Casament informal

El millor any de la nostra vida!

Re: Casament informal

EntradaAutor: Can » dv. gen. 20, 2012 4:58 pm

Escolteu, i el tema aliances què feu? Jo no tinc clar que en vulgui, però en això estic segura que en Cano apretarà! Vamoooos! M'hi jugo un pèsol!!!
Can
:: núvia experimentada

Entrades: 244
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:19 pm

EntradaAutor: lilul » dv. gen. 20, 2012 5:03 pm

nantros haviem pensat en portar el plastiquet de lligar el pabimbo, pero sembla que en lilulo li agradaria mirar algo senzillet

i com que ens agrada mes el color d'or blanc que el daurat, si el que veiem ho trobem massa car, anirem a mirar plata :P

ara nomes em queda que el meu germanet gran estimat entengui que no esta estipulat enlloc que el meu nebot porti els anells entrant davant la nuvia (que entrem els dos lilulos agafats de la maneta i al mateix temps!)
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: Can » dv. gen. 20, 2012 5:08 pm

Hosti, si li dic a en Cano això del plàstic del pa Bimbo poden passar dues coses:

1. Que em compri la idea immediatament i que ja no hi hagi déu que el faci canviar d'idea.
2. Que m'anul·li el casament!!! :-)

Jo crec que ell voldrà, més que res perquè em sona la conversa d'haver-la tingut alguna vegada. I com a tu tampoc m'entusiasma gaire l'or, la veritat. L'or daurat, vull dir.

Un dia ens haurem d'asseure i apuntar quines coses volem cadascú ( :-.:·:: ). Ja us faré el report, perquè temo que em sortirà amb cada classicada al costat de cada frikada... que ja veurem com ho lliguem tot plegat! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Can

EntradaAutor: pispireta » ds. gen. 21, 2012 1:11 am

I les aliances te les donen al moment o les has d'encarregar?
pispireta
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 12:10 pm

EntradaAutor: Can » dg. gen. 22, 2012 7:02 pm

Suposo que depèn de si a la botiga tenen el que vols, però vaja, molt probablement les has d'encarregar, per la mida i tota la pesca.
Can

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 22, 2012 9:24 pm

pispireta ha escrit:I les aliances te les donen al moment o les has d'encarregar?

Nosaltres dissabte vam anar a la joieria i suposo que el noi devia veure que jo tocava les aliances amb molta cura, perquè em va dir que estigués tranquil·la, que allò eren mostres fetes amb altres metalls. Que no n'hi havia cap d'or de debó. No sé si això passa a totes les joieries, però si és així, em sembla que és difícil que te les puguis emportar al mateix dia.

A nosaltres sempre ens diuen que triguen un mes.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: pispireta » dl. gen. 23, 2012 10:44 am

Ok!! Doncs prenem nota!. A veure si aquest mes de gener podem tancar el restaurant, que m'està donant uns mals de cap! i al febre ens posem amb la resta ;-)
pispireta

Entrades: 117
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 12:10 pm

EntradaAutor: Can » dl. gen. 23, 2012 11:00 am

Nosaltres ho hem xerrat aquest cap de setmana, això dels anells. Realment el tema aliança m'és força igual, però en Cano diu que li agradaria, per tant, farem anells. De fet, ell fa molts anys ja em va regalar un anell i me'l poso molt de tant en tant. Jo sóc molt de dur bijuteria, i l'anell que em va regalar té una forma original i no casa amb tot. Ara, si fem aliança suposo que serà una mica més neutra i si t'hi acostumes suposo que llavors ja no te'l treus.
Can

EntradaAutor: Can » dl. gen. 23, 2012 12:20 pm

Suposo que totes ja ho teniu això, però nosaltres que estem en tema de tramitació de papers, encara no teníem la partida de naixement d'en Cano i acabo de trucar al registre del seu poble per saber els horaris i qui el pot anar a buscar i m'han dit que si li donava les dades que me l'enviaven a casa! Toma protecció de dades! Amb el nom i el telèfon n'he tingut més que suficient!

Bé, per nosaltres millor, així no cal desplaçar-se ni demanar festes a la feina (que només treballen al matí!).

Us ho dic per si us pot servir d'ajuda :-)ok:
Can

EntradaAutor: lilul » dl. gen. 23, 2012 2:18 pm

Doncs quina sort Can, perque nosaltres vam haber d'anar personalment per demanar-la i despres personalment a buscar-la! A Franca li van donar al moment, tant en frnaces com la internacional, pero a mi, a Reus, 2 vegades i encara la internacional vaig haber de tornar-hi!

Jo crec que aixo va una mica segons els puestos...
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: Can » dl. gen. 23, 2012 2:43 pm

Cordons! Sí, jo he flipat una mica, perquè amb el nom i la data de naixement ho podria haver demanat fins i tot la tia Pepita, i no m'acaba de semblar normal, però bé. La qüestió és que ens facilitarà molt les coses. Ara ens falta el padró dels últims dos anys i ja podrem anar a donar la sol·licitud!

Així que el teu futur és francès? Jo en parlo una mica! :-)
Can

EntradaAutor: cristina_raul » dl. gen. 23, 2012 4:48 pm

Can ha escrit:Hola a totes. Sóc nova al fòrum i no sé gaire bé on he de penjar aquest dubte. Us copio el que he posat en un altre post, perquè ara penso que aquest potser és el lloc adequat.

Després de molt de temps de dir que no em casaria mai, finalment ho vaig demanar jo al meu company! Em pensava que m'engegaria perquè jo havia repetit mil cops que no volia (bé, el que no volia era un súper casament, a mi casar-me m'està bé) i al final semblava que a ell cada cop li feia menys gràcia, però va tardar mig mil·lisegon a respondre! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: Bé, al cas. A mi no m'agraden els casaments "tradicionals". És a dir, no m'agraden per mi, no fan gaire per mi, vull dir. M'ho imagino i em fa sentir súper incòmoda, perquè no m'agrada gens ser el centre d'atenció. Així que com que ell sí que vol fer alguna cosa "pública", m'agradaria saber si em podeu donar idees.

El que tenim clar és que no volem un súper sarau, ni gent massa mudada, però volem fer alguna cosa que sigui bonica i que faci sentir bé els que vindran (que penseu que si jo sóc així, la meva família teeeeela!).

No tenim idees de res, ni del lloc, però som de la zona de Mataró i no volem que la gent s'hagi de desplaçar massa.

Em podeu ajudar?

Gràcies!

Can!!! Te recomiendo que visites l'Espai Can Pagès! Es donde nos casamos nosotros y es super diferente!!! metete en su página de facebook si kieres http://www.facebook.com/#!/groups/108748549182071/ y visitalos!!! Espero haberte ayudado!!! *.-o-o.*
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
cristina_raul
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

EntradaAutor: Can » dt. gen. 24, 2012 11:30 am

Gràcies! De totes maneres, com que serem pocs hem de mirar un lloc que no ens imposin mínims! Ho saps? Per la zona està bé. A mi el Vallès m'encanta i ens cau a prop!
Can

EntradaAutor: Camins » dt. gen. 24, 2012 1:48 pm

Hola!!!!!

Doncs nosaltres ens casem de manera informal. T'explico:
Em llogat una casa de colònies, i allà ho farem tot. Estem dient a la gent que vinguin vestits com vulguin. Qui vulgui anar mudat que hi vagi i qui no vulgui que vagi com vulgui. La veritat és que nosaltres dos encara no sabem com anirem.

Ens casa un amic nostre que és regidor, l'àpat serà a base de carns a la brasa i amanides, a la mateixa casa ens ho fan tot i ens serveixen el menjar también. La música de després ens la posaran uns amics que això de punxar els hi surt moolt bé i en acabat tothom que vulgui es podrà quedar a dormir. L'endemà esmorzar i piscineta i estem pensant en organitzar jocs com trencar l'olla, o estirar la corda que potser molt divertit.

Apaaa ja tens alguna idea més!!!!!!!
Camins

Entrades: 18
Membre des de: dj. oct. 06, 2011 6:50 pm

EntradaAutor: Can » dt. gen. 24, 2012 2:12 pm

La idea és força semblant a aquesta, Camins! Us costa gaire la broma?
Can

EntradaAutor: Camins » dc. gen. 25, 2012 1:55 pm

Can ha escrit:La idea és força semblant a aquesta, Camins! Us costa gaire la broma?

Doncs encara hem d'acabar de fer números totals, però ma germana es va casar l'any passat per l'església i a un restaurant i a nosaltres siguen un cap de setmana de moment ens surt més barat que a ella un sol dia. La veritat és que els de la casa s'estan portant molt bé, ens deixen triar i fer tot el que volgum
Camins

Entrades: 18
Membre des de: dj. oct. 06, 2011 6:50 pm

EntradaAutor: Can » dc. gen. 25, 2012 3:21 pm

És que realment no tinc ni idea de quant pot arribar a costar tot plegat! Ja ho aniré veient, ja!!! La casa de colònies és molt cara?
Can

EntradaAutor: Olguiky » dc. gen. 25, 2012 3:31 pm

Can ha escrit:És que realment no tinc ni idea de quant pot arribar a costar tot plegat! Ja ho aniré veient, ja!!! La casa de colònies és molt cara?

Jo tinc uns amics que en van llogar una per un cap de setmana. Aquest lloguer més el servei de càtering i el de barra lliure els va sortir a 65 € per persona. Jo crec que està força bé!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Can » dc. gen. 25, 2012 3:33 pm

Ostres, doncs no està malament, si ho inclou tot. Ho trobo molt bé. Quan tinguem data (quines ganes!!!) començarem a fer ruta a veure si acabem com la Lilul i ho descartem o en trobem alguna que estigui bé. A més, no tots s'hi quedaran, perquè ho pensem fer a prop de casa.
Can

EntradaAutor: Olguiky » dc. gen. 25, 2012 4:32 pm

Can ha escrit:Ostres, doncs no està malament, si ho inclou tot. Ho trobo molt bé. Quan tinguem data (quines ganes!!!) començarem a fer ruta a veure si acabem com la Lilul i ho descartem o en trobem alguna que estigui bé. A més, no tots s'hi quedaran, perquè ho pensem fer a prop de casa.

Aquesta que et dic es diu Can Caballé i està a prop de Girona. Et deixo l'enllaç a la seva web: http://www.cancaballe.com/?i=05
Imatge

Olguiky

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat