Nit de noces

El millor any de la nostra vida!

Re: Nit de noces

EntradaAutor: Jenny30 » dl. març 26, 2012 4:00 pm

Sílvia26 ha escrit:
Jenny30 ha escrit:Yo estaré toda la noche anterior de botellón en casa sin dormir, y veremos si me duermo en el avión o no... jejeje!! que necesito que me pasen las horas volandoooo!! jejeje

Jajajajaj!!! Bona idea!! Amb la taja dormiràs fijo!! Nena, ara que veig el teu marcador, en res et plantes als 3 mesos justos!!!

Ja tinc nervis mirant el meu marcador, quan ho tingui com tu... em dona algo!! jejejeje
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Ely85 » dl. març 26, 2012 4:21 pm

A mi en si ya me da miedo subirme a un avión y lo paso mal, y es lo peor k llevo k el viaje sea tan largo... asi k no se... yo quiero k me droguen con biodraminas de esas o algo para no enterarme... xq no quiero llegar echa un cromo allí.... espero k se haga pronto y nos pongan pelis sino pueden ser buenas al menos entretenidas k sino me puede dar algo.......... :-( :-( :-(
Imatge
Ely85
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

EntradaAutor: Sílvia26 » dl. març 26, 2012 4:22 pm

Jenny30 ha escrit:Ja tinc nervis mirant el meu marcador, quan ho tingui com tu... em dona algo!! jejejeje

Jo procuro no mirar-lo!! :.0.-0.:
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: Ely85 » dl. març 26, 2012 4:24 pm

Sílvia26 ha escrit:
Jenny30 ha escrit:Ja tinc nervis mirant el meu marcador, quan ho tingui com tu... em dona algo!! jejejeje

Dentro de nada toca ya abrir la pre-crónicaaaaaaa voy a buscarte k no me ha dado tiempo a leerte !!! Jejejeje *.-o-o.*
Imatge
Ely85

Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

EntradaAutor: Sílvia26 » dl. març 26, 2012 4:29 pm

Ely85 ha escrit:Dentro de nada toca ya abrir la pre-crónicaaaaaaa voy a buscarte k no me ha dado tiempo a leerte !!! Jejejeje *.-o-o.*

Mesos enrrere em queixava de que el temps no avançava i ara em queixo de que va massa ràpid!! Que es pari el temps que encara tinc moltes coses a mitges!!!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: toni-silvia » dc. març 28, 2012 9:38 pm

Nosaltres estem mirant hotels per la zona de sant cugat per no haver de moure gaire el cotxe i ens agrada bastant el Qgat Hotel, ens surt 135 euros amb esmorzar.
A mi es que em fa ilusio passar la nit fora de casa i que em portin l'esmorzar a l'habitacio! jeje
Imatge
toni-silvia

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: floreta01 » dc. març 28, 2012 9:58 pm

toni-silvia ha escrit:Nosaltres estem mirant hotels per la zona de sant cugat per no haver de moure gaire el cotxe i ens agrada bastant el Qgat Hotel, ens surt 135 euros amb esmorzar.
A mi es que em fa ilusio passar la nit fora de casa i que em portin l'esmorzar a l'habitacio! jeje

On us caseu que penseu a venir a dormir al costat de casa meva? jeje. Nosaltres también haviem pensat anar al Qgat i això que vam estar a punt de casar-nos-hi...però al final no ens va encaixar pel lloc.
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01
:: núvia de bronze

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dc. març 28, 2012 11:56 pm

Sílvia26 ha escrit:

No et despistis i ves mirant-lo que en res estás vestideta de blanc,eh?? jejejejeje
Jenny30

EntradaAutor: toni-silvia » dj. març 29, 2012 6:08 am

floreta01 ha escrit:
toni-silvia ha escrit:Nosaltres estem mirant hotels per la zona de sant cugat per no haver de moure gaire el cotxe i ens agrada bastant el Qgat Hotel, ens surt 135 euros amb esmorzar.

On us caseu que penseu a venir a dormir al costat de casa meva? jeje. Nosaltres también haviem pensat anar al Qgat i això que vam estar a punt de casar-nos-hi...però al final no ens va encaixar pel lloc.

Nosaltres no el vam arribar a mirar per casar-nos-hi però ara buscant hotels propers al restaurant... es dels que més m'agrada i trobo que de preu no es una barbaritat, he vist preus més cars...
Imatge
toni-silvia

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: floreta01 » dj. març 29, 2012 10:40 pm

On us caseu que penseu a venir a dormir al costat de casa meva? jeje. Nosaltres también haviem pensat anar al Qgat i això que vam estar a punt de casar-nos-hi...però al final no ens va encaixar pel lloc.[/quote]

Nosaltres no el vam arribar a mirar per casar-nos-hi però ara buscant hotels propers al restaurant... es dels que més m'agrada i trobo que de preu no es una barbaritat, he vist preus més cars...[/quote]

también vam mirar Can Cabassa, tos dos llocs estan al costat de casa nostra, el Qgat és xulo per dormir-hi!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dv. març 30, 2012 9:55 pm

Jenny30 ha escrit:No et despistis i ves mirant-lo que en res estás vestideta de blanc,eh?? jejejejeje

Jajajajaja!!! De blanc no, de blau *.-o-o.* *.-o-o.* Nenes!! Al final tindré nit de bodes a un hotel!!! L'altre dia a la meva mare se li va escapar que la meva germana havia parlat amb les meves amigues de Sevilla (les que venen a domir al peu pis) i indagant, indagant vaig descobrir que era per comentar-els hi que em regalaven (els meus germans) la nit de noces a un hotel i que si els hi feia res dormir soles al meu pis!! Ovbiament, van dir que dormien soles sense problemes (son 5, aixi que estaran ben acompanyades), així que passaré la meva nit de noces a l'Hotel Ciutat de Granollers!!! *.-o-o.*
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Psia » dj. abr. 05, 2012 10:20 am

Elisabetgu ha escrit:
novi ha escrit:
Elisabetgu ha escrit:Nosotros no vamos a tener noche de bodas ya que cuando lleguemos a casa serán sobre las 5h de la mañana y a las 10h de la mañana tenemos que salir para el aeropuerto ya que el vuelo hacia los EEUU sale a las 12h del mediodia, así que ....

Ei !!!! Lo tuyo es locuraaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! pero una recomendación te doy, ni se os ocurra llgar solo 2 horas antes para ir a EEUU !!!!, nosotros llegamos unas 4 horas antes, y por poco nos kedamos en tierra ( tuvimos problemas con el ESTA) y nos sobraron como 15 min... Así que te veo con la taja directa al aeropuerto con el vestido de novia rumbo EEUU !!!! jajajajajaajaj

Hola novi!!
Pues si, la verdad que es un poco locura, pero ... así empezamos antes nuestra luna de miel, jejejejejeje.
Por lo de las 2 horas antes en el aeropuerto, seguro que nos vamos antes y ya desayunamos alli mismo.
Esperemos que no pase nada *.-o-o.* *.-o-o.*

Nosotros hacemos lo mismo. La gente nos dice que estamos locos por irnos a la mañana siguiente. Pero para mi sería horroroso tener un día entero para pensar en el viaje! ni hablar. Prefiero ir con el sueño, el cansancio y las pastillas a ver si así el viaje se pasa mejor.

Uy! pues intentaremos llegar antes de dos horas no vaya a ser que también tengamos problemas...
Psia
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 73
Membre des de: dg. des. 04, 2011 8:15 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dj. abr. 05, 2012 11:35 am

Sílvia26 ha escrit:
Jenny30 ha escrit:No et despistis i ves mirant-lo que en res estás vestideta de blanc,eh?? jejejejeje

Jajajajaja!!! De blanc no, de blau *.-o-o.* *.-o-o.* Nenes!! Al final tindré nit de bodes a un hotel!!! L'altre dia a la meva mare se li va escapar que la meva germana havia parlat amb les meves amigues de Sevilla (les que venen a domir al peu pis) i indagant, indagant vaig descobrir que era per comentar-els hi que em regalaven (els meus germans) la nit de noces a un hotel i que si els hi feia res dormir soles al meu pis!! Ovbiament, van dir que dormien soles sense problemes (son 5, aixi que estaran ben acompanyades), així que passaré la meva nit de noces a l'Hotel Ciutat de Granollers!!! *.-o-o.*

Aiisss, quina errada!! de blau, mira que ho sé , però... jejejejeje!!!! Oh que bé!! Nit de noces al hotel també!! estás contenta???
Jenny30

EntradaAutor: Sílvia26 » ds. abr. 07, 2012 12:45 pm

Jenny30 ha escrit:Aiisss, quina errada!! de blau, mira que ho sé , però... jejejejeje!!!! Oh que bé!! Nit de noces al hotel també!! estás contenta???

La veritat és que n'estic molt de contenta!! Tampoc em feia res passar la nit de noces amb les meves amigues, però sé que a l'Alberto li feia més il.lusió passar-la tots dos solets, així que cap a l'hotel que anirem!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Sílvia26

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants