LUNAS DE MIEL 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: LUNAS DE MIEL 2012

EntradaAutor: Lanati » dj. març 15, 2012 7:16 pm

Jo em vaig casar al setembre passat i vam anar a la Costa Est de Canadá. Va ser genial i probablement, aquest agost repetim, però a la Costa Oest. És una idea!!
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: Annariera » dj. març 15, 2012 7:39 pm

nosequefer ha escrit:a quant surt lo de balí?? pinta genial!!!

guapa, puja una mica més de 5.000€ tots 2. només mitja pensió, pero allà és força barat tot, i això també ens obligarà a integrar-nos més en la cultura de Bali, que agafes un Tot inclòs i no surts del complexe hoteler per res!!! que també ens agrada no fer res eh??? però potser no de lluna de mel.... :-) :-)
Annariera
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 167
Membre des de: dt. gen. 25, 2011 8:12 am

EntradaAutor: ella12 » dc. maig 02, 2012 11:12 am

Buff quants llocs!!! que guai tot!!! nosaltres ens hem decantat per un creuer pels fiords noruegs. Era el meu viatge, aquell viatge que sempre has volgut fer, i al meu novio també li cridava l'atenció, així que....cap als FIORDOS NORUEGS!
Imatge
ella12

Entrades: 227
Membre des de: dg. abr. 22, 2012 6:01 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dc. maig 02, 2012 11:20 am

ella12 ha escrit:Buff quants llocs!!! que guai tot!!! nosaltres ens hem decantat per un creuer pels fiords noruegs. Era el meu viatge, aquell viatge que sempre has volgut fer, i al meu novio també li cridava l'atenció, així que....cap als FIORDOS NORUEGS!

Molt bé,wapi!!! el que es important es que anem on sempre hem volgut!!! en el meu cas a la Riviera Maya, així com que hi ha gent que no ho veu de lluna de mel, però per mi es un somni!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: ella12 » dc. maig 02, 2012 11:21 am

vas amb el tot inclòs??
Imatge
ella12

EntradaAutor: Jenny30 » dc. maig 02, 2012 11:25 am

ella12 ha escrit:vas amb el tot inclòs??

SSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!! jejejejejeje!! a beure cóctels com una boja! jejejejeje
Jenny30

EntradaAutor: ella12 » dc. maig 02, 2012 12:01 pm

Jenny30 ha escrit:
ella12 ha escrit:vas amb el tot inclòs??

SSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!! jejejejejeje!! a beure cóctels com una boja! jejejejeje

m'encanta!!!! i a no pensar en res més que no siguis tu i la teva parella!!!! això és el que s'ha de fer!!!! jo també vaig amb TI i ja vaig preguntar si feien cosetes al creuer (ja que estem un dia sencer navegant...) i em van dir que fan aeròbic i aquestes coses...i jo que sóc molt motivada... jejejejejejejejej aiiiix *.-o-o.*
Imatge
ella12

EntradaAutor: gemma_sergio » dc. maig 02, 2012 12:19 pm

Jenny30 ha escrit:
ella12 ha escrit:Buff quants llocs!!! que guai tot!!! nosaltres ens hem decantat per un creuer pels fiords noruegs. Era el meu viatge, aquell viatge que sempre has volgut fer, i al meu novio també li cridava l'atenció, així que....cap als FIORDOS NORUEGS!

Molt bé,wapi!!! el que es important es que anem on sempre hem volgut!!! en el meu cas a la Riviera Maya, així com que hi ha gent que no ho veu de lluna de mel, però per mi es un somni!!

A mi también em passa que hi ha gent que no ho veu com a viatge de noces pero mira, jo también vaig allà i per nosaltres serà el primer gran viatge que fem en 7 anys!! Que d'espanya no ens novem ni pa tras! o sigui que serà un viatge que recordarem tota la vida!!
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: ella12 » dc. maig 02, 2012 12:23 pm

gemma_sergio ha escrit:
Jenny30 ha escrit:

A mi también em passa que hi ha gent que no ho veu com a viatge de noces pero mira, jo también vaig allà i per nosaltres serà el primer gran viatge que fem en 7 anys!! Que d'espanya no ens novem ni pa tras! o sigui que serà un viatge que recordarem tota la vida!!

Hello! si és el primer viatge que feu (gran) segur que serà super especial! estic segura que us ho passareu genial... ahhh! per cert, jo no sé qui us ha dit que no és un viatge de noces però jo penso que encara que marxessiu a Madrid (per dir alguna cosa) seria especial i seria un viatge de noces! jejejej no sé, ehhh és la meva opinió....

Penso que heu escollit GENIAL!
Imatge
ella12

EntradaAutor: Jenny30 » dc. maig 02, 2012 12:42 pm

Hello! si és el primer viatge que feu (gran) segur que serà super especial! estic segura que us ho passareu genial... ahhh! per cert, jo no sé qui us ha dit que no és un viatge de noces però jo penso que encara que marxessiu a Madrid (per dir alguna cosa) seria especial i seria un viatge de noces! jejejej no sé, ehhh és la meva opinió....

Penso que heu escollit GENIAL![/quote]

Esta clar, que anem on anem super especial!!! i nosaltres hem anat solament per Espanya i fora solament a França!!
Així que ho disfrutarem molt!!
Jenny30

EntradaAutor: gemma_sergio » dc. maig 02, 2012 3:56 pm

Jenny30 ha escrit:Hello! si és el primer viatge que feu (gran) segur que serà super especial! estic segura que us ho passareu genial... ahhh! per cert, jo no sé qui us ha dit que no és un viatge de noces però jo penso que encara que marxessiu a Madrid (per dir alguna cosa) seria especial i seria un viatge de noces! jejejej no sé, ehhh és la meva opinió....

Penso que heu escollit GENIAL!

Esta clar, que anem on anem super especial!!! i nosaltres hem anat solament per Espanya i fora solament a França!!
Així que ho disfrutarem molt!![/quote]

Nosaltres hem anat al poble d'ell que està a almeria i per catalunya, per lo demés no em surtit gaire perque no coincidiem per vacances o sigui que és el nostre primer viatge gran oficial!!
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: ella12 » dc. maig 02, 2012 7:06 pm

gemma_sergio ha escrit:Nosaltres hem anat al poble d'ell que està a almeria i per catalunya, per lo demés no em surtit gaire perque no coincidiem per vacances o sigui que és el nostre primer viatge gran oficial!!

oooh!!! i també amb TI??? per relaxar-vos molt??? que bé!!!!! quin viatge més guaiiiii
Imatge
ella12

EntradaAutor: gemma_sergio » dj. maig 03, 2012 12:28 pm

ella12 ha escrit:
gemma_sergio ha escrit:Nosaltres hem anat al poble d'ell que està a almeria i per catalunya, per lo demés no em surtit gaire perque no coincidiem per vacances o sigui que és el nostre primer viatge gran oficial!!

oooh!!! i també amb TI??? per relaxar-vos molt??? que bé!!!!! quin viatge més guaiiiii

Siiiiiiiiiii. La idea és quedar-nos a l'hotel i combinar-ho amb algunes excursions per que sigui més amè i siguem sincers, ja que es gastes uns diners, gasta'ls bé!! jejejeje
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: ella12 » dj. maig 03, 2012 12:33 pm

jejejejej jo també vaig tenir temptacions de fer això...jejejejeje però després vaig trobar feina i vaig decidir que era el moment de complir un somni!!!! jejejejej de totes maneres no queda gaire per fer un viatge així.... m'encanta i les fotos que he vist de gent que hi ha anat és espectacular!!!!
Imatge
ella12

EntradaAutor: Jenny30 » dj. maig 03, 2012 12:54 pm

ella12 ha escrit:jejejejej jo també vaig tenir temptacions de fer això...jejejejeje però després vaig trobar feina i vaig decidir que era el moment de complir un somni!!!! jejejejej de totes maneres no queda gaire per fer un viatge així.... m'encanta i les fotos que he vist de gent que hi ha anat és espectacular!!!!

Anem on anem serà el millor lloc del món per a cadascuna de nosaltres, perque anirem super feliços!!
Wapiii, que ja portes la meitat de missatges!!
Jenny30

EntradaAutor: ella12 » dj. maig 03, 2012 1:05 pm

jejejejej ja et dic...jo super feliç!!! de totes maneres nosaltres aquest any ja hem fet un viatge preboda i la veritat és que va ser com un viatge de núvis!!!

(la meitat però em costa moooooooolt! al final em fareu fora del fòrum!!!! jejejjeje)
Imatge
ella12

EntradaAutor: Jenny30 » dj. maig 03, 2012 5:28 pm

ella12 ha escrit:jejejejej ja et dic...jo super feliç!!! de totes maneres nosaltres aquest any ja hem fet un viatge preboda i la veritat és que va ser com un viatge de núvis!!!

(la meitat però em costa moooooooolt! al final em fareu fora del fòrum!!!! jejejjeje)

Ah que bé!! vosaltres ja heu anat de pre-lluna de mel, no? per anar veient que tal... jejejeje... nosaltres l'última vegada que hem sortit va ser a l'estiu i a Almeria. jejeje
No costa tantttt, vingaaaaaa, que tens més de la meitat!!!!!!!
Jenny30

EntradaAutor: Ely85 » dj. maig 03, 2012 6:00 pm

Nosotros también vamos a Riviera Maya.... yo también he oído algún comentario de si es o no un viaje de novios... pero vamos k sólo de pensar en la playa, las piscinas, los cócteles, la música sonando... las excursiones k se pueden llegar a hacer... buaaaaaa quién no crea k no es viaje de novios k vaya donde quiera a nosotros nos hace muchisima ilusión !!!! Y encima nunca aunke a lo mejor os suene raro.... no he ido nunca con la pulserita... como nos gusta movernos tanto... jejejeje siempre hemos cogido media pensión algún viajecillo xq hemos dado vueltas y mas vueltas porai... jejejeje !!!!
Imatge
Ely85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

EntradaAutor: gemma_sergio » dj. maig 03, 2012 6:11 pm

Ely85 ha escrit:Nosotros también vamos a Riviera Maya.... yo también he oído algún comentario de si es o no un viaje de novios... pero vamos k sólo de pensar en la playa, las piscinas, los cócteles, la música sonando... las excursiones k se pueden llegar a hacer... buaaaaaa quién no crea k no es viaje de novios k vaya donde quiera a nosotros nos hace muchisima ilusión !!!! Y encima nunca aunke a lo mejor os suene raro.... no he ido nunca con la pulserita... como nos gusta movernos tanto... jejejeje siempre hemos cogido media pensión algún viajecillo xq hemos dado vueltas y mas vueltas porai... jejejeje !!!!

Qué suerte!! Nosotros lo más lejos que hemos ido es a granada haciendo una parada en su pueble que está a hor ay media de granada.

Por desgracia no hemos podido hacer más viajes por diversos motivos: que si no hemos coincidido en vacaciones, el no ha tenido vacaciones desde hace 2 años y luego por culpa de la compra del piso. Total que este es nuestro primer viaje juntos a gran escala y nos hace también muuuuuuuuuuucha ilusión porque creo yo que en 7 años ya tocaba, no???

Y que mejor que aprovecharlo como nuestra luna de miel?? Y además 11 días! Tooooooooma!! Perdonad chicas pero es que estoy euforica y con ganas de ir a ver meeeeeeeeeejico liiiindo!!
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: ella12 » dj. maig 03, 2012 6:51 pm

Jenny30 ha escrit:Ah que bé!! vosaltres ja heu anat de pre-lluna de mel, no? per anar veient que tal... jejejeje... nosaltres l'última vegada que hem sortit va ser a l'estiu i a Almeria. jejeje
No costa tantttt, vingaaaaaa, que tens més de la meitat!!!!!!!

siii nena! varem marxar a Budapest i sempre que podem fem una escapadeta així guaiiii. La veritat és que ens agrada viatjar, però ara amb la crisis sempre costa!!!! :( però depèn del viatge que fas (el nivell del viatge) és xulo!!! :)
Imatge
ella12

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants