Autor: Lanati » dj. març 15, 2012 7:16 pm
Autor: Annariera » dj. març 15, 2012 7:39 pm
nosequefer ha escrit:a quant surt lo de balí?? pinta genial!!!
Autor: ella12 » dc. maig 02, 2012 11:12 am
Autor: Jenny30 » dc. maig 02, 2012 11:20 am
ella12 ha escrit:Buff quants llocs!!! que guai tot!!! nosaltres ens hem decantat per un creuer pels fiords noruegs. Era el meu viatge, aquell viatge que sempre has volgut fer, i al meu novio també li cridava l'atenció, així que....cap als FIORDOS NORUEGS!
Autor: Jenny30 » dc. maig 02, 2012 11:25 am
ella12 ha escrit:vas amb el tot inclòs??
Autor: ella12 » dc. maig 02, 2012 12:01 pm
Jenny30 ha escrit:ella12 ha escrit:vas amb el tot inclòs??
SSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!! jejejejejeje!! a beure cóctels com una boja! jejejejeje
Autor: gemma_sergio » dc. maig 02, 2012 12:19 pm
Jenny30 ha escrit:ella12 ha escrit:Buff quants llocs!!! que guai tot!!! nosaltres ens hem decantat per un creuer pels fiords noruegs. Era el meu viatge, aquell viatge que sempre has volgut fer, i al meu novio també li cridava l'atenció, així que....cap als FIORDOS NORUEGS!
Molt bé,wapi!!! el que es important es que anem on sempre hem volgut!!! en el meu cas a la Riviera Maya, així com que hi ha gent que no ho veu de lluna de mel, però per mi es un somni!!
Autor: ella12 » dc. maig 02, 2012 12:23 pm
gemma_sergio ha escrit:Jenny30 ha escrit:ella12 ha escrit:Buff quants llocs!!! que guai tot!!! nosaltres ens hem decantat per un creuer pels fiords noruegs. Era el meu viatge, aquell viatge que sempre has volgut fer, i al meu novio també li cridava l'atenció, així que....cap als FIORDOS NORUEGS!
Molt bé,wapi!!! el que es important es que anem on sempre hem volgut!!! en el meu cas a la Riviera Maya, així com que hi ha gent que no ho veu de lluna de mel, però per mi es un somni!!
A mi también em passa que hi ha gent que no ho veu com a viatge de noces pero mira, jo también vaig allà i per nosaltres serà el primer gran viatge que fem en 7 anys!! Que d'espanya no ens novem ni pa tras! o sigui que serà un viatge que recordarem tota la vida!!
Autor: Jenny30 » dc. maig 02, 2012 12:42 pm
Autor: gemma_sergio » dc. maig 02, 2012 3:56 pm
Jenny30 ha escrit:Hello! si és el primer viatge que feu (gran) segur que serà super especial! estic segura que us ho passareu genial... ahhh! per cert, jo no sé qui us ha dit que no és un viatge de noces però jo penso que encara que marxessiu a Madrid (per dir alguna cosa) seria especial i seria un viatge de noces! jejejej no sé, ehhh és la meva opinió....
Penso que heu escollit GENIAL!
Autor: ella12 » dc. maig 02, 2012 7:06 pm
gemma_sergio ha escrit:Nosaltres hem anat al poble d'ell que està a almeria i per catalunya, per lo demés no em surtit gaire perque no coincidiem per vacances o sigui que és el nostre primer viatge gran oficial!!
Autor: gemma_sergio » dj. maig 03, 2012 12:28 pm
ella12 ha escrit:gemma_sergio ha escrit:Nosaltres hem anat al poble d'ell que està a almeria i per catalunya, per lo demés no em surtit gaire perque no coincidiem per vacances o sigui que és el nostre primer viatge gran oficial!!
oooh!!! i també amb TI??? per relaxar-vos molt??? que bé!!!!! quin viatge més guaiiiii
Autor: ella12 » dj. maig 03, 2012 12:33 pm
Autor: Jenny30 » dj. maig 03, 2012 12:54 pm
ella12 ha escrit:jejejejej jo també vaig tenir temptacions de fer això...jejejejeje però després vaig trobar feina i vaig decidir que era el moment de complir un somni!!!! jejejejej de totes maneres no queda gaire per fer un viatge així.... m'encanta i les fotos que he vist de gent que hi ha anat és espectacular!!!!
Autor: ella12 » dj. maig 03, 2012 1:05 pm
Autor: Jenny30 » dj. maig 03, 2012 5:28 pm
ella12 ha escrit:jejejejej ja et dic...jo super feliç!!! de totes maneres nosaltres aquest any ja hem fet un viatge preboda i la veritat és que va ser com un viatge de núvis!!!
(la meitat però em costa moooooooolt! al final em fareu fora del fòrum!!!! jejejjeje)
Autor: Ely85 » dj. maig 03, 2012 6:00 pm
Autor: gemma_sergio » dj. maig 03, 2012 6:11 pm
Ely85 ha escrit:Nosotros también vamos a Riviera Maya.... yo también he oído algún comentario de si es o no un viaje de novios... pero vamos k sólo de pensar en la playa, las piscinas, los cócteles, la música sonando... las excursiones k se pueden llegar a hacer... buaaaaaa quién no crea k no es viaje de novios k vaya donde quiera a nosotros nos hace muchisima ilusión !!!! Y encima nunca aunke a lo mejor os suene raro.... no he ido nunca con la pulserita... como nos gusta movernos tanto... jejejeje siempre hemos cogido media pensión algún viajecillo xq hemos dado vueltas y mas vueltas porai... jejejeje !!!!
Autor: ella12 » dj. maig 03, 2012 6:51 pm
Jenny30 ha escrit:Ah que bé!! vosaltres ja heu anat de pre-lluna de mel, no? per anar veient que tal... jejejeje... nosaltres l'última vegada que hem sortit va ser a l'estiu i a Almeria. jejeje
No costa tantttt, vingaaaaaa, que tens més de la meitat!!!!!!!