Autor: Olguiky » dt. jul. 19, 2011 8:39 pm
Autor: Viking » dt. jul. 19, 2011 8:57 pm
Autor: lune » dt. jul. 19, 2011 11:38 pm
Maria i Raul ha escrit:BONES!
Uns coneguts es van casar a Mas Terrats amb Cris Catering, i la gent en parlava molt be!
Nosaltres fa 2 anys (al primer intent de passar per l'altar), vam anar al salo nuvis, i hi havia el Catering Montserrat, de Figueres, pero era força carillu....
Per mirar...
Pero noies.... EL SALO NUVIS DE GIRONA D'AQUEST ANY.... Te data?
Ens veiem per aqui!
Autor: kyla » dc. jul. 20, 2011 4:56 pm
Autor: JiG » dg. jul. 24, 2011 10:09 pm
lune ha escrit:Hola a totes!
Nosaltres hem decidit de casarnos al MAS TERRATS, no ens hem pogut resistir als encants d'aquesta masia. Entenc que pugui ser car pero com nosaltres la familia politica es francesa i a frança el dia de després tradicionalment es fa una mena de dinar informal pq la gent no marxi amb la panxa buida. Vam estar fent comptes ens sortia entre hotel de la familia directe d'elle i dinar de l'endemà (per 100 i pico persones) gairebé el mateix que si haguéssim de pagar un segon lloc per l'endemà. Almenys a Mas Terrats com et lloguen per tot el cap de setmana i té totes les instal.lacions necessàries per poder fer una barbacoa l'endemà ens acaba sortint força bé!
Pero necessito la vostra ajuda amb el catering. Ens han recomanat: El ginjoler, les magnòlies i can xabanet. Coneixeu algun d'aquests 3? Ens podeu ajudar siusplau. Vist que el lloguer de la casa surt bastant car buscàvem quelcom de més moderat. això és una ruina noies! ;p! Què en penseu?
Moltes gràcies per la votra ajuda
Autor: kyla » dj. ago. 25, 2011 5:46 pm
Autor: MiM » ds. ago. 27, 2011 9:14 pm
kyla ha escrit:Hola noies!!
Ja teniu fotògraf??? alguna recomanació de fotògraf a Girona?
Autor: kyla » dg. ago. 28, 2011 10:48 am
Autor: Lisbeth » dg. ago. 28, 2011 11:09 pm
Autor: kyla » dl. ago. 29, 2011 2:37 pm
Autor: Nuria99 » dj. oct. 06, 2011 2:39 pm
Autor: Camins » dv. oct. 07, 2011 12:51 pm
Autor: Margarida » dv. oct. 07, 2011 1:30 pm
Nuria99 ha escrit:Hola a totes. Jo també m'apunto amb vosaltres. Em caso l'1 de Setembre a Can Marlet, com la noia que va començar el post!
Autor: Margarida » dv. oct. 07, 2011 1:31 pm
DiL ha escrit:Hola noies! Jo també m'uneixo al post de les 2012!!!!!
Aquest cap de setmana acabem de tancar el lloc.. ja us avisaré! Però el que té més números per ara és el SILOC a Girona al Juny!
Petons a totes!!!
Ah, em dic Laura :D
Autor: Nuria99 » dv. oct. 07, 2011 2:13 pm
Autor: Margarida » dt. oct. 11, 2011 1:15 pm
Nuria99 ha escrit:Hola Margarida! doncs si que vaig a la jornada de portes obertes! Estarem allà super puntuals perquè m'han dit que hi haurà moltíssima gent!! Quines ganes que tinc!! Tu vindras??
Autor: Margarida » dv. oct. 14, 2011 1:31 pm
DiL ha escrit:Gironinesssssssssssss,
alguna recomanació de fotograf??
N'hem mirat algun però no ho tenim clar........ potser a la fira nuvis ens acabem de decidir....
Dimarts vaig a fer prova al pronoviassssssssssssssssss quins nervissssssssssss, sera el primer vestit blanc que em posiiii:D
Autor: Nuria99 » dv. oct. 14, 2011 5:40 pm
Margarida ha escrit:Nuria99 ha escrit:Hola Margarida! doncs si que vaig a la jornada de portes obertes! Estarem allà super puntuals perquè m'han dit que hi haurà moltíssima gent!! Quines ganes que tinc!! Tu vindras??
Hola Nuria!
Fins ara no e pogut entrar! doncs si que i vaig anar si! llàstima que sino t'hague saludat! ens va tocar el ram de Nuvia del sorrteig que varen fer! jejejeje va ser tot perfecte es molt macu tot!
Autor: Nuria99 » dv. oct. 14, 2011 5:44 pm
DiL ha escrit:Gironinesssssssssssss,
alguna recomanació de fotograf??
N'hem mirat algun però no ho tenim clar........ potser a la fira nuvis ens acabem de decidir....
Dimarts vaig a fer prova al pronoviassssssssssssssssss quins nervissssssssssss, sera el primer vestit blanc que em posiiii:D
Autor: Nuria99 » dc. oct. 19, 2011 7:31 am