía como 2500 euros ese vestido, estaba asustada por el tema del tiempo de pedir el vestido, aunque me dio mala espina, luego fui a la misma tienda en Barcelona y me dijeron que ya no realizaban esos vestidos para ninguna tienda, que los últimos que tenían en stock los vendieron hasta diciembre del año pasado. Después la chica de la tienda muy maca, me enseño modelos de esta colección y del avance de temporada 2013, que al final elegí, y me sale casi igual de precio.

Així t'estaven endossant clarament el de mostra!!! Quin morro! Almenys t'ho podrien dir i després ets tu que tries, però així... Ho trobo bastant lleig!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat