CAN JONC 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: CAN JONC 2012

EntradaAutor: rinxols » dj. jul. 21, 2011 6:58 am

JesusyBerta ha escrit:Hola chicas!!!!

Ya he vuelto de la luna de miel, y que deciros de la boda, FUE MARAVILLOSA, INCREÍBLE!!!! No pudo salir mejor. Can Jonc un 10, estuvieron a la altura de todo (yo estuve muy pendiente de todo, deformación profesional, jajaja), vaya que podéis estar super super tranquilas porque la boda fue fantástica!!!! La gente no para de decirme lo maravilloso del sitio, y es que además nos hizo un día fantástico.

Un subo unas fotitos, y chicas, cualquier cosa estoy aquí, que seguiré en éste post para no perderme ningún detalle de vuestras bodas!!!

264753_10150313390364714_688964713_9147858_7849891_n.jpg

264753_10150313390354714_688964713_9147856_6567741_n.jpg

069.JPG

269429_10150313392579714_688964713_9147894_6527154_n.jpg

097.JPG

Felicidades por tu nuevo estado social! ya eres su esposa!!! y me alegro mucho que todo fuera tan bien. POr cierto muy bonito el vestido y el cochazo!!! ya te iremos preguntando cosillas. Besos!!!
ImatgeImatge
rinxols
:: núvia experimentada

Entrades: 389
Membre des de: ds. març 19, 2011 7:37 pm

EntradaAutor: carolinaherrera » dj. jul. 21, 2011 5:12 pm

HOla Jesus y Berta enhorabuena!!! Ya estas casadoooosssss

Estais wapisimoss en las fotos, me encanta el coche... me alegra mucho que fuera todo bien. Ya nos contaras mas cositas....
Imatge [/url]
carolinaherrera

Entrades: 240
Membre des de: dc. juny 08, 2011 3:17 pm

EntradaAutor: EvaII » dj. jul. 21, 2011 10:21 pm

Felicidades Jesus y Berta!

Me alegro un montón de saber que todo os fue tan bien, ahora a disfrutar del nuevo estado social.
Imatge
EvaII
:: núvia rookie

Entrades: 182
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 6:10 pm

EntradaAutor: Neni5 » dv. jul. 22, 2011 9:30 am

Muchas felicidades Berta, me alegro muchísimo. Que pena, no puedo ver las fotitos!! aix!!
Imatge
Neni5

Entrades: 200
Membre des de: dt. feb. 08, 2011 8:20 pm

EntradaAutor: evix80 » dg. jul. 24, 2011 11:35 am

muxas felicidades jesus y berta;me alegro que todo os fuera tan genial. ahora te toca relajarte y los nervios para nosotras
evix80

Entrades: 4
Membre des de: dl. juny 20, 2011 5:40 pm

EntradaAutor: rinxols » dg. jul. 24, 2011 12:24 pm

Bueno Berta, quan estiguis recuperada i amb temps a sobre...espero la teva crònica eh!!! segur que serà meravellosa!! petons guapa.
ImatgeImatge
rinxols

EntradaAutor: rinxols » dt. jul. 26, 2011 7:28 am

Berta 2 preguntes...la figureta que posen en el pastís nupcial és mona o tu m'aconselles que em compri una?i l'altre pregunta és si a la ceremònia civil posen de manera gratuïa saquets de pètals. Gràcies!!!
ImatgeImatge
rinxols

EntradaAutor: JesusyBerta » dt. jul. 26, 2011 9:43 pm

rinxols ha escrit:Berta 2 preguntes...la figureta que posen en el pastís nupcial és mona o tu m'aconselles que em compri una?i l'altre pregunta és si a la ceremònia civil posen de manera gratuïa saquets de pètals. Gràcies!!!

Hola!!!

T'explico:

1. El tema del pastís es una sorpresa i millor si no t'ho dic, jijijiji, però et dic que no fa falta que et compris cap!!! FES-ME CAS!!!jajajaja

2. Si, s'han de pagar i costen 3,5E/unitat si vols bossetes individuals o 185€ cistelles amb pètals i que la gent ho agafi amb la mà. Jo et recomano que facis el que vaig fer jo, ho vaig encarregar a la floristeria on vaig comprar el ram i tot l'ho altre, i em va costar 30€ cada bossa de pètals de colors que son més macos (can jonc només en té vermells), que hi vaig agafar 2. (això ja depén molt del número de convidats que tinguis). La floristeria es a Masnou i ells mateixos es van encarregar de pujar els rams per regalar que vaig comprar i els pètals un parell d'hores avans de la cerimònia, ja et donaré les dades que es amiga de la meva mare i ho fa genial!!!

Qualsevol consulta m'ho comentes!!!!

Petonetsssss
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: rinxols » dc. jul. 27, 2011 8:43 am

Perfecte!!! doncs el tema pastís el deixo aparcat oi? i sobre lo dels pètals ho faré jo mateixa pq surt molt car si ho agafes al restaurant. JO he estat mirnat per internet bossetes d'organza per posar-hi els pètals i em costen 0'19 cada bosseta i si després poso els pètals crec que no em urtirà tan car no? Som 80 convidats.
Però el meu dilema més gran és que no sé si posar pètals i arròs o només pètals. Què em recomenes?
Moltes gràcies per tot Berta! la veritat que amb tu vaig més segura.
I ja saps...crònicaaaaa!!!! petonets! :-)
ImatgeImatge
rinxols

EntradaAutor: EvaII » dc. jul. 27, 2011 9:18 am

Hola Berta!! Aprofito la conversa per fer-te jo també una pregunta... Nosaltres volem regalar una parella de nuvis a uns convidats, aleshores l'haurem de comprar igualment, no?? Vull dir podrem o no podrem aprofitar allò que posin al pastís?
Imatge
EvaII

EntradaAutor: JesusyBerta » dc. jul. 27, 2011 10:37 am

rinxols ha escrit:Perfecte!!! doncs el tema pastís el deixo aparcat oi? i sobre lo dels pètals ho faré jo mateixa pq surt molt car si ho agafes al restaurant. JO he estat mirnat per internet bossetes d'organza per posar-hi els pètals i em costen 0'19 cada bosseta i si després poso els pètals crec que no em urtirà tan car no? Som 80 convidats.
Però el meu dilema més gran és que no sé si posar pètals i arròs o només pètals. Què em recomenes?

Hola!!!

T’explico: Jo a les bossetes d’organça només posaria pètals, queda molt més elegant, a més pensa que els convidats sempre porten arròs.

Una altre cosa, els pètals et recomano que els compris naturals o preservats, però mai de tela com vaig fer jo al principi, quedava fatal, no tenen pes i es veuen antiestètics total.

Així que tens 2 opcions; fer les bossetes de pètals amb els preservats una setmana
avans, o comprar els naturals i fer-ho la nit d’avans del casament i ficar-ho a la nevera, o no possar bossetes i fer-ho en cistelles, en un parell i la Sònia ja s’encarrega de repartir-ho entre els convidats avans d’acabar la cerimònia (jo ho vaig fer així).

Petonetssss

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: JesusyBerta » dc. jul. 27, 2011 10:39 am

EvaII ha escrit:Hola Berta!! Aprofito la conversa per fer-te jo també una pregunta... Nosaltres volem regalar una parella de nuvis a uns convidats, aleshores l'haurem de comprar igualment, no?? Vull dir podrem o no podrem aprofitar allò que posin al pastís?

Jo personalment compraría una parella per regalar, jo em vaig regalar 3, queda molt més fi que no donar la del pastís, a més, no et vull avançar res, però la del pastís te la voldràs quedar…jijijiji.

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: EvaII » dc. jul. 27, 2011 10:55 am

Ok! No cal que donis cap més pista >.-<: . Moltes gràcies per les teves recomanacions, et farem cas... jejejeje
Imatge
EvaII

EntradaAutor: rinxols » dc. jul. 27, 2011 11:21 am

JesusyBerta ha escrit:
rinxols ha escrit:Perfecte!!! doncs el tema pastís el deixo aparcat oi? i sobre lo dels pètals ho faré jo mateixa pq surt molt car si ho agafes al restaurant. JO he estat mirnat per internet bossetes d'organza per posar-hi els pètals i em costen 0'19 cada bosseta i si després poso els pètals crec que no em urtirà tan car no? Som 80 convidats.

Hola!!!

T’explico: Jo a les bossetes d’organça només posaria pètals, queda molt més elegant, a més pensa que els convidats sempre porten arròs.

Una altre cosa, els pètals et recomano que els compris naturals o preservats, però mai de tela com vaig fer jo al principi, quedava fatal, no tenen pes i es veuen antiestètics total.

Així que tens 2 opcions; fer les bossetes de pètals amb els preservats una setmana
avans, o comprar els naturals i fer-ho la nit d’avans del casament i ficar-ho a la nevera, o no possar bossetes i fer-ho en cistelles, en un parell i la Sònia ja s’encarrega de repartir-ho entre els convidats avans d’acabar la cerimònia (jo ho vaig fer així).

Petonetssss

ok Berta!! tot aclarat, miraré què valen els pètals preservats i sinó amb cistelletes!! per cert com va anar el viatge de nuvis?
ImatgeImatge
rinxols

EntradaAutor: JesusyBerta » dc. jul. 27, 2011 12:16 pm

rinxols ha escrit:
JesusyBerta ha escrit:

Hola!!!

Petonetssss

ok Berta!! tot aclarat, miraré què valen els pètals preservats i sinó amb cistelletes!! per cert com va anar el viatge de nuvis?

Doncs ha anat super bé, hem estat a Cerdenya hi ha sigut un viatge fantàstic!!!! Em recorregut tota la illa amb un cotxe que vam llogar, i sobretot es increíble tota la part de Porto cervo, costa Esmeralda, amb unes aigües totalment cristal.lines. Es un mini carib i super aprop!!!

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: rinxols » dc. jul. 27, 2011 1:57 pm

oohhh...quina bona pinta!!! ´l'albert li fa moltíssima il·lusió anar a NYork però e vist fotos d'amics que han estat a cerdenya i és preciós!!!
ImatgeImatge
rinxols

EntradaAutor: EvaII » dl. ago. 01, 2011 10:22 am

Hola chicas!

Qué tal van esos preparativos?? Nosotros ya hemos avanzado un poquito más. Ya tenemos fotógrafo, al final nos hemos decantado por the fotoshop. Nos ha gustado mucho la manera de trabajar que tienen y encima nos hacen un pequeño descuento así que perfecto!
Las invitaciones ya las tenemos casi listas, sólo nos queda mandarlas a the fotoshop para que las impriman.
Ahora estamos liados con el viaje, estamos pensando donde ir y comparando precios. De momento la idea que gana es hacer un combinado tipo NY+punta cana o algo del estilo. Es decir, que los primeros días sean de visitar y patear pero acabar el viaje en un sitio de relax con la pulserita donde te lo hagan todo.

Vosotras ya tenéis pensado vuestro viaje???
Imatge
EvaII

EntradaAutor: carolinaherrera » dl. ago. 01, 2011 3:33 pm

Hola Eva

Pues los preparativos van viento en popa, yo ya tengo fotografo, alianzas, vestido... el viaje estamos mirando, seguramente vayamos a thailandia, lo unico que las agencias que hemos ido nos han dicho que esperemos hasta diciembre, enero para cojer el viaje. Otra opcion tambien era islas mauricio, haber que hacemos al final...jejejej

Besosssss
Imatge [/url]
carolinaherrera

Entrades: 240
Membre des de: dc. juny 08, 2011 3:17 pm

EntradaAutor: rinxols » dl. ago. 01, 2011 7:58 pm

EvaII ha escrit:Hola chicas!

Qué tal van esos preparativos?? Nosotros ya hemos avanzado un poquito más. Ya tenemos fotógrafo, al final nos hemos decantado por the fotoshop. Nos ha gustado mucho la manera de trabajar que tienen y encima nos hacen un pequeño descuento así que perfecto!
Las invitaciones ya las tenemos casi listas, sólo nos queda mandarlas a the fotoshop para que las impriman.
Ahora estamos liados con el viaje, estamos pensando donde ir y comparando precios. De momento la idea que gana es hacer un combinado tipo NY+punta cana o algo del estilo. Es decir, que los primeros días sean de visitar y patear pero acabar el viaje en un sitio de relax con la pulserita donde te lo hagan todo.

Vosotras ya tenéis pensado vuestro viaje???

Hola EvaII y también he cigido Fotoshop! noe encantó la originalidad!
ImatgeImatge
rinxols

EntradaAutor: rinxols » dl. ago. 01, 2011 8:01 pm

Nosotros tenemos fotógrafo, la hora con la jueza, mi vestido y zapatos, las alianzas sé cuales són...me falta acabar de decidirme por el tipo de ramo y en que soporte llevar las alianzas.
Mientra voy pensando ideeas, canciones...etc
ImatgeImatge
rinxols

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants