Heretat Sabartes¡¡

El millor any de la nostra vida!

Re: Heretat Sabartes¡¡

EntradaAutor: IreneCS » dj. feb. 16, 2012 7:11 pm

De fotògrafs d'allà vam mirar quan vam anar a Sesoliveres, i només vam mirar tres xq ens vam saturar una mica... Un era de Vilafranca i un altre de Sitges, cap dels dos ens va agradar xq encara q tots et diuen "nosaltres busquem l'espontànietat, que hagueu de posar..." les fotos eren tot posats!! I también vam mirar Fotoshop, que estaba bastant millor, però el vam trobar molt car pel que era en realitat. No sé, encara no hem mirat a fons, i a algun que estigui bé dels que ofereixen???

Mirar en sèrio no em mirat cap (sufient em tingut amb el restaurant...), pero els que ens agraden de mirar per internet són:
- Edwing (de fet crec que en realitat es diu Manel Yaiza perquè hi ha la mateixa boda... però potser el Yaiza és un càmara diferent.
- Natan fotografia.
- Cesc Girald (http://www.fotografo-bodas.com/). Aquest fa vídeos i de fet crec que els fa amb l'Edwing d'abans que he dit, perquè hi ha la mateixa boda...
És una mica raro, és como si l'Edwing i el Cesc fosin el mateix... ja ho mirarem... cap dels tres els recomanen a Sabartés, no????

D'altres que són una mica diferents als convencionals, però que crec són molt més cars, són:
- www.evenfilms.com
- www.dynamicasaments.com
- www.artboda.net
Aquests tres pot ser sí són una mica més posats (depén una mica del fotògraf en sí), però fan coses originals... Sabeu algo d'ells?????
Imatge
IreneCS
:: núvia experimentada

Entrades: 486
Membre des de: dg. des. 18, 2011 12:38 pm

EntradaAutor: prometida12 » dc. març 14, 2012 10:56 pm

Hola!! alguna fue a la jornada de puertas abiertas??? yo si y estoy muy decepcionada con lo que probe :(
Los buffets muy buenos, lo caliente bien pero era todo frito, no?
Q os pareció a vosotras? Q pillaréis?
prometida12
:: núvia rookie

Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 17, 2011 6:15 pm

EntradaAutor: ninet@ » dj. març 15, 2012 7:50 am

Hola guapa!!

Yo si que fui a la jornada de puertas abiertas!! y no salí decepcionada...hay algunos aperitivos que me gustaron más que otros es cierto, hay cosas muy modernitas que quizas no se adaptan a nuestro estilo, pero en general salimos contentos...

Si me explicas un poco más te podré ayudar!!

Un beso y animos! que te he visto un poco xof!!
Imatge
ninet@

Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

EntradaAutor: prometida12 » dg. març 18, 2012 11:19 pm

Merci guapi por contestar.
puede q sea muy exigente, es solo que los platos frios no me gustaron y los calientes...los veía q eran todos frito. Cogimos 10 pero sin que nos llegasen a gustar todos, a ver como va el menú :)
prometida12

Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 17, 2011 6:15 pm

EntradaAutor: IreneCS » dt. jul. 03, 2012 1:51 pm

Chicas que os casáis este año en Sabartés, alguna de vosotras ha cogido algún hotel de alrededor??? Nosotros nos casamos el año que viene y nos gustaría saber como está el tema!!!!
Imatge
IreneCS

EntradaAutor: MIREIA1401 » dt. jul. 03, 2012 2:47 pm

Hola!! Jo hem caso la propera setmana, he reservat a l'hostal del priorat, per la zona no he trobat res millor. Pero reserva amb temps perque tambe fan casaments, jo vaig reservar fa tres mesos i sol tenien dues habitacions dispinibles.
Imatge
MIREIA1401

Entrades: 139
Membre des de: dl. nov. 29, 2010 2:25 pm

EntradaAutor: IreneCS » dt. jul. 03, 2012 8:49 pm

MIREIA1401 ha escrit:Hola!! Jo hem caso la propera setmana, he reservat a l'hostal del priorat, per la zona no he trobat res millor. Pero reserva amb temps perque tambe fan casaments, jo vaig reservar fa tres mesos i sol tenien dues habitacions dispinibles.

Gracies Mireia. Jo sóc de Vilafranca i también només habia trobat l'hostal de priorat... doncs cap al septembre ho reservaré (si em deixen...)
Imatge
IreneCS

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants