marina14 ha escrit:Hola noies, quins viatges més xulos que teniu, nosaltres estavem a punt de decidirnos per Punta Cana, bé jo no estic gaire convençuda i fins i tot prefereixo Lanzarote, però bé estem en que a mi tampoc em sembla un viatge de noces. Ell ja ha estat a Riviera Maya i el cas es que em sembla que està tan pesat amb Punta Cana perque diu que es m´´es barat. Encara que jo ja he mirat hotels i tenen molt bona pinta, resorts amb TI. Però clar jo tinc por que no hi hagi res a veure o poquetes coses.
Sabeu algun foro només de Punta Cana? O alguna em pot recomanar algun hotel q estigui bé, jo ara estic entre el Paradisus i el Palladium Royal Suites o Melia.
Això de buscar el viatge es el mes divertit i sobretot perque no has de pensar en molta altre gent, i nomes pensar en estar els 2 solets...
Marina jo he estat a punta cana al 2005.
Si el que vols és relax, és el lloc ideal i amb la oferta de 9 dies/5 nits feu més que de sobra. Jo només vaig fer una sortida cultural: Isla Saona i els altos de chavón (tot en un dia es pot fer). Va ser una excursió molt xula perque también et porten a unes piscines naturals a veure estrelles de mar i fins i tot te les deixen tocar!! Però per fer excursions culturals no tens gaire més... com no sigui anar a la capital tragant-te un viatge en autocar de 5 hores...
Ara si el que voleu és només pendre el sol i fer alguna excursioneta, cap problema!
Nosaltres vam estar al Bahia Principe Bavaro. La veritat és que tot va anar superbé!! La meva cunyada va anar a Punta cana de lluna de mel i es va avorrir moltíssim perque no van fer excursions... es pensaven que farien gaire cosa i no. Ells van estar al grand palladium bavaro (em sembla) i tot también molt be!
Espero haver-te ajudat una miqueta.