LUNAS DE MIEL 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: LUNAS DE MIEL 2012

EntradaAutor: marina14 » dl. maig 07, 2012 5:09 pm

Hola noies, quins viatges més xulos que teniu, nosaltres estavem a punt de decidirnos per Punta Cana, bé jo no estic gaire convençuda i fins i tot prefereixo Lanzarote, però bé estem en que a mi tampoc em sembla un viatge de noces. Ell ja ha estat a Riviera Maya i el cas es que em sembla que està tan pesat amb Punta Cana perque diu que es m´´es barat. Encara que jo ja he mirat hotels i tenen molt bona pinta, resorts amb TI. Però clar jo tinc por que no hi hagi res a veure o poquetes coses.
Sabeu algun foro només de Punta Cana? O alguna em pot recomanar algun hotel q estigui bé, jo ara estic entre el Paradisus i el Palladium Royal Suites o Melia.
Això de buscar el viatge es el mes divertit i sobretot perque no has de pensar en molta altre gent, i nomes pensar en estar els 2 solets...
[color=#0000FF]Marina
marina14
:: núvia rookie

Entrades: 179
Membre des de: ds. març 10, 2012 10:28 pm

EntradaAutor: vanessabdn » dl. maig 07, 2012 6:03 pm

marina14 ha escrit:Hola noies, quins viatges més xulos que teniu, nosaltres estavem a punt de decidirnos per Punta Cana, bé jo no estic gaire convençuda i fins i tot prefereixo Lanzarote, però bé estem en que a mi tampoc em sembla un viatge de noces. Ell ja ha estat a Riviera Maya i el cas es que em sembla que està tan pesat amb Punta Cana perque diu que es m´´es barat. Encara que jo ja he mirat hotels i tenen molt bona pinta, resorts amb TI. Però clar jo tinc por que no hi hagi res a veure o poquetes coses.
Sabeu algun foro només de Punta Cana? O alguna em pot recomanar algun hotel q estigui bé, jo ara estic entre el Paradisus i el Palladium Royal Suites o Melia.
Això de buscar el viatge es el mes divertit i sobretot perque no has de pensar en molta altre gent, i nomes pensar en estar els 2 solets...

Hola guapa!

El millor que pots fer es fica-te en aquest foro http://www.losviajeros.com/foros.php?f=39. Tots el viatges que hem fet, ho hem fet a través de aquest foro!!
Imatge
vanessabdn
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 741
Membre des de: dt. juny 21, 2011 1:03 pm

EntradaAutor: efr » dc. maig 09, 2012 4:24 pm

Pre-lluna de mel?? Mai l'havia sentit..
Entenc que és un viatge petit abans del casament, no??? Doncs serà qüestió d'anar preparant al meu FUTUR per triar desti...
Imatge [/url]
efr

Entrades: 105
Membre des de: dv. abr. 06, 2012 12:50 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dc. maig 09, 2012 5:27 pm

Nosaltres no gastarem més en pre-lluna de mel així que com no li diguem així al nostre viatge a Andorra a comprar tabac... jejejejejeje
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: nosequefer » dj. maig 10, 2012 8:23 am

nosaltres tampoc farem res abans, que amb lo que hem de pagar del convit, i el viatje de noces ja en tenim prou >.-<:
Imatge
nosequefer

Entrades: 161
Membre des de: dt. març 25, 2008 4:01 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dj. maig 10, 2012 4:07 pm

marina14 ha escrit:Hola noies, quins viatges més xulos que teniu, nosaltres estavem a punt de decidirnos per Punta Cana, bé jo no estic gaire convençuda i fins i tot prefereixo Lanzarote, però bé estem en que a mi tampoc em sembla un viatge de noces. Ell ja ha estat a Riviera Maya i el cas es que em sembla que està tan pesat amb Punta Cana perque diu que es m´´es barat. Encara que jo ja he mirat hotels i tenen molt bona pinta, resorts amb TI. Però clar jo tinc por que no hi hagi res a veure o poquetes coses.

Marina jo he estat a punta cana al 2005.

Si el que vols és relax, és el lloc ideal i amb la oferta de 9 dies/5 nits feu més que de sobra. Jo només vaig fer una sortida cultural: Isla Saona i els altos de chavón (tot en un dia es pot fer). Va ser una excursió molt xula perque también et porten a unes piscines naturals a veure estrelles de mar i fins i tot te les deixen tocar!! Però per fer excursions culturals no tens gaire més... com no sigui anar a la capital tragant-te un viatge en autocar de 5 hores...

Ara si el que voleu és només pendre el sol i fer alguna excursioneta, cap problema!

Nosaltres vam estar al Bahia Principe Bavaro. La veritat és que tot va anar superbé!! La meva cunyada va anar a Punta cana de lluna de mel i es va avorrir moltíssim perque no van fer excursions... es pensaven que farien gaire cosa i no. Ells van estar al grand palladium bavaro (em sembla) i tot también molt be!

Espero haver-te ajudat una miqueta.
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: xaviymaica » dj. juny 14, 2012 9:28 pm

Decidido. Nos vamos a JAPON!!!!!!!!!!!!!

Estamos tan contentos!!!!!
Imatge
xaviymaica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 250
Membre des de: dg. des. 11, 2011 8:22 pm

EntradaAutor: Nuria7988 » dv. juny 15, 2012 8:21 am

xaviymaica ha escrit:Decidido. Nos vamos a JAPON!!!!!!!!!!!!!

Estamos tan contentos!!!!!

Felicidades por ese peazo viaje!!!!

Besitos!!!
Nuria7988
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

EntradaAutor: sonia85 » dv. juny 15, 2012 8:46 am

nosotros nos vamos de safari a kenya y luego otra semanita a isla mauricio!!!! era el viaje de mis sueños y lo podremos cumplir!!!!!!!
a las que vais a rivera maya.... hace un par de años estuvimos y Y TANTO QUE ES UN VIAJE DE NOVIOS yo me enamoré de ese país!!! hay muchisimo que visitar y mucho para disfrutar asi que HABEIS HECHO UNA ELECCIÓN PERFECTA!!
y a las que quereis o vais a punta cana (también e estado)...... en punta cana hay poquito que ver.... yo como viaje de luna de miel recomendaria mas rivera maya que punta cana... aunque si la idea es descansar y no hacer mas que playa está muy bien.
Imatge
sonia85

Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

EntradaAutor: Jenny30 » dv. juny 15, 2012 9:44 am

sonia85 ha escrit:nosotros nos vamos de safari a kenya y luego otra semanita a isla mauricio!!!! era el viaje de mis sueños y lo podremos cumplir!!!!!!!
a las que vais a rivera maya.... hace un par de años estuvimos y Y TANTO QUE ES UN VIAJE DE NOVIOS yo me enamoré de ese país!!! hay muchisimo que visitar y mucho para disfrutar asi que HABEIS HECHO UNA ELECCIÓN PERFECTA!!
y a las que quereis o vais a punta cana (también e estado)...... en punta cana hay poquito que ver.... yo como viaje de luna de miel recomendaria mas rivera maya que punta cana... aunque si la idea es descansar y no hacer mas que playa está muy bien.

Que bien leer esooo!! nosotros en poco tiempo salimos para Riviera Mayaaaa!! es verdad que hay iguanas a cada paso? que yo les tengo terror!! jejejejeje!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: sonia85 » dv. juny 15, 2012 10:29 am

Jenny30 ha escrit:
sonia85 ha escrit:nosotros nos vamos de safari a kenya y luego otra semanita a isla mauricio!!!! era el viaje de mis sueños y lo podremos cumplir!!!!!!!

Que bien leer esooo!! nosotros en poco tiempo salimos para Riviera Mayaaaa!! es verdad que hay iguanas a cada paso? que yo les tengo terror!! jejejejeje!!

jajjajajaj siiii que hay iguanas en todas partes!!! sobretodo en los hoteles!! pero son super asustadizas!!! ellas se ponen en mitad del camino para tomar el sol pero a la que en a alguien o oyen algo... huyen!!!!! también te tengo que decir que no son las tipicas iguanas que hay gente que tienen en casa, son bichitos un poco mas grandes!! pero no hacen nada!!!
Imatge
sonia85

Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

EntradaAutor: Mesa » dv. juny 15, 2012 10:49 am

Uf!!!! Yo tambien voy a la Riviera Maya pero la verdad es que el tema animalutos es lo que peor llevo!! Supongo que al poco te acostumbraras, pero seguro q en el primer encontronazo salgo yo corriendo y no la iguana!
Imatge
Mesa
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

EntradaAutor: nuricina » ds. juny 16, 2012 6:48 pm

Hola!!!
Nosotros también hemos estado en Riviera Maya pq mi novio ha estado trabajando casi tres años en centroamérica e iba mucho a Cancún, es muy bonito y allí hay excursiones para hacer, también dormir en Tulum, ir a Isla Mujeres... en fin no sólo es un resort de TI con nada para hacer.

Nosotros estamos pensando en hacer nuestro viaje a la costa oeste de EEUU, y si se puede... llegar a Hawaii para relajarnos unos días
Alguien más para allí? tenéis ideas donde ir?
Imatge
nuricina

Entrades: 110
Membre des de: dt. maig 22, 2012 9:23 pm

EntradaAutor: Nescafe » dc. juny 20, 2012 4:07 pm

Nosotros vamos a San Francisco 1 semana y después a la Riviera Maya.

Luego en Agosto hacemos el viaje que realmente queríamos hacer (Japón), pero que no vamos en junio-julio porque es plena temporada de lluvias :)
Imatge
Imatge
Nescafe

Entrades: 108
Membre des de: dt. nov. 02, 2010 9:08 am

EntradaAutor: nuricina » dc. juny 20, 2012 4:43 pm

ya estas a punto!!!! como son esos tres últimos días???
un besote
Imatge
nuricina

Entrades: 110
Membre des de: dt. maig 22, 2012 9:23 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants