GIRONINES 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: Olguiky » dt. jul. 19, 2011 8:39 pm

Hola a totes,

nosaltres ens casem al Mas Solà. He vist algú que deia que el tracte deixava una mica que desitjar i que tractaven bé la gent que té pasta. Nosaltres no som pas uns "ricatxus" ni molt menys! i ens han tractat moooolt bé... el lloc és molt bonic i el menjar pinta molt bé.

Ens vam decidir per aquest restaurant perquè una coneguda hi havia celebrat el seu casament feia poc i en van quedar súper contents.

Ja us explicaré com va tot, però de moment nosaltres estem contents amb el tracte rebut.

Una abraçada
Olga
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Viking » dt. jul. 19, 2011 8:57 pm

Hola!! aquí una gironina del 2012! el tot nuvis de girona esta previst del 25 al 27 de novembre:

http://www.firagirona.com/calendari.html

Estic impacient per anar-hi!

Petons!
Imatge
Viking
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dl. jul. 18, 2011 4:00 pm

EntradaAutor: lune » dt. jul. 19, 2011 11:38 pm

Maria i Raul ha escrit:BONES!
Uns coneguts es van casar a Mas Terrats amb Cris Catering, i la gent en parlava molt be!
Nosaltres fa 2 anys (al primer intent de passar per l'altar), vam anar al salo nuvis, i hi havia el Catering Montserrat, de Figueres, pero era força carillu....
Per mirar...

Pero noies.... EL SALO NUVIS DE GIRONA D'AQUEST ANY.... Te data?

Ens veiem per aqui!

Mun germà es va casar amb catering Montserrat! i crec que els hi va sortit 130 euros per cap (pernil incluit). Ara dirvos que l'aperitiu super super super be!

A nosaltres el propietari de mas terrats ens recomanava aquest 3: el ginjoler, les magnolies i can xabanet pero mirarem el que tu em dius de cris catering! que no se sap mai!

Val la pena anar al salo dels nuvis? no és una micona justet pel novembre?

Fins aviat!
lune

Entrades: 3
Membre des de: dg. jul. 17, 2011 4:10 pm

EntradaAutor: kyla » dc. jul. 20, 2011 4:56 pm

Hola Noies!

nosaltres también vam anar a mirar el mas solà, pero al final ens vam decantar per el lotus blau....els dos eren els nostres finalistes, jeje. Però be, teniam que escollirne un.
De catèting no en conec cap, tot i que el ginjoler n'he sentit a parlar be.

un petonet
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla

Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

Re: El ginjoler, les magnòlies o can xabanet??

EntradaAutor: JiG » dg. jul. 24, 2011 10:09 pm

lune ha escrit:Hola a totes!
Nosaltres hem decidit de casarnos al MAS TERRATS, no ens hem pogut resistir als encants d'aquesta masia. Entenc que pugui ser car pero com nosaltres la familia politica es francesa i a frança el dia de després tradicionalment es fa una mena de dinar informal pq la gent no marxi amb la panxa buida. Vam estar fent comptes ens sortia entre hotel de la familia directe d'elle i dinar de l'endemà (per 100 i pico persones) gairebé el mateix que si haguéssim de pagar un segon lloc per l'endemà. Almenys a Mas Terrats com et lloguen per tot el cap de setmana i té totes les instal.lacions necessàries per poder fer una barbacoa l'endemà ens acaba sortint força bé!

Pero necessito la vostra ajuda amb el catering. Ens han recomanat: El ginjoler, les magnòlies i can xabanet. Coneixeu algun d'aquests 3? Ens podeu ajudar siusplau. Vist que el lloguer de la casa surt bastant car buscàvem quelcom de més moderat. això és una ruina noies! ;p! Què en penseu?

Moltes gràcies per la votra ajuda :mu::

Bones!!!
Sóc una núvia del 2011 que vam celebrar el nostre enllaç amb les Magnòlies i només en puc dir meravelles!!!! Vam quedar encantats amb el tracte, els preus, el menjar, la professionalitat del personal que porten el dia del casament i totes les atencions. Els convidats van quedar encantats!!!!
Imatge
JiG
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: kyla » dj. ago. 25, 2011 5:46 pm

Hola noies!!

Ostras tenim el post de girona ven mort!! aisss...no pot ser!! vigna noies a donar idees!!jejeje

Jo ara al setembre començare a mirar vestits, o sigui...que ara estic preparant la llista...pero es interminable!! jajaja...crec que haure de reduir!! sino a les botigues hem mataran, jeje.

Ja teniu fotògraf??? alguna recomanació de fotògraf a Girona?

merci!!
Imatge[/url]
kyla

EntradaAutor: MiM » ds. ago. 27, 2011 9:14 pm

kyla ha escrit:Hola noies!!

Ja teniu fotògraf??? alguna recomanació de fotògraf a Girona?

Hola kyla!
Benvinguda al club! Jo sóc una núvia del 2011 i et puc recomanar el meu fotògraf. Es diu Polivan i és de Celrà. Jo la veritat és que n'estic encantada! No són fotògrafs que es dediquin expressament a fer casaments i ja tinguin un nom en aquest hàmbit, però tampoc tenen res d'envejar a aquests altres! I el preu, evidentment, tampoc té res a veure.

Si els hi vols demanar informació, busca'ls pel google i els truques. I si necessites alguna altra cosa, ja saps!

Que vagi bé!
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: kyla » dg. ago. 28, 2011 10:48 am

Merci MiM!!
mirare a veure que trobo per internet! i sino els hi aniria a fer una visiteta, jeje.

merci!!
Imatge[/url]
kyla

EntradaAutor: Lisbeth » dg. ago. 28, 2011 11:09 pm

Hola Kyla,

Mira, de Girona jo tenia apuntats els següents... Encara que dependrà del vostre gust... :-/

El que més ens agradava:

Yurian Quintanas és de Cervià de Ter. Nosaltres vam quedar un dia a girona per parlar-hi. Molt maco i discret. Segur que el dia del casament ni es deu notar..

http://www.xaviertorra.com/ca/index.html Xavier Torra. El vam descobrir a fira nuvis de girona. Espectacular pel nostre gust, però fora de pressupost.

Noces i més... Idem de idem... Xulíssim però fora de pressupost...

Samanta del Río Em penso que és d'Hostalrich o per allà... Està començant a fer casaments... No té ara per ara res penjat a la web. Jo la vaig descartar perquè trigava massa a contestar els mails... I de preu tampoc era ganga diríem.

Aquest és fill d'una amiga d'una amiga... Molt bé de preu, però li passava com a l'anterior, que va trigar massa a contestar. Escriu-li també i quedeu amb ell... Sé que si que ha fet alguns casaments... Miquel Millán: miquelfotografia@gmail.com

I ara anem pels que no són de Girona però es desplacen encara que et cobraran dietes...

Joan Gorchs i Guillem Alier= AliGor Estan començats. Molt atents i disposats.

Desvelos. També les vam descobrir a tot nuvis de girona... però són de mataró. No van malament de preu...

Ivo Dekovic. Va bé de preu també...

And the winner is...

Sebastià Pagarolas
Per què?
Perquè ens agrada molt el seu estil.
Perquè parla i explica, però també t'escolta molt.
Perquè ens hi vam sentir a gust fent el toc amb ell.
Perquè en sap molt.
I a més el que va millor de preu, tot i fent pre-boda, post-boda i les dietes...

Hi ha un detall que per a mi també és important, però només és un detall, i és que alguns dels que havíem demanat informació, quan els vaig enviar el correu per dir-los que finalment no era amb ells amb qui treballaríem, i no m'han contestat... I això ho trobo lleig...

Apa doncs! espero que alguna cosa en trauràs!
I si li escrius al Sebastiàs dis-li que t'envio jo, la Susanna de Girona!!!! :-)ok:
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: kyla » dl. ago. 29, 2011 2:37 pm

Hola!!

merci Lisbeth!! Hem sèrà de gran ajuda!! ara hem posaré a buscar informació sobre ells.

petonets
Imatge[/url]
kyla

EntradaAutor: Nuria99 » dj. oct. 06, 2011 2:39 pm

Hola a totes. Jo també m'apunto amb vosaltres. Em caso l'1 de Setembre a Can Marlet, com la noia que va començar el post!
Imatge
Nuria99

Entrades: 190
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 2:18 pm

EntradaAutor: Camins » dv. oct. 07, 2011 12:51 pm

Hola!!!!
M'uneixo al club del 2012.
Jo em caso el 22 de setembre a Can Caballé. Ens va encantar la casa.
És una casa de colònies i el tracte és genial, ens deixen fer tot el que volguem. el que te de bo és que no haurem de pensar en autocars ni res pels convidats pq es poden quedar a dormir.
De moment només tenim el lloc pq ho teniem clar, més endavant ja anirem preparant la resta.

Estem en contacte!!!!!!!!!
Camins

Entrades: 18
Membre des de: dj. oct. 06, 2011 6:50 pm

EntradaAutor: Margarida » dv. oct. 07, 2011 1:30 pm

Nuria99 ha escrit:Hola a totes. Jo també m'apunto amb vosaltres. Em caso l'1 de Setembre a Can Marlet, com la noia que va començar el post!

Siiiiiiiiiiiiiii vas aquest diumenge a la jornada de portes obertes? :-)0(-:
Imatge
Margarida
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1115
Membre des de: ds. abr. 09, 2011 3:53 pm

EntradaAutor: Margarida » dv. oct. 07, 2011 1:31 pm

DiL ha escrit:Hola noies! Jo també m'uneixo al post de les 2012!!!!!

Aquest cap de setmana acabem de tancar el lloc.. ja us avisaré! Però el que té més números per ara és el SILOC a Girona al Juny!

Petons a totes!!!

Ah, em dic Laura :D

Benvinguda! el Siloc, es el que abans era el Mas Batlle? que van fer aquella estafa els antics propietaris? informa't bé abans no tinguessiu un disgust! :-)
Imatge
Margarida

EntradaAutor: Nuria99 » dv. oct. 07, 2011 2:13 pm

Hola Margarida! doncs si que vaig a la jornada de portes obertes! Estarem allà super puntuals perquè m'han dit que hi haurà moltíssima gent!! Quines ganes que tinc!! Tu vindras??
Imatge
Nuria99

EntradaAutor: Margarida » dt. oct. 11, 2011 1:15 pm

Nuria99 ha escrit:Hola Margarida! doncs si que vaig a la jornada de portes obertes! Estarem allà super puntuals perquè m'han dit que hi haurà moltíssima gent!! Quines ganes que tinc!! Tu vindras??

Hola Nuria!

Fins ara no e pogut entrar! doncs si que i vaig anar si! llàstima que sino t'hague saludat! ens va tocar el ram de Nuvia del sorrteig que varen fer! jejejeje va ser tot perfecte es molt macu tot! *.-o-o.*
Imatge
Margarida

EntradaAutor: Margarida » dv. oct. 14, 2011 1:31 pm

DiL ha escrit:Gironinesssssssssssss,

alguna recomanació de fotograf??
N'hem mirat algun però no ho tenim clar........ potser a la fira nuvis ens acabem de decidir....

Dimarts vaig a fer prova al pronoviassssssssssssssssss quins nervissssssssssss, sera el primer vestit blanc que em posiiii *.-o-o.* :D

Ja veuras que guai!!!!!!!
Imatge
Margarida

EntradaAutor: Nuria99 » dv. oct. 14, 2011 5:40 pm

Margarida ha escrit:
Nuria99 ha escrit:Hola Margarida! doncs si que vaig a la jornada de portes obertes! Estarem allà super puntuals perquè m'han dit que hi haurà moltíssima gent!! Quines ganes que tinc!! Tu vindras??

Hola Nuria!

Fins ara no e pogut entrar! doncs si que i vaig anar si! llàstima que sino t'hague saludat! ens va tocar el ram de Nuvia del sorrteig que varen fer! jejejeje va ser tot perfecte es molt macu tot! *.-o-o.*

Hola Margarida!!! Ja veus!ara, que amb la de gent que hi havia, hagués estat complicat trobar-nos!jeje. Jo si sé qui ets llavors! Quina sort, eh?!! Però pots escollir el que vols o el que et diguin ells?
La veritat que va fer un dia espectacular i a més, tot estava molt bé! Jo estic molt contenta d'escollir Can Marlet per al dia del meu casament. Cada dia que passa penso que és de les decisions més encertades de la meva vida. Quines ganes!
Imatge
Nuria99

EntradaAutor: Nuria99 » dv. oct. 14, 2011 5:44 pm

DiL ha escrit:Gironinesssssssssssss,

alguna recomanació de fotograf??
N'hem mirat algun però no ho tenim clar........ potser a la fira nuvis ens acabem de decidir....

Dimarts vaig a fer prova al pronoviassssssssssssssssss quins nervissssssssssss, sera el primer vestit blanc que em posiiii *.-o-o.* :D

Hola! Quina il·lusió, ja veuràs! Jo vaig anar-hi per primera vegada el dimarts passat i la veritat, el primer que em vaig provar és el que possiblement m'agafi. és que...casi s'em saltaven les llàgrimes, i a la meva mare igual! Molta sort!

Pel tema fotògraf encara no sabem res de res! La setmana que ve començarem a mirar.
Imatge
Nuria99

EntradaAutor: Nuria99 » dc. oct. 19, 2011 7:31 am

Dil! Es que de veritat que és un dilema, eh!!A mi m'ha passat igual. Tenia un claríssim i ahir vaig anar-hi a una altra botiga, que tenien un altre que em va agradar molt i d'un estil totalment diferent i el doble més barato! Així que..dijous vaig a una altra botiga i ja deixo de miar que sinó em liaré!!!

Vinga va animem aquest foro!jeje
Imatge
Nuria99

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants