LUNA MIEL RIVIERA MAYA

El millor any de la nostra vida!

Re: LUNA MIEL RIVIERA MAYA

EntradaAutor: Jenny30 » dl. juny 04, 2012 10:22 pm

Nescafe ha escrit:
miriampe89 ha escrit:Perdona, guapo,.. jejeje... la veritat que és una mica estrany però benvingut igual ehh.. ;)
això he sentit jo també, que els mosquits els hi agrada molestar una miqueta... però bueno, dins de l'aigua, no crec que et puguin fer res no??? :-/ fins que no ho probem no ho sabrem :-)ok: :-)ok: hi ha una aplicació per descarregar-te al iphone o smartphone del palladium.. pots veure els restaurants, les habitacions.. i fins i tot, quan estàs allà, reservar el restaurant temàtic, jejej.. està guay..

Nono, si el problema no es que molestin dins de l'aigua. Es veu que el problema es que un cop estàs al jacuzzi si mires l'aigua, aquesta esta plena de mosquits fent natació sincronitzada. Clar, al final sembla que estiguis en una orgia a la qual tu no has estat invitada!! XDXD

Sobre l'aplicació mòbil, vaja tela... soc enginyer informàtic i treballo fent aplicacions per mòbils Android , i no se m'ha ocorregut buscar cap aplicació. XDDDD

Jenni30 ha escrit:Nescafe, nosequefer es también un chico!! por si te apetece hablar con él tambien!!

Ya puedo morir tranquilo. Thx por la info , ahora me siento un poco menos raro XD :-)

jejejejje!! que hay algun hombre más en el foro... es que hay una epidemia de novias histéricas aquí!!! jejjeejjee
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Ely85 » dt. juny 05, 2012 6:24 pm

Gracias por la info, claro k los hombres también se pueden meter !!!! Pero como la mayoría somos chicas... no lo sabia !!!! Enhorabuena a los futuros maridos también, no os sintaís discriminados !!!!!!!
Imatge
Ely85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

EntradaAutor: Sílvia26 » dt. juny 05, 2012 6:57 pm

Hola!!!

Perdó per anar tant tard, però és que a l'escola ja estem amb el final de curs i vaig una mica de cul...

Jo ja he tingut la meva lluna de mel... ohhh... com m'agradaria que es tornés a repetir!!! Han estat uns dies genials. Ens ha plogut molt, però tot i això hem gaudit molt i ens ho hem passat genial!!!

Ens hem mogut força doncs vam fer 3 excursions: vam anar a Chichen Itzá, Tulum i Xcaret. Us recomano les tres coses!!! Són una pasada i t'impregnes de la cultura maya què és una passada!!!!

Les platjes són paradisiaques, això si, plenes d'iguanes!!! Fins i tot, l'hotel!! Cada 3 pases n'hi havia una!!! Sort que el meu ja marit, és més valent que jo i ell passava primer per espantar-les i que es moguessin... XD

Procureu portar una bona crema solar, doncs el sol pica molt i fins hi tot plovent fa una calor tremenda!! I ja us dic, que hi ha cada guiri amb un color vermell cridaner que fa por i tot...

No dubteu ni un moment en el destí que heu triat ja què és una passada!!!!
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: novi » dt. juny 05, 2012 7:30 pm

visca!!! la primera cronica de Mexic i amb bona nota!!!!
A part de les iguanes... hi han molts altres "bitxos"????
Imatge
novi
:: núvia d'or

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dt. juny 05, 2012 8:06 pm

Vam veure teixons, granotes i mosquits, mooooolts mosquits!! Però tot això voltant per l'hotel eh!!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: novi » dt. juny 05, 2012 8:20 pm

ok, si això "es tot", crec q ho podré soportar!
Es q em van panic els bitxos i insectes!! arggg
Imatge
novi

EntradaAutor: Sílvia26 » dt. juny 05, 2012 8:36 pm

novi ha escrit:ok, si això "es tot", crec q ho podré soportar!

El meu problema ve amb els rèptils, així que segons el moment em costava... i més quan venien amb una peazo iguana per si t'hi volies fer una foto i jo... :star::
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: novi » dt. juny 05, 2012 8:47 pm

veus, a mi això no em preocupa, l'any passat mirant fotos de tailandia per internet, sortia de tot tipus d'animals enormes i res, i després sortia una foto d'una cuca o aranya, i ja li deia que no volia anar-
La nit que vam passar a la selva, i que vaig trobar tots els bitxos possibles va ser horrible! des de llavors tinc descartat tots els destins amb bitxos...
Imatge
novi

EntradaAutor: gemma_sergio » dc. juny 06, 2012 9:22 am

Sílvia26 ha escrit:

El meu problema ve amb els rèptils, així que segons el moment em costava... i més quan venien amb una peazo iguana per si t'hi volies fer una foto i jo... :star::

A quin hotel vau estar Silvia??

Les excursions les vau agafar per agencia o a l'hotel??

T'acribillarem a preguntes jejejejeje!!!
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. juny 06, 2012 11:10 am

gemma_sergio ha escrit:A quin hotel vau estar Silvia??

Vam estar al hotel bahía principe Coba! I les excursions les vam agafar a l'hotel! Haig de revisar tota la paperassa, però em smebla que encara tinc el paper amb les excurions i els preus, deixeu-m'he que ho miri i a qui vagi amb soltour i ho vulgui, els hi passaré encantada!!!

I per mi feu les preguntes que volgueu que jo us les responc encantada!!!!

Per cert! Els diners que s'han de pagar per sortir del país han de ser euros o pesos, no volen dolars ni tarjeta de crèdit! A més, procureu portar-ho amb bitllets, no volen monedes!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Nescafe » dc. juny 06, 2012 7:51 pm

Yo mirando por internet encontré un sitio que hablaban muy bien (Hidden village) donde con una especie de bicicletas/sillas pedaleabas a 15 metros de altura entre los arboles y te metías por esos railes en 2 cuevas que acababan en un cenote impresionante.

Luego, encontré la reseña de un hombre que decía que su hijo, al pasar cerca de un arbol se le subieron a su bicicleta un monton de tarantulas y a 15 metros de altura... ponte a gritar... y que nadie te puede ayudar...

Así que se me quitaron las ganas de ir XD

Por otra parte, nosotros al final hemos decidido ir por libre para las excursiones. Resulta que hay un foro (losviajeros) donde la gente habla maravillas de contratar allí taxistas y que te hagan una ruta. Que es completamente seguro, y como dan referencias y experiencias, puedes contratar los taxistas por mail desde aquí y ya cerrar las excursiones.

Por poneros un ejemplo: En una excursión privada a ChichenItza+1 cenote+coba nos cobraban en la agencia 172 euros por persona, en total: 344euros.
Por email, un taxista que hace estas rutas y muy recomendado me ha dado un precio de Chichen Itzá+Cenote Ik Il+Ek Balam+Valladolid sólo transporte por 125 euros de 1 a 4 personas, y 170 de 5 a 14.
Luego hay que contar las entradas a las ruinas y a los cenotes, pero, así por encima os digo que las entradas para 2 a todos esos sitios no sube a mas de 40 euros por 2.
Si además quieres un guía en chichenitza suma 500 pesos (que son 28 euros)
Es decir, que tenemos:
* 40 euros por pareja en entradas
* 125 euros o 170 (dependiendo de las personas) a repartir (125/2 (de 1 a 4 personas)) o 170/7) es decir de 25 a 62,5 euros por pareja)
* 28 euros un guía en chichenItza (para 2 o para grupo de hasta 14 personas, vale lo mismo)
* 20 euros un guía en Ek Balam (para 2 o para grupo de hasta 14 personas, vale lo mismo)
* para comer hay un buffet típico por 14 euros la pareja, o se le puede pedir al taxista que te lleve al restaurante que más te aconseje.
---------------------
en total, contando el caso más caro (todos los guias y un vehículo sólo para 1 pareja) sale por
40(entradas) + 125(transporte) + 28(guia) + 20(guia) + 14(comidabuffet)= 227 euros
Y este es el caso más caro
Por agencia, visitando coba, pero sin visitar valladolid ni ek balam, 344 euros
como mínimo 120 euros de ahorro por un recorrido mayor.
Y el taxista siempre te puede aconsejar y te deja en la entrada de todos los lugares (igual que por agencia, qu eal fin y al cabo es lo mismo, pero con comisiones de por medio XD)

La gente suele juntarse en los foros o allí directamente y comparte excursiones, así puede ahorrarse un buen pico

¿Alguno de vosotros va del 1 al 8 de Julio? XD
Imatge
Imatge
Nescafe
:: núvia rookie

Entrades: 108
Membre des de: dt. nov. 02, 2010 9:08 am

EntradaAutor: nina83 » dl. juny 18, 2012 9:14 am

Sílvia26 ha escrit:

Vam estar al hotel bahía principe Coba! I les excursions les vam agafar a l'hotel! Haig de revisar tota la paperassa, però em smebla que encara tinc el paper amb les excurions i els preus, deixeu-m'he que ho miri i a qui vagi amb soltour i ho vulgui, els hi passaré encantada!!!

Per cert! Els diners que s'han de pagar per sortir del país han de ser euros o pesos, no volen dolars ni tarjeta de crèdit! A més, procureu portar-ho amb bitllets, no volen monedes!

Hola Silvia!
en dos setmanetes marxem a riviera al mateix hotel! que tal? us ha agradat? veu reservar amb antelació els sopars als restaurants tematics?
I per altre banda, tema diners, estic feta un lio. Que es millor portar: dolars, € o pesos? on els canvio???
me alegrat molt de trobar algun que vagi al mateix hotel, si em pots ajudar amb aquests temes perfectes.. doncs ja començo a estar nerviosseta per la boda i si a sobra haig de pensar en temes de la lluna de mel... bufff...
mil gràcies!
Imatge
nina83

Entrades: 178
Membre des de: dj. set. 01, 2011 3:37 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dl. juny 18, 2012 10:31 am

Sílvia26 ha escrit:

quin fàsticccccccccccccccccccccccccc, deu meuuuuuuuuu!! jo no soporto ni els bitxos, ni els reptils ni res de res... em costarà molt i cridarè com una boja!! ja he avisat a Rafa! jejejeje!! com es això de que venen amb una iguana per si vols fer foto?? jo li arreo amb el primer que agafi!!!
Jenny30

EntradaAutor: Jenny30 » dl. juny 18, 2012 10:41 am

nina83 ha escrit:
Sílvia26 ha escrit:

Hola Silvia!
en dos setmanetes marxem a riviera al mateix hotel! que tal? us ha agradat? veu reservar amb antelació els sopars als restaurants tematics?
I per altre banda, tema diners, estic feta un lio. Que es millor portar: dolars, € o pesos? on els canvio???
me alegrat molt de trobar algun que vagi al mateix hotel, si em pots ajudar amb aquests temes perfectes.. doncs ja començo a estar nerviosseta per la boda i si a sobra haig de pensar en temes de la lluna de mel... bufff...
mil gràcies!

Nina83 en que fecha vas tu? nosotros también vamos al complejo Bahia Principe, aunque hasta la lelgada no sabemos en que hotel iremos alojados.
Jenny30

EntradaAutor: nina83 » dl. juny 18, 2012 2:34 pm

Jenny30
pues nos vamos el domingo 1 ... nosotros vamos al Cova!
a ver si coincidimos...
Imatge
nina83

Entrades: 178
Membre des de: dj. set. 01, 2011 3:37 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dl. juny 18, 2012 3:21 pm

Chicas!! Hoy mismo he ido al fnac a comprar unas guías para ir estudiando el viaje!! jejejeje
Imatge
gemma_sergio

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: Mireia2014 » dl. juny 18, 2012 7:05 pm

oohhhh yo kiero ir a Riviera Maya!! y hasta el 2014 no me caso jajajajaj!!!
mi hermano a estado en el Barcelo Beach Maya, y es guapisimo!!! las fotos son impresionantes!
Imatge
Imatge
Mireia2014

Entrades: 526
Membre des de: dg. juny 03, 2012 6:09 pm

EntradaAutor: miriampe89 » dl. juny 18, 2012 7:57 pm

Hoy hemos ido al médico y hablando con la doctora ella ha estado en Riviera y nos ha aconsejado una loción para los mosquitos que dice que es una maravilla, en España no lo venden, hay que comprarlo en Riviera, se llama OFF y hay hoteles que lo venden... ella nos ha dicho que se compró otro antimosquitos en España y no le funcionó (supongo que porque serán otro tipo de mosquitos más fuerte)
Imatge
Imatge
miriampe89

Entrades: 741
Membre des de: dj. juny 30, 2011 8:35 pm

EntradaAutor: Sílvia26 » dl. juny 18, 2012 8:06 pm

nina83 ha escrit:
Hola Silvia!
mil gràcies!

A nosaltres l'hotel ens va agradar molt i el tracte és genial! Per això no pateixis que t'encantarà! Els sopsrs els vam reservar a l'endemà d'arribar, tots 3. Fes-ho així perquè s'omplen de seguida! Això si, primer pensa quines excursions faràs i quins horaris tenen, no sigui que arribis tard al sopar! Per exemple, l'excursió a Xcaret arriba a l'hotel a les 11 del vespre, així que aquell dia ja no vam poder reservar. Nosaltres vam menjar al Mikado, al Pescador i a Le gourmet i tots 3 ens van encantar! Pensa que en un dels sopars tens l'opció de demanar sopar romàntic de lluna de mel!
De diners fes-ho com vulguis, t'accepten tant pesos com dolars, però això si, tingues en compte la tasa que has de pagar al sortir que només volen euros o pesos (55 euros o 1000 pesos). Jo els vaig canviar a un banc d'aquí una setmana abans de marxar!!
I tranquil.la que el dia B anirà tot rodat! I aquí estic per resoldre dubtes!
Imatge
Sílvia26

EntradaAutor: Sílvia26 » dl. juny 18, 2012 8:08 pm

Jenny30 ha escrit:quin fàsticccccccccccccccccccccccccc, deu meuuuuuuuuu!! jo no soporto ni els bitxos, ni els reptils ni res de res... em costarà molt i cridarè com una boja!! ja he avisat a Rafa! jejejeje!! com es això de que venen amb una iguana per si vols fer foto?? jo li arreo amb el primer que agafi!!!

Així ets com jo!!! Mentre caminavem per l'hotel anava super agafada de l'Alberto per por de que alguna d'aquelles iguanes se'm acostés!!! Tot i això vam tenir sort, perquè molta gent les tenia parades a la porta de l'habitació i nosaltres no ens hi vam trobar! Me'n arribo a trobar alguna a la porta i no hi entro!!!
Imatge
Sílvia26

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants