Autor: lilul » dv. des. 23, 2011 5:23 pm
Doncs si el que vols es descansar i no tens ganes gaires de veure piramides i pedres, et recomano el lloc mes maco que he estat mai: isla mujeres.
es una petita illa davant la costa de cancun, platges paradisiaques, tranquilitat total i gent molt i molt maca. pots anar-hi amb el barco llançadora, pero es mooooolt mes romantic en la petita barqueta de pesadors que surt tambe del port de cancun, amb la llançadora trigues mitja hora i estas entaforada al interior d'un vaixell amb finestres petites rollo un avio, pero en la barqueta, tot i que trigaras una hora, podras inclus tocar l'aigua amb la ma i t'asseguro que aquell mar es una passada de transparent. diries que es una piscina...
isla mujeres te l'encant de,tot i ser turistic, queda fora del gran cancun, i les platges son molt mes tranquiles.
quan vaig estar a mexic, el viatge era de "motxillera" es a dir, motxilla a l'esquena, dormir a l'autobus entre capital i capital, cada 2 o 3 dies parada en alberg per dormir en un llit i dutxa... en principi a cancun ens hi quedavem nomes una nit, abans d'agafar l'avio cap al nord de mexic, pero al no trobar on dormir, vam fer cap de casualitat a isla mujeres... ens hi vam quedar 3 dies de tant be que s'hi estava! de veritat, si el que vols es relax, descansar i un paradis fora del mon, ves alla, almenys un dia, i ja m'ho explicaras... jo vaig sortir d'alla amb un moreno impressionant i trenetes al cap fetes a la mateixa platja per unes noies la mar de maques.
ara, si el que vols es coses mes d'aventura, com nedar amb dofins, visitar piramides, perdre't al mig del bosc tropical buscant un temple, llavors ja m'ho diras, que son figues d'un altre paner.