Algo diferente en lugar de cojín de alianzas

El millor any de la nostra vida!

Re: Algo diferente en lugar de cojín de alianzas

EntradaAutor: jude12 » dg. març 11, 2012 3:38 pm

A mi la florista em farà una estructura de conjunt amb el ram i tota la resta de cosetes que em prepara. A mi tampoc m'agradava el típic coixí així que, quan vaig trobar el ram, ho vaig trobar tot. Serà una estructura tipus la que pots veure en aquesta botiga de e-cromatica però sense res. Ella ho crea de conjunt amb el ram i el vestit del nen (el meu súper fillol de 3 anyets que és una passada)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
jude12

Entrades: 30
Membre des de: dc. jul. 13, 2011 12:23 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dg. març 11, 2012 3:49 pm

jude12 ha escrit:A mi la florista em farà una estructura de conjunt amb el ram i tota la resta de cosetes que em prepara. A mi tampoc m'agradava el típic coixí així que, quan vaig trobar el ram, ho vaig trobar tot. Serà una estructura tipus la que pots veure en aquesta botiga de e-cromatica però sense res. Ella ho crea de conjunt amb el ram i el vestit del nen (el meu súper fillol de 3 anyets que és una passada)

Que fi i que bonic queda així!!! molt bona elecció!!! el meu serà una cosa semblant, però amb flors naturals com el meu ram!!! i he demanat dos, portarà un anell cadascun dels meus nebots.
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: ansiass » dl. març 12, 2012 1:51 am

eviane ha escrit:I una bola tipus això?? Jo ho trobo molt original...

Que bonito!!! Me encanta! Esto se compra el la floristeria?
Imatge
ansiass
:: núvia rookie

Entrades: 138
Membre des de: dt. març 06, 2012 11:18 pm
Ubicació: Cataluña

EntradaAutor: eviane » dl. març 12, 2012 11:50 am

ansiass ha escrit:
eviane ha escrit:I una bola tipus això?? Jo ho trobo molt original...

Que bonito!!! Me encanta! Esto se compra el la floristeria?

Sí, en casi todas las floristerias lo hacen, y suelen cobrar unos 20€, más o menos. Además puedes escoger color del hierro y demás. También las hay en mimbre, en vez de alambre.
eviane

Entrades: 7
Membre des de: dl. nov. 21, 2011 3:01 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dl. març 12, 2012 9:10 pm

M'agrada molt la idea!!! A mi el típic coixí tampoc m'acaba de fer el pes, però una cosa així és una monada!!! Preguntaré a la floristeria si m'ho poden fer!!
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: cadui » dt. març 13, 2012 8:27 pm

a mi nunca me ha gustado el típico cojín y mis hermanos en cuanto les pedí que nos llevaran los anillos fue lo primero que me dijeron "vale pero nada de cojín cursi eeh?!". En mi caso, nos llevaron los anillos mis hermanos de 14 y 16 años (chico y chica) así que lo hablé con la florista -Bloom Flors- y me preparó unos anilleros en forma de cono, con flor liofilizada y a juego con mi ramo.

Cuando mis hermanos -sobretodo mi hermano- lo vieron les encantó y los lucieron super orgullosos. De hecho, al ser liofilizados se los regalé y los guardan en su habitación.

Os dejo un par de fotos:

Imatge

anillero 1.jpg

anillero 2.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: jude12 » dt. març 13, 2012 8:57 pm

cadui ha escrit:a mi nunca me ha gustado el típico cojín y mis hermanos en cuanto les pedí que nos llevaran los anillos fue lo primero que me dijeron "vale pero nada de cojín cursi eeh?!". En mi caso, nos llevaron los anillos mis hermanos de 14 y 16 años (chico y chica) así que lo hablé con la florista -Bloom Flors- y me preparó unos anilleros en forma de cono, con flor liofilizada y a juego con mi ramo.

Cuando mis hermanos -sobretodo mi hermano- lo vieron les encantó y los lucieron super orgullosos. De hecho, al ser liofilizados se los regalé y los guardan en su habitación.

Os dejo un par de fotos:

Imatge

anillero 1.jpg

anillero 2.jpg

Hola Cadui!
A mi també me'l fa Bloom però amb estructura (No sé si serà la de dalt o una altra de més quadrada que també m'agrada molt) però de conjunt amb el ram. Veient el teu i les seves idees, sé que serà espectacular!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
jude12

Entrades: 30
Membre des de: dc. jul. 13, 2011 12:23 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dt. març 13, 2012 9:06 pm

Són molt boniques Cadui!!! Jo haig de començar a rumiar que fer... haig de parlar amb la florista ja!! XD
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: floreta01 » dl. març 26, 2012 9:29 pm

Jo tenia molt clar que no portaria coixí, però visitant una web americana de coses artesanals de casaments....he trobat aquest...no us sembla mono?

A veure si a algú li agrada aquest web i li serveix d'inspiració!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: artemisabcn » dt. març 27, 2012 12:59 am

Per les que us ha agradat el bastidor, un dels llocs on el podeu trobar és aquí:

http://www.unabodaoriginal.es/es/tienda-online-on-line-para-novias-originales/comprar-anillo-de-compromiso-y-porta-alianzas-de-boda-novia-original.html

A mi m'encanta, però el preu el trobo una mica excessiu...
Imatge

Prueba del menú: 6 de Mayo
1ª prueba del vestido: 29 de Mayo, 17h
artemisabcn
:: núvia experimentada

Entrades: 261
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 2:22 am

EntradaAutor: Jenny30 » dt. març 27, 2012 10:31 am

Los mios son algo parecido a los de cadui, y los llevarán los dos nenes, uno cada uno!! lllevarán florecitas a juego con mi ramo tambien!!
Jenny30

EntradaAutor: ORCA » dc. març 28, 2012 11:03 am

hola!!!!

yo estoy un poco preocupada ejejej porque no tengo niños pequeños ni medianos para que nos lleven los anillos, y había pensado en decirselo a mi hermano, pero claro tiene 24 años jajaja y a lo mejor se lo digo, y me dice que pasa de morirse de verguenza.
Yo he visto cojines muy modernos, con las iniciales de los novios y fecha, nada de tejidos de raso que eso está más que pasado!!!
ORCA

Entrades: 162
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 1:02 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dc. març 28, 2012 11:04 am

ORCA ha escrit:hola!!!!

yo estoy un poco preocupada ejejej porque no tengo niños pequeños ni medianos para que nos lleven los anillos, y había pensado en decirselo a mi hermano, pero claro tiene 24 años jajaja y a lo mejor se lo digo, y me dice que pasa de morirse de verguenza.
Yo he visto cojines muy modernos, con las iniciales de los novios y fecha, nada de tejidos de raso que eso está más que pasado!!!

Pues no te preocupes, búscale algo que no sea muy " de niño" y seguro que está encantado tu hermano, ya verás que si!! nos cuentas que has decidido!! muackk
Jenny30

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. març 28, 2012 8:48 pm

ORCA ha escrit:hola!!!!

Jo ho provaria!!! Potser la resposta del teu germà et sorpren!! Com dius, si porta algo més modernet no té perquè passar vergonya i poster li fa molta il.lusió! Ja ens explicaràs!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Verònica » dt. abr. 03, 2012 7:31 pm

Orca, si te sirve de experiencia, yo fui a una boda y el que entregó los anillos a los novios tenía por entonces 31 años, así que por la edad no es. Eso sí, los sacó del bolsillo, guadaditos en la cajita que entrega el joyero en cuestión, nada de parafarnalias, jajaja
Imatge
Verònica

Entrades: 467
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 6:07 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dt. abr. 03, 2012 7:47 pm

Ves?? da igual que sea grande o pequeño,... si te hace ilu que sea él, a él también le hará... ya verás que si!!
Jenny30

EntradaAutor: Angie18 » ds. abr. 07, 2012 12:37 am

Hola Orca,
no te preocupes, los anillos no tiene por qué llevarlos un niño, de hecho si nos ceñimos al protocolo y la tradición los anillos los ha de llevar el padrino, que por lo generl es un adulto, en teoría el hombre de confianza el novio.
Angela Y Dani 17-3-2012
Imatge
Angie18
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1111
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 1:57 pm

EntradaAutor: Raquel_Delft » ds. abr. 07, 2012 4:02 pm

Hola noies!

Nosaltres tampoc voliem res de coixins i ens vam decidir per un llibre. A mes el casament sera del rotllo vintage i aixo es era del que mes s'hi feia.

Imatge
Raquel_Delft

Entrades: 19
Membre des de: dv. abr. 06, 2012 5:23 pm

EntradaAutor: Ely85 » dj. abr. 12, 2012 5:04 pm

Pues os podeís creer k el peluche k al final mas o menos tenía elegido ahora no puede ser xq la niña ya lo tiene.... ¿donde puedo encontrar algún peluche chulo y bien de precio? ¿Se os ocurre algún sitio? :-/
Imatge
Ely85

Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 12, 2012 5:36 pm

sonia85 ha escrit:mira te dejo esta web que es de la misma cadena, esta tienda esta en mataró
puedes comprarlo online y tienen todos los precios.
http://www.sweetcentreonline.es/subfamilia.php?id=10
mis corazones cuestan 16,24 cada uno

Gràcies Sònia per l'enllaç, tenen cosetes molt maques... potser al meu cunyat no li fa res portar alguna de les safates que he vist que tenen!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat