Autor: cadui » dv. abr. 01, 2011 9:52 pm
Autor: ermesenda » dv. abr. 01, 2011 11:17 pm
Autor: ermesenda » ds. abr. 02, 2011 8:00 am
Lalilo1 ha escrit:Benvinguda Ermesenda!!
Una més fent força al 2012!! Que bé!!! jo ara feia molt q no em passava per aquest post i no havia vist q hi ha missatges nous!!
Nosaltres encara no hem reservat pero em sembla q al final ens decantarem pel Resquitx de mollerussa. De moment ja casi ho saben tota la familia més intima i amics més propers, fa molta ilu començar a dir-ho a tothom, pq sembla molt de temps pero passa super rapid, jo també vaig començar a mirar molt per sobre al denuvis 2010 pensant q faltava encara molt de temps i mira, ja estem a l'abril del 2011!!
Weno wapa, qualsevol cosa q necessitis, ja ho saps, aqui estem per ajudar-nos!!!
Autor: cadui » ds. abr. 02, 2011 10:52 am
Autor: ermesenda » ds. abr. 02, 2011 11:46 am
cadui ha escrit:com t'he comentat al post del 2011, no només el temps vola sinó que a Lleida teniu el petit inconvenient de què hi han pocs restaurants que facin banquets de boda, així que en aquest aspecte us tocarà anar rapidets per escollir restaurant i data.
Autor: cadui » ds. abr. 02, 2011 11:56 am
Autor: aairinn » ds. abr. 02, 2011 11:59 am
cadui ha escrit:jejeje doncs res d'estrès!!!! ja veuràs com en un o altre aconseguiu la data perfecta per vosaltresja ens contaràs!
sobre el maig apoteòsic que li diguin a la meva gent... primer festa major i comiat de solters, després el meu casament i acabem amb l'aplec jajaja!
Autor: ermesenda » ds. abr. 02, 2011 4:37 pm
Autor: Lalilo1 » dj. abr. 07, 2011 7:07 pm
Autor: cadui » dj. abr. 07, 2011 9:58 pm
Lalilo1 ha escrit:Hola Ermesenda!!
Nosaltres tenim intenció de lligar el tema restaurant d'aqui ben poquet. Ja tens alguna coseta més? q tal va anar la ruta de restaurants? Jo el q tinc ganes de fer és començar a provar-me vestits, se q es massa aviat, pero nose tinc ganes de començar a mirar i remirar per veure quin vestit m'afavoreix més, q per internet ja els tinc tots molt vistos, m'els se de memòria!! jejeje
Autor: ermesenda » dj. abr. 07, 2011 10:01 pm
Lalilo1 ha escrit:Hola Ermesenda!!
Nosaltres tenim intenció de lligar el tema restaurant d'aqui ben poquet. Ja tens alguna coseta més? q tal va anar la ruta de restaurants? Jo el q tinc ganes de fer és començar a provar-me vestits, se q es massa aviat, pero nose tinc ganes de començar a mirar i remirar per veure quin vestit m'afavoreix més, q per internet ja els tinc tots molt vistos, m'els se de memòria!! jejeje
Autor: ermesenda » dv. abr. 08, 2011 7:37 am
Autor: ermesenda » dv. abr. 08, 2011 7:40 am
Autor: ermesenda » dv. abr. 08, 2011 7:40 am
Autor: cadui » dv. abr. 08, 2011 9:49 am
ermesenda ha escrit:Hola!!!
ara pensant amb el vestit, llavors per anar bé segons la Cadui hauriem de mirar quan surt la colecció nova i mirar per si ens passa com a ella i no ens agraden els de la colecció 2012 que puguem agafar-nos algun de la colecció del 2011, no???
cadui, quan surt la nova colecció???
merci!
Autor: ermesenda » dv. abr. 08, 2011 2:06 pm
cadui ha escrit:ermesenda ha escrit:Hola!!!
ara pensant amb el vestit, llavors per anar bé segons la Cadui hauriem de mirar quan surt la colecció nova i mirar per si ens passa com a ella i no ens agraden els de la colecció 2012 que puguem agafar-nos algun de la colecció del 2011, no???
cadui, quan surt la nova colecció???
merci!
guapi l'avanç de la col·lecció surt sobre el juny-juliol i la col·lecció definitiva cap al octubre. Depèn una mica de les marques però als webs ho avisen
Autor: aairinn » dv. abr. 08, 2011 2:33 pm
Autor: cadui » dv. abr. 08, 2011 5:15 pm
Autor: ermesenda » dv. abr. 08, 2011 9:57 pm