Autor: Noe-- » dl. nov. 05, 2012 2:50 pm
Autor: floreta01 » dl. nov. 05, 2012 2:53 pm
Autor: Noe2012 » dl. nov. 05, 2012 2:58 pm
Autor: Mesa » dl. nov. 05, 2012 3:03 pm
Autor: floreta01 » dl. nov. 05, 2012 3:36 pm
Autor: Nuria7988 » dl. nov. 05, 2012 5:15 pm
Autor: Carimu » dl. nov. 05, 2012 5:28 pm
Autor: Ely85 » dl. nov. 05, 2012 5:40 pm
Autor: floreta01 » dl. nov. 05, 2012 5:49 pm
Ely85 ha escrit:también he votadooooooooo !!!!!!!!!!!!
Laia como ya sabes hoy veré al fotografo y te paso en cuanto me las de alguna foto... aunke k salga yo sola en plan pose... no me suena ninguna.....
Autor: Miriam CH » dl. nov. 05, 2012 5:55 pm
Autor: Sílvia26 » dl. nov. 05, 2012 6:48 pm
Autor: toni-silvia » dl. nov. 05, 2012 7:49 pm
Autor: Juli » dt. nov. 06, 2012 2:19 pm
lilul ha escrit:Ui que m'ha enxampat en un dia borde i es per respronde'ls quatre coses !
1. Si, sabem que el desembre fa fres, parvulitos ja fa temps que el vam passar
2. Si et donem una data es perque ja n'hem parlat entre nosaltres, i si ho fem ara es per algo tambe, enlloc de mes endavant
3. Et proposem fer-te propaganda gratis venint els de fuia nupcial i tu l'unic que se t'acudeix es dir "les nuvies que han vingut aqui, gratis, la resta pagueu"??? DE QUE VAS? No cal que ens ofereixis res com si fessis el gran favor eh? Oh! I a mes voleu que la fotografa us CEDEIXI, o sigui que us doni gratis les fotos i vosaltres teniu els nassos de fer-nos pagar?
4. Que si, que voleu que hi anem a la primavera perque hi ha flors i aixi tindreu VOSALTRES unes fotos gratis per fer-vos propaganda
PESSETERUS
JO NO VINC SI ES VA EN AQUEST RESTAURANT
Autor: Juli » dt. nov. 06, 2012 2:37 pm
Autor: Noe-- » dt. nov. 06, 2012 4:18 pm
Autor: Ely85 » dt. nov. 06, 2012 4:42 pm
Autor: floreta01 » dt. nov. 06, 2012 4:46 pm
Autor: Carimu » dt. nov. 06, 2012 5:26 pm
Juli ha escrit:lilul ha escrit:Ui que m'ha enxampat en un dia borde i es per respronde'ls quatre coses !
1. Si, sabem que el desembre fa fres, parvulitos ja fa temps que el vam passar
2. Si et donem una data es perque ja n'hem parlat entre nosaltres, i si ho fem ara es per algo tambe, enlloc de mes endavant
3. Et proposem fer-te propaganda gratis venint els de fuia nupcial i tu l'unic que se t'acudeix es dir "les nuvies que han vingut aqui, gratis, la resta pagueu"??? DE QUE VAS? No cal que ens ofereixis res com si fessis el gran favor eh? Oh! I a mes voleu que la fotografa us CEDEIXI, o sigui que us doni gratis les fotos i vosaltres teniu els nassos de fer-nos pagar?
4. Que si, que voleu que hi anem a la primavera perque hi ha flors i aixi tindreu VOSALTRES unes fotos gratis per fer-vos propaganda
PESSETERUS
JO NO VINC SI ES VA EN AQUEST RESTAURANT
Estoy poniendome al dia con este tema que he pasado algunos dias/semans desconectada, como algunas ya sabeis no estoy en un buen momento.
He llegado a esta parte, supongo que ya estara descartado pero queria dar mi opinión. No soporto a CAN MARLET!! hay un hilo abierto creo que en bodas 2013, no recuerdo, que se titula "restaurantes en el montsseny" y ya puse alli mi opinion sobre ellos. Son unos prepotentes, unos chulos y unos pesados. Se creen que tienen el mejor sitio del mundo donde celebrar bodas y nos e cortan ni un pelo en decirlo, yo tuve la mala suerte de visitarlos en el stand de una feria y me envian emails a menudo, si los leyerais... flipariais con la prepotencia que me llevan!!!
Y bueno, estoy oyalmente de acuerdo con lo que dice Ester, vaya tela que el aperitivo para las que se han casado gratis y las demas un buen precio! jajajaja yo voy a hacerme fotos, si tengo que pagar aperitivo no pienso ir, si tengo que comer algo y el restaurante no es capaz de ponernos algo gratis ya que les haremos publicidad gratis, entonces me llevo mi coca cola y mi bolsa de patatas de casa!![]()
En fin... que no soporto a los que llevan Can Marlet, lo siento por las que se hayan casado allí
Autor: novi » ds. nov. 10, 2012 4:39 pm
Autor: floreta01 » ds. nov. 10, 2012 5:18 pm
novi ha escrit:Quines ganes de retrovarnos totes i montar el show de la sessió de fotos!
Sabeu que estem com una cabra, oi??
Per cert,,, tenim confirmat que els de Guia Nupcial venen a grabar-nos???
Ens ho passarem de conya, serà un dia unic!! jajajajaj