Nescafe ha escrit:miriampe89 ha escrit:Nescafe ha escrit:Hola!
nosaltres fem un combo de San Francisco - Riviera Maya, per tant també serem per Riviera Maya de l'1 al 8 de Juliol :)
El nostre hotel el Palladium Royal Suites by Yucatan.
De excursions, tenim clar que farem Chichen Itza i Xel-la i/o Xcaret. Lo bo es que l'hotel es troba a 15 minuts tant de Xel-la com d'Xcarett, y potser a unos 20-30 de Tulum, per tant, aquestes excursions les podem fer amb taxi :).
A partir d'aquí, ja veurem, perquè també volem descansar i l'hotel te molts punts per això. :)
Hola guapi, jo vaig al mateix hotel que tu.. pero a l'octubre... i que heu agafat les que estan al costat del llac o les del jacuzzi al balcó? nosaltres aquesta última perquè voliem tenir un jacuzzi pels dos solets i que estessim cómodes... de totes maneres, ha de ser una passada!!! que vagi bé!!
Nosaltres hem agafat les del jacuzzi al balcó també. Això si, pel que he llegit, com ens toqui un any de mosquits, no podrem ficar-nos al jacuzzi quan comenci la posta de sol, es veu que els hi agrada el jacuzzi a ells mes que a nosaltres XD (i de nit, ja ni et dic :P)
Per cert, soc guapo XD. Sembla ser, que soc un dels pocs homes que circulem pel forum XD
Perdona, guapo,.. jejeje... la veritat que és una mica estrany però benvingut igual ehh.. ;)
això he sentit jo també, que els mosquits els hi agrada molestar una miqueta... però bueno, dins de l'aigua, no crec que et puguin fer res no???

fins que no ho probem no ho sabrem

hi ha una aplicació per descarregar-te al iphone o smartphone del palladium.. pots veure els restaurants, les habitacions.. i fins i tot, quan estàs allà, reservar el restaurant temàtic, jejej.. està guay..