sergi & inma ha escrit:Jenny30 ha escrit:sergi & inma ha escrit:Gràcies Laureta!! Ets molt amable.
Es una bona opció. També he pensat en posar la meva germana al meu costat, pero
es clar, a qui posa en el costat del meu home si te 5 germans per escollir jajaja
el tema de posar als "testigos" esta molt bé perque son els amics i familiars més intims.
Els meus pares s'han divorciat fa 3 mesos i estan insoportables. Sobretot el meu pare
que no encaixa l'idea de tornar a veure la meva mare i menys a la seva familia....
pero no deixare que em posi triste perque he estat esperant 8 anys a ser la seva dona
i ara es el moment de disfrutar... a que si!!!
El el vostre dia,aixì que facis el que facis ,serà lo millor,ok? jo tinc la sort que el meu "pare" no vindrá i puc posar a la meva mare amb la seva parella sense problemes,però si van els dos,la cosa es complica una mica!! ánims,ok?? muackk
Tens rao Jenni!! es el nostre día. Per tant si algun no vol vindre o pot espallarme el dia
li dire que es quedi a casa ... quina sort la teva que almenys 1 dels 2 no va i així no corres perill de que es barallin en plena celebració... jo tinc por!!! ainssssss
Si puc donar-te un consell,pensa en la teva parella i tu ,si alguna cosa os fa por o mal,fora!!!! si n´hi han baralles,que sigui abans de la boda ,perquè estaria molt malament que us faltaren el respecte el vostre dia barallant-se. Aixì que si veus perill,parla amb ells abans.