Idees pel viatge de noces

El millor any de la nostra vida!

Re: Idees pel viatge de noces

EntradaAutor: cadui » dj. des. 08, 2011 11:11 pm

Hola guapa! m'estàs dient que us fa por anar al Japó un any després de l'accident de Fukushima, ara que la central està tancada i que l'estan desmantellant?! :star::
Nosaltres vam anar de viatge de noces al maig d'aquest any, 2 mesos després i et puc assegurar que allà fan vida completament normal! per ells, va ser una desgràcia el què va passar però ja ho tenen resolt, ja no passa absolutament res. Paraules textuals de molts japonesos a qui preguntàvem sobre el tema estant allà.

T'animo a que entris al post de Japó que hi ha al 2011 i que li facis un cop d'ull a la meva crònica on estic explicant el viatge. T'animo també a anar al Japó de viatge de noces. És el millor viatge que he fet en ma vida, i t'asseguro que quasi 7 mesos després d'haver estat, encara tenim enyorança d'allà! si poguéssim tornaríem cada any! ::love:: ::love::
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Olguiky » dj. des. 08, 2011 11:28 pm

cadui ha escrit:Hola guapa! m'estàs dient que us fa por anar al Japó un any després de l'accident de Fukushima, ara que la central està tancada i que l'estan desmantellant?! :star::
Nosaltres vam anar de viatge de noces al maig d'aquest any, 2 mesos després i et puc assegurar que allà fan vida completament normal! per ells, va ser una desgràcia el què va passar però ja ho tenen resolt, ja no passa absolutament res. Paraules textuals de molts japonesos a qui preguntàvem sobre el tema estant allà.

T'animo a que entris al post de Japó que hi ha al 2011 i que li facis un cop d'ull a la meva crònica on estic explicant el viatge. T'animo també a anar al Japó de viatge de noces. És el millor viatge que he fet en ma vida, i t'asseguro que quasi 7 mesos després d'haver estat, encara tenim enyorança d'allà! si poguéssim tornaríem cada any! ::love:: ::love::

Ja l'he vista la teva crònica! I les fotos són una passada... és preciós, molt més bonic de com m'ho imaginava. Però sóc mooooooolt hipocondríaca. I en Marc tampoc ho veu clar... ja sé que segurament són pors absurdes i poc fonamentades... però mira...

Segurament farem un Nova York amb una extensió de Niàgara, Washington i Philadelphia. O Nova York amb una extensió de 2 nits a Hawai. Aquesta última opció ens tira molt.

Japó el deixarem per les noces de plata *.O.-O*
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: EDYO » dj. des. 22, 2011 5:17 pm

gd1110 ha escrit:Hola!!

Nosaltres farem un creuer per les Illes Gregues de 10 dies! Era el meu somni... i el meu futur m'ho ha realitzat! hehehe! per fer-ho una mica més "glamurós", si cal, hem agafat un camarot una mica superior. Crec q serà el millor viatge de la nostra vida!! ::love::

Eiiiii nosaltres tambe fem un creuer per les illes gregues....i el millor de tot.... tambe ens casem el 30 de juny jejejejejejejeje quines casualitats!!!!
Imatge
EDYO
:: núvia experta

Entrades: 765
Membre des de: dc. ago. 10, 2011 8:12 am

EntradaAutor: Nono » dj. des. 22, 2011 5:36 pm

Olguiky, nosotros nos vamos un mes a Escocia, por libre, bueno con aparta-hotel o apartamento alli, pues nos gusta más la idea de ir alli donde queremos y cuando queremos, la idea principal es ir al algun sitio perdido, romantico e ideal, pero que podamos movernos y no morir de aburrimiento!!!
Aunque estoy con las chicas, no tengas miedo, habla con alguna agencia y ellos te aconsejaran de si ir al sitio de tus sueños es peligroso o no, o que alternativas te dan.
Mucho animo guapi!
Imatge
Nono
:: núvia rookie

Entrades: 191
Membre des de: dc. set. 07, 2011 2:38 pm

EntradaAutor: lilul » dj. des. 22, 2011 6:18 pm

per variar, noslatres farem algo ben diferent de "viatge". si acabem els entrenaments, aquest estiu farem la transpirenaica despres del casament.
es la travessa dels pirineus des del mediterrani fins a l'atlantic, a peu, motxilla a l'esquena i a dormir en refugi o a cel ras.

per als que ja saben algunes coses del casament, que mes o menys hem aconseguit que s'entenguin, encara no hi ha ningu que ha entes perque volem fer aixo com viatge de nuvis. tothom ens diu que hem d'anar a un altre pais, que hem d'anar d'hotel i a disfrutar... be, nosaltres disfrutem de la natura i la muntanya... pero re, tu, que hem assumit que som raros i jasta!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. des. 22, 2011 6:29 pm

lilul ha escrit:per variar, noslatres farem algo ben diferent de "viatge". si acabem els entrenaments, aquest estiu farem la transpirenaica despres del casament.
es la travessa dels pirineus des del mediterrani fins a l'atlantic, a peu, motxilla a l'esquena i a dormir en refugi o a cel ras.

per als que ja saben algunes coses del casament, que mes o menys hem aconseguit que s'entenguin, encara no hi ha ningu que ha entes perque volem fer aixo com viatge de nuvis. tothom ens diu que hem d'anar a un altre pais, que hem d'anar d'hotel i a disfrutar... be, nosaltres disfrutem de la natura i la muntanya... pero re, tu, que hem assumit que som raros i jasta!

:-)0(-: :-)0(-: si això és el que us fa feliços a vosaltres, endavant! Només faltaria... tothom s'atreveix a jutjar el que fan els altres, perquè senzillament no s'ajusta a allò que ells farien.

Segur que veureu uns paisatges preciosos! Ara, el tema del romanticisme se us complica una mica :llit::
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Nono » dj. des. 22, 2011 6:43 pm

lilul ha escrit:per variar, noslatres farem algo ben diferent de "viatge". si acabem els entrenaments, aquest estiu farem la transpirenaica despres del casament.

Di que si lilu!!!! si es lo que vosotros quereis y disfrutais a mi me parece de lo mas normal, lo que no me pareceria normal es que fuerais a algun sitio "por el que diran", es vuestra luna de miel, asi que teneis que disfrutarla como querais! y de raros nada, eh!!!! que a mi me parece de lo mas original y romantico, como dormir bajo las estrellas... lo pienso y se me ponen los pelos de punta!!!!
Imatge
Nono

EntradaAutor: lilul » dj. des. 22, 2011 6:49 pm

jeje, el tema romanticisme, com be diu nono, absolutament sols al mig de la natura, sota les estrelles... mmm us puc assegurar que es tota una experiencia!! ja m'enteneu, oi? :yium:-)
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: Nono » dj. des. 22, 2011 6:59 pm

lilul ha escrit:jeje, el tema romanticisme, com be diu nono, absolutament sols al mig de la natura, sota les estrelles... mmm us puc assegurar que es tota una experiencia!! ja m'enteneu, oi? :yium:-)

jajajaajajajaajajajaja sera cuestion de probarlo!!!! eso si mágico, especial, unico, irrepetible y un monton de adjetivos mas, segurisimo que es!!! mira que me arrepiento y no me voy a esocia!!! jajajajaja
Imatge
Nono

EntradaAutor: Mesa » dv. des. 23, 2011 10:45 am

Di que si!. Cada uno que haga lo que le apetezca! A mí me apetece mirar irme a Riviera Maya, a descansar y a comer langosta jajajajaj!

Todavía no lo he mirado, voy a mirarlo x Marzo, ¿voy tarde si me caso en Septiembre?

Besos a todas!!!
Imatge
Mesa

Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

EntradaAutor: lilul » dv. des. 23, 2011 10:49 am

En septiembre hay menos tursimo en mexico, y si no tienes la mala suerte de una tormenta tropical, el tiempo es magnifico. Ademas es el mes de celebracion de la independencia y es realmente precioso las fiestas que hacen. Yo estuve hace unos años de visita a unos amigos y aproveche para dar la vuelta al pais. La zona de yucatan fue la que mas me impresiono. Si quieres te puedo indicar sitios que no te puedes perder de ninguna de las maneras!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: Mesa » dv. des. 23, 2011 11:07 am

lilul ha escrit:En septiembre hay menos tursimo en mexico, y si no tienes la mala suerte de una tormenta tropical, el tiempo es magnifico. Ademas es el mes de celebracion de la independencia y es realmente precioso las fiestas que hacen. Yo estuve hace unos años de visita a unos amigos y aproveche para dar la vuelta al pais. La zona de yucatan fue la que mas me impresiono. Si quieres te puedo indicar sitios que no te puedes perder de ninguna de las maneras!

Pues sí Lilul muchísimas gracias!. Si quieres envíame un MP, o por aquí, como prefieras!!!
Yo lo único que quiero es decansar y descansar con mi chico!!!
Imatge
Mesa

Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

EntradaAutor: lilul » dv. des. 23, 2011 5:23 pm

Doncs si el que vols es descansar i no tens ganes gaires de veure piramides i pedres, et recomano el lloc mes maco que he estat mai: isla mujeres.

es una petita illa davant la costa de cancun, platges paradisiaques, tranquilitat total i gent molt i molt maca. pots anar-hi amb el barco llançadora, pero es mooooolt mes romantic en la petita barqueta de pesadors que surt tambe del port de cancun, amb la llançadora trigues mitja hora i estas entaforada al interior d'un vaixell amb finestres petites rollo un avio, pero en la barqueta, tot i que trigaras una hora, podras inclus tocar l'aigua amb la ma i t'asseguro que aquell mar es una passada de transparent. diries que es una piscina...

isla mujeres te l'encant de,tot i ser turistic, queda fora del gran cancun, i les platges son molt mes tranquiles.

quan vaig estar a mexic, el viatge era de "motxillera" es a dir, motxilla a l'esquena, dormir a l'autobus entre capital i capital, cada 2 o 3 dies parada en alberg per dormir en un llit i dutxa... en principi a cancun ens hi quedavem nomes una nit, abans d'agafar l'avio cap al nord de mexic, pero al no trobar on dormir, vam fer cap de casualitat a isla mujeres... ens hi vam quedar 3 dies de tant be que s'hi estava! de veritat, si el que vols es relax, descansar i un paradis fora del mon, ves alla, almenys un dia, i ja m'ho explicaras... jo vaig sortir d'alla amb un moreno impressionant i trenetes al cap fetes a la mateixa platja per unes noies la mar de maques.

ara, si el que vols es coses mes d'aventura, com nedar amb dofins, visitar piramides, perdre't al mig del bosc tropical buscant un temple, llavors ja m'ho diras, que son figues d'un altre paner.
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: kyla » dv. des. 23, 2011 5:39 pm

lilul ha escrit:Doncs si el que vols es descansar i no tens ganes gaires de veure piramides i pedres, et recomano el lloc mes maco que he estat mai: isla mujeres.

es una petita illa davant la costa de cancun, platges paradisiaques, tranquilitat total i gent molt i molt maca. pots anar-hi amb el barco llançadora, pero es mooooolt mes romantic en la petita barqueta de pesadors que surt tambe del port de cancun, amb la llançadora trigues mitja hora i estas entaforada al interior d'un vaixell amb finestres petites rollo un avio, pero en la barqueta, tot i que trigaras una hora, podras inclus tocar l'aigua amb la ma i t'asseguro que aquell mar es una passada de transparent. diries que es una piscina...

isla mujeres te l'encant de,tot i ser turistic, queda fora del gran cancun, i les platges son molt mes tranquiles.

quan vaig estar a mexic, el viatge era de "motxillera" es a dir, motxilla a l'esquena, dormir a l'autobus entre capital i capital, cada 2 o 3 dies parada en alberg per dormir en un llit i dutxa... en principi a cancun ens hi quedavem nomes una nit, abans d'agafar l'avio cap al nord de mexic, pero al no trobar on dormir, vam fer cap de casualitat a isla mujeres... ens hi vam quedar 3 dies de tant be que s'hi estava! de veritat, si el que vols es relax, descansar i un paradis fora del mon, ves alla, almenys un dia, i ja m'ho explicaras... jo vaig sortir d'alla amb un moreno impressionant i trenetes al cap fetes a la mateixa platja per unes noies la mar de maques.

ara, si el que vols es coses mes d'aventura, com nedar amb dofins, visitar piramides, perdre't al mig del bosc tropical buscant un temple, llavors ja m'ho diras, que son figues d'un altre paner.

Uauuu El que expliques sembla genial!! Llastima que no sigui la nostra destinació! pk sino segur que hi acabariam!!!

Nosaltres volem anar a la costa oest d'estats units! a mi m'encanten els parcs naturals, i alla ni ha tants i tant diferents!! k serà genial!! jijiji!

un petonet!

PD_ alguna hem recomana alguna visita o escursioneta per la zona oest estats units?

merciii
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla

Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

EntradaAutor: lilul » dj. des. 29, 2011 9:40 pm

Ostres, els parcs de la zona oest! Jo signava tambe per un viatge alla...

Quan tornis, ho explicaras?
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: kyla » dv. des. 30, 2011 8:47 pm

I tant que si!! aixo rai!
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla

Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

EntradaAutor: Estercita » dg. gen. 01, 2012 5:39 pm

Nosotros pensamos en Islandia, hay unos paisajes muy bonitos y estamos mirando documentales de Canada y Nueva Zelanda...asi nos decidimos entre documental y palimitas...jeje
Estercita

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: cris&pol » dg. gen. 01, 2012 6:32 pm

Nosotros ya hemos hecho la paga y señal, nos vamos a Indonesia (Sumatra, Java, Bali y Komodo) y tengas muchas ganas de que llegue ya el día en el cuál coja el avión y para allá!!!

:2012:
Imatge
cris&pol
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1623
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 2:33 pm

EntradaAutor: clareta27 » dl. gen. 02, 2012 4:28 pm

Olguiky pel que veig, nosaltres estem decidits pel mateix viatge que vosaltres!!
NewYork + alguna extensió, pero la de Hawai no ens fa gaire el pes (per les hores d'avió!!!)
Segurament NewYork + washington + niágara + potser Boston

quines ganes de marxaarrrr *.-o-o.*
Imatge
clareta27

Entrades: 103
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 6:19 pm

EntradaAutor: Olguiky » dl. gen. 02, 2012 9:33 pm

clareta27 ha escrit:Olguiky pel que veig, nosaltres estem decidits pel mateix viatge que vosaltres!!
NewYork + alguna extensió, pero la de Hawai no ens fa gaire el pes (per les hores d'avió!!!)
Segurament NewYork + washington + niágara + potser Boston

quines ganes de marxaarrrr *.-o-o.*

Hola Clareta! Ara m'estan arribant els pressupostos dels viatges i el que estic veient és que quan demanes l'extensió t'hi posen molts dies per abaratir el viatge ja que dormir a Nova York és caríssim. T'ho dic perquè a mi m'ha mosquejat una mica el tema: els vam deixar ben clar que l'objectiu principal era visitar Nova York i ens endossen 6 dies de ruta!

Hawai també l'hem descartat pel mateix motiu que tu... perdíem molt de temps entre avions i aeroports (no hi ha vols directes des de Nova York, s'havia de fer escala a Los Ángeles). I per això ho vam descartar.

Ja m'aniràs explicant com va tot!
Imatge

Olguiky

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012