Mon Sant Benet

El millor any de la nostra vida!

Re: Mon Sant Benet

EntradaAutor: sandy77 » dl. nov. 28, 2011 10:03 pm

F&A ha escrit:Bon dia guapessss!!!! em dic Alba!
oi taaaaant que m'hi apunto quan quedeu!!!
ya, molt poca gent coneix Sant Benet!!! i siii sort que ens tenim jejeje
Sandra,q uan et cases tu???
petonets i que tingueu un molt bon dilluns!!!!!

Perfecte!! doncs si us sembla, quan passin festes ja concretem la data i ens posem al dia.
Jo em caso el 12-10-12. La veritat és que només hi havia una altra data que ens cridava l'atenció: el 23 de juny, però ésclar, 4000 € de diferència són molts diners!

Petonets!
sandy77
:: núvia rookie

Entrades: 114
Membre des de: dt. nov. 01, 2011 9:26 am

EntradaAutor: sandy77 » dt. nov. 29, 2011 9:11 pm

Noies!!
Avui he estat parlant amb la Lorena i li he preguntat si tenen projector (nosaltres tenim una idea que ens ronda pel cap i si tot va bé farem un muntatge sorpresa pels convidats). M'ha dit que sí i que es pot fer servir sense problemes sempre i quan avisem! us ho dic per si el necessiteu... ;-)))
sandy77

EntradaAutor: Annariera » dc. nov. 30, 2011 8:38 am

Hola guapes!!!

estic ben desconnectada últimament... puff...
OK, perfecte!! un cop passat festes quedem un dia, siiiiiiiiiiiiiii!!! que bé que bé!!

tema projector... s'ha de pagar o és gratuit?? perq ue la meva germana em va preguntar si en tenien, i li vaig dir que era de pago (això tenia entès), i clar, la pobra va desistir del que tingués pensat fer. Ens paga el fotògraf i l'album, i no vull que es gasti més diners. Però si resulta que és gratis.... li haig de dir!! jeje.

per cert!! ahir vaig dir a 2 amigues q ens casem, i resulta que fa 2 anys, una altra amiga seva es va casar al MSB!!! em van dir que s'ho van passar molt bé, que els hi va agradar molt bé el lloc, i que el menjar molt bé. que no es van quedar amb gana!! crec que algú tenia por de que els convidats es quedessin una mica amb gana no?? ...

bueno guapes, estem en contacte!! :-) la setmana que ve marxo de viatge, així que si no em puc connectar abans, ho faig a la tornada, a veure que teniu de nou!! >.-<:

divendres vaig a provar-me més vestits, a veure que tal va!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Petons,
Anna
Annariera

Entrades: 167
Membre des de: dt. gen. 25, 2011 8:12 am

EntradaAutor: F&A » dc. nov. 30, 2011 8:50 am

Bon dia guapes!!!!
Sandra, què be lo del projector! jo diria que és gratuit no?
I siiii dps de festes podríem quedar oeoeoeoe *.-o-o.* *.-o-o.*

Anna, què be sentir que algú conegut si ha casat i a sobre va sortir mb, s'ho van passar be i van menjar beeee :-)ok: :-)ok:
Te'n vas de viatge??? que bé!!! que tinguis molt bon viatge i disfrutaaa!!!
iiii... mooooooooolt important... que vagi mooolt moooolt be divendres!!! ja ens explicaràs a veure què tal!!!!

per cert noies, jo... ja tinc vestiiiit *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* no sabeu lo feliç que vaig estar dissabte, perquè aixo del vestit és molt bonic emprovar-te'ls i tal... pero jo ja m'estava començant a atabalar molt amb el tema, me'n havia provat molts i no aconseguia trobar el meu... m'ha costat però... ho he aconseguit!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

petonets a les dues! i ànims que ja som dimecres!
Imatge
F&A
:: núvia experimentada

Entrades: 368
Membre des de: dt. set. 13, 2011 11:28 am

EntradaAutor: sandy77 » dc. nov. 30, 2011 8:10 pm

Annariera ha escrit:Hola guapes!!!

OK, perfecte!! un cop passat festes quedem un dia, siiiiiiiiiiiiiii!!! que bé que bé!!

tema projector... s'ha de pagar o és gratuit?? perq ue la meva germana em va preguntar si en tenien, i li vaig dir que era de pago (això tenia entès), i clar, la pobra va desistir del que tingués pensat fer. Ens paga el fotògraf i l'album, i no vull que es gasti més diners. Però si resulta que és gratis.... li haig de dir!! jeje.

per cert!! ahir vaig dir a 2 amigues q ens casem, i resulta que fa 2 anys, una altra amiga seva es va casar al MSB!!! em van dir que s'ho van passar molt bé, que els hi va agradar molt bé el lloc, i que el menjar molt bé. que no es van quedar amb gana!! crec que algú tenia por de que els convidats es quedessin una mica amb gana no?? ...

bueno guapes, estem en contacte!! :-) la setmana que ve marxo de viatge, així que si no em puc connectar abans, ho faig a la tornada, a veure que teniu de nou!! >.-<:

divendres vaig a provar-me més vestits, a veure que tal va!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Petons,
Anna

Hola guapa!!! Ja deia jo que estaves molt callada!! Amb lo soletes que estem per aquí se us troba a faltar de seguida!!
Jo crec que el tema del projector és sense cost (a mi la Lorena no em va dir res de costos afegits), però de tota manera, la setmana vinent tornarem a pujar i anirem a parlar amb la Marta, que encara no la coneixem en persona, i li acabarem de preguntar tot, així que ja us informaré!!

Quin descans aquesta informació que ens dones!! jo tenia por, perquè els plats es veuen molt "pijos" i m'imagino un súper plat amb una miqueta de peix just al mig!! jajajajaja

Que tinguis bon viatge i explica'ns lo dels vestits, eh????? !!!!

Petonets.
sandy77

EntradaAutor: sandy77 » dc. nov. 30, 2011 8:10 pm

Annariera ha escrit:Hola guapes!!!

Petons,
Anna

Hola guapa!!! Ja deia jo que estaves molt callada!! Amb lo soletes que estem per aquí se us troba a faltar de seguida!!
Jo crec que el tema del projector és sense cost (a mi la Lorena no em va dir res de costos afegits), però de tota manera, la setmana vinent tornarem a pujar i anirem a parlar amb la Marta, que encara no la coneixem en persona, i li acabarem de preguntar tot, així que ja us informaré!!

Quin descans aquesta informació que ens dones!! jo tenia por, perquè els plats es veuen molt "pijos" i m'imagino un súper plat amb una miqueta de peix just al mig!! jajajajaja

Que tinguis bon viatge i explica'ns lo dels vestits, eh????? !!!!

Petonets.
sandy77

EntradaAutor: sandy77 » dc. nov. 30, 2011 8:11 pm

F&A ha escrit:Bon dia guapes!!!!
Sandra, què be lo del projector! jo diria que és gratuit no?
I siiii dps de festes podríem quedar oeoeoeoe *.-o-o.* *.-o-o.*

Anna, què be sentir que algú conegut si ha casat i a sobre va sortir mb, s'ho van passar be i van menjar beeee :-)ok: :-)ok:
Te'n vas de viatge??? que bé!!! que tinguis molt bon viatge i disfrutaaa!!!
iiii... mooooooooolt important... que vagi mooolt moooolt be divendres!!! ja ens explicaràs a veure què tal!!!!

per cert noies, jo... ja tinc vestiiiit *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* no sabeu lo feliç que vaig estar dissabte, perquè aixo del vestit és molt bonic emprovar-te'ls i tal... pero jo ja m'estava començant a atabalar molt amb el tema, me'n havia provat molts i no aconseguia trobar el meu... m'ha costat però... ho he aconseguit!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

petonets a les dues! i ànims que ja som dimecres!

Hola, Alba!!

Jo crec que sí que és gratis, però li tornaré a preguntar a la Marta per si de cas...
EEHHH!! quin vestit? a on? explica!! o envia un privat si vols per tal que ningú se n'enteri!! jijiji

Petonets.
sandy77

EntradaAutor: Annariera » dj. des. 01, 2011 7:51 am

Hola guapes!!

vaig a la Nuria Pennina costura, a provar-me vestits... a veure que tal són. I ja decidiré quin vestit em compro, si aquí o a nuvies Roma. a veure que tal va demà, i si tenen alguna cosa que m'agradi!!! alguna de vosaltres ha passat per allà?? ja us explicaré com ha anat...

Ok, espero la info sobre el projector, siiiiiiiiiiiiiiii!!! eih!! pots preguntar si faran alguna jornada de portes obertes l'any que ve?? vull que els meus pares vegin el restaurant, perque no l'han vist més q en foto!! i una jornada de portes obertes, és ho millor per veure-ho tot muntat... a veure si hi ha sort i en fan alguna!!

Sóc la primera de les 3 en casar-se no?? 16 Juny 2012... aingg.... faré de conillet d'indies!! jajaja!!

ja teniu fetes les invitacions? i els regalets dels convidats?? puff... no he fet res, i em queda poc més de mig any!!! :-( :-( :-(

Petons guapes!!
Anna
Annariera

Entrades: 167
Membre des de: dt. gen. 25, 2011 8:12 am

EntradaAutor: sandy77 » dj. des. 01, 2011 7:50 pm

Annariera ha escrit:Hola guapes!!

vaig a la Nuria Pennina costura, a provar-me vestits... a veure que tal són. I ja decidiré quin vestit em compro, si aquí o a nuvies Roma. a veure que tal va demà, i si tenen alguna cosa que m'agradi!!! alguna de vosaltres ha passat per allà?? ja us explicaré com ha anat...

Ok, espero la info sobre el projector, siiiiiiiiiiiiiiii!!! eih!! pots preguntar si faran alguna jornada de portes obertes l'any que ve?? vull que els meus pares vegin el restaurant, perque no l'han vist més q en foto!! i una jornada de portes obertes, és ho millor per veure-ho tot muntat... a veure si hi ha sort i en fan alguna!!

Sóc la primera de les 3 en casar-se no?? 16 Juny 2012... aingg.... faré de conillet d'indies!! jajaja!!

ja teniu fetes les invitacions? i els regalets dels convidats?? puff... no he fet res, i em queda poc més de mig any!!! :-( :-( :-(

Petons guapes!!
Anna

Jo només he anat a Aurea Dominguez, i la setmana vinent tinc hora a Ursula Escoriza, Carmen Moda i aniré a Berta Novias (no reserven hora així que a veure quan em puc escapar).
No pateixis pel projector, que jo us informo, i també preguntaré lo de la jornada de portes obertes!
Efectivament, ets la primera, tu el 16-06, l'Alba el 20-07 i jo el 12-10!! segur que tot sortirà perfecte! per cert, us caseu al celler o cerimònia religiosa?
Nosaltres no tenim RES. De fet, encara no ho hem dit a ningú, imagina!! jajaja
Ho direm ara al nadal a la família i a partir d'aquí als amics. Quins nervis!!

Petonets.
sandy77

EntradaAutor: F&A » dv. des. 02, 2011 9:08 am

Bon dia boniquesss!!! que ja som divendressss oeoeoe *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
el meu vestit es......... va us envio un privat jajajajajaj

siii Anna, ets la primera, i ens hauràs d'explicar ben detalladament lo beeeeeeeeeeeeee que va anar :-)ok: :-)ok: :-)ok:

nosaltres les invitacions ja les tenim fetes, ara només falta portar-les a impremta i que ens les imprimeixin...
Sandra, nosaltres ens casem al celler! si no recordo malament tu Anna también oi? i vosaltres Sandra? teniu alguna preferència? civil religiosa...'?

petonets i que tingueu un bon diaaaa de... divendressss!!! (com es nota que es divendres amb tanta alegria jajaja)
Imatge
F&A

EntradaAutor: sandy77 » dt. des. 06, 2011 10:33 pm

F&A ha escrit:Bon dia boniquesss!!! que ja som divendressss oeoeoe *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

siii Anna, ets la primera, i ens hauràs d'explicar ben detalladament lo beeeeeeeeeeeeee que va anar :-)ok: :-)ok: :-)ok:

nosaltres les invitacions ja les tenim fetes, ara només falta portar-les a impremta i que ens les imprimeixin...
Sandra, nosaltres ens casem al celler! si no recordo malament tu Anna también oi? i vosaltres Sandra? teniu alguna preferència? civil religiosa...'?

petonets i que tingueu un bon diaaaa de... divendressss!!! (com es nota que es divendres amb tanta alegria jajaja)

Nosaltres en principi al celler, també! ens va semblar més càlid, a part que ens van dir que el mossen és una mica especial!! jajaja
sandy77

EntradaAutor: sandy77 » ds. des. 10, 2011 9:18 pm

F&A ha escrit:Bon dia boniquesss!!! que ja som divendressss oeoeoe *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Alba guapa!! que encara estem esperant el privat!!

Jo ahir per fi em vaig enamorar d'un... és de Pepe Botella, i després de provar-me diversos de Luna Novia, St Patrick i no sé que més i veure'm fatal però molt molt malament, la veritat és que va ser posar-me el Pepe Botella i alucinar... així que ara ja sé quina línia he de seguir! aniré a JPeiró que també té algun de l'estil del que m'ha agradat i a veure què tal!!!
sandy77

EntradaAutor: sandy77 » ds. des. 10, 2011 9:20 pm

smontia ha escrit:

Nosaltres en principi al celler, també! ens va semblar més càlid, a part que ens van dir que el mossen és una mica especial!! jajaja

Noies: decidit. Finalment el celler!!

Per cert, heu mirat ja floristeries? la Marta ens ha donat dos contactes de floristes que hi han treballat a Sant Benet (sense compromís, perquè es pot contractar a qui volguem): són Rosa d'Abril i Harmonia Luxe Floral... d'aquests últims a la web surten fotos de Sant Benet... >.-<:
sandy77

EntradaAutor: sandy77 » ds. des. 10, 2011 9:23 pm

Una pregunta, noies... com ja sabeu, fa poquet que visc a Terrassa, i és clar, hauria de buscar una perruqueria de confiança per aquí que ja de pas em pogués fer el recollit i el maquillatge pel casament... Alba, no sé d'on ets, però com l'Anna és de Terrassa, em podries dir on vas tu?

Petonets!!
sandy77

EntradaAutor: sandy77 » dt. des. 13, 2011 10:22 pm

Judy* ha escrit:Hola noies!!!

He entrat i he vist aquest post, la veritat és que us he de dir que heu triat un lloc fantàstic, bonic, i amb tanta història que tot el què us pugui dir quedarà curt... És un lloc amb tant d'encant!!!

El saló de la Fàbrica és molt bonic, i sobretot la zona de l'aperitiu... SENSE PARAULES... Tan bonic!!!

Moltes gràcies, Judy!!
La veritat és que sí, és preciós i diferent! com diu el meu xicot, és un lloc que en el futur farà il.lusió ensenyar-li als fills!! ;-))
sandy77

EntradaAutor: sandy77 » dj. des. 15, 2011 9:22 pm

Judy* ha escrit:Això segur smontia!
Agradarà a tothom, i tu et sents protagonista d'un autèntic conte!!!

Qualsevol coseta, no dubteu a preguntar-me, que us puc explicar, perquè ho he vist de molt molt aprop!

Doncs explica, explica!! t'ho agrairem les tres perquè no hi ha gaires noies que s'hi hagin casat i tota informació serà benvinguda!! ;-))
sandy77

EntradaAutor: sandy77 » dg. des. 18, 2011 10:52 am

Judy* ha escrit:Jajajaja vosaltres pregunteu que sens dubte us explico tot el què pugui!!!

A veure, personalment m'agrada molt el saló la fàbrica, penso que permet no haver-se moure pel ball, tot a peu pla (inclús els wc) i la zona chill out de fora és preciosa, i molt molt tranquila!!!

Feu ceremonia civil o religiosa???

Sobre floristes, la veritat és que de Manresa HARMONIA són una passada! Els nois són fets a la seva i xarren com cotorres, però la veritat és que tenen bones idees, s'adapten molt al teu estil i fan coses precioses! Això si, piquen de preu!!!

Què més?

Però Judy, tu hi has anat a un casament allà? o ets de per allà i ho coneixes?
Estic totalment d'acord amb el que dius del saló de la fàbrica, a més, baixar de Montserrat a fer el ball a fàbrica és com que trenca la nit i segur que els convidats més grans aprofitarien per marxar.

Les tres fem cerimònia civil!! jo ja portava la idea de fer-ho així però m'ho vaig haver de pensar al veure com era l'església... la veritat és que tots els espais de MSB tenen un toc especial...
sandy77

EntradaAutor: sandy77 » dg. des. 18, 2011 12:06 pm

Judy* ha escrit:Smontia, doncs les dues coses; hi he estat de casament (en un casament molt proper) i alhora sóc de la vora!!!!

L'ermita la veritat és que és preciosa, recollida i molt romàntica!!! Però la sala on es fa la cerimònia civil (no em surt el nom ara mateix) amb les voltes també m'agrada moltíssim!!!

Quan us hi caseu?

Li diuen el celler! i sí, és molt estil no sé... com medieval, no? doncs ara que has dit que hi has estat a un casament segur que no pararem de fer-te preguntes!! és que hi ha molt poques noies del fòrum que coneguin MSB! per començar.... quin menú van triar la parella del casament que hi vas anar, t'enrecordes? et va agradar?

Gràcies guapa!!
sandy77

EntradaAutor: F&A » dt. des. 20, 2011 10:13 am

oleee oleeee que bé sentir coses maques del lloc on ens casem!! i més si son de primer ma!!! merci Judy!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
F&A

EntradaAutor: F&A » dt. des. 20, 2011 12:01 pm

Judy* ha escrit:De res noies, qualsevol dubte ja sabeu!
Em va agradar molt anar de casament i em fa gràcia perquè és un lloc que sovint passem passejant!

I tu Judy!!! quan et cases i on???????
petonetssss!! :))))
Imatge
F&A

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants