ALIANZAS PARA EL GRAN DIA!!

El millor any de la nostra vida!

Re: ALIANZAS PARA EL GRAN DIA!!

EntradaAutor: MoFLeTeS » dg. gen. 22, 2012 11:58 am

Olguiky ha escrit:
toni-silvia ha escrit:La meva mare hem va dir (no sé si és cert ni d'on ho ha tret...) que la tradició a catalunya es portar l'aliança a la mà esquerra i que a la resta d'espanya s'acostuma a portar a la dreta...

Sí, l'anell de casada es porta a l'esquerra!

Bé, de fet, em sembla que l'anell de promesa també te l'has de posar a l'esquerra fins el dia del casament. Llavors l'has de canviar pel de casada. De manera que el de casada es queda a la mà esquerra i el de promesa (si vols seguir portant-lo) passa a la mà dreta.

Olguiky!! Efectivament!! Així diu el "protocol" que hauria de ser!! tot i que jo estic d'acord amb lo de ser anàrquica!! Porto el de promesa a la dreta, perquè ja el vaig canviar per tal que m'anés bé, i poder dur el de casada i el de promesa cadascú a la seva ma! :)
Imatge
MoFLeTeS
:: núvia rookie

Entrades: 187
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 2:03 pm

EntradaAutor: ANAPAR » dg. gen. 22, 2012 12:49 pm

Olguiky ha escrit:
toni-silvia ha escrit:La meva mare hem va dir (no sé si és cert ni d'on ho ha tret...) que la tradició a catalunya es portar l'aliança a la mà esquerra i que a la resta d'espanya s'acostuma a portar a la dreta...

Sí, l'anell de casada es porta a l'esquerra!

Bé, de fet, em sembla que l'anell de promesa també te l'has de posar a l'esquerra fins el dia del casament. Llavors l'has de canviar pel de casada. De manera que el de casada es queda a la mà esquerra i el de promesa (si vols seguir portant-lo) passa a la mà dreta.

Però jo he sigut una mica anàrquica amb aquest aspecte! El de promesa ja me'l vaig posar a l'esquerra, però em feia una mica de nosa... de manera que va canviar de mà en un pis pas! Amb el de casada intentaré no fer-ho, perquè em faria il·lusió portar-los tots dos.

Algunes persones el que fan és posar-se primer el de casada, i després, en el mateix dit el de promesa. Però clar, això depèn de com siguin els anells. Si són molt grossos o d'estils que no "peguen", ja no es pot fer!

Esto es lo que me gustaría hacer a mí, llevarlos en el mismo dedo, pero al ser de oros doferentes, no sé....
Imatge
ANAPAR

Entrades: 148
Membre des de: dc. oct. 12, 2011 11:15 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 22, 2012 12:52 pm

Anapar, no et pensis... la meva mare encara porta els dos anells junts i agafen colors diferents. I no queda malament. Més aviat el que marca si es pot portar o no és la forma de l'anell.

Nosaltres, amb les aliances que hem triat em serà impossible!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dj. gen. 26, 2012 12:44 pm

Nosotros fuimos a mirar alianzas un día para ir viendo modelos. Hemos mirado esta.

A mi novio le gustó mucho y a mí al principio también pero no sé, me da que no se ve alianza o que se ve como si fuese una "baratija" no sé. Al principio me gustó porque sale de lo habitual (es de oro blanco y oror rosado) pero estoy en un mar de dudas.

Qué opinais vosotras??
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: llunai » dj. gen. 26, 2012 1:15 pm

A mi me gustan!! Yo tambien busco algo diferente a la tipica alianza de oro..Me parece original y elegante a la vez, que precio tienen si no es preguntar mucho? jeje
llunai

Entrades: 139
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 11:53 am

EntradaAutor: Estercita » dj. gen. 26, 2012 1:55 pm

gemma_sergio ha escrit:Nosotros fuimos a mirar alianzas un día para ir viendo modelos. Hemos mirado esta.

A mi novio le gustó mucho y a mí al principio también pero no sé, me da que no se ve alianza o que se ve como si fuese una "baratija" no sé. Al principio me gustó porque sale de lo habitual (es de oro blanco y oror rosado) pero estoy en un mar de dudas.

Qué opinais vosotras??

Wapi, quién entienda de joyas sabe que no es una baratija...somos muy bonitas y sobretodo para él, porque no suelen llevar muchos anillos y estas som diferentes y muy bonitas
Estercita
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: MyK » dj. gen. 26, 2012 2:01 pm

Baratijas? Para nada, yo más bien diría elegantes. Y eso que yo soy de las alianzas de oro amarillo de toda la vida.
Imatge
MyK

Entrades: 731
Membre des de: dv. oct. 28, 2011 8:07 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. gen. 26, 2012 3:11 pm

A mi tampoco me parecen unas baratijas para nada! Son muy bonitas!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: gemma_sergio » dj. gen. 26, 2012 5:17 pm

llunai ha escrit:A mi me gustan!! Yo tambien busco algo diferente a la tipica alianza de oro..Me parece original y elegante a la vez, que precio tienen si no es preguntar mucho? jeje

Es de la casa Maiter y es de las económicas! Valen 240 euros cada una. Lo que nosotros las cogeríamos sin el brillantito.

Lo de "baratija" lo decía porque son super finas! Pero ahora que me habeis dado vuestras opiniones me las miro con otros ojos!!
La verdad es que a mi madre, mi suegra y mi novio les gusta!! O sea que me lanzaré a la piscina y las cogeremos!!
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: llunai » dj. gen. 26, 2012 7:52 pm

Estan muy bien de precio y son poco vistas, ademas, que de baratijas nada!! bien bonitas que son jejej
llunai

EntradaAutor: Olguiky » dj. gen. 26, 2012 8:11 pm

Jo avui he acabat de quedar convencuda de les meves! Les vam trobar dissabte passat i vam dir que dissabte que ve pujarem a fer la paga i senyal. Però em van començar a entrar dubtes... ja no les recordava exactament com eren... i avui, finalment, he tornat a la joieria amb ma mare. Són encara més maques del què recordava!

Així que dissabte ja tancarem el tema!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: llunai » dj. gen. 26, 2012 8:19 pm

I com son?? Tens fotos? jejeje

Nosaltres encara no hem mirat res!! No se si anem retrasats,pero es que el meu futur porta unes setmanes que s´esta recorrent tota espanya per treball i no tenim temps!! aix que em començo agobiar!!
llunai

EntradaAutor: Olguiky » dj. gen. 26, 2012 8:36 pm

llunai ha escrit:I com son?? Tens fotos? jejeje

Nosaltres encara no hem mirat res!! No se si anem retrasats,pero es que el meu futur porta unes setmanes que s´esta recorrent tota espanya per treball i no tenim temps!! aix que em començo agobiar!!

D'aquí a tres missatges (que podràs llegir els comptes enrere de totes les noies) passa pel meu http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24741 i podràs veure una foto que vaig trobar que s'hi assembla molt. Avui estava tan empanada que no he pensat fer-hi cap foto!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: llunai » dv. gen. 27, 2012 9:40 am

Doncs vaig a fer una ullada ja jejejejejeje
llunai

EntradaAutor: gemma_sergio » dv. gen. 27, 2012 10:08 am

Si no t'importa, a mi em queden 7 missatges, em puc passar pel link que has ficat??
Imatge
gemma_sergio

EntradaAutor: Olguiky » dv. gen. 27, 2012 4:05 pm

gemma_sergio ha escrit:Si no t'importa, a mi em queden 7 missatges, em puc passar pel link que has ficat??

I tant que sí! A partir dels 100 missatges podràs passar pel compte enrere de totes les foreres (i acabo de veure que ja els has passat!).
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: cristales » dc. feb. 08, 2012 8:11 pm

klausus78 ha escrit:Hola chicas!!
En la fira de Barcelona Dani y yo vimos estas alianzas y nos enamoramos... =0-0-) =0-0-) =0-0-) Lo malo es el precio! Alguien las ha visto en algun sitio o sabe si es facil que las puedan hacer iguales pero mas baratas?

Son realmente preciosos, me encantan
Imatge
cristales

Entrades: 182
Membre des de: dg. gen. 22, 2012 10:40 am

EntradaAutor: toni-silvia » dc. feb. 08, 2012 9:12 pm

Ei, no recordaba este post!!
Os pongo las fotos de nuestras alianzas que las elegimos el otro dia!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
toni-silvia

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: Lore_nna » dc. feb. 08, 2012 10:19 pm

Hola chicas, nosotros todavía no hemos empezado a mirar...en principio queríamos algo diferente pero creo que vamos a quedarnos en un término medio...ni muy inusuales ni las típicas de oro sencillas. Creo que serán de oro típico ( es decir no mate) pero supongo que oro blanco combinado con algún otro...pero vamos, eso está todavía en mi imaginación !!! :-)
Imatge
Lore_nna
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 284
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 10:59 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. feb. 09, 2012 11:12 am

Ja veuràs que trobaràs un munt de combinacions possibles!
Imatge

Olguiky

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat