YA TENGO VESTIDO

El millor any de la nostra vida!

Re: YA TENGO VESTIDO

EntradaAutor: bulma » dg. març 18, 2012 1:23 pm

doncs jo vaig anar primer a Rosa Clarà i ja vaig dir que només em volia provar els de la colecció més econòmica i tot i així els que més m'agradaven no baixaven de 1800 ho trobava una burrada.... En canvi a pronovias vaig trobar el meu el doble de maco i per 1500!!! Estava super feliç!!
Imatge
bulma
:: núvia rookie

Entrades: 142
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 1:13 pm

EntradaAutor: desti28 » dt. març 20, 2012 7:34 pm

Ueeee!!! Ja tinc vestit!!!! *.-o-o.*
En un principi, estava enamorada del Judith, de la col.lecció You de pronovias, que surt sobre uns 1100€. Tant l'acabat, la qualitat i el preu, m'agradaven molt. Link del vestit: http://www.noviosfelices.com/pronovias- ... judith.jpg
Però ahir vaig anar a La Moda Núvies de Mataró i ja vaig donar la paga i senyal!!!! A veure que us semble, no tenen res a veure un amb l'altre, però es que em va encantar. Haig de dir, que m'agraden els vestit senzills, com podreu comprovar. Per cert aquest vestit no arriba als 800€!!!!!!! >.-<: I la tela, preciosa!!!! També he apartat un vel de seda guapíssim, i li queda genial amb el vestit, ja que li treu la sencillés.
Que us semble?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
desti28
:: núvia de bronze

Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

EntradaAutor: Olguiky » dt. març 20, 2012 7:40 pm

El vestit és preciós i el preu una passada! :-)ok:
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dt. març 20, 2012 7:44 pm

desti28 ha escrit:Ueeee!!! Ja tinc vestit!!!! *.-o-o.*
En un principi, estava enamorada del Judith, de la col.lecció You de pronovias, que surt sobre uns 1100€. Tant l'acabat, la qualitat i el preu, m'agradaven molt. Link del vestit: http://www.noviosfelices.com/pronovias- ... judith.jpg
Però ahir vaig anar a La Moda Núvies de Mataró i ja vaig donar la paga i senyal!!!! A veure que us semble, no tenen res a veure un amb l'altre, però es que em va encantar. Haig de dir, que m'agraden els vestit senzills, com podreu comprovar. Per cert aquest vestit no arriba als 800€!!!!!!! >.-<: I la tela, preciosa!!!! També he apartat un vel de seda guapíssim, i li queda genial amb el vestit, ja que li treu la sencillés.
Que us semble?

Hola wapa!!! que bonic es, es super fi!! de preu está super bé i amb el vel de seda es veurà més espectacular encara. molt bona elecció!!!! felicitats!! muackk
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: marina14 » dt. març 20, 2012 10:35 pm

Doncs és veritat el vetit es preciós i el preu també a sobr si es MaTARO em cau molt a prop!!!!
[color=#0000FF]Marina
marina14

Entrades: 179
Membre des de: ds. març 10, 2012 10:28 pm

EntradaAutor: Lore_nna » dc. març 21, 2012 1:28 am

Es molt bonic el vestit! Senzill però molt fi. A més, una sort trobar-lo per aquest preu, FELICITATS !!! >.-<:
Imatge
Lore_nna
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 284
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 10:59 pm

EntradaAutor: desti28 » dc. març 21, 2012 9:08 am

Moltes gràcies a toteeeees!!!!! >.-<: M'agrada que us agradiii!!!

Per cert Marina, doncs si estàs mirant vestits a prop de Mataró, a "La Moda Nuvies" em van tractar super bé, i no escatimen en provar-te le que faci falta! En el mateix carrer, n'hi ha una altre que es diu AB Dominguez, que no sé si era perque tenia un mal dia, però no te la recomano. Vaig sortir :--(
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. març 21, 2012 10:20 am

És un vestit preciós!!! Ja pots respirar tranquil.la ara que ja tens el vestit encarregat!!!!
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: desti28 » dc. març 21, 2012 11:30 am

Gràcies Silvia!!! La veritat és que si, una cosa menys!!!! >.-<:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: Jenny30 » dc. març 21, 2012 12:08 pm

quin pes et treus de sobre quan ja tens vestit... que bé!! el meu arriba a final d'aquest mes!! tinc unes ganes...
Jenny30

EntradaAutor: gemma_sergio » dc. març 21, 2012 12:22 pm

el vestit es preciós!!

Molt senzill i molt maco.
Imatge
gemma_sergio

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: bulma » dc. març 21, 2012 12:27 pm

Estar molt bé!!!!

Marina, a veure si hi trobes el teu!!
Imatge
bulma

EntradaAutor: desti28 » dc. març 21, 2012 12:41 pm

Moltes gràcies a totes!!!! La veritat que estic molt contenta en general (botiga, tracte, vestit i preu)!!!! Quina iluuuu!!!!

Una sabateria que tinc al costat de casa m'ha oferit una proposta boníssima! Li vaig preguntar si tenia o podria tenir sabates de núvia i em va dir que ja ho preguntaria i em diria algo. Als 10 minuts, em diu que n'ha trobat unes, que arribaràn avui, del meu número. Que les agafi, me les provi amb el vestit, i que si m'agrada com queden amb el vestit i son del mateix color, doncs que me les quedi (pagant, es clar) i que si no em convencen, que les torni i cap problema! De conya!!!! Perque com ho heu fet per comprar les sabates si de blancs, n'hi han molts? Es complicat!
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: bulma » dc. març 21, 2012 6:57 pm

Ja veus! A mi ja em van dir que no em comprés les sabates de color blanc, que demanés color blanc natural o marfil que són els colors que s'assemblen més al color del vestit.
Que sobretot no agafés blanc blanc pq es veuria molt diferent del vestit.
Imatge
bulma

EntradaAutor: desti28 » dc. març 21, 2012 8:02 pm

Ja tinc les sabates, son de Maria Jaén, però no tenen res a veure amb el vestit, i això que m'encanten i a sobre son extra comodíssimes!!!! Però no son del mateix color :-( El vestit es blanc trencat i les sabates que m'ha portat son beix :--(
Ojalà les pogués trobar de la mateixa marca però en blanc.... :-(
Joooo.... :-(
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: Jenny30 » dc. març 21, 2012 8:58 pm

desti28 ha escrit:Ja tinc les sabates, son de Maria Jaén, però no tenen res a veure amb el vestit, i això que m'encanten i a sobre son extra comodíssimes!!!! Però no son del mateix color :-( El vestit es blanc trencat i les sabates que m'ha portat son beix :--(

Segur que son precioses igual encara que no siguin del mateix color que el vestit... tampoc es veuran molt,wapi!!
Jenny30

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. març 21, 2012 9:15 pm

desti28 ha escrit:Ja tinc les sabates, son de Maria Jaén, però no tenen res a veure amb el vestit, i això que m'encanten i a sobre son extra comodíssimes!!!! Però no son del mateix color :-( El vestit es blanc trencat i les sabates que m'ha portat son beix :--(

Lo important és que ja les tens!!! I com diu la Jenny30, tampoc es veuran gaire, així que no et preocupis i a per una altra cosa nena!!
Imatge
Sílvia26

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: desti28 » dj. març 22, 2012 8:31 am

Sílvia26 ha escrit:

Lo important és que ja les tens!!! I com diu la Jenny30, tampoc es veuran gaire, així que no et preocupis i a per una altra cosa nena!!

Al final les tornaré, ja que la noia de la sabateria ja em va dir que me les mirés be i que si no eren del mateix color, doncs que les hi tornés, que cap problema. Ella mateixa ja em va dir que no eren blanques, que havia parlat amb el proveeidor i que li havia dit que si ho eren, però ja a la caixa mateix ho posa, Beix. Si fossin blanques, encara que no fossin del mateix blanc, doncs i tant que me les quedava, si es que em tenen enamorada. Pero hi ha massa diferencia de color.... :-( Una llàstima! pfff....
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: Jenny30 » dj. març 22, 2012 8:59 am

Bueno, si no t'acaben d'agradar, millor que las tornis, pero hi ha gent que porten sabates de colors!! segur que trobes unes altres que t'agradin!! i el model que t'has quedat no ho poden tenyir de blanc???
Jenny30

EntradaAutor: desti28 » dj. març 22, 2012 10:15 am

Jenny30 ha escrit:Bueno, si no t'acaben d'agradar, millor que las tornis, pero hi ha gent que porten sabates de colors!! segur que trobes unes altres que t'agradin!! i el model que t'has quedat no ho poden tenyir de blanc???

Doncs no ho sé, no es veuràn "tenyides"? Es que mai he tenyit cap sabata....i clar, comprar-ne unes de noves per tenyir-les....no sé. I clar, s'haurien de tenyir de blanc trencat no de blanc radiant (per dir-ho d'alguna manera), no sé si es pot fer. :-/
I d'agradar-me, si que m'agraden, m'encanten! Ja que son sencilletes (com el vestit), amb una mica de plataforma al davant i això fa que siguin tant cómodes! Això i la plantilla, que es super "acolchada" i quan te les poses semble que flotis! Quin dilemaaaaaa!!!!! :t:t:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants