YA TENGO VESTIDO

El millor any de la nostra vida!

Re: YA TENGO VESTIDO

EntradaAutor: Jenny30 » dj. març 22, 2012 10:35 am

desti28 ha escrit:
Jenny30 ha escrit:Bueno, si no t'acaben d'agradar, millor que las tornis, pero hi ha gent que porten sabates de colors!! segur que trobes unes altres que t'agradin!! i el model que t'has quedat no ho poden tenyir de blanc???

Doncs no ho sé, no es veuràn "tenyides"? Es que mai he tenyit cap sabata....i clar, comprar-ne unes de noves per tenyir-les....no sé. I clar, s'haurien de tenyir de blanc trencat no de blanc radiant (per dir-ho d'alguna manera), no sé si es pot fer. :-/
I d'agradar-me, si que m'agraden, m'encanten! Ja que son sencilletes (com el vestit), amb una mica de plataforma al davant i això fa que siguin tant cómodes! Això i la plantilla, que es super "acolchada" i quan te les poses semble que flotis! Quin dilemaaaaaa!!!!! :t:t:

No, wapa!! si ho portes a tenyir a un professional, sembla que l'has comprat d'aquell color. Noe i mimi l'han tenyit de vermell i lila i sembla que l'han comprat així, está perfecte i elegeixes el to tu mateixa... No se, es una altra opció si t'agraden molt!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: desti28 » dj. març 22, 2012 10:49 am

Aquestes son les sabates!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
desti28
:: núvia de bronze

Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

EntradaAutor: desti28 » dj. març 22, 2012 10:50 am

Es que a part de que m'encanten, son molt cómodes, i clar, fa que siguin perfectes! Aquell dia s'ha d'anar el més cómode possible... Quan dius a un professional, vols dir a un sabater de tota la vida?
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: Jenny30 » dj. març 22, 2012 10:52 am

desti28 ha escrit:Es que a part de que m'encanten, son molt cómodes, i clar, fa que siguin perfectes! Aquell dia s'ha d'anar el més cómode possible... Quan dius a un professional, vols dir a un sabater de tota la vida?

Si, a això em refereixo,... però si vols li pregunto o tu mateixa a noe2012 o a mimi que l'han fet, que et diguin com ha anat, on l'han fet per si t'agafa a prop...
Están boniques i sincerament segur que en color blanc et veus millor!!
Jenny30

EntradaAutor: desti28 » dj. març 22, 2012 11:05 am

Moltes gràcies Jenny!!!! Doncs si em fessis el favor de pregunta-li... També li preguntaré a la noia de la sabateria a veure que em diu...es que seria genial si es pogués fer i quedessin perfectes! >.-<: A més, em dona la sensació que com que tinc aquestes al cap, per molt que miri, no en trobaré cap altre que m'agradin. Es igual quan t'enamores d'un vestit, ja no n'hi ha cap altre que t'agradi.
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: Jenny30 » dj. març 22, 2012 11:25 am

desti28 ha escrit:Moltes gràcies Jenny!!!! Doncs si em fessis el favor de pregunta-li... També li preguntaré a la noia de la sabateria a veure que em diu...es que seria genial si es pogués fer i quedessin perfectes! >.-<: A més, em dona la sensació que com que tinc aquestes al cap, per molt que miri, no en trobaré cap altre que m'agradin. Es igual quan t'enamores d'un vestit, ja no n'hi ha cap altre que t'agradi.

Ara li pregunto a les dues i et dic!! però si que passa, quan es fica alguna cosa al cap, ja no surt... i si t'agraden tant, val la pena q les portis a tenyir...
Jenny30

EntradaAutor: Sílvia26 » dj. març 22, 2012 11:45 am

Estic totalment d'acord amb la Jenny30!! Abans de decidir res informa't de si les pots tenyir o no, és una bona opció i més si les sabates són tan comodes i t'agraden tant!! Abans de renuciar-hi, valora la resta d'opcions :-)0(-:
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: desti28 » dj. març 22, 2012 12:00 pm

Gràcies Silvia!!! Ara mateix vaig a la sabateria a preguntar-li el tema de tenyir. I de pas, preguntar-li si no les tinguessin en plata, ja que el vestit porta un broxe plata amb pedra blanca i el vel porta un ribet plata que quasi no s'aprecia, pero també poden quedar bé. No? No pensava que fos tant complicat el tema de sabates....
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: desti28 » dj. març 22, 2012 12:24 pm

Bueno, bueno...ja estic més animada. Acabo de parlar amb la sabatera i m'ha dit que si que es poden tenyir, pero que de totes maneres vagi a la botiga de nuvies i me les probi amb el vestit, per saber exactament el color del vestit, que de blanc trencat n'hi han molts. I lo millor, que me les deixa a 38€!!!!!! O sigui, si per desgracia no queden bé en blanc tenyides, sempre les puc tenyir de negre i ja tinc sabates per cada dia. >.-<:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: Jenny30 » dj. març 22, 2012 1:36 pm

desti28 ha escrit:Bueno, bueno...ja estic més animada. Acabo de parlar amb la sabatera i m'ha dit que si que es poden tenyir, pero que de totes maneres vagi a la botiga de nuvies i me les probi amb el vestit, per saber exactament el color del vestit, que de blanc trencat n'hi han molts. I lo millor, que me les deixa a 38€!!!!!! O sigui, si per desgracia no queden bé en blanc tenyides, sempre les puc tenyir de negre i ja tinc sabates per cada dia. >.-<:

Ah molt beeeé!! veus ,wapa com té solució??? segur que si que t'agraden, perque tens la idea molt clara, però si no, ja les pots posar negres i aprofitar-les!! una cosa menys!!
Jenny30

EntradaAutor: Sílvia26 » dj. març 22, 2012 1:48 pm

Què bé!!! Me'n alegro molt!! Ja tens una bona solució!! Ara a respirar tranquil.la!!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Jenny30 » dj. març 22, 2012 1:55 pm

M'ha dit mimi que ella les va tenyir al Tocador de la Novia, que cada divendres va el noi a recollir les sabates que s'han de tenyir i que tan sols hi ha que dir el color que vols i queden perfectes!!!
Jenny30

EntradaAutor: gemma_sergio » dj. març 22, 2012 5:01 pm

Jenny30 ha escrit:Bueno, si no t'acaben d'agradar, millor que las tornis, pero hi ha gent que porten sabates de colors!! segur que trobes unes altres que t'agradin!! i el model que t'has quedat no ho poden tenyir de blanc???

Jo me les he comprat blaves!!! Estan posades en un tema.
Encara que no es vegin m'és igual perque el fa molta ilusió portar-les de color.
Imatge
gemma_sergio

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: desti28 » dj. març 22, 2012 5:34 pm

Uooo, moltres gràcies a totes per animar d'aquesta maneraaaa!!!!

Jenny, gràcies per preguntar-li, ja que a mi la sabatera m'ha dit que un del poble ho fa molt bé, però clar no sé jo....vull dir que és un home gran, que de tota la vida ha sigut sabater, però em fa una mica de respecte, no vagi a ser que no ho faci bé. I el tocador de la núvia em cau una mica lluny ( 1hora +o-) però bueno...és fer una excursió! De moment les hi ensenyaré al sabater a veure si s'atraveix o no, i si no el veig gaire convençut, doncs les portaré al tocador de la nuvia. Així aprofito a fer el xafardeeeeeeeeeer!!!! jajaja

Gemma, jo també havia pensat d'agafar-les de color després de la menjada d'olla d'aquest matí, però com que tot és blanc....i lo unic que porta es un "broxe" plata i el vel un ribet plata, doncs havia pensat plata, però la noia de la sabateria m'ho ha tret del cap. Suposo que ho deia perque el plata i el blanc no pega...però estava desesperadaaaaaa jajajaja!!!!

Sabeu una cosa??? Abans de descobrir aquest foro (abans de tenir intencions de casar-me, ovbiament) el primer que feia al encendre l'ordinador era entrar a facebook. A que no sabeu que és el primer que faig ara????????? :-)0(-:

;.:love_: Felicito a qui va montar tot això, a les que ja s'han casat i continuen ajudant i comentant, a les que t'ajuden sense esperar res a cambi, i a les que com jo, intentem ajudar, tot i que de vegades no poguem ajudar tant com ens agraderia! No vull dir noms, perque encara em deixaria algú i quedaria fatal encara que crec que no fa falta, si alguna es dona per aludida, es bona senyal!!!

Un gracies i una abraçada molt gran a totes!!!!!! :-()-)
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: bearoki » dj. març 22, 2012 10:59 pm

Sí és de gran ajuda aquest foro, a mí m´ha ajudat a trobar bons proveïdors.
bearoki
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 107
Membre des de: dv. nov. 04, 2011 7:57 am

EntradaAutor: gemma_sergio » dv. març 23, 2012 12:58 pm

A mi también m'ha ajudat força a prendre algunes decisions de la boda o simplement per desfogar-me!! jejejee
Imatge
gemma_sergio

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dv. març 23, 2012 1:07 pm

Este foro es una pasada, adictivo!! la verdad que aquí si no encuentras una idea de algo, es porque no existe! jeje!!
Las chicas ya casadas y las que estamos por casarnos, siempre dispuestas a ayudar, hay un buen rollo increible!! estoy super feliz de haberme registrado aquí y estar compartiendo estos momentos con vosotras!!! muackk
Jenny30

EntradaAutor: Sílvia26 » dv. març 23, 2012 1:09 pm

Es que aquest fòrum és un gran invent!!!! Ajuda molt a desfogar-se i sobretot a no carregar al teu entorn amb el tema del casament, què aquí està tothom amb ganes de saber i sobretot, com que aquí estem totes igual ens ajudem molt!!!!
Si és que és genial passar l'estona per aquí i això que al principi em feia vergonya registrar-me... i ara veig que és el millor que he pogut fer!!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Nuria7988 » dv. març 23, 2012 2:21 pm

desti28 ha escrit:Uooo, moltres gràcies a totes per animar d'aquesta maneraaaa!!!!

Jenny, gràcies per preguntar-li, ja que a mi la sabatera m'ha dit que un del poble ho fa molt bé, però clar no sé jo....vull dir que és un home gran, que de tota la vida ha sigut sabater, però em fa una mica de respecte, no vagi a ser que no ho faci bé. I el tocador de la núvia em cau una mica lluny ( 1hora +o-) però bueno...és fer una excursió! De moment les hi ensenyaré al sabater a veure si s'atraveix o no, i si no el veig gaire convençut, doncs les portaré al tocador de la nuvia. Així aprofito a fer el xafardeeeeeeeeeer!!!! jajaja

Gemma, jo també havia pensat d'agafar-les de color després de la menjada d'olla d'aquest matí, però com que tot és blanc....i lo unic que porta es un "broxe" plata i el vel un ribet plata, doncs havia pensat plata, però la noia de la sabateria m'ho ha tret del cap. Suposo que ho deia perque el plata i el blanc no pega...però estava desesperadaaaaaa jajajaja!!!!

Sabeu una cosa??? Abans de descobrir aquest foro (abans de tenir intencions de casar-me, ovbiament) el primer que feia al encendre l'ordinador era entrar a facebook. A que no sabeu que és el primer que faig ara????????? :-)0(-:

;.:love_: Felicito a qui va montar tot això, a les que ja s'han casat i continuen ajudant i comentant, a les que t'ajuden sense esperar res a cambi, i a les que com jo, intentem ajudar, tot i que de vegades no poguem ajudar tant com ens agraderia! No vull dir noms, perque encara em deixaria algú i quedaria fatal encara que crec que no fa falta, si alguna es dona per aludida, es bona senyal!!!

Un gracies i una abraçada molt gran a totes!!!!!! :-()-)

Anna,

Aixo de les sabates plata, no ho descartis, ja que jo tinc unes en ment precioses (des del meu punt de vista, clar) i son PLATA!!!!!

No vull gastarme un dineral en unes de "boda-boda" per no tornarmeles a posar.....
Quant ho tingui tot lligat les penjare en el meu C.E.!!!!

Estic amb tu, aquest foro es genial!!!
Jo tambe es lo primer que obro, abans del facebook hi tot!!!!
Nuria7988
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

EntradaAutor: desti28 » dv. març 23, 2012 5:48 pm

Ostres, doncs les podries penjar...a veure si em donen ideies!
Es veritat, això és perillós...molt adicta!!!!! jajaja
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants