Sueños pre-boda

El millor any de la nostra vida!

Re: Sueños pre-boda

EntradaAutor: Maitexu28 » dt. abr. 10, 2012 10:57 am

Pues yo también llevo meses soñando con la boda...Y mi futuro también!!! Supongo que le como tanto la cabeza que algo tenía que soñar...jejeje...
Maitexu28
:: núvia rookie

Entrades: 129
Membre des de: dj. oct. 13, 2011 10:25 am

EntradaAutor: Estercita » dt. abr. 10, 2012 11:25 am

Aix...estamos fatal..hoy he soñado que hacía ramos de novia! Madre mía...aunque la verdad, me quedaban muy bien los ramos...jeje
Estercita
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: ella12 » dj. maig 03, 2012 7:46 pm

jejejejejejejej quin riure!!! bé, me n'alegro que no sigui la única núvia que té somnis estranys abans del casament. Jo cada dia somio amb alguna cosa del casament, entre que no tinc el vestit, o que s'ha tacat, o que em va curt, o que el núvi no es presenta,...bufff!!!
Imatge
ella12
:: núvia experimentada

Entrades: 227
Membre des de: dg. abr. 22, 2012 6:01 pm

EntradaAutor: Psia » ds. maig 05, 2012 10:58 pm

Yo soñé que se estaba despidiendo la gente a final del baile, pero yo no me acordaba de nada de la boda. La gente me decía que bueno ha sido cuando ha pasado esto, cuando ha pasado lo otro, cuando te has tirado por el suelo :S ... yo intentaba recordar y no me acordaba de nada. Sólo pensaba en que me habían dado de beber para no acordarme. Qué rabia! todo había salido genial pero es comosi no lo hubiera vivido...
Psia

Entrades: 73
Membre des de: dg. des. 04, 2011 8:15 pm

EntradaAutor: juarjo » dg. maig 06, 2012 7:19 am

Imagino que deben ser los nervios.. el subconsciente nos juega malas pasadas, yo también sueño con la boda pero poco ,pq lo que no puedo es dormir!!! me despierto tempranísimo y me cuesta dormirme por la noche
juarjo

Entrades: 72
Membre des de: dt. des. 06, 2011 5:41 pm

EntradaAutor: juarjo » dg. maig 06, 2012 7:19 am

Como siga así voy a llegar con unas ojeras a la boda!!!
juarjo

EntradaAutor: juarjo » dg. maig 06, 2012 7:20 am

menos mal que el maquillage hace milagros, jeje
juarjo

EntradaAutor: toni-silvia » dg. maig 06, 2012 8:41 am

Yo esta noche he soñado que estaba a 1 semana de la boda y lo tenia todo por hacer aún!!
Imatge
toni-silvia

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dg. maig 06, 2012 12:41 pm

Yo después de una etapa de sueños super raros relacionados con la boda, como que no tenía cancan y me traia Rafa un capote de torero con el logo del viena y cosas así muy raras, llevo una etapa que no tengo sueños cn la boda y espero que siga así que luego me levanto rallada!!! jejeje
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dg. maig 06, 2012 12:51 pm

Jo ara fa temps que no tinc somnis pre-boda, més aviat tinc insomni pre-boda...porto unes nits que em costa molt dormir... Suposo que els nervis comencen a fer de les seves...
Imatge
Sílvia26

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dg. maig 06, 2012 1:26 pm

Sílvia26 ha escrit:Jo ara fa temps que no tinc somnis pre-boda, més aviat tinc insomni pre-boda...porto unes nits que em costa molt dormir... Suposo que els nervis comencen a fer de les seves...

5 dies i arriba el teu gran dia, així que disfruta i oblida els nervis,wapi!!!
Jenny30

EntradaAutor: marina14 » dg. maig 06, 2012 5:51 pm

Uixxx, Silvia!!! Quins nervis m'ha fet mirar el teu marcador...Ja ho tens tot llest? Ja veuras com tot anirà bé i aprofita al maxim el dia B i per cert on aneu de viatge?
Jo si que ara de cop i volta m'han entrat molts nervis, pero clar no tinc encara les sabates, ni el ram... no em vull posar mes nerviosa, i clar guapa jo somio coses rares... pero es que el meu dia tambe s'acosta, el setze de juny...
[color=#0000FF]Marina
marina14

Entrades: 179
Membre des de: ds. març 10, 2012 10:28 pm

EntradaAutor: jennyglondo » dt. maig 08, 2012 4:45 pm

EDYO ha escrit:jajajajjajajajajajajajjajajajajajaja que bueno......... un post asi tampoco esta nada mal.... te lo pasas bien un rato..,
Me imaginaba que seria algo comun xo tanto no!!!!!!!!!!!
Esto yo creo que es un sueño de perfeccionismo! Queremos que todo salga bien!!!!
Yo que soy de hacer fiestas sorpressa a mi pareja y por la comida de reies hacer siempre alguna cosa diferente para entregar los regalos y tal.....
Siempre me pasa lo mismo algun sueño raro...relacionado con el tema xo sabeis que?? Siempre sale todo rodado!!!!!!!!!!

La gente te pregunta,te casas??? Y tu siiii? para cuando? el 30 de junio.
Uffff si aun te queda un monton!!! y yo pienso siiii siiiii aqui te gustaria ver.....

jajajaja a mi tambien me dicen mucho eso de uiii si queda muchoooo... jajajajaja
todos estos sueños seran los miedos que tenemos a que algo salga mal... realmente tiene tantas cosas por las que estar pendientes que nos vuelve locas. Relax...
Imatge
jennyglondo

Entrades: 248
Membre des de: dv. abr. 27, 2012 12:33 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dt. maig 08, 2012 8:34 pm

marina14 ha escrit:Uixxx, Silvia!!! Quins nervis m'ha fet mirar el teu marcador...Ja ho tens tot llest? Ja veuras com tot anirà bé i aprofita al maxim el dia B i per cert on aneu de viatge?
Jo si que ara de cop i volta m'han entrat molts nervis, pero clar no tinc encara les sabates, ni el ram... no em vull posar mes nerviosa, i clar guapa jo somio coses rares... pero es que el meu dia tambe s'acosta, el setze de juny...

Si!! Avui he acabat amb les compres! Ara demà a porta-ho al restaurant! Anem de viatge a la Rivera Maya!!! En res trtepitgem Mejico lindo!!
Imatge
Sílvia26

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: efr » dc. maig 09, 2012 4:32 pm

Sílvia...
dos dies!!! buffff quins nervis...
Jo ja he començat a somiar en arribo amb un vestit que no toca, amb un pentinat fatal....tot i que queda temps!!!

Sílvia molta sort i espero que tinguis un gran dia!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge [/url]
efr

Entrades: 105
Membre des de: dv. abr. 06, 2012 12:50 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dc. maig 09, 2012 5:25 pm

Silvietaaaaaa, dos dies i ja bodorriooooooooooooooo!! olee oleeeeeee!! i desprès el teu viatge a Mèxic!!! jo vullllllllllllllllllllllllllllllllllllll ja!! jejeje
Jenny30

EntradaAutor: marina14 » dc. maig 09, 2012 9:23 pm

Silvia, que bé ja et queda res, i que guay Mexico!!! Disfruta molt el dia b i el super viatge!!
[color=#0000FF]Marina
marina14

Entrades: 179
Membre des de: ds. març 10, 2012 10:28 pm

EntradaAutor: jennyglondo » dc. maig 09, 2012 10:25 pm

Silvia com van els nervis??? :)
Imatge
jennyglondo

Entrades: 248
Membre des de: dv. abr. 27, 2012 12:33 pm

EntradaAutor: maribcn » dt. maig 22, 2012 7:22 pm

jejeje me he reido mucho con vuestros sueños, y ahora a 4 meses de mi boda os comprendo perfectamente.

Hace dos noches me sueño que es mi boda y la hora es YA! Sólo tengo puesto el vestido, y sin maquillar ni nada me hago una coleta (como para ir a currar) En ese momento me doy cuenta de que no llevo zapatos (aún no los he elegido) y cuando mi madre y mis hermanas me dicen que como voy a salir así, yo toda tranquila les digo: Si lo de los zapatos es lo de menos, que puedo ir descalza (la ceremonia será en la playa), Pero luego veo los pelos que llevo y sin maquillar y digo No puedo salir así!!

jejeje uuufff que mal rato pasé
maribcn

Entrades: 115
Membre des de: dt. abr. 03, 2012 3:23 pm

EntradaAutor: clareta27 » dc. maig 23, 2012 9:05 pm

Uff aquest post m'ha tranquilitzat molt, pq jo fa mesos q somio amb el dia dl casament!
normalment tinc somnis com vosaltres, k sem desfà el pentinat, q no m'ha donat temps de maquillarme..però el pitjor somni de tots, k ho vaig passar fatal va ser un dia k somiava k estava anant cap a la cerimonia i quan baixava del cotxe m'adonava k el vestit em venia curt (per sobre dels turmells) i que portava mitjons negres d'aquests d'hivern de llana...HORRORÓS! i la meva mare només em repetia: no et preocupis q ningu es donara compte..
Imatge
clareta27

Entrades: 103
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 6:19 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants